Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> które zawieszenie lepsze, eibach pro kit-Bilstein b6/ koni str.t/ ap reacing
Cycucds
post Sun, 28 Dec 2014 - 10:53
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 04 November 2012





witam
obecnie posiadam bmw seria 1 E87 z zawieszeniem M technik (dla mnie za twarde) jako ze mam amortyzatory do wymiany zastanawiam się nad zmiana zawieszenia na
eibach pro kit + bilstein b6
eibach pro kit + koni str.t
ap recing kit
ewentualnie wsadzić jakieś inne amortyzatory pod sprężyny bmw M-technic by zyskać trochę komfortu

co będzie lepszym rozwiązaniem ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Dec 2014 - 10:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maciu$
post Sun, 28 Dec 2014 - 11:23
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





B12 Prokit jest jak najbardziej okej do dupowozu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cycucds
post Sun, 28 Dec 2014 - 12:03
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 04 November 2012





a będzie bardziej komfortowo niż na M-technic BMW??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Thu, 12 Feb 2015 - 00:33
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Ja osobiscie watpie.Ze bedzie bardziej komfortowo niz na m-technic.A B12 to tak naprawde bilstein b8(czyli to samo co b6 tylko skrocona laga)Plus sprezyna eibach pro kit.Sprezyny beda miekkie.Ale charakterystyka amora juz nie.Ale mozesz je oddac do zerkopolu i Ci zrobia mieksze.Osobiscie jezdzie na b12 sport(leon 1m).Czyli twardza sprezyna minus 50mm.I ta sprezyna nadal ma progresywna charakterystyke.I nawet na malych dolkach jest jakis komfort.Ale gdy wpada w wiekszy dol.To jest taczka.Jest to minimum komfortu jakie powinno wymagac sie od dupowozu.Za to prowadzenie jest duuzo lesze.Samochod z podsterownego zrobil sie neutralny.Wchodzisz w zakret z za duza predkoscia.opony zaczynaja puszczac.Ale jak mocniej dokrecisz kierownice to nadal skreca-wczesniej jechal na wprost.A i b6 moze ci podniesc auto do gory.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 12 Feb 2015 - 07:48
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(addam24 @ Thu, 12 Feb 2015 - 00:33) *
A i b6 moze ci podniesc auto do gory.


Zaś Eibach obniżyć bardziej niż powinien tongue.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 12 Feb 2015 - 08:28
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





mtechnik to taczka i pingpong . dziadowizna jak diabli.

mam b12 prokit. jezdzi sie dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Thu, 12 Feb 2015 - 09:09
Post #7


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Rowniez mam b12 prokit i jest w sam raz (tt quattro)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 15 Feb 2015 - 17:42
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT([Yossarian] @ Thu, 12 Feb 2015 - 07:48) *

Zaś Eibach obniżyć bardziej niż powinien tongue.gif



No no.Wiec nalezy na to zwrocic uwage.
Zastanawiam sie co w tym jest smiesznego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Wed, 25 Feb 2015 - 12:07
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





A może koni sport z regulacją tłumienia, ustawisz jak chcesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coolice
post Tue, 10 Mar 2015 - 11:52
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 March 2006





Witam,
By nie zakładać nowego tematu, podepnę się pod ten... Czy ktoś miał doczynienia z zawieszeniem H&R Sport Cup kit (sprężyny i amortyzatory)? Nadaje się to do jazdy na co dzień? Na zagranicznych forach ogólnie polecają, ale wiadomo, że za granicą też mają inne drogi... dosyć mocno zastanawiam się nad tym zawieszeniem dlatego za każdą odpowiedź z góry bardzo dziękuję tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Tue, 10 Mar 2015 - 14:49
Post #11


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Jeżdżę na tym i sobie chwalę, nie jest za twardo ani za miękko, zawieszenie bardzo sprawnie wybiera nierówności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 10 Mar 2015 - 22:24
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





A ja mimo wszystko polecę w BMW sprężyny m-technik i amorki do tego krótsze i sztywiejsze od serii, np. B6.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:32