Przedstawiam kolejny projekt przy którym pracowalismy troche Generalnie przyjechało gołe e30 z zacnym silnikiem które należało dozbroić w Turbo .
Wszystkie częśći pochodzą z naszej oferty , kpl turbo zestaw http://turbobmw.eu http://performance.k64.pl . i miesiąc spawania, skręcania, owijania i zabawy.
Moc po modyfikacjach 416KM 1 bar. Wykres dokleje jak Lukasz mi go podesle
Motorownia
-blok m50b25 (żeliwny) bosh .402
-standardowe odprezenie - przekladka
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-spływ oleju w obudowie rozrzadu. (skręcany)
Turbina:
Replika Gt35.30 .63 dupka. up 500KM. hybryda k64 .
http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe jak zwykle reszta spawana.
- intercooler z rdzeniem 600x300 z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off greedyy
- kolektor ssący seria .
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOP nierdzewka twinscrool - tak mi wygodniej spawac.
- zawór wastegate 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- downpipe nierdzewka 3"
- przelot : 3cale
- tłumik końcowy przelot 3" przechodzacy na 4 koncowki
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens (
- regulator cisnienia paliwa OEM.
- zew 044 replika w bagazniku. + przelotowa, zew sportowy bak itd.
Elektronika
- det3 z mapem.
- brak sond, brak przeplywki,
- serjny DME bosh,
- fuel implant.
Układ chłodzenia:
- chlodnica TD
- termostat m50 nieco przerobiony
- wentylator elektr.
Układ napędowy:
- sprzęgło dwutarcz k64. 1000KM
- skrzynia zf
- konwersja na 5x120 itd
BODY KIT zawiecha itd. / robota wlasciciela.
- gwint przod i tyl
- felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika.
fotos medias
Najpierw na gotowo to tak:
a teraz zdjęcia z prac
w kolejce
p.s. ladna?
pozdr k64