![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze pięknie pięknie, fajnie że coś się dzieje w temacie.
Udało wam się nawet uzysakać mas z seryjnej suszarki jeśli chodzi o moce, 15T własnie okolicę 280-290KM daje z siebie w maksie... Jak chcesz wyłagodzić nieco harakterystykę silnika i wyprostować górny zakres obrotów to zapodaj wałki z silnika B204 - Saab 900NG Turbo... Za grosze wyrwiesz a górę poprawią ![]() Tak w ogóle jakieś wykresiki z hamki masz ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Był problem z przeniesieniem go bo sieć padła ale muszę się upomnieć to mi podeślą, jak zdobędę go to wstawię.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Sat, 18 December 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Fajny Lanos z pieknym sercem
![]() Pewno ni ejeden kozak już się nacioł ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
czujnik temperatury cieczy chodzi poprawnie?
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Poszukuje jakiejś sensownej turbiny do mojego silnika b253r z bebechami z b204, miało być TD05h 152g6 12t ale wszystkie jakie znalazłem nie nadają się do regeneracji więc nie chce wywalać pieniędzy w błoto. Kolektor wydechowy i tak muszę przerabiać bo przy ori nie mam miejsca na dolot do turbiny bo w miejscu sprężarki klimy jest alternator, więc kolektor będzie spawany i turbo będzie obrócone o 180stopni że ciepła a zimna strona się obrócą. Znalazłem takie turbosprężarki niby są dobre http://www.driftshop.pl/shop/?borg-warner%2C328 i takie http://performance.k64.pl/turbosprezarki-turbo-c-6.html nie jestem znawcą w tej dziedzinie dlatego szukam pomocy co i jak wybrać żeby było dobrze jakie turbo jakie wg do tego itp, na pewno musi wydmuchać ponad 400KM może być pod 500KM auto tylko do zabawy. Skrzynia fm55 507 przełożenie 4.05 odcinka w granicach 7000obr bo niby na sprężynkach z 9-5 jest to jeszcze bezpieczne niestety ich nie zmieniłem ale już po fakcie ;/ Silnik po kapitalnym remoncie głowica po portingu itp więcej info tuta https://www.facebook.com/Lanos2.0Turbo?fref=ts
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Bierz to GT30 z małym żeliwem od K64, niestety przy relatywnie małej pojemności musisz się liczyć z tym że będzie potrzebowało czasu żeby wstać.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Wed, 11 July 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Zapomnij o GT30. Miałem u siebie i wstawało od 4tyś i generowało lekko ponad 400KM. Do jazdy to się nie nadaje. Bierz turbo z EVO X, da się to regenerować...
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mam td05-20g 10.5T nowka w kartonie, jak cos to pw.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Relatywnie nie drogie i fajne są Gerretty T3/T4 z zimną stroną Trim60 - małe dość kompaktowe i na żeliwie .63 pod 500KM no problemo ogarniają.
No a suszarka z EVO X to jest bezdyskusyjny mistrz wstawania i mocy generowania do 410KM seria a po lekkim modzie i 460KM da radę, w 2.3 litra silniku pełen cios będzie spokojnie przy 3000obr.min ![]() Powinienem mieć u siebie na składzie jeszcze jakiegośseryjniaka z EVO X w perfect stanie do montażu a poszukam w wolnej chwili... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 May 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Znajomy ma któregoś z tych borgwarnerów w civicu B20Vtec i chyba fajnie wstaje.
-------------------- Lanos 1.6 Turbo
_https://www.youtube.com/user/vakiros/videos |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
No to ogarniam Turbo z evo najwyżej kiedyś się je przerobi na większe. A jeszcze jakie wtryski deka 630cc czy 850cc mam osobny regulator ciśnienia paliwa więc zawsze można podciągnąć ciśnienie ale czytałem że 630cc przy 4 barach dadzą rade 400KM a czy 460KM jest na nich szansa wyciągnąć czy kupować te większe ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wrzucaj 850 siemensy pasuja pnp wolne obroty lala na serii sterowniku
![]() Gwarancja że na dobrej pompie paliwa pod 600 kuca wyrobia - wykres do wgladu jakby co to mam ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Jakiej średnicy kolanka dać na kolektor wydechowy pod to turbo z evo bo w przyszłym tygodniu w końcu mam je mieć i muszę resztę na szybko ogarnąć żeby to jak najszybciej poskładać ??
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
42x2 będzie gittara
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Czyli takie będą ok http://allegro.pl/luk-42-4-mm-kolano-kolan...5519312436.html
![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 August 2012 Skąd: wpr ![]() |
Ruszyło się coś w temacie turbo z evo?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Jesli jest budzet to lepiej uderzyc w BW EFR6258
![]() -------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Ziębice ![]() |
Ruszyło się tyle że mam turbinę z evo 10 i wszystko żeby poskładać kolektor ale brakuje mi czasu żeby to ogarnąć mam nadzieję że na wiosnę wyjdzie już w pełnym wydaniu.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Nie rozumiem dlaczego b235 a nie b234?
Starsze 2.3 jest pancerne, z nowszym trzeba uważać. Można się pośliznąć ![]() Silnik 2.3T z saaba 9000 po 94r na tronicu 5 trzeba było szukać. Gdybyś załadował starsze 2.3, dał osprzęt od 2.0 to ominąłbyś sporo dodatkowej roboty. I jeszcze byś miał motor który po wywaleniu balansów i zrobieniu go z głową jest kato-debilo-odporny. Wada saabów to smarowanie, wywalając balanse uzyskujesz większe ciśnienie oleju. Jak się nie przypilnuje smarowania to panewki czasem wyglądają tak: ![]() ![]() Zdjęcia moje. Mam 3 silnika saaba. W żadnych z 3 nie było dobrych panewek, w 1 przypadku silnik miał tylko starte panewki na 3 podporze (tam jest kanał pod panewką na smarowanie balansu). |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dobry gęsty olej lać klasy 10w60 i nie będzie problemów...
Te silniki pracują na bardzo niskim ciśnieniu oleju, usunięcie i zaślepienie balansu tylko nieznacznie je podnosi. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 11:19 |