![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT Udało się w końcu znaleźć liczniki ze 156 GTA wyskalowany tylko do 300 km/h? nie za mało? ![]() -------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Chyba styknie. Wg wyliczeń na tym moście i odcince jaką planujemy coś ok 290kmh wyjdzie teoretyczny vmax. Trzeba będzie sprawdzić na S8 czy tyle pójdzie
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Normalnie Świry.
W pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście. ![]() -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 April 2012 ![]() |
Czytanie ze zrozumieniem się kłania kolego. Tarło nic nie będzie ![]() moim zdaniem 15/50/195 nie jest to samo co 17/40/205 więc coś gdzieś ominąłem albo zostało nie dopisane bo zdjęcia nie oddają tego co będzie sie działo po osadzeniu auta na kołach i przy skręcie . do standard polonez ATU + nie lezie nic ponadto czyli 15/55/195 już trze - wiem dobrze bo sprawdzałem i nadkole było wytarte u dołu zderzaka . nie napisałeś nawet jakie ET mają te fele i pewnie grubo powyrzej 27 bo tak grube dystanse trzeba kłaść .mało tego dystanse w tak mocnym aucie trochę nie logiczne by felg z innym ET "mocne" nie szło dostać . a dystanse hmmmm dla mnie następna nie potrzebna rzecz . NIe doczytałem też że oś przenia będzie przesunięta do przodu a zderzak wysunięty o proporcjonalną długość przesunięcia osi - więc wytłumacz konkretnie lub przytocz cytat a nie każ mi przeszukiwać to 10 razy bo u siebie może by szło to zastosować -twój pomysł do tyłu to lazły 205/65/15 i był luz a do przodu ??? mało co - chciałbym sie dowiedzieć jak ty te fele zmieścisz i jakich przeróbek dokonasz .chyba można zapytać ??? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
moim zdaniem 15/50/195 nie jest to samo co 17/40/205 więc coś gdzieś ominąłem albo zostało nie dopisane bo zdjęcia nie oddają tego co będzie sie działo po osadzeniu auta na kołach i przy skręcie . do standard polonez ATU + nie lezie nic ponadto czyli 15/55/195 już trze - wiem dobrze bo sprawdzałem i nadkole było wytarte u dołu zderzaka . nie napisałeś nawet jakie ET mają te fele i pewnie grubo powyrzej 27 bo tak grube dystanse trzeba kłaść .mało tego dystanse w tak mocnym aucie trochę nie logiczne by felg z innym ET "mocne" nie szło dostać . a dystanse hmmmm dla mnie następna nie potrzebna rzecz . NIe doczytałem też że oś przenia będzie przesunięta do przodu a zderzak wysunięty o proporcjonalną długość przesunięcia osi - więc wytłumacz konkretnie lub przytocz cytat a nie każ mi przeszukiwać to 10 razy bo u siebie może by szło to zastosować -twój pomysł do tyłu to lazły 205/65/15 i był luz a do przodu ??? mało co - chciałbym sie dowiedzieć jak ty te fele zmieścisz i jakich przeróbek dokonasz .chyba można zapytać ??? Nie wiem chłopie co bierzesz ale zmień dilera ![]() Nikt nic nie pisał o jakimś przesuwaniu osi (!?) i czy 15 to to samo co 17" ani jak grube dystanse trzeba kłaść. To jakiś bełkot jak dla mnie ![]() Auto będzie miało zupełnie inne, nowe zawieszenie z przodu, które nie ma praktycznie nic wspólnego z seryjnym. Seryjna (w sumie nawet nie do końca) pozostanie tylko zwrotnica i tyle. Pzdr -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 April 2012 ![]() |
bełkot bo sie jeszcze z tym problemem nie zetknąłeś i nawet nie wiesz co odpowiedzieć konkretnie - poczekam kiedy nadmienisz o za małej konstrukcyjnie dziurze z przodu na takie fele z oponami (wtedy ci wypomnę ten bełkot) - więc nie masz nic wymyślone w tym kierunku - życzę powodzenia w zmaganiach i wciskaniu na silę tych twoich felg .
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ok ok dzięki za troske
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
One są właśnie z VAGa. Używam w każdym projekcie, w którym konstrukcyjnie jest możliwość je założyć
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 April 2012 ![]() |
Zamartwiania ciąg dalszy - oto zdjęcia przy skręcie koła i przestrzeń która zostaje na moich kołach 15 cali -50 profil - 7cali felga 195 opona -" ET 13 " profesjonaliści łatwo obliczą co wejdzie więcej i o ile trzeba zmienić konstrukcje .
Dodam że przy zostawieniu zwrotnicy oryginalnej ustawienie jej w każdej pozycji musi wynosić 0 stopni inaczej właściwości jezdne i panowanie nad tym pojazdem zmienia się ogromnie na niekorzyść kierującego . linki do zdjęć dla porównania nie wklejam bezpośrednio by nie zaśmiecać forum koło przód przednia krawędź przednie koło tylna krawędź widok z góry przy oponie 205 nie ma już przerwy z przodu - a tył trze na wjechaniu w jaką kolwiek małą dziurkę w drodze bo na drążkach reakcyjnych przód są gumy które poddają się przy nierównej nawierzchni cofając koło do tyłu i słychać tarcie . |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
User Dołączył: Thu, 24 February 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
No cóż Zoltar, wychodzi na to, że musisz porzucić projekt bo ci koła nie wejdą... ;/
![]() świetny projekt i relacja. Powodzenia!! |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 Skąd: ELC ![]() |
Poprzednio auto jeździło na kołach 7x15 ET 35 i oponie 205/50R15 i nic nie tarło . Z przodu dystans 10mm na stronę, a z tyłu po 20mm.
Po obniżeniu zawieszenia o ok 30mm nadal nic nie tarło. Także kolego Rednask nie masz racji. Koło, które będzie tu zastosowane ma parametry 7x17 ET48 i opona 215/40R17. Średnicą i szerokością niewiele odbiega od poprzednich kół. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
No cóż Zoltar, wychodzi na to, że musisz porzucić projekt bo ci koła nie wejdą... ;/ ![]() świetny projekt i relacja. Powodzenia!! Na to wychodzi, przez te cholerne koła nic z tego nie będzie. Kolego rednask. Dziękujemy za zainteresowanie tematem tarcia kół o cokolwiek. Myślę, że poradzimy sobie z tym problem ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 April 2012 ![]() |
moje felgi są już wysłużone i dlatego podjąłem temat kół bo będzie czas na zmianę - jeśli mówicie że tak jest to pewnie macie racje to poproszę o jakiekolwiek zdjęcie i model felg które nadają się do tego auta to forum i modyfikacje poloneza który dość długo jeszcze będzie jeździł po naszych drogach nawet ze względów historycznych - a ja nim zamierzam jeździć jeszcze 5lat i nie jeden myśli o zmianie felg które weszły by do tej konstrukcji bez ogromnych modyfikacji .
Takie forum powinno nie być kółkiem wzajemnej adoracji tylko pomocą dla każdego stojącego przed wyborem konkretnego towaru bo jak by nie było kosztuje to nie małe pieniądze . Przedstawiłem to co posiadam na placu a nie wyimaginowane słowa typu nie masz racji bo nic nie tarło - ja ci mogę udowodnić że na seryjnym aucie Atu + nowe opony 205 trą po wjeździe na krawędź wysokości 5 cm (niski krawężnik) i mogę dać zdjęcia (realne zdjęcia ) czego żadne twoje zapewnienia Bolim5 nie dadzą rady podważyć ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 January 2011 ![]() |
Poprzednio auto jeździło na kołach 7x15 ET 35 i oponie 205/50R15 i nic nie tarło . Z przodu dystans 10mm na stronę, a z tyłu po 20mm. Po obniżeniu zawieszenia o ok 30mm nadal nic nie tarło. Także kolego Rednask nie masz racji. Koło, które będzie tu zastosowane ma parametry 7x17 ET48 i opona 215/40R17. Średnicą i szerokością niewiele odbiega od poprzednich kół. Zobacz w projekcie TRS-racing jak polonez ma wycięte nadkola aby weszły większe felgi. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 April 2012 ![]() |
sorki że robię ferment bo narazie tylko przyklaskiwali waszym wysiłkom - oczywiście sam jestem za waszym zmianom i jest to naprawdę godne podziwu - tyle wkładu wysiłków i kasy - ale z forum też chciał bym sie coś dowiedzieć i inni także .
by tu nie pisać może założę temat i tam kto coś będzie wiedział na ten temat coś napisze bo tutaj zachowujecie się jak blondynki robiące "focha" gdy ktoś podważy wasze zmagania - wiem że sobie dacie z tym rade - ale ja pytałem JAK ? żadnej odpowiedzi tylko same zgryźliwości . |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zainteresowaly mnie te cewki,ktore zalozyles. widze,ze sa na 4 pin'y,z czego one sa? jaka roznica miedzy takimi z VAG'a 1.8T na 3 piny? OT. 3 piny nie mają ignitiora (jest na obudowie filtra powietrza), a 4 pinowe mają wbudowane w każdą cewkę. -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 Skąd: ELC ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
I kto by pomyślał, że będzie bicie piany o to czy się koła zmieszczą
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:06 |