![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
macie tam samozaparcie... gratki!
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
ostatnio mi trochę samozaparcia brakuje ale mam nadzieje że to były turbulencje przejściowe.
Projekt choć z oporami idzie do przodu,komora została pomalowana ![]() zaczyna się powoli uzbrajać ![]() ponadto buda jest zrobiona już w podkładzie: ![]() ![]() teraz prace powinny pójść szybciej, koło zamachowe poszło do otoczaka żeby z 5.8kg zrobił koło 4.5 co powinno poprawić przyśpieszenie na 2 pierwszych biegach ![]() Po powrocie koła składamy silnik oraz wrzucamy go do budy i odpalamy -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
W końcu auto wjechało na garaż:
![]() oraz przyszło odchudzone i wyważone koło zamachowe: ![]() więc pasowało to poskładać: ![]() ![]() ![]() oraz pierwszy test elektryki: ![]() generalnie to napędy pospinane, skrzynia, wał itp, elektryka do skończenia i spięcia ECU z wiązką kabinową, układ paliwowy do spięcia i można odpalać ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Roboty z kopyta skoczyły.
Czekamy pierwszego palenia i jazd ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
A udało się w końcu zamontować tą szperę z Opla?
-------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Od ssącego w dół idzie kibel rura czy tak pomalowane tylko jest?
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
tak idzie kibel rura bo nie miałem innej, spokojnie takie detale można dopracować na końcu coby nie raziło, na razie mam wiele innych detali do dopracowania.
Szpera dopiero jak się uwinę z budą bo nie mam niestety studni bez dna na sponsorowanie projektu, ale jest światełko w tunelu bo ktoś z forum fiat&furious opracował metodę nakładania i spawania półosi tak że mają trwałość jak fabryczne i nie pękają ![]() ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Auto w końcu doczekało się pomalowania i poskładania
![]() Ostatnie przymiarki: ![]() W końcu stało się: ![]() nowy image: ![]() ![]() ![]() oraz przód: ![]() ![]() ![]() zostaje dopracować kilka szczegółów, bak jakiś sensowny poskładać i można modzić dalej ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 ![]() |
jest wzór ! chyba nie da się nie zauważyć go na ulicy młodszy brat z tyłu też się załapał
![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
generalnie projekt bardzo mi się podoba,
ale tłumik tylny mógłbyś poprawić, skrócić gdyż średnio to wygłąda |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Odnośnie tłumika wiem, na fotkach tak to wygląda, naprawę tłumik nie wystaje ponad obrys auta ani ponad zderzak. Ale fakt że jak będzie tam miejsce to schowam go jakieś 2-3cm głębiej , może wtedy nie będzie tak to wyglądało tragicznie.
-------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A nie da rady dac mu jakiego koncowego zbpojedyncza koncowka? Tak bardziej z epoki
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
w aucie pospinałem większość badziewia, zmontowałem plastiki, zrobiliśmy częściowo konserwację, prawdopodobnie następnym krokiem będzie przewalenie wydechu na 2 stronę bo bardzo szpąci nam przejście pod podłużnicami i wałem - jest tam niemiłosiernie nisko. Przy okazji przenoszenia tłumika na pewno trochę się go wyżej podwiesi oraz bardziej cofnie do środka.Po drugie tłumik można zawsze wymienić jak ważniejsze sprawy będą uporządkowane. Ogólnie to nie mam ogarniętego układu paliwowego, bo dopiero po przewaleniu wydechu pojawi się kwestia wyspawania i zamontowania baku pod autem z pompami paliwa i surgetankiem, tymczasowo bak jest zamontowany wewnatrz bagażnika
Nie wspomnę że po drodze wyszło kilka fuckupów , niestety wszystkiego nie da sie przewidzieć - trzeba jeszcze zmienić 2 świece i jedną cewkę - woda im nie służy -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
Nie myślałeś, żeby zdjąć te plastikowe progi? Wydaje mi się, że bez nich auto wygladałoby dużo lepiej. Osobiście zastanowiłbym się też czy nie pozbyć się tych czarnych listew z drzwi i błotników. Optycznie poldek zyskałby chyba na lekkości.
-------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#135
|
![]() |
Zaje*isty Poldek
![]() ![]() Kolor czyżby Ral 7001 ?? A co do dodatków, to ja bym chyba progi mazną na czarno, były by wtedy optycznie mniejsze i nie rzycały by się tak w oczy od razu, a dodatkowo fajnie by kontrastowały z kolorem budy ![]() |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Ostatnio samochód tylko i wyłącznie jeździ , poprawiam bolączki wieku dziecięcego, dziś korzystając z pogody nagrałem filmik z przyśpieszenia od 0-140 , niestety filmowanie samemu i jednocześnie jazda nie pozwoliły na dobry start więc trochę skopałem , na filmiku widać wszystkie za i przeciw tego silnika:
http://www.youtube.com/watch?v=A1qeei1JbGU...eature=youtu.be da się zauważyć że 2 i 3 są zdecydowanie za długie Przy okazji kilka fotek z zakończenia sezonu tuningowego w rzeszowie ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
ciekawy efekt dzwiekowy po przekroczeniu 7,5k
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ale kot.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
Projekt kosa ! Krzysztof gratulacje samozaparcia !
-------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Musisz przemalować czerwony pasek na obrotomierzu na zielono
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:28 |