Witam, przedstawiam mojego golfa, moze nie jest najmocniejszy na forum ale mam nadzieje ze sie nadaje
Na koncu umieszcze wykres z hamowni, przyrost jakis tam jest
MODEL: VW Golf mk2 1986r.
Silnik: swap na 2.0 16v ABF
Modyfikacje głowicy: seria
Modyfikacje bloku: seria
Układ dolotowy: kwasowka + stożek k&n by SLG
Układ wydechowy: kolektor wydechowy Hartmann 4-2-1 + reszta wydechu z kwasowki 2.25' na 2 tlumikach przelotowych by SLG
Układ wtryskowy: seria
Elektronika: przedluzona o 80cm wiazka w celu pochowania jej w komorze,reszta seria
Układ chłodzenia: chlodnica z zintegriowanym zbiorniczkiem z scirocco mk1
Układ napędowy: krotka skrzynia 2Y z gti 16v + podkladki (ala szpera)
Zawieszenie: hamulce przod z g60 280mm a tyl cala belka z gti 16v, pompa ham. z VW T3 21mm, duze serwo z gti,stabilizator 19mm, poliuretany zółty strongflex, przod gwintowane zawieszenie FK a tył kit Koni.
BODY KIT: Gti look na waskim zderzaku plus dokladka Votex
Od poczatku zalozeniem bylo zrobienie golfa mk2 w stylu lekko "torowym".a przy tym nadajacego sie do poupalania po miescie, na zloty/spoty itp. Mialem juz kupioną skrecana klatke Wiechers i fotele Sparco pro2000, po jakims czasie kupilem wiec bazę mk2 1.3 z 90r.
zeby nie bylo total serii wsadzilem jakies koło oraz zawieszenie
przyszla zima i zaczalem zbierac częsci hamulce g60,poliuretany,chlodnica,lzejsze kolo zamachowe z silnika PL itd
Brakowalo silnika, ciężko bylo sie zdecydowac co tam wsadzić az trafilem blisko domu dawce w postaci Toledo 16v. Zrobilem pomiar kompresji,auto kosztowalo grosze wiec sie zdecydowalem. Kpl na swap zostal wyjety a reszta sprzedana dalej. Uznalem ze przy lekkim aucie na poczatek powinno to wystarczyc.
Po jakims czasie zupelnie nieoczekiwane znalazlem ogloszenie z Golfem mk2 bardziej pasujacym do mojej wizji. Bialy i bez szyberdachu, w najlzejszej mozliwej wersji C ogoloconej ze wszystkiego Pojechalem do Olsztyna i stan okazal sie wiecej niz zadowalajacy - kupilem. Na szybko poprzekladalem fanty do bialego a czerwony z racji gorszego stanu zostal spzredany.
Przyszedl sezon,do swapa daleko wiec auto uzbroilem w czesc gratow ktore mialem zeby jakos wygladalo i zajalem sie ogarnianiem silnika i reszty mechaniki.
Blok pomalowany,dokupilem skrzynie 2Y poniewaz seryjna z ABF jeds wg mnei stanowczo za dluga i zabija osiagi. Zostala wypiaskowana,zrobiono przeglad oraz podkladki Wymieniony rozrzad itd silnika nie otwieralem poniewaz w dawcy dzialal idealnie. Dokupilem Kolektor wydechowy Hartmann do 16v ktory zostal wypiaskowany razem z reszta czesci.
Zadbalem tez o detale
W koncu wzialem sie za swap bez sensu by bylo wsadzac silnik do syfiastej komory,wiec zostala pomalowana,przy okazji usunieto troche zbednych elementow poniewaz chcialem aby pod maska bylo "czysto",bez plataniny kabli. Przy okazji pomalowane zostalo prawie cale auto
CD..