Szybki skrót: e46 coupe + M50 zakuty + [b]Turbo = szybka blondynka
k64 DragGirl
Motorownia
-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody Litwa + arp.
-uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory polerka itd.
-2 wałki seryjne SSĄCE (póki co)
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI http://performance.k64.pl/performance-head...tems-p-106.html
-śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: ACrace.
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont.
-spływ oleju w obudowie rozrządu
-Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach
Turbina:
Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / k64
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm
strona goraca: AR 1.0
coś tego pokroju: http://performance.k64.pl/gt35-gt3582-ar63...30km-p-108.html
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria m50b25.
- Przepustnica elektryczna z m54 !
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool http://performance.k64.pl/kolektor-wydecho...urbo-p-116.html
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- przelot : 76mm
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- egt nagwintowane w kolektor
- całośc na vbandach 3x.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens
- regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa.
- listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54)
- usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam!
- DW 350L
Elektronika
- EMU + orginalna wiązka z e46 siemens.
- brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe,
- serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik .
- auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt.
- przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa).
- mac zaworek.
Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo
- chlodnica z e46 oczywicie
- natomiast visco z m50.
- termostat m50 nieco przerobiony.
- wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku.
Układ napędowy:
- sprzęgło : dwutarcz . http://performance.k64.pl/sprzeglo-dwutarc...000km-p-93.html
- skrzynia zf 3.0 m54 .
- wał , poloski , dyfer m54 3.0
BODY KIT zawiecha itd.
- totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno
- gwint przod i tyl
- felgi 18' m-pakiet / za wąskie.
- heble ATE
- org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba
Sprzęt przygotowany dla mojej żony Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto.
Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze !
MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy
Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg !
Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami
BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie .
Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz ma bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie.
Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo.
foto / media
Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje
https://youtu.be/0zJFdzGr-3M
i jakieś tam ognie
https://youtu.be/AevzWbbNXaI
p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna?
pozdr k64 & k64 DragGirl