![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
Witam, planuje na wiosnę troszke zwiększyć moc. aktualnie 250KM/360NM, zrobiony wydech 3 cale na 1 tlumiku, fmic, tip, wtryski 380cc turbo k04 swice ngk pfr7q, w planach cewki tfsi, wtryski 550cc, i pytanie tutaj jakie turbo wsadzic ??? licze na 320KM na seryjnych korbach, wiem ze powinny dać rade. z tym że chodzi mi po głowie Lunch control. i pytanie czy dla seryjnych korbowodów nie bedzie to zaduże obciązenie?? napęd quattro. a i czy konieczne jest załozenie mafa 3' czy moze zostac seria ??
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
bez przebudowy hybryda K04 i okolice 300-310KM. Z przebudową na tanie turbo plus kolektor wydechowy to TD04 od 16t do wszellkich hybryd 19 i 20t. 330 na serii 16t do 400KM na jakiś tam wydumanych hybrydach. A jak nietanio, ale pewnie, bo nowe z ASO to K04-064 z TFSI ze zintegrowanym kolektorem wydechowym. 330-340 na serii słupku z ograniczonym dołem. Wstaje fajniej niż ori małe K04.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
raczej kierowałbym sie w strone td04 16t a co myslisz o gt28?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tez moze byc ale ori. Chinczyk wstanie na 5k.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
maf seryjny spokojnie wystarczy
Kasa a osiągi - na hybrydzie z K04 można przekroczyć 300 KM. Czy zatem warto ładować się w koszta kolektora, przerobienia DP, linii wodnych, olejowych, TIPa i pewnie kilku pierdoł dla 15 KM ? Dla mnie nie... Jak są finanse na wyżej wymienione graty to dozbierałbym jeszcze na kuta korbę i atakowałbym 350KM. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Dwie opcje najrozsądniejsze to albo hybryda k04 i 300KM z małym haczykiem albo lecieć grubo i atakować 350+ z duzym TD05, GT28 itp.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
Wszystko pięknie tylko właściciel ma a4 b5 i wzdłużne k04 to nie jest to samo turbo co k04 z s3/cupry
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
zdecydowanie GT28
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
no własnie zrobi mi ktoś hybryde z k04-15?? bo ja szukałem ale nie moge znaleść. dlamnie zrobic kolektora i ogarnac wydech pod gt28 nie jest problemem, ale tez bym nie chcial dołu silnika rozbierac bo na to juz kasy braknie
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
i co łatwiej upchac td04 t16 czy gt28? i znacie jakąś firme gdzie mi przewody olejowe/wodne dorobia?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
przewody dorobią gdziekolwiek hydraulikę zakuwają.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pamiętajcie, że hybrydy w PL są nadal loteriami...i dlatego pojscie w ori 064, nieruszane 16t czy garretta GT28 (nie chinola) zawsze będzie bezpieczniejsze.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
a miales jakies doswiadczenia z gt28 chinczykiem ?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
300 km, seryjna korba? lc plus quattro? seryjna przepływka? silnik nie przygotowany i nie odprężony?
i to wszytko z hybrydy k04? kurde nie ma to jak być optymistą. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
wdlg ciebie 300km na seri to duzo?? to chyba malo widziales
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Ok jak już zrobisz te 300 km to napewno sie pochwalisz, jakie oznaczenie silnika wogóle? Po co odprężać? no nie wiem, trzeba by zapytac inżynierów z audi czemu tylko na 225 km w bam odprężali silnik.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
chodzi mi bardziej oto, że sporo 1.8t zrobione na 300+ jezdzi na seryjnych korbach i bez odprezania. umnie znajomy ma ~460KM w 1.8t zakuty ale też nie odprężał, dla mnie mijanie sie z celem odprężać doładowany silnik.. choć inżynierem nie jestem i moge sie mylić
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Ile koni i momentu uciagnie turbina z Volvo TD04HL-16T w aeb
-------------------- E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
maf seryjny spokojnie wystarczy Żartujesz, prawda? pamiętajcie, że hybrydy w PL są nadal loteriami...i dlatego pojscie w ori 064, nieruszane 16t czy garretta GT28 (nie chinola) zawsze będzie bezpieczniejsze. Nie zgadzam się, z hybrydami do 1.8T z Peruna, TC turbo, TurboSpeca nie ma problemów, wstają, robią przepływ i sypią kilometry. GT28 przy hybrydzie K03/K03s wstaje dramatycznie kiepsko. 300 km, seryjna korba? lc plus quattro? seryjna przepływka? silnik nie przygotowany i nie odprężony? i to wszytko z hybrydy k04? kurde nie ma to jak być optymistą. Ok jak już zrobisz te 300 km to napewno sie pochwalisz, jakie oznaczenie silnika wogóle? Po co odprężać? no nie wiem, trzeba by zapytac inżynierów z audi czemu tylko na 225 km w bam odprężali silnik. Jeden mądry, szczery i doświadczony. umnie znajomy ma ~460KM w 1.8t zakuty ale też nie odprężał, dla mnie mijanie sie z celem odprężać doładowany silnik.. choć inżynierem nie jestem i moge sie mylić Pokaż wykres tego kolegi i napisz jaki setup, pewnie benzyna 95 do tego i brak problemu ze stukowym. Dla mnie mijaniem z celem jest bycie marzycielem, zbuduj mocny silnik, pokatuj go dłuższą chwilę i wtedy podyskutujemy o stopniu sprężania. Masz rację, mylisz się. Ile koni i momentu uciagnie turbina z Volvo TD04HL-16T w aeb Na żeliwie 7mce jest szansa nawet na 300KM i 400Nm. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 18 December 2016 ![]() |
Turbosprężarka GT3071r, wtryskiwacze 630cc 4bar FPR, kolektor baran, wydech 3", pompa walbro paliwo 98 tyle wiem, poprosilem o wykres kolege jak podesle to wstawie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:20 |