![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Na reszcie wklejam filmik, kilka ujęć z ostatniej soboty, bez większego wow, docieranko po prostu.
FIAAB |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Trzeba się będzie ścignąć, co?
![]() |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 January 2011 ![]() |
Kant robi pssst
![]() |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Dupa też trochę ucieka
![]() |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: KIELCE ![]() |
fajnie gubił trakcje przy tym wyprzedzaniu, naprawde trzeba uważać z pedałem gazu
![]() |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hej hej przyjacielu fajnie ze wrociles do ruchu drogowego
![]() Ps. FMU bym sie pozbyl pozostawil jedynie fabryczny regulator paliwa 3 barowy... Dwa zamiast MBC zapodal bym fabryczny elektrozaworek cobysmy mogli sobie wystroic przebieg boostu tak zeby bylo malo nm np 500 ale jak najwiecej mocy wycisnac i jak najbardziej wyprostowac przbieg niuta, poza tym w razie niebezpieczenstwa ECU poza cofaniem zpalonu dolewaniem paliwa by bylo w stanie zciac doladowanie do bazowego... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
FMU i tak jest teraz jako sztuka tylko, śrubę poluzowałem na max także są fabryczne 3 bary.
A co do APC to nadal mam go przy silniku a wiązka jest podpięta takze to tylko kwestia podpięcia wężyków. |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
FMU i tak jest teraz jako sztuka tylko, śrubę poluzowałem na max także są fabryczne 3 bary. A co do APC to nadal mam go przy silniku a wiązka jest podpięta takze to tylko kwestia podpięcia wężyków. No to wężyki już u mnie ogarniemy, a FMU proszę całkowicie OUT ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
UP Sprzęgiełko wysprzęgla, pompka 22mm od dafa załatwiła sprawę. Zważyłem też auto (w nawiasie masa ze mną za kółkiem) [kg]: LP 296 (328,5) PP 306 (310) LT 289 (321) PT 251 (265) Rozkład mas 53/47 (52/48) Prawy tył lekki wyszedł, gdyby nie to, to całkiem całkiem jak dla mnie. Na prawy tył jakby doszło 30kg miałbym rozkład mas ze mną za kółkiem w okolicach 51/49 gdzie wazyles? dzieki za namiar na suchy lod-skorzystalem. |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
U siebie w garażu na pożyczonej wadze 600kg, każde koło osobno.
Nie wiem jak ocenić dokładnośc pomiaru, bo ostatnio zważyłem całe auto na wadze samochodowej-1022kg auto gotowe do jazdy i 40litrów paliwa w baku. Chociaz myslę że % rozkład mozna uznać za prawdziwy bo kazdy pomiar robiłem w ten sam sposób, choc wartości liczbowe sumują sie do więcej niz 1022. |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
robisz jakas korekte w zawieszeniu na lewym przodzie albo prawym tyle w takim razie?
moze podkladka pod lewa sprezyne z przodu na poczatek? |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
User Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
U siebie w garażu na pożyczonej wadze 600kg, każde koło osobno. Nie wiem jak ocenić dokładnośc pomiaru, bo ostatnio zważyłem całe auto na wadze samochodowej-1022kg auto gotowe do jazdy i 40litrów paliwa w baku. Chociaz myslę że % rozkład mozna uznać za prawdziwy bo kazdy pomiar robiłem w ten sam sposób, choc wartości liczbowe sumują sie do więcej niz 1022. Jeśli chcesz tak mierzyć warto by pod inne koła podłożyć deski o tej samej grubości co waga, wtedy pomiary byłyby bardziej realne, bo bez ugięcia zawiasu. |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Też tak pomyślałem. Bez tego pomiar można uznać za niebyły. No i równa płaska wypoziomowana podłoga.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nic nie przewiduję, zapodam większą gaśnicę na prawy tył i tyle.
Tak właśnie ważyłem, pod pozostałe koła dawałem podkładki o wysokości wagi. |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Czyli rozkład mas powinien być tak jak piszesz. Reszta to błąd pomiaru, dokładności wagi.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Up, autko jeździ i daje dużo frajdy, od czasu do czasu usuwam i poprawiam jakieś drobne usterki,
ostatnio np zauważyłem że pedał sprzęgła jest lekko zgięty i nie daje rady dwóm słoneczkom więc trzeba było go naprostować i wzmocnić. ![]() ![]() Obecny skręt 38stopni dla wewnętrznego koła: ![]() A poniżej jedno z zadań na zimowe weekendy, skręt 60stopni w zasięgu ręki (krótsze ramiona zwrotnic dające promień 12 zamiast 16cm, ackerman 0, stabilizator raczej out, przy okazji większe heble- i niestety pożegnanie z małymi kółkami) i poprawić odbijanie bo na razie kierownica za wolno odbija: ![]() Gdybym chciał gonic do 70 stopni skrętu to juz byłaby dużo większa rzeźba przy tym zawieszeniu i jak dla amatora myślę gra nie warta świeczki. |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Niezły bandzior!
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Po klapce wlewu paliwa, widze że bokami chodzi jak zły. Masz jakieś filmidło?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Jest koks! sleeper pełną gębą
![]() Co to za "coś" na masce? Wygląda jak spalony lakier |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Tak też jest. Wylot z łestgejta mam w górę a w masce uchylną klapkę hehe, ale i tak spaliny opaliły lakier. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 04:50 |