Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> fiat 126p 2332ccm, Projekt bez sensu
Jaqo
post Fri, 27 Apr 2012 - 13:36
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Skrzynię chcę zrobić przed Częstochową.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 27 Apr 2012 - 13:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Fri, 27 Apr 2012 - 15:19
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Planujesz hamowac autko w jakims niedlugim czasie?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 27 Apr 2012 - 18:48
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





No tak chcę, ale spróbuję zebrać więcej ludzi, żeby wyszło taniej (chyba, że ktoś zna wiarygodną hamownię w wawie w dobrej cenie?)
Taka ciekawostka, auto chyba pali wyraźnie poniżej dychy, sprawdzę za jakiś czas dokładnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chris bugster
post Fri, 27 Apr 2012 - 19:37
Post #64


Rookie
Dołączył: Wed, 25 April 2012





Hello everyone.
I'm Chris and I suppose it was me who supplied most of the VW stuff for this car. I started VW drag racing 22 years ago and over the years have collected lots of engine tuning parts. One of the reasons for building this car was to test different engines and combinations so in the future there will be differnt engines in here, some smaller, some bigger.
Jasu is not allowed to run any power adder (turbo or NOS) until the car runs mid 11s tongue.gif
The car weighs 670kg without small Jasu(80kg) so a diet may be necessary.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Fri, 27 Apr 2012 - 20:17
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





CYTAT(Jaqo @ Fri, 27 Apr 2012 - 18:48) *
No tak chcę, ale spróbuję zebrać więcej ludzi, żeby wyszło taniej (chyba, że ktoś zna wiarygodną hamownię w wawie w dobrej cenie?)
Taka ciekawostka, auto chyba pali wyraźnie poniżej dychy, sprawdzę za jakiś czas dokładnie.



masters lub ecuperformance ...

p.s. kolejny ciekawy pomysł zrobienia listy hamowni ... wiarygodnych i podklejenie w głownym tak jak z listą tunerów


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Fri, 27 Apr 2012 - 20:58
Post #66


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Jaqo @ Fri, 27 Apr 2012 - 18:48) *
No tak chcę, ale spróbuję zebrać więcej ludzi, żeby wyszło taniej (chyba, że ktoś zna wiarygodną hamownię w wawie w dobrej cenie?)
Taka ciekawostka, auto chyba pali wyraźnie poniżej dychy, sprawdzę za jakiś czas dokładnie.


MR-MOTORS smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 28 Apr 2012 - 08:52
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





A jakie są koszta pomiarów na tych hamowniach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalekvrs
post Sat, 28 Apr 2012 - 17:29
Post #68


User
Dołączył: Thu, 04 February 2010
Skąd: Warszawa





MR Motors już nie ma hamowni.

Polcam R-PERFORMANCE http://rperformance.pl/ tel. jest można się dowiedzieć, koszt pojedynczego hamowania to 100 zł


--------------------
350/460 by R-PERFORMANCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Sat, 28 Apr 2012 - 22:00
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Za 100zł to nie ma co szukać gdzie indziej. Zwłaszcza jeśli to Rogal firmuje, tak jak sugeruje mail.

Planujesz forced induction w dalszej przyszłości, czy zostanie ssak+nitro i ewentualnie patenty z odcinką, alternatywnymi paliwami itd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 28 Apr 2012 - 22:03
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





turbo przejsciowo bedzie pewnie bo taki silnik buduję i gdzieś muszę przetestować ale docelowo zostaje raczej wolnossak (w trakcie jest juz większy silnik, może za rok będzie gotowy).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Sat, 28 Apr 2012 - 22:13
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





No tak, w końcu nic nie zastąpi dużej pojemności - chyba że większa pojemność.
Mała masa jest, można się bawić. Zazdroszczę wink.gif

Pytałem, bo genialnie by było zobaczyć silnik w tej/podobnej konfiguracji z turbo. Męsko, ale na vintage'ową modłę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 29 Apr 2012 - 21:37
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Jakiśtam onboard, pół godziny się na starcie ustawiam...


P.S. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, szukam 125p pickupa na serwisówkę, stan dowolny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek13
post Mon, 30 Apr 2012 - 00:05
Post #73


User
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Czyli plan jest na test silnika turbo , a pozniej wiekszy wolnossak? Bardzo fajny sleeper. Jeszcze trochę i bedzie mógł powalczyć z braćmi Skinner z TAZ Racing smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Mon, 30 Apr 2012 - 22:28
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Dzisiaj dzięki ogromnej uprzejmości VTG udało się zrobić pomiar na hamowni. Wielkie dzięki!
Wynik taki jaki się spodziewałem, i dobrze - jest parę łatwych do poprawienia rzeczy i zrobimy 100koni z litra.
Wykres taki bo silnik od 3 do 4-4.5 krpm jest zalany w trupa, afr 9, muszę zamówić inne rurki emulsyjne. Potem jest dość bogaty ale taki musi być, żeby się nie grzał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 30 Apr 2012 - 22:31
Post #75


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jesteś szalony i dawaj więcej. Super wykresik. btw ile miał maluch 2.0 mocy ten central bo ciekaw jestem czy to nie najmocniejszy maluch w pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Ochlik_*
post Mon, 30 Apr 2012 - 23:28
Post #76









CYTAT
Jakiśtam onboard, pół godziny się na starcie ustawiam...


Coś ściemniasz z tym maluchem.

Nie możliwe by przy tej prędkości wszystko było na swym miejscu.

Mój maluch przy 115km/h podczas deszczu zgubił ramię wycieraczki , za to go bardzo ciepło wspominam biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Mon, 30 Apr 2012 - 23:46
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 30 Apr 2012 - 23:46
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, był czerwony maluch z silnikiem alfy, miał chyba 170kuni?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Tue, 01 May 2012 - 08:07
Post #79


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Maluch o nr Z1 KRZYŚ z Koszalina ma podobno 300 koni smile.gif


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 01 May 2012 - 08:12
Post #80


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Zig ale krzysia pomijamy bo nigdy nigdzie nie zweryfikowano tego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 04:32