Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> O Dwóch takich ATU, na szczęście już nie Ital-Performance
Slawo2000
post Mon, 23 Apr 2012 - 21:31
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Gdańsk





CYTAT
Udało się w końcu znaleźć liczniki ze 156 GTA

wyskalowany tylko do 300 km/h? nie za mało? biggrin.gif


--------------------
________________________
E36 Compact S50B32 rally car
Polonez 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Apr 2012 - 21:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 23 Apr 2012 - 21:32
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Chyba styknie. Wg wyliczeń na tym moście i odcince jaką planujemy coś ok 290kmh wyjdzie teoretyczny vmax. Trzeba będzie sprawdzić na S8 czy tyle pójdzie wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Mon, 23 Apr 2012 - 22:45
Post #63


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





Normalnie Świry.
W pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście. wink.gif


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rednask
post Mon, 23 Apr 2012 - 22:51
Post #64


Rookie
Dołączył: Mon, 23 April 2012





CYTAT(ZoLt4R @ Mon, 23 Apr 2012 - 18:15) *
Czytanie ze zrozumieniem się kłania kolego.
Tarło nic nie będzie tongue.gif



moim zdaniem 15/50/195 nie jest to samo co 17/40/205 więc coś gdzieś ominąłem albo zostało nie dopisane bo zdjęcia nie oddają tego co będzie sie działo po osadzeniu auta na kołach i przy skręcie .

do standard polonez ATU + nie lezie nic ponadto czyli 15/55/195 już trze - wiem dobrze bo sprawdzałem i nadkole było wytarte u dołu zderzaka .

nie napisałeś nawet jakie ET mają te fele i pewnie grubo powyrzej 27 bo tak grube dystanse trzeba kłaść .mało tego dystanse w tak mocnym aucie trochę nie logiczne by felg z innym ET "mocne" nie szło dostać . a dystanse hmmmm dla mnie następna nie potrzebna rzecz .

NIe doczytałem też że oś przenia będzie przesunięta do przodu a zderzak wysunięty o proporcjonalną długość przesunięcia osi - więc wytłumacz konkretnie lub przytocz cytat a nie każ mi przeszukiwać to 10 razy bo u siebie może by szło to zastosować -twój pomysł

do tyłu to lazły 205/65/15 i był luz a do przodu ??? mało co - chciałbym sie dowiedzieć jak ty te fele zmieścisz i jakich przeróbek dokonasz .chyba można zapytać ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 23 Apr 2012 - 23:20
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(rednask @ Mon, 23 Apr 2012 - 22:51) *
moim zdaniem 15/50/195 nie jest to samo co 17/40/205 więc coś gdzieś ominąłem albo zostało nie dopisane bo zdjęcia nie oddają tego co będzie sie działo po osadzeniu auta na kołach i przy skręcie .

do standard polonez ATU + nie lezie nic ponadto czyli 15/55/195 już trze - wiem dobrze bo sprawdzałem i nadkole było wytarte u dołu zderzaka .

nie napisałeś nawet jakie ET mają te fele i pewnie grubo powyrzej 27 bo tak grube dystanse trzeba kłaść .mało tego dystanse w tak mocnym aucie trochę nie logiczne by felg z innym ET "mocne" nie szło dostać . a dystanse hmmmm dla mnie następna nie potrzebna rzecz .

NIe doczytałem też że oś przenia będzie przesunięta do przodu a zderzak wysunięty o proporcjonalną długość przesunięcia osi - więc wytłumacz konkretnie lub przytocz cytat a nie każ mi przeszukiwać to 10 razy bo u siebie może by szło to zastosować -twój pomysł

do tyłu to lazły 205/65/15 i był luz a do przodu ??? mało co - chciałbym sie dowiedzieć jak ty te fele zmieścisz i jakich przeróbek dokonasz .chyba można zapytać ???


Nie wiem chłopie co bierzesz ale zmień dilera wink.gif
Nikt nic nie pisał o jakimś przesuwaniu osi (!?) i czy 15 to to samo co 17" ani jak grube dystanse trzeba kłaść. To jakiś bełkot jak dla mnie biggrin.gif

Auto będzie miało zupełnie inne, nowe zawieszenie z przodu, które nie ma praktycznie nic wspólnego z seryjnym. Seryjna (w sumie nawet nie do końca) pozostanie tylko zwrotnica i tyle.

Pzdr


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rednask
post Mon, 23 Apr 2012 - 23:35
Post #66


Rookie
Dołączył: Mon, 23 April 2012





bełkot bo sie jeszcze z tym problemem nie zetknąłeś i nawet nie wiesz co odpowiedzieć konkretnie - poczekam kiedy nadmienisz o za małej konstrukcyjnie dziurze z przodu na takie fele z oponami (wtedy ci wypomnę ten bełkot) - więc nie masz nic wymyślone w tym kierunku - życzę powodzenia w zmaganiach i wciskaniu na silę tych twoich felg .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 23 Apr 2012 - 23:40
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ok ok dzięki za troske wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 24 Apr 2012 - 17:42
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(ZoLt4R @ Mon, 23 Apr 2012 - 23:40) *
Ok ok dzięki za troske wink.gif


zainteresowaly mnie te cewki,ktore zalozyles.
widze,ze sa na 4 pin'y,z czego one sa?
jaka roznica miedzy takimi z VAG'a 1.8T na 3 piny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 24 Apr 2012 - 20:41
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





One są właśnie z VAGa. Używam w każdym projekcie, w którym konstrukcyjnie jest możliwość je założyć smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rednask
post Tue, 24 Apr 2012 - 21:16
Post #70


Rookie
Dołączył: Mon, 23 April 2012





Zamartwiania ciąg dalszy - oto zdjęcia przy skręcie koła i przestrzeń która zostaje na moich kołach 15 cali -50 profil - 7cali felga 195 opona -" ET 13 " profesjonaliści łatwo obliczą co wejdzie więcej i o ile trzeba zmienić konstrukcje .
Dodam że przy zostawieniu zwrotnicy oryginalnej ustawienie jej w każdej pozycji musi wynosić 0 stopni inaczej właściwości jezdne i panowanie nad tym pojazdem zmienia się ogromnie na niekorzyść kierującego .

linki do zdjęć dla porównania nie wklejam bezpośrednio by nie zaśmiecać forum
koło przód przednia krawędź
przednie koło tylna krawędź
widok z góry

przy oponie 205 nie ma już przerwy z przodu - a tył trze na wjechaniu w jaką kolwiek małą dziurkę w drodze bo na drążkach reakcyjnych przód są gumy które poddają się przy nierównej nawierzchni cofając koło do tyłu i słychać tarcie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chyzio_vr6
post Tue, 24 Apr 2012 - 21:41
Post #71


User
Dołączył: Thu, 24 February 2011
Skąd: Warszawa





No cóż Zoltar, wychodzi na to, że musisz porzucić projekt bo ci koła nie wejdą... ;/

tongue.gifP
świetny projekt i relacja.
Powodzenia!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bolim5
post Tue, 24 Apr 2012 - 21:48
Post #72


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: ELC





Poprzednio auto jeździło na kołach 7x15 ET 35 i oponie 205/50R15 i nic nie tarło . Z przodu dystans 10mm na stronę, a z tyłu po 20mm.

Po obniżeniu zawieszenia o ok 30mm nadal nic nie tarło. Także kolego Rednask nie masz racji.

Koło, które będzie tu zastosowane ma parametry 7x17 ET48 i opona 215/40R17. Średnicą i szerokością niewiele odbiega od poprzednich kół.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 24 Apr 2012 - 22:35
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(chyzio_vr6 @ Tue, 24 Apr 2012 - 21:41) *
No cóż Zoltar, wychodzi na to, że musisz porzucić projekt bo ci koła nie wejdą... ;/

tongue.gifP
świetny projekt i relacja.
Powodzenia!!


Na to wychodzi, przez te cholerne koła nic z tego nie będzie.

Kolego rednask. Dziękujemy za zainteresowanie tematem tarcia kół o cokolwiek. Myślę, że poradzimy sobie z tym problem wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rednask
post Tue, 24 Apr 2012 - 22:55
Post #74


Rookie
Dołączył: Mon, 23 April 2012





moje felgi są już wysłużone i dlatego podjąłem temat kół bo będzie czas na zmianę - jeśli mówicie że tak jest to pewnie macie racje to poproszę o jakiekolwiek zdjęcie i model felg które nadają się do tego auta to forum i modyfikacje poloneza który dość długo jeszcze będzie jeździł po naszych drogach nawet ze względów historycznych - a ja nim zamierzam jeździć jeszcze 5lat i nie jeden myśli o zmianie felg które weszły by do tej konstrukcji bez ogromnych modyfikacji .

Takie forum powinno nie być kółkiem wzajemnej adoracji tylko pomocą dla każdego stojącego przed wyborem konkretnego towaru bo jak by nie było kosztuje to nie małe pieniądze .
Przedstawiłem to co posiadam na placu a nie wyimaginowane słowa typu nie masz racji bo nic nie tarło - ja ci mogę udowodnić że na seryjnym aucie Atu + nowe opony 205 trą po wjeździe na krawędź wysokości 5 cm (niski krawężnik) i mogę dać zdjęcia (realne zdjęcia ) czego żadne twoje zapewnienia Bolim5 nie dadzą rady podważyć smile.gif - chciałbym zmienić felgi ale twoja wypowiedz mnie nie satysfakcjonuje o przekonaniu nie wspomnę .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam B
post Tue, 24 Apr 2012 - 22:57
Post #75


Rookie
Dołączył: Thu, 20 January 2011





CYTAT(Bolim5 @ Tue, 24 Apr 2012 - 21:48) *
Poprzednio auto jeździło na kołach 7x15 ET 35 i oponie 205/50R15 i nic nie tarło . Z przodu dystans 10mm na stronę, a z tyłu po 20mm.

Po obniżeniu zawieszenia o ok 30mm nadal nic nie tarło. Także kolego Rednask nie masz racji.

Koło, które będzie tu zastosowane ma parametry 7x17 ET48 i opona 215/40R17. Średnicą i szerokością niewiele odbiega od poprzednich kół.





Zobacz w projekcie TRS-racing jak polonez ma wycięte nadkola aby weszły większe felgi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rednask
post Tue, 24 Apr 2012 - 23:04
Post #76


Rookie
Dołączył: Mon, 23 April 2012





sorki że robię ferment bo narazie tylko przyklaskiwali waszym wysiłkom - oczywiście sam jestem za waszym zmianom i jest to naprawdę godne podziwu - tyle wkładu wysiłków i kasy - ale z forum też chciał bym sie coś dowiedzieć i inni także .

by tu nie pisać może założę temat i tam kto coś będzie wiedział na ten temat coś napisze bo tutaj zachowujecie się jak blondynki robiące "focha" gdy ktoś podważy wasze zmagania - wiem że sobie dacie z tym rade - ale ja pytałem JAK ? żadnej odpowiedzi tylko same zgryźliwości .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 24 Apr 2012 - 23:07
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(raich @ Tue, 24 Apr 2012 - 17:42) *
zainteresowaly mnie te cewki,ktore zalozyles.
widze,ze sa na 4 pin'y,z czego one sa?
jaka roznica miedzy takimi z VAG'a 1.8T na 3 piny?

OT. 3 piny nie mają ignitiora (jest na obudowie filtra powietrza), a 4 pinowe mają wbudowane w każdą cewkę.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Wed, 25 Apr 2012 - 08:50
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Nie wiem co tu ma się nie mieścić blink.gif

CYTAT(ZoLt4R @ Thu, 05 Apr 2012 - 12:08) *



--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bolim5
post Wed, 25 Apr 2012 - 10:12
Post #79


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: ELC





Zdjęcia na starych mam tylko takie.

Zawias oryginalny bez obniżania. Miejsca jest bardzo dużo:



Po obniżeniu:


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 25 Apr 2012 - 10:33
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





I kto by pomyślał, że będzie bicie piany o to czy się koła zmieszczą biggrin.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:06