![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
No własnie byłem na zakończeniu sezonu i myśle gdzie jak widziałem taką maszynę
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 24 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
oraz przód: ![]() zostaje dopracować kilka szczegółów, bak jakiś sensowny poskładać i można modzić dalej ![]() Mega sprzęt ![]() Na mechanicznych aspektach to ja się nie znam, na estetycznych pewnie też nie tak jakbym chciał ale moim skromnym zdaniem to te progi zrobiłbym w czarnym ![]() o tak: ![]() W kolorze nadwozia te progi powodują, że wygląda trochę "ciężko". W czarnym natomiast stanowią przedłużenie tych czarnych oryginalnych elementów przedniego zderzaka i wysmuklają całe auto. -------------------- www.iacoski.com - grafika motoryzacyjna
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
No właśnie te progi psują całe - bardzo fajne mechanicznie - auto - wyglądają jak spod remizy sto lat temu.
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Wydaje mi się że właśnie o to chodziło Świętemu, żeby Polonez wyglądał tak jak jeździł nim sto lat temu
![]() |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
tak autko świetnie wygląda ale w rzeczywistości czarne progi pokryte "barankiem" były standardem w czasach świetności tego modelu i auto rzeczywiście wygląda lzej i naturalniej.
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
ja nie wiem czemu wszyscy krytykują te progi, widziałem na tym forum bardziej "ekstrawaganckie" bodykit typu maska czy coś. Mi się podobają napewno bardziej od czarnych pokrytych barankiem
![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: Tarnów ![]() |
Krzychu ale to jest polonez, to ma być klasyka
![]() |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
+ 1
Nie koniecznie baranek ale czarne i jest kosa -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak samo mozna sie przyczepic, że ramki okienne nie są czarne a IMO to wyglada gorzej niż te dokładki
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Innego takiego w Tarnowie nie ma.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Jako że nic ostatnio w temacie się nie działo więc mały update - poskładałem ITB - na razie wersja testowa, do skończenia:
![]() przepustnice z gsxr600, kolektor ucięty z coupe turbo i dospawane rurki fi40 , wtryski od C20xe - odpalił nawet wolne obroty dość ładnie trzyma. Synchronizowałem je odkurzaczem więc jeszcze pasowałoby to poprawić na silniku, wolne w miarę równe 1100, pogoda nie pozwoliła porobić testów. Teraz kwestia dobrania długości runnerów oraz na razie zakładam 4 stożki od motocykla. Docelowo kto wie... Co ciekawe na podciśnienie zbiorcze w stosunku do pojedyńczego kolektora się nie zmieniło -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
User Dołączył: Thu, 19 December 2013 Skąd: Włoszczowa ![]() |
Szkoda że nie nakręciłeś żadnego filmiku z próby.
![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Jest filmik ale nie ma się czym chwalić - poza może dźwiękiem - silnik przylany, bez wpiętego IATa oraz TPSa , większe wtryski 240cc zamiast 215 , nic nie pozmieniane w mapach. Generalnie nagrałem na zasadzie - o kurde odpalił i działa:
https://www.youtube.com/watch?v=8PRPx1WfX0M...eature=youtu.be po wpięciu iat-a , tpsa oraz zmianie Req_fuel w squircie zaczął dużo ładniej pracować , wkręcać się. Teraz trzeba mapę sprawdzić oraz poprawić akceleracje bo go troszkę przymula przy gwałtownym dodaniu gazu, wczoraj mnie noc zastała na parkingu pod blokiem więc dałem sobie spokuj, zwłaszcza że zaczęło padać i powyżej 4000 się nie dało dokręcić 2 bez poślizgu... -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
...a gdzie wpiales iat przy 4 filtrach stozkowych z motocykla?
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
iat mam na pierwszym runnerze w miejscu drugiej ośki przepustnic - trochę rzeźbienia ale taki mały z spi fiata się zmieścił
![]() ![]() ta kostka z przodu z dokładaną blaszką aluminiową, coś takiego: ![]() ma taką samą charakterystykę jak pozostałe czujniki ATS oraz WTS -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
będziesz stroil itb w algorytmie alpha-n wg tps,tak?
jesli tak,jakie korzysci z dolozonego iat na pierwszym kanale? |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
fajny! progi też dałbym w czerń. Szpere już ogarnąłeś? Poldek latający bokiem to byłby przyjemny widok
![]() |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
na razie zobaczę co się będzie działo w speed density. Może później przejdę na alpha-n.
Niestety chcąc na szybko jeździć musiałem wykonać jakieś filtry na itb, wpierw zakupiłem trąbki wydarte z 2 airboxów z gsxr600: ![]() pasowało na to dać jakieś filtry, niestety ceny za "skarpety" itg były obcenie przy 2 projektach poza zasięgiem - trzeba było coś wykonać samemu, kupiłem gąbkę na filtry do motocykli, olejek do filtrów oraz zacząłem bawić się w krawca, po ok 3 godzinach szycia grubą dratwą wyszło coś takiego: ![]() oraz po montażu wyszło całkiem sympatycznie: ![]() ![]() wiem że nie jest to idealne rozwiązanie ale działa i na ten moment wystarczy. kolejny krok to zestrojenie tego ITB przy uzyciu czegoś takiego: ![]() czyli tzw Waco - wakuometry zbydowane na map sensorach, które w postaci 4 linijek mają pokazywać wartości podciśnień, do tego jest programowy filtr dolnoprzepustowy wbudowany w celu ustalenia szybkości pomiaru ![]() Dopiero po tym będzie zabawa w strojenie oraz zobaczymy ile się da ugrać długością dolotu patrząc na mapę VE. Przy okazji pod auto zawitał nowy bak paliwa: ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Najlepszy projekt ever!
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:12 |