E30 M50b25 Turbo Mandaryna - powered by k64, 500+ - dzis na pomaranczowo ;) K64.PL |
E30 M50b25 Turbo Mandaryna - powered by k64, 500+ - dzis na pomaranczowo ;) K64.PL |
Tue, 26 Jul 2016 - 14:14
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
idziecie na piwo?
Yezozwierz - tak to jest popekany przewod ktory ma pewnie z 20 lat (krokowka nie odma) , dla artyzmu fotka zeby bylo na co hejtowac (dawno zmieniony swoja droga) tak, oni gadaja o przewodach zasilajacych bo hz10 lubi hejtowac na wszystko co ktos przygotuje bo taki juz jest ale lubie go bo wlasnie sie dowiedzialem ze te przewody nie wytrzymuja i musialem to sprawdzic. Obdzwonilem prawie wszystkich moich klientow z tymi przewodami i okazuje sie ze ... sa zajebiste nic sie nie dzieje Nie tak dobre jak gotowe przewody do zasilania Turbo z Azji ktore 99% sprzedawcow wciska z oplotem stalowym ktory jest dla oka a podspodem gownolit ktory sie rozrywa po hamowni, no ale co zrobic urlopujcie Panowie pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 26 Jul 2016 - 14:14
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 15:51
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
turbobmw, facebook, racingforum.
Nikogo nie bronie, ale widać jak cholera gdzie rozlewa się hejt. W środowisku LPG jest identycznie, jeden monter na drugiego przez tel nadaje bo konkurencja, bo kasy / części nie oddał, bo coś tam... -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 16:32
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
turbobmw, facebook, racingforum. Nikogo nie bronie, ale widać jak cholera gdzie rozlewa się hejt. W środowisku LPG jest identycznie, jeden monter na drugiego przez tel nadaje bo konkurencja, bo kasy / części nie oddał, bo coś tam... na niektorych forach to nawet banem strasza, blokuja skrzynki , i zakazuja wpisywac slowo k64 mozna opisywac projekt ale nie wolno napisac ze k64 , k64 robil czy cos Nie wiedzialem ze w LPG tez tak jest zdrowa konkurencja musi istniec ale niektórzy poprostu hejtowac lubią bo to jest bardzo łatwe, ale żeby pokazać swoją twórczość to juz tak niebardzo -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 18:20
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 |
Oj tam. To jest nic. Jest kilku pospolitych chamów na forum którzy Ci ubliżali, a moderacja nic nie zrobiła. Np. cham pospolity AW69 który to jest podobno dobrym fachowcem, a odzywki ma zwykłego cwela. Podobno prowadzi firme. Ja bym nie pojechał do takiego kogoś. Poziom zerowy.
Podziwiam Cię za asetywność. Widać że masz klasę. Ja bym tak nie mógł. Połamanie to za mało. ( jak to czytasz do spróbuj napisać to do mnie ) Może moderatorzy i Admin pokarają swoich kolesi. To tylko przykład takich chamów pospolitych jest więcej w stosunku do Twojej osoby K64. Wracając do tematu przewody siłowe tego typu mają ogromną wytrzymałość ( te akurat 400 bar ) a ich parametry są zaniżane np temperatura pracy. Nie mówiąc o tym jak agresywne oleje przetaczają. Działaj dalej. Zdrówka. -------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 19:00
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
idziecie na piwo? Yezozwierz - tak to jest popekany przewod ktory ma pewnie z 20 lat (krokowka nie odma) , dla artyzmu fotka zeby bylo na co hejtowac (dawno zmieniony swoja droga) tak, oni gadaja o przewodach zasilajacych bo hz10 lubi hejtowac na wszystko co ktos przygotuje bo taki juz jest ale lubie go bo wlasnie sie dowiedzialem ze te przewody nie wytrzymuja i musialem to sprawdzic. Obdzwonilem prawie wszystkich moich klientow z tymi przewodami i okazuje sie ze ... sa zajebiste nic sie nie dzieje Nie tak dobre jak gotowe przewody do zasilania Turbo z Azji ktore 99% sprzedawcow wciska z oplotem stalowym ktory jest dla oka a podspodem gownolit ktory sie rozrywa po hamowni, no ale co zrobic urlopujcie Panowie pozdr k64 Niesamowite co pieniądz robi z ludźi, świat zmierza ku samozagładzie.. btw robisz dobrą robotę i podziwiam, bo z tego co pamiętam nie masz warsztatu za 1mln tylko coś ala szklarnia, a robisz projekty jak widać po hejtach na konkurencyjnym poziomie. Hejterzy spać nie mogą a ty się dobrze bawisz:) Ostatnio robiłem samochód w mocno znanej firmie, która z potężnego warsztatu przeniosła się do można powiedzieć garażu- nie dziwie się bo jakość jaką zaprezentowali jest gorsza od mechaników z szopy obok mojego domu..dobrze że konkurencja kosi takich "biznesmenów", oby wykosiła do końca. |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 19:18
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno |
Chyba nie zostałem wrzucony do jednego wora z resztą z powodu zwrócenia uwagi na pękniętego węża? Bo mam takie wrażenie..
k64, racja mój błąd - nie pasowało mi to do niczego innego niż odma bo idzie do dolotu, no ale w sumie odmą to by nie mogło być bo jest za turbiną.. bądź co bądź dobrze że wymieniony -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 19:43
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
k64
napisz prosze ile widziałeś takich rozwiązań fabrycznych czyli wąż gumowy do zasilania turbo. widze że nie odróżniasz hejtu od zwrócenia uwagi ale co ja sie tam znam. |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 19:47
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
Wracając do tematu przewody siłowe tego typu mają ogromną wytrzymałość ( te akurat 400 bar ) a ich parametry są zaniżane np temperatura pracy. Nie mówiąc o tym jak agresywne oleje przetaczają. możesz napisać coś więcej na temat agresywności oleju hydraulicznego bo mnie to zainteresowało. |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 20:20
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 |
hz10
Ty tak serio czy jaja sobie robisz ? Przeciez co drugi turbodiesel ma kawał gumowego węża na zasilaniu .... I niejdenokrotnie są słabsze niż ten tutaj zastosowany . Odnoszę wrażenie że jak tylko pojawiają się jakieś foty oddajace rzeczywisty stan w fajnych, dzialajacych garazowych projektach to zaraz odzywają się sami specjalisci z których 90% w życiu sama oleju w aucie nie zmieniła ... |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 20:55
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
hz10 Ty tak serio czy jaja sobie robisz ? Przeciez co drugi turbodiesel ma kawał gumowego węża na zasilaniu .... I niejdenokrotnie są słabsze niż ten tutaj zastosowany . Odnoszę wrażenie że jak tylko pojawiają się jakieś foty oddajace rzeczywisty stan w fajnych, dzialajacych garazowych projektach to zaraz odzywają się sami specjalisci z których 90% w życiu sama oleju w aucie nie zmieniła ... a potem dziwota ze nikt nie pisze juz w projektach nowych tematow bo przeciez shejtuja za przewod gumowy olejowy , przygotowany na cisnienie Niesamowite co pieniądz robi z ludźi, świat zmierza ku samozagładzie.. btw robisz dobrą robotę i podziwiam, bo z tego co pamiętam nie masz warsztatu za 1mln tylko coś ala szklarnia, a robisz projekty jak widać po hejtach na konkurencyjnym poziomie. Hejterzy spać nie mogą a ty się dobrze bawisz:) Ostatnio robiłem samochód w mocno znanej firmie, która z potężnego warsztatu przeniosła się do można powiedzieć garażu- nie dziwie się bo jakość jaką zaprezentowali jest gorsza od mechaników z szopy obok mojego domu..dobrze że konkurencja kosi takich "biznesmenów", oby wykosiła do końca. nie mieszaj szklarni od foli a na powaznie to dzieki p.s szykujemy szklarnio-folie na wysokim poziomie tak co Prosiaki i Lambo beda mogly w odpowiednich warunkach stac a te slabsze fury na bialych kafelkach dzieki k64 pozdro -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Tue, 26 Jul 2016 - 21:44
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław |
Turlam już 12lat koparką i jakoś mi węże nie strzelają dlatego że olej w nich gorący a wyobrazić sobie można jaka tam panuje temperatura jak masz 35 w cieniu i napierdalasz 12h ciągle. Siłownika się nie tykniesz bo skóra zostanie. Tak więc zasilanie turbo to takie można powiedzieć normalne warunki pracy dla tego węża. Szczególnie dwu oplotowy na 350-400bar spokojnie weźmie to na klate.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 00:04
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa |
Nic nie poradzicie. Projekt fajny, wygląd budy to kwestia gustu ale najważniejsze, że działa. Make it simple.
A propos hz10 niestety, jeśli jego podpis to prawda, to świętokrzyskie dobrze nie wróży. Tam więcej znawców handlarzy aut niż ludzi zameldowanych w danej wsi. -------------------- wiem
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 01:23
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Turlam już 12lat koparką i jakoś mi węże nie strzelają dlatego że olej w nich gorący a wyobrazić sobie można jaka tam panuje temperatura jak masz 35 w cieniu i napierdalasz 12h ciągle. Siłownika się nie tykniesz bo skóra zostanie. Tak więc zasilanie turbo to takie można powiedzieć normalne warunki pracy dla tego węża. Szczególnie dwu oplotowy na 350-400bar spokojnie weźmie to na klate. +1 Ze swojego doświadczenia powiem że te przewody w koparkach częściej strzelały z powodu złej długości niż z innych przyczyn. Zazwyczaj przewód jak strzelił to dorabiany jest dłuższy o 2 -5cm na życzenie właściciela koparki - bo strzelają przy zakówce. Wtedy taki przewód strzela jeszcze szybciej przy zakówce bo ona go przeciera. Ale jaki zakres ruchu ma ramię koparki Nie mówiąc o ciśnieniach. W koparkach przy których pracowałem, często zewnętrzny oplot gumowy bym zdarty na 1/3 długości, a stalowy mocno naruszony a maszyna i tak pracowała bez zarzutu. Taki przewód to nie najtańszy semperit czy fagumit który nadaje się do puszczania kranówki bo oleje i benzyny rozpuszczają te przewody w dwa miesiące, a ciśnienie większe niż 2b rozrywa .... Jesli spełnia normy jakie ma wytloczone to posłuży. I tak jak wspomniałem - nie ma rzeczy niezniszczalnych. Wszystko kiedyś się podda. |
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 08:57
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce |
hola hola mi fagumit na listwie paliwowej przy cisnieniu 5.2b rozrywalo po 5 godzinach
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 15:20
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Semperit u nas po 3 miesiącach do wymiany - wyglądał jakby go nożem ktoś ponacinał, tak popękał.
|
|
|
Wed, 27 Jul 2016 - 16:25
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Bardzo mi się podoba jak to jest poukładane pod maską (estetycznie i z pomysłem), a film pokazuje że jest zapas mocy po tej "kuracji sterydowej".
Pytanie o kolektor, jak istotne wg ciebie jest takie profilowanie i podział po twinscroll? Jakby to poskładać na jednej rurze równolegle do flanszy/silnika to dużo gorzej by chodziło? Zamontowane turbo nie ma układu twinsroll? Po wyspawaniu kolektora zmiana koncepcji doboru turbiny nastąpiła? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 15:10
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
hola hola mi fagumit na listwie paliwowej przy cisnieniu 5.2b rozrywalo po 5 godzinach Semperit u nas po 3 miesiącach do wymiany - wyglądał jakby go nożem ktoś ponacinał, tak popękał. Zakładam, że to ponoć zwykłe przewody opisywane przez sprzedawców jako paliwowe Miałem podobne problemy (waliło wachą a przewód jakby puchł Co się okazało, to producent nie zaleca stosowania ich do układów z wtryskiem benzyny W ropniakach problemu takiego nie zauważyłem. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 16:01
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
Bardzo mi się podoba jak to jest poukładane pod maską (estetycznie i z pomysłem), a film pokazuje że jest zapas mocy po tej "kuracji sterydowej". Pytanie o kolektor, jak istotne wg ciebie jest takie profilowanie i podział po twinscroll? Jakby to poskładać na jednej rurze równolegle do flanszy/silnika to dużo gorzej by chodziło? Zamontowane turbo nie ma układu twinsroll? Po wyspawaniu kolektora zmiana koncepcji doboru turbiny nastąpiła? dziekuje. kolektor , no coz lubie robic na twinscroola , w miare dobrze to wchodzi do tej budy, a napewno lepiej wstaje i nie zaburza tak przeplywu. Jedna zbiorcza to wysokie egt, problemy z pekaniem, naprezenia, flansza banan po pewnym czasie itd. Choc i tutaj nie ma zasady. Turbo jest bez twinscroola, i mialo takie byc, poprostu lubie spawac twinscroolowe kolektory bo dzialaja lepiej niz te zbiorcze oparte na 1 rurze. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Thu, 28 Jul 2016 - 18:14
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Zakładam, że to ponoć zwykłe przewody opisywane przez sprzedawców jako paliwowe Miałem podobne problemy (waliło wachą a przewód jakby puchł Co się okazało, to producent nie zaleca stosowania ich do układów z wtryskiem benzyny W ropniakach problemu takiego nie zauważyłem. Wiesz, jak idę do sklepu i mówię "co macie do BENZYNY żeby wytrzyamało 10bar minimum i się nie rozpuszczało" to powinienem takie coś dostać Dostałem to co napisałem Przewód paliwowy, który po 3 miesiącach popękał, z czego pracował kilkanaście godzin. Pierwszy raz byłem w tym sklepie bo od razu zakuli mi przewody w końcówki. W normalnym motoryzacyjnym normalny przewód na cybant pracuje bez zarzutu od 5 lat. |
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 12:44
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
zalegly wykres
doladowanie 1,2 pb98 i pare fotek od wlasciciela i taki o czas zrobił sebastian w .de pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:25 |