Cycucds
Sun, 28 Dec 2014 - 10:53
witam
obecnie posiadam bmw seria 1 E87 z zawieszeniem M technik (dla mnie za twarde) jako ze mam amortyzatory do wymiany zastanawiam się nad zmiana zawieszenia na
eibach pro kit + bilstein b6
eibach pro kit + koni str.t
ap recing kit
ewentualnie wsadzić jakieś inne amortyzatory pod sprężyny bmw M-technic by zyskać trochę komfortu
co będzie lepszym rozwiązaniem ??
Maciu$
Sun, 28 Dec 2014 - 11:23
B12 Prokit jest jak najbardziej okej do dupowozu.
Cycucds
Sun, 28 Dec 2014 - 12:03
a będzie bardziej komfortowo niż na M-technic BMW??
addam24
Thu, 12 Feb 2015 - 00:33
Ja osobiscie watpie.Ze bedzie bardziej komfortowo niz na m-technic.A B12 to tak naprawde bilstein b8(czyli to samo co b6 tylko skrocona laga)Plus sprezyna eibach pro kit.Sprezyny beda miekkie.Ale charakterystyka amora juz nie.Ale mozesz je oddac do zerkopolu i Ci zrobia mieksze.Osobiscie jezdzie na b12 sport(leon 1m).Czyli twardza sprezyna minus 50mm.I ta sprezyna nadal ma progresywna charakterystyke.I nawet na malych dolkach jest jakis komfort.Ale gdy wpada w wiekszy dol.To jest taczka.Jest to minimum komfortu jakie powinno wymagac sie od dupowozu.Za to prowadzenie jest duuzo lesze.Samochod z podsterownego zrobil sie neutralny.Wchodzisz w zakret z za duza predkoscia.opony zaczynaja puszczac.Ale jak mocniej dokrecisz kierownice to nadal skreca-wczesniej jechal na wprost.A i b6 moze ci podniesc auto do gory.
[Yossarian]
Thu, 12 Feb 2015 - 07:48
CYTAT(addam24 @ Thu, 12 Feb 2015 - 00:33)
A i b6 moze ci podniesc auto do gory.
Zaś Eibach obniżyć bardziej niż powinien
xtremesystems
Thu, 12 Feb 2015 - 08:28
mtechnik to taczka i pingpong . dziadowizna jak diabli.
mam b12 prokit. jezdzi sie dobrze.
Messik
Thu, 12 Feb 2015 - 09:09
Rowniez mam b12 prokit i jest w sam raz (tt quattro)
addam24
Sun, 15 Feb 2015 - 17:42
CYTAT([Yossarian] @ Thu, 12 Feb 2015 - 07:48)
Zaś Eibach obniżyć bardziej niż powinien
No no.Wiec nalezy na to zwrocic uwage.
Zastanawiam sie co w tym jest smiesznego?
mitusm
Wed, 25 Feb 2015 - 12:07
A może koni sport z regulacją tłumienia, ustawisz jak chcesz.
coolice
Tue, 10 Mar 2015 - 11:52
Witam,
By nie zakładać nowego tematu, podepnę się pod ten... Czy ktoś miał doczynienia z zawieszeniem H&R Sport Cup kit (sprężyny i amortyzatory)? Nadaje się to do jazdy na co dzień? Na zagranicznych forach ogólnie polecają, ale wiadomo, że za granicą też mają inne drogi... dosyć mocno zastanawiam się nad tym zawieszeniem dlatego za każdą odpowiedź z góry bardzo dziękuję
nippo83
Tue, 10 Mar 2015 - 14:49
Jeżdżę na tym i sobie chwalę, nie jest za twardo ani za miękko, zawieszenie bardzo sprawnie wybiera nierówności.
Mis
Tue, 10 Mar 2015 - 22:24
A ja mimo wszystko polecę w BMW sprężyny m-technik i amorki do tego krótsze i sztywiejsze od serii, np. B6.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.