![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Skrzynię chcę zrobić przed Częstochową.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Planujesz hamowac autko w jakims niedlugim czasie?
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
No tak chcę, ale spróbuję zebrać więcej ludzi, żeby wyszło taniej (chyba, że ktoś zna wiarygodną hamownię w wawie w dobrej cenie?)
Taka ciekawostka, auto chyba pali wyraźnie poniżej dychy, sprawdzę za jakiś czas dokładnie. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 25 April 2012 ![]() |
Hello everyone.
I'm Chris and I suppose it was me who supplied most of the VW stuff for this car. I started VW drag racing 22 years ago and over the years have collected lots of engine tuning parts. One of the reasons for building this car was to test different engines and combinations so in the future there will be differnt engines in here, some smaller, some bigger. Jasu is not allowed to run any power adder (turbo or NOS) until the car runs mid 11s ![]() The car weighs 670kg without small Jasu(80kg) so a diet may be necessary. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
No tak chcę, ale spróbuję zebrać więcej ludzi, żeby wyszło taniej (chyba, że ktoś zna wiarygodną hamownię w wawie w dobrej cenie?) Taka ciekawostka, auto chyba pali wyraźnie poniżej dychy, sprawdzę za jakiś czas dokładnie. masters lub ecuperformance ... p.s. kolejny ciekawy pomysł zrobienia listy hamowni ... wiarygodnych i podklejenie w głownym tak jak z listą tunerów -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
A jakie są koszta pomiarów na tych hamowniach?
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
MR Motors już nie ma hamowni.
Polcam R-PERFORMANCE http://rperformance.pl/ tel. jest można się dowiedzieć, koszt pojedynczego hamowania to 100 zł -------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Za 100zł to nie ma co szukać gdzie indziej. Zwłaszcza jeśli to Rogal firmuje, tak jak sugeruje mail.
Planujesz forced induction w dalszej przyszłości, czy zostanie ssak+nitro i ewentualnie patenty z odcinką, alternatywnymi paliwami itd? |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
turbo przejsciowo bedzie pewnie bo taki silnik buduję i gdzieś muszę przetestować ale docelowo zostaje raczej wolnossak (w trakcie jest juz większy silnik, może za rok będzie gotowy).
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
No tak, w końcu nic nie zastąpi dużej pojemności - chyba że większa pojemność.
Mała masa jest, można się bawić. Zazdroszczę ![]() Pytałem, bo genialnie by było zobaczyć silnik w tej/podobnej konfiguracji z turbo. Męsko, ale na vintage'ową modłę. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Jakiśtam onboard, pół godziny się na starcie ustawiam...
P.S. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, szukam 125p pickupa na serwisówkę, stan dowolny. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Czyli plan jest na test silnika turbo , a pozniej wiekszy wolnossak? Bardzo fajny sleeper. Jeszcze trochę i bedzie mógł powalczyć z braćmi Skinner z TAZ Racing
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Dzisiaj dzięki ogromnej uprzejmości VTG udało się zrobić pomiar na hamowni. Wielkie dzięki!
Wynik taki jaki się spodziewałem, i dobrze - jest parę łatwych do poprawienia rzeczy i zrobimy 100koni z litra. Wykres taki bo silnik od 3 do 4-4.5 krpm jest zalany w trupa, afr 9, muszę zamówić inne rurki emulsyjne. Potem jest dość bogaty ale taki musi być, żeby się nie grzał. ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jesteś szalony i dawaj więcej. Super wykresik. btw ile miał maluch 2.0 mocy ten central bo ciekaw jestem czy to nie najmocniejszy maluch w pl
|
|
|
gość_Ochlik_* |
![]()
Post
#76
|
![]() |
CYTAT Jakiśtam onboard, pół godziny się na starcie ustawiam... Coś ściemniasz z tym maluchem. Nie możliwe by przy tej prędkości wszystko było na swym miejscu. Mój maluch przy 115km/h podczas deszczu zgubił ramię wycieraczki , za to go bardzo ciepło wspominam ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, był czerwony maluch z silnikiem alfy, miał chyba 170kuni?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Maluch o nr Z1 KRZYŚ z Koszalina ma podobno 300 koni
![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Zig ale krzysia pomijamy bo nigdy nigdzie nie zweryfikowano tego.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 04:32 |