MODEL: S8 D2 FL
Modyfikacje
Silnik:
swap silnika na ABZ, podyktowany w sumie zmiana skrzyni biegów
Modyfikacje głowicy:
nowe uszczelniacze, regulowane kółka, MLS, nowe sruby głowicy
Modyfikacje bloku:
seria korba, seria tłok, nowe panewki, odprezony na 8:1
Układ dolotowy:
FMIC 300x600x76, układ dolotowy 65mm do coolera, 3" przechodzace w 3,5" do przepustnicy, 2x dv ProPerfekt, przepustnica elektroniczna od 40v, przerobiony kolektor ssacy
Układ wydechowy:
turbosprezarka T76 od K64, lewy kolektor custom, wastegate 50mm od K64, downpipe 3" od turbiny, downpipe od wastegatea 2", zejscie 3" + 2" w 2x 2,5", 2,5" do konca, 1 tłumik przelotowy od M-tech
Układ wtryskowy:
swirllpot z mtuning, bosch 044 (montowany u Cieplaka jeszcze), wtryski Siemens Deka 530cc
Elektronika:
układ biECU, seria sterownik ME 7.1, EMU, czujniki EGT, cisnienia i temp. oleju w silniku i temp w skrzyni wpiete w EMU
Układ chłodzenia:
chlodnica seria, termostat 80', 2 chłodnice oleju zamontowane z tyłu auta, pod dyfrem i pod zderzakiem, elektryczna obiegowa pompa oleju do silnika, elektrowentylator na chlodnicy skrzyni
Układ napędowy:
poduszki dyfra, skrzyni i silnika od DeSa, swap skrzyni z RS6 C5, wzmocnionej w TEO Motors, tylny dyfer z radiatorem rs6, polosie przod S8 z przegubami wewnetrznymi B8.
Zawieszenie: , aluminiowe tuleje w saniach przod i tył, sanie malowane proszkowo, gwint HR
Hamulce:
przod tarcze 365mm "kwiatki" z S5, zaciski 8pot z RS6 C5, tył tarcze 330mm + zaciski RS4
Samochod dzisiaj rano pojechal na strojenie do CP Tuning.
o postepach bede informowal na bierzaco.
Krótka próbka dzwieku jak odjezdza na strojenie: