![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 November 2012 ![]() |
witam
obecnie posiadam bmw seria 1 E87 z zawieszeniem M technik (dla mnie za twarde) jako ze mam amortyzatory do wymiany zastanawiam się nad zmiana zawieszenia na eibach pro kit + bilstein b6 eibach pro kit + koni str.t ap recing kit ewentualnie wsadzić jakieś inne amortyzatory pod sprężyny bmw M-technic by zyskać trochę komfortu co będzie lepszym rozwiązaniem ?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
B12 Prokit jest jak najbardziej okej do dupowozu.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 04 November 2012 ![]() |
a będzie bardziej komfortowo niż na M-technic BMW??
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Ja osobiscie watpie.Ze bedzie bardziej komfortowo niz na m-technic.A B12 to tak naprawde bilstein b8(czyli to samo co b6 tylko skrocona laga)Plus sprezyna eibach pro kit.Sprezyny beda miekkie.Ale charakterystyka amora juz nie.Ale mozesz je oddac do zerkopolu i Ci zrobia mieksze.Osobiscie jezdzie na b12 sport(leon 1m).Czyli twardza sprezyna minus 50mm.I ta sprezyna nadal ma progresywna charakterystyke.I nawet na malych dolkach jest jakis komfort.Ale gdy wpada w wiekszy dol.To jest taczka.Jest to minimum komfortu jakie powinno wymagac sie od dupowozu.Za to prowadzenie jest duuzo lesze.Samochod z podsterownego zrobil sie neutralny.Wchodzisz w zakret z za duza predkoscia.opony zaczynaja puszczac.Ale jak mocniej dokrecisz kierownice to nadal skreca-wczesniej jechal na wprost.A i b6 moze ci podniesc auto do gory.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A i b6 moze ci podniesc auto do gory. Zaś Eibach obniżyć bardziej niż powinien ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
mtechnik to taczka i pingpong . dziadowizna jak diabli.
mam b12 prokit. jezdzi sie dobrze. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
Rowniez mam b12 prokit i jest w sam raz (tt quattro)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
A może koni sport z regulacją tłumienia, ustawisz jak chcesz.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
Witam,
By nie zakładać nowego tematu, podepnę się pod ten... Czy ktoś miał doczynienia z zawieszeniem H&R Sport Cup kit (sprężyny i amortyzatory)? Nadaje się to do jazdy na co dzień? Na zagranicznych forach ogólnie polecają, ale wiadomo, że za granicą też mają inne drogi... dosyć mocno zastanawiam się nad tym zawieszeniem dlatego za każdą odpowiedź z góry bardzo dziękuję ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Jeżdżę na tym i sobie chwalę, nie jest za twardo ani za miękko, zawieszenie bardzo sprawnie wybiera nierówności.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A ja mimo wszystko polecę w BMW sprężyny m-technik i amorki do tego krótsze i sztywiejsze od serii, np. B6.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:32 |