CYTAT(czerniel2 @ Fri, 12 Jan 2018 - 07:36)
maf seryjny spokojnie wystarczy
Żartujesz, prawda?
CYTAT(Fawor @ Fri, 12 Jan 2018 - 13:28)
pamiętajcie, że hybrydy w PL są nadal loteriami...i dlatego pojscie w ori 064, nieruszane 16t czy garretta GT28 (nie chinola) zawsze będzie bezpieczniejsze.
Nie zgadzam się, z hybrydami do 1.8T z Peruna, TC turbo, TurboSpeca nie ma problemów, wstają, robią przepływ i sypią kilometry. GT28 przy hybrydzie K03/K03s wstaje dramatycznie kiepsko.
CYTAT(Wieśmac @ Fri, 12 Jan 2018 - 14:24)
300 km, seryjna korba? lc plus quattro? seryjna przepływka? silnik nie przygotowany i nie odprężony?
i to wszytko z hybrydy k04? kurde nie ma to jak być optymistą.
CYTAT(Wieśmac @ Fri, 12 Jan 2018 - 20:29)
Ok jak już zrobisz te 300 km to napewno sie pochwalisz, jakie oznaczenie silnika wogóle? Po co odprężać? no nie wiem, trzeba by zapytac inżynierów z audi czemu tylko na 225 km w bam odprężali silnik.
Jeden mądry, szczery i doświadczony.
CYTAT(heseam @ Fri, 12 Jan 2018 - 21:25)
umnie znajomy ma ~460KM w 1.8t zakuty ale też nie odprężał, dla mnie mijanie sie z celem odprężać doładowany silnik.. choć inżynierem nie jestem i moge sie mylić
Pokaż wykres tego kolegi i napisz jaki setup, pewnie benzyna 95 do tego i brak problemu ze stukowym.
Dla mnie mijaniem z celem jest bycie marzycielem, zbuduj mocny silnik, pokatuj go dłuższą chwilę i wtedy podyskutujemy o stopniu sprężania.
Masz rację, mylisz się.
CYTAT(malutki83 @ Fri, 12 Jan 2018 - 23:05)
Ile koni i momentu uciagnie turbina z Volvo TD04HL-16T w aeb
Na żeliwie 7mce jest szansa nawet na 300KM i 400Nm.