Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 6 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
mlody1921
post Mon, 14 Oct 2013 - 10:17
Post #141


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





No własnie byłem na zakończeniu sezonu i myśle gdzie jak widziałem taką maszynę smile.gif rewelacja szacun za dopracowanie wszystkiego za cichociemny wygląd oby tak dalej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 14 Oct 2013 - 10:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
iacoski
post Mon, 14 Oct 2013 - 21:13
Post #142


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(swiety93 @ Sun, 14 Jul 2013 - 15:29) *
oraz przód:



zostaje dopracować kilka szczegółów, bak jakiś sensowny poskładać i można modzić dalej smile.gif


Mega sprzęt smile.gif

Na mechanicznych aspektach to ja się nie znam, na estetycznych pewnie też nie tak jakbym chciał ale moim skromnym zdaniem to te progi zrobiłbym w czarnym wink.gif

o tak:



W kolorze nadwozia te progi powodują, że wygląda trochę "ciężko". W czarnym natomiast stanowią przedłużenie tych czarnych oryginalnych elementów przedniego zderzaka i wysmuklają całe auto.


--------------------
www.iacoski.com - grafika motoryzacyjna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 15 Oct 2013 - 02:39
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





No właśnie te progi psują całe - bardzo fajne mechanicznie - auto - wyglądają jak spod remizy sto lat temu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Tue, 15 Oct 2013 - 09:32
Post #144


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Wydaje mi się że właśnie o to chodziło Świętemu, żeby Polonez wyglądał tak jak jeździł nim sto lat temu tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 15 Oct 2013 - 11:18
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





tak autko świetnie wygląda ale w rzeczywistości czarne progi pokryte "barankiem" były standardem w czasach świetności tego modelu i auto rzeczywiście wygląda lzej i naturalniej.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Tue, 15 Oct 2013 - 17:09
Post #146


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





ja nie wiem czemu wszyscy krytykują te progi, widziałem na tym forum bardziej "ekstrawaganckie" bodykit typu maska czy coś. Mi się podobają napewno bardziej od czarnych pokrytych barankiem wink.gif Po za tym dzięki temu nie wystają tak koła spod błotników, gdzie seryjny polonez strasznie się zawęża. Na razie nadal czekam na sensowny bak , prostowód watta się zaczyna spawać oraz na koniec pozostanie szpera. Jeśli się uda to może w tym miesiącu dojdzie strojenie


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszb
post Wed, 16 Oct 2013 - 10:09
Post #147


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: Tarnów





Krzychu ale to jest polonez, to ma być klasyka smile.gif Co prawda na żywo wygląda bardzo dobrze i te progi tak nie rażą ale na wizualizacji widać, że z czarnymi było by lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 16 Oct 2013 - 10:18
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





+ 1
Nie koniecznie baranek ale czarne i jest kosa


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 16 Oct 2013 - 11:54
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Tak samo mozna sie przyczepic, że ramki okienne nie są czarne a IMO to wyglada gorzej niż te dokładki smile.gif Każdy ma swoją wizje ale i tak widok poldka zamykającego obro jest nieziemski!!


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Mon, 13 Jan 2014 - 07:02
Post #150


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Lekki odkop, to ten poldon? wink.gif
http://motokiller.pl/140009/Polonez-Akwarium
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozel
post Mon, 13 Jan 2014 - 09:55
Post #151


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 December 2011





Innego takiego w Tarnowie nie ma.


--------------------
E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Sat, 22 Feb 2014 - 20:59
Post #152


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





Jako że nic ostatnio w temacie się nie działo więc mały update - poskładałem ITB - na razie wersja testowa, do skończenia:



przepustnice z gsxr600, kolektor ucięty z coupe turbo i dospawane rurki fi40 , wtryski od C20xe - odpalił nawet wolne obroty dość ładnie trzyma.
Synchronizowałem je odkurzaczem więc jeszcze pasowałoby to poprawić na silniku, wolne w miarę równe 1100, pogoda nie pozwoliła porobić testów.

Teraz kwestia dobrania długości runnerów oraz na razie zakładam 4 stożki od motocykla. Docelowo kto wie...

Co ciekawe na podciśnienie zbiorcze w stosunku do pojedyńczego kolektora się nie zmieniło


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrVspec
post Sun, 23 Feb 2014 - 09:53
Post #153


User
Dołączył: Thu, 19 December 2013
Skąd: Włoszczowa





Szkoda że nie nakręciłeś żadnego filmiku z próby. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Sun, 23 Feb 2014 - 10:08
Post #154


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





Jest filmik ale nie ma się czym chwalić - poza może dźwiękiem - silnik przylany, bez wpiętego IATa oraz TPSa , większe wtryski 240cc zamiast 215 , nic nie pozmieniane w mapach. Generalnie nagrałem na zasadzie - o kurde odpalił i działa:

https://www.youtube.com/watch?v=8PRPx1WfX0M...eature=youtu.be

po wpięciu iat-a , tpsa oraz zmianie Req_fuel w squircie zaczął dużo ładniej pracować , wkręcać się. Teraz trzeba mapę sprawdzić oraz poprawić akceleracje bo go troszkę przymula przy gwałtownym dodaniu gazu, wczoraj mnie noc zastała na parkingu pod blokiem więc dałem sobie spokuj, zwłaszcza że zaczęło padać i powyżej 4000 się nie dało dokręcić 2 bez poślizgu...


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 29 Mar 2014 - 17:11
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





...a gdzie wpiales iat przy 4 filtrach stozkowych z motocykla?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Sat, 29 Mar 2014 - 21:13
Post #156


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





iat mam na pierwszym runnerze w miejscu drugiej ośki przepustnic - trochę rzeźbienia ale taki mały z spi fiata się zmieścił smile.gif



ta kostka z przodu z dokładaną blaszką aluminiową, coś takiego:



ma taką samą charakterystykę jak pozostałe czujniki ATS oraz WTS


--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 29 Mar 2014 - 23:01
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





będziesz stroil itb w algorytmie alpha-n wg tps,tak?
jesli tak,jakie korzysci z dolozonego iat na pierwszym kanale?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sun, 30 Mar 2014 - 08:35
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





fajny! progi też dałbym w czerń. Szpere już ogarnąłeś? Poldek latający bokiem to byłby przyjemny widok smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swiety93
post Tue, 29 Apr 2014 - 16:27
Post #159


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007
Skąd: Tarnów





na razie zobaczę co się będzie działo w speed density. Może później przejdę na alpha-n.

Niestety chcąc na szybko jeździć musiałem wykonać jakieś filtry na itb, wpierw zakupiłem trąbki wydarte z 2 airboxów z gsxr600:



pasowało na to dać jakieś filtry, niestety ceny za "skarpety" itg były obcenie przy 2 projektach poza zasięgiem - trzeba było coś wykonać samemu, kupiłem gąbkę na filtry do motocykli, olejek do filtrów oraz zacząłem bawić się w krawca, po ok 3 godzinach szycia grubą dratwą wyszło coś takiego:



oraz po montażu wyszło całkiem sympatycznie:





wiem że nie jest to idealne rozwiązanie ale działa i na ten moment wystarczy.

kolejny krok to zestrojenie tego ITB przy uzyciu czegoś takiego:



czyli tzw Waco - wakuometry zbydowane na map sensorach, które w postaci 4 linijek mają pokazywać wartości podciśnień, do tego jest programowy filtr dolnoprzepustowy wbudowany w celu ustalenia szybkości pomiaru smile.gif

Dopiero po tym będzie zabawa w strojenie oraz zobaczymy ile się da ugrać długością dolotu patrząc na mapę VE.

Przy okazji pod auto zawitał nowy bak paliwa:




--------------------
Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamac
post Tue, 29 Apr 2014 - 22:31
Post #160


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Najlepszy projekt ever! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 6 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:12