![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Moim zdaniem warto rozważyć zakup od komancza http://www.evo.org.pl/viewtopic.php?t=6649&start=0
Te Sandlery stylistycznie kompletnie mi nie pasują , tu macie zdjęcie schroth z ECE http://www.schrothshop.de/popup_image.php?...106&imgID=0 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Generalnie najlepszą opcją, którą możesz wybrać są Profi III-FE asm i dokupienie do tego odcinka kroczowego - 3 cale, centralna klamra, homologacja drogowa. To droga opcja, ale inne pasy już tak pewne nie są. Pamiętaj jeszcze, że zakładając szelki powinieneś mieć rollbar lub pełną klatkę i zamontować je według wytycznych. Wszystko masz w tym temacie.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Odkopie troszkę temat
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Shrot z autonapinaczem
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
Odkopuję, bo nie widzę innego wątku.
Szukam pasów do mojej Megane R26 z fotelami Recaro (ten model jak z Evo VI i młodszych, z przelotkami i zezwoleniem producenta na szelki). Początkowo miałem zamysł na 4 punktowe FIA bez homo drogowej i używać tylko na zawodach typu super sprint, a na ulicy wcale...albo na przypale ![]() Pytanie moje: jaka jest praktyczna, fizyczna różnica w użytkowaniu pasów ECE 3cale góra 2 cale dół, a takie 4 ptk FIA? Chodzi mi o odczucia z jazdy, ew. montaż. Czy legalność pasów ECE to tylko kwestia klamry z guzikiem, czy też pasy te w jakiś sposób umożliwiają wyjrzenie do przodu? Czy są gorsze w sportowych warunkach? Nie wiem na co się zdecydować, niby zawody najważniejsze, ale może jazda w szelkach na ulicy mi się spodoba (auto weekendowe). Jeśli takie ECE 3/2cala nie tracą nic w sportowych warunkach, to warto chyba przy nich zostać i mieć możliwośc polatania po ulicy ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
schroth ma z homologacja 3calowe
![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Te z ece mają zazwyczaj połączony pas biodrowy z ramieniowym z każdej strony na stałe - trudno się z tego wyplątać. Jazda w szelkach na ulicy jest irytująca ogólnie - szelki muszą być naciągnięte i trzymać Cię mocno w fotelu. Co utrudnia np wychylenie się by rozejrzeć się przy wyjeżdżaniu z parkingu. Albo sięgnięcie po coś w aucie. No chyba, że kupisz szelki z napinaczami. Ogólnie na ulicy zdecydowanie wygodniejsze są zwykłe pasy.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sun, 17 April 2011 ![]() |
Schroth ma w ofercie szelki z klamra centralna (czyli masz 4 pasy) i homo fia i ece jednoczesnie.
A jak chcesz tunningowe to maja tez ece z elektronapinaczami - tzn dopoki sobie nie zablokujesz, to mozesz normalnie sie wychylac na skrzyzowaniach ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
Hmm chyba jednak zostanę przy szelkach FIA... Szroty fajne ale drogie, dochodzę do wniosku że autop będzie jeżdzić w 2 setupach: upalanie: szelki, wywalona kanapa i pusto w bagażniku, zapas odłożony na parkingu, oraz drogowa, gdzie mam wnętrze i ciągle coś wożę w bagażniku: najprawdopodobniej szelki z ECE i tak zlikwidują mi tylną kanapę, oraz ograniczą bagażnik, trudno, zostaje przy prawdziwych sportowych pasach. Nie pogodzę szelek i użytkowości auta w tym samym momencie, a w sumie po ulicy jeżdżę spokojniej ostatnio i seryjne pasy stykną.
Czyli zostaję przy szeflkach FIA: jaka różnica między tanimi a droższymi, jest jakaś odczuwalna? Mam dobrą propozycję zniżkową na to, może do okazjonalnej jazdy, oraz lansu na zlocie stykną: https://motorsport.2brally.pl/pl/p/pasy-bez...st-FIA/23035132 mogę ok 600 zł wydać na jakieś http://www.autoracing.pl/p/43/55641/pasy-b...-fia-pasy-.html http://www.rallyshop.pl/index.php?p155065,...4-punktowe-2017 maximum: http://www.rallyshop.pl/index.php?p149782,...4-punktowe-4491 Pasy będą montowane do mocowań pasów tylnej wymontowanej kanapy (dość daleko, kąt nienajgorszy tak jak w R26R lub lepiej), dolne wewnętrzne dziura w podłodze, płytka itp ( :'-( ) dolne zewnętrzne do ori mocowań (podjadę dla pewności do jakiegoś tunera). Koniecznie karabińczyki by można było w miarę sprawnie je zdemontować. Czy muszę pilnować np jakichś wymiarów itp np pasów biodrowych? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
W załączniku J masz opisane jakie kąty mają być itd. Tym się kieruj i będzie dobrze
![]() Co do pasów - ja mam QSP FIA Budget 4 punktowe. Już w drugiej rajdówce ich używam i wszystko jest ok, zero problemów ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Sun, 17 April 2011 ![]() |
RRS chlopaki chwalą, aczkolwiek jest róznica - bo tanie pasy potrafia sie luzować
![]() Odnośnie mocowania pasów - poczytaj materiały schrotha i poogladaj ich filmy - jest fajnie pokazane jak montować pasy ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
To chyba poprzestanę przy Turn one, RRS itp, wolę taniej a parę groszy dać komuś by pierwszy raz to zamontował zgodnie ze sztuką
![]() Odcinki krótkie, bo to amatorki, może się zdarzyć z raz jakiś time attack. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
Poszukaj używanych z wygasłą homo. Na KJS wygasła homo bez problemu przejdzie. Ja będę miał czerwone LICO 3" na sprzedaż za "chwilę" bo kupiłem sobie inne ![]() Opcja do rozważenia, możesz napisać konkrety na PW (cena, jakieś foto i jaki stan optyczny (ciężko jest bezpiecznie uprać pasy)), bo mało fot w internecie, chyba już ich nie robią. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 July 2014 ![]() |
Proszę, czy ktoś może w końcu prawidłowo opisać prawidłowy opis montażu pasów 5 lup 4 punktowych i które są najlepsze do amatorskiego sportu.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
Załącznik J, tam najwięcej jest o tym. Wiele pomysłów które ludzie stosują sa z nim niezgodne a nawet niebezpieczne.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Sun, 17 April 2011 ![]() |
+dodatkowo sa materialy schrotha ktore pokazuja jak zaplatac itd.
(załacznik j w jezyku polskim dostepny na stronie pzm ![]() Milion razy wygodniejsze sa 4/5 pkt pasy. Napewno nie chinczyki - bo strach na tym jezdzic (unikac fake sabeltow i takat! ) ale juz do amatorskiego sportu rrs spokojnie daje rade. https://www.youtube.com/watch?v=zGcN-JAMw3c |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 April 2015 Skąd: Siedlce ![]() |
RRS czy Turn One First? Mam dobrą ofertę na nowki od znajomego, różnią się czy to jeden wuj ?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
To jeszcze ja podpytam.Auto na pojeździawki ale też ulice (zostawię w razie "W" seryjny pas i klamrę)
Celuje w Schroth'a (powiedzmy że moje widzimisie ![]() Do wyboru: Clubman II-6 (aktualnie w niezłej cenie) albo dorzucić odrobinę do PROFI II (jest też opcja FLEXI BELT-czym to się różni generalnie?) PROFI III idzie dorwać w podobnej cenie ale biodro 3" ,a widze sporo osób odradza (ww. mają 3" góra + 2" dół) Jeździć będę raczej amatorsko. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Pyrlandia ![]() |
Hej.
Ja miałem na tor / ulice (obecnie dla pilota) - Profi III-FE asm . B. dobre pasy , chyba też w wersji 2" dla dołu - aczkolwiek nie przejmowałbym się tym , miałem całość w 3" .. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:30 |