Dzień dobry!
Nazywam się Mateusz, jestem z Gdańska i wspólnie z kolegą chcemy rozpocząć poważniejszą przygodę ze światem tuningu W tym celu nabyliśmy pierwsze auto, na którym chcemy się jak najwięcej nauczyć. Myślę, że jest to dobra baza, ponieważ dużo jest już zrobione, aczkolwiek większość wymaga renowacji, ponieważ auto dość długo stało sobie w szopie. W miarę dalszego demontażu elementów auta będę uzupełniał opis, który aktualnie opiera się głownie na słowach poprzedniego właściciela.
W tym temacie chciałbym zbierać Wasze cenne uwagi i rady oraz mieć możliwość zadania pytania.
MODEL: Audi 80 Competiton
Modyfikacje
Silnik:
1.8 16V turbo
- blok tdi AFN + głowica 1.8 KR 16V
Modyfikacje głowicy:
- 1.8 16V KR
Modyfikacje bloku:
- blok AFN
- kute korby 159mm
- tłoki Audi S2
- wał 1.8 KR
Układ dolotowy:
- kolektor ssący audi s4/s6 c4, przerobiony na 4 cylindry
- przepustnica audi V6 DBW
- FMIC
- filtr powietrza grzybek HKS
- turbo Holset HX40
Układ wydechowy:
- custom kolektor wydechowy
- WG 44mm
- DP 2,75"
Układ wtryskowy:
- pompa paliwa BOSCH 044
- wtryskiwacze 980cc BOSCH
- regulator 4bar
Elektronika:
- Stand Alone EMU Black + flexfuel
- sonda szerokopasmowa AFR
- EGT
- czujnik IAT
- czujnik spalania stukowego
- pojedyncze cewki
Układ napędowy:
- sprzęgło ceramiczne - brak konkretnych informacji
Zawieszenie:
- rozpórka kielichów
- bilstein B8 przód i tył
- sprężyny ori competition -20mm
- wszystko w poliuretanie + sanki tył alu
- mocowanie amortyzatorów przednich z regulacją KWZ
Układ hamulcowy:
- przód brembo 4tłok Alfa Romeo + tarcza 324mm z Focusa RS Mk1
- tył zacisk s8 d2 43 + tarcza 280 corrado
- przewody w oplocie Pizza Brakes
- płyn Motul RBF 660
- pompa hamulcowa 25,4mm VW T4
Koła:
- ATS DTM 17" + Federal 595 RS-R
Body kit:
- zdrzak przód rs2 replika