Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: A4 b5 1.8t jaka turbina 300+
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
heseam
Witam, planuje na wiosnę troszke zwiększyć moc. aktualnie 250KM/360NM, zrobiony wydech 3 cale na 1 tlumiku, fmic, tip, wtryski 380cc turbo k04 swice ngk pfr7q, w planach cewki tfsi, wtryski 550cc, i pytanie tutaj jakie turbo wsadzic ??? licze na 320KM na seryjnych korbach, wiem ze powinny dać rade. z tym że chodzi mi po głowie Lunch control. i pytanie czy dla seryjnych korbowodów nie bedzie to zaduże obciązenie?? napęd quattro. a i czy konieczne jest załozenie mafa 3' czy moze zostac seria ??
Fawor
bez przebudowy hybryda K04 i okolice 300-310KM. Z przebudową na tanie turbo plus kolektor wydechowy to TD04 od 16t do wszellkich hybryd 19 i 20t. 330 na serii 16t do 400KM na jakiś tam wydumanych hybrydach. A jak nietanio, ale pewnie, bo nowe z ASO to K04-064 z TFSI ze zintegrowanym kolektorem wydechowym. 330-340 na serii słupku z ograniczonym dołem. Wstaje fajniej niż ori małe K04.
heseam
raczej kierowałbym sie w strone td04 16t a co myslisz o gt28?
Fawor
tez moze byc ale ori. Chinczyk wstanie na 5k.
czerniel2
maf seryjny spokojnie wystarczy

Kasa a osiągi - na hybrydzie z K04 można przekroczyć 300 KM. Czy zatem warto ładować się w koszta kolektora, przerobienia DP, linii wodnych, olejowych, TIPa i pewnie kilku pierdoł dla 15 KM ? Dla mnie nie...

Jak są finanse na wyżej wymienione graty to dozbierałbym jeszcze na kuta korbę i atakowałbym 350KM.
CaliforniaKid
Dwie opcje najrozsądniejsze to albo hybryda k04 i 300KM z małym haczykiem albo lecieć grubo i atakować 350+ z duzym TD05, GT28 itp.
zmoświ
Wszystko pięknie tylko właściciel ma a4 b5 i wzdłużne k04 to nie jest to samo turbo co k04 z s3/cupry wink.gif
Leo
zdecydowanie GT28
heseam
no własnie zrobi mi ktoś hybryde z k04-15?? bo ja szukałem ale nie moge znaleść. dlamnie zrobic kolektora i ogarnac wydech pod gt28 nie jest problemem, ale tez bym nie chcial dołu silnika rozbierac bo na to juz kasy braknie
heseam
i co łatwiej upchac td04 t16 czy gt28? i znacie jakąś firme gdzie mi przewody olejowe/wodne dorobia?
Leo
przewody dorobią gdziekolwiek hydraulikę zakuwają.
Fawor
pamiętajcie, że hybrydy w PL są nadal loteriami...i dlatego pojscie w ori 064, nieruszane 16t czy garretta GT28 (nie chinola) zawsze będzie bezpieczniejsze.
heseam
a miales jakies doswiadczenia z gt28 chinczykiem ?
Wieśmac
300 km, seryjna korba? lc plus quattro? seryjna przepływka? silnik nie przygotowany i nie odprężony?
i to wszytko z hybrydy k04? kurde nie ma to jak być optymistą.
heseam
wdlg ciebie 300km na seri to duzo?? to chyba malo widziales tongue.gif, seryjna przeplywka nwm daltego dopytalem. silnik odprezac?? poco na taka moc pierwsze slysze. jedynie czym mozesz miec racja to ta moc i LC w quattro smile.gif wtedy moga korby dostac
Wieśmac
Ok jak już zrobisz te 300 km to napewno sie pochwalisz, jakie oznaczenie silnika wogóle? Po co odprężać? no nie wiem, trzeba by zapytac inżynierów z audi czemu tylko na 225 km w bam odprężali silnik.
heseam
chodzi mi bardziej oto, że sporo 1.8t zrobione na 300+ jezdzi na seryjnych korbach i bez odprezania. umnie znajomy ma ~460KM w 1.8t zakuty ale też nie odprężał, dla mnie mijanie sie z celem odprężać doładowany silnik.. choć inżynierem nie jestem i moge sie mylić
malutki83
Ile koni i momentu uciagnie turbina z Volvo TD04HL-16T w aeb
Mis
CYTAT(czerniel2 @ Fri, 12 Jan 2018 - 07:36) *
maf seryjny spokojnie wystarczy

Żartujesz, prawda?

CYTAT(Fawor @ Fri, 12 Jan 2018 - 13:28) *
pamiętajcie, że hybrydy w PL są nadal loteriami...i dlatego pojscie w ori 064, nieruszane 16t czy garretta GT28 (nie chinola) zawsze będzie bezpieczniejsze.

Nie zgadzam się, z hybrydami do 1.8T z Peruna, TC turbo, TurboSpeca nie ma problemów, wstają, robią przepływ i sypią kilometry. GT28 przy hybrydzie K03/K03s wstaje dramatycznie kiepsko.

CYTAT(Wieśmac @ Fri, 12 Jan 2018 - 14:24) *
300 km, seryjna korba? lc plus quattro? seryjna przepływka? silnik nie przygotowany i nie odprężony?
i to wszytko z hybrydy k04? kurde nie ma to jak być optymistą.

CYTAT(Wieśmac @ Fri, 12 Jan 2018 - 20:29) *
Ok jak już zrobisz te 300 km to napewno sie pochwalisz, jakie oznaczenie silnika wogóle? Po co odprężać? no nie wiem, trzeba by zapytac inżynierów z audi czemu tylko na 225 km w bam odprężali silnik.

Jeden mądry, szczery i doświadczony.

CYTAT(heseam @ Fri, 12 Jan 2018 - 21:25) *
umnie znajomy ma ~460KM w 1.8t zakuty ale też nie odprężał, dla mnie mijanie sie z celem odprężać doładowany silnik.. choć inżynierem nie jestem i moge sie mylić

Pokaż wykres tego kolegi i napisz jaki setup, pewnie benzyna 95 do tego i brak problemu ze stukowym.
Dla mnie mijaniem z celem jest bycie marzycielem, zbuduj mocny silnik, pokatuj go dłuższą chwilę i wtedy podyskutujemy o stopniu sprężania.
Masz rację, mylisz się.

CYTAT(malutki83 @ Fri, 12 Jan 2018 - 23:05) *
Ile koni i momentu uciagnie turbina z Volvo TD04HL-16T w aeb

Na żeliwie 7mce jest szansa nawet na 300KM i 400Nm.
heseam
Turbosprężarka GT3071r, wtryskiwacze 630cc 4bar FPR, kolektor baran, wydech 3", pompa walbro paliwo 98 tyle wiem, poprosilem o wykres kolege jak podesle to wstawie
_adams_
Korba spoko daje rade do 320 - 330 KM, istotny jest przebieg momentu i uzytkowania silnika. Zapomniales o remoncie glowy, sprzegle i paru innych pierdach.

Jakie odprężenie? laugh.gif

Skoro brakuje budżetu to hybryda i 300 z kawalkiem.

Ori Garrett daje fajnego kopa, chociaż irytuje do 3500rpm. Ale jest trwały.
wojtekm513
Kup jakąś dobrą hybryde , bedzie moc na górze i na dole.Dwa że mniej przeróbek czyli kosztów które powinieneś przeznaczyć na ewentualny remont głowicy lub innych podzespołów. Jak kupisz jakąś dużą lochę to pózniej kloł bedziesz że słabo wstaje.Pozdro
krzysiek1994
CYTAT(heseam @ Thu, 11 Jan 2018 - 23:21) *
Witam, planuje na wiosnę troszke zwiększyć moc. aktualnie 250KM/360NM, zrobiony wydech 3 cale na 1 tlumiku, fmic, tip, wtryski 380cc turbo k04 swice ngk pfr7q, w planach cewki tfsi, wtryski 550cc, i pytanie tutaj jakie turbo wsadzic ??? licze na 320KM na seryjnych korbach, wiem ze powinny dać rade. z tym że chodzi mi po głowie Lunch control. i pytanie czy dla seryjnych korbowodów nie bedzie to zaduże obciązenie?? napęd quattro. a i czy konieczne jest załozenie mafa 3' czy moze zostac seria ??



mam na sprzedaż td04 hybrydę
SMela21
słyszałem że bez dużych komplikacji można wsadzić turbo od 2.0 fsi np. z golfa v i ponad 300, ktoś potwierdzi?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.