![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Co ma podwójne słoneczko do panewek? Nie licząc oporowych.
Obróciło panewke w 3 silnikach Saaba i już powstają mity o ciasnych kanałach olejowych... -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Obróciło panewke w 3 silnikach Saaba i już powstają mity o ciasnych kanałach olejowych... bo tak najłatwiej wytłumaczyć jakiś ew. błąd ![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Panewki panewkami ale czemu tłok spłynął?
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
Super User Dołączył: Thu, 05 June 2003 Skąd: wawa ![]() |
Panewki padają i w seryjnych saabach więc dziwię się że nikt nie montuje wskaźnika ciśnienia oleju w tych zlomach. Jeszcze fabryczne stare czujniki ciśnienia potrafią gasić kontrolke przy 0,1 bar
![]() |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Panewki panewkami ale czemu tłok spłynął? bo się panewki za bardzo nagrzały ![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
A co ma brak pieniędzy do biedy? Nie licząc biedy. ![]() Twoja odpowiedz bardzo wiele wyjaśniła. Jednak wciąż nurtuje mnie pytanie, jaki związek mają siły wynikające z działania sprężyny docisku z panewkami korbowodowymi? -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
"słoneczka" podwójne wywierają duży nacisk na panewki oporowe. Mam teorie, że silnik nie był dokładnie wyczyszczony po obróbce, albo pompa oleju nie wyrabia.
Niech wypowie się Manzura, bo to nienormalne, że silniki padają jak muchy. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
huk z tym olejem, mogła pompa paść i panewki poszły się kochać z wałem i nie ważne ile tych słoneczek by było, pytanie brzmi jak to wpłynęło na spłynięcie tłoka?
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Manzura robiłeś coś z silnikiem przed tą chłostą? Jakiś przegląd, remont, itp?
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
bo się panewki za bardzo nagrzały ![]() pzdr huk z tym olejem, mogła pompa paść i panewki poszły się kochać z wałem i nie ważne ile tych słoneczek by było, pytanie brzmi jak to wpłynęło na spłynięcie tłoka? pzdr +1, coś się poddało czy was fantazja poniosła ? I poco te 600 NM ? ![]() Manzura robiłeś coś z silnikiem przed tą chłostą? Jakiś przegląd, remont, itp? Tu już był silnik rozbierany z tego co pamiętam z tematu. |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Pogratulować.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#314
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Pokaż jaki to hałas robi
![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Lepiej będzie jak kiedyś temat tak się rozwinie, że ludzie na necie będą wrzucać zdjęcie wózka powyżej i pisać że podobny do fiata
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
huk z tym olejem, mogła pompa paść i panewki poszły się kochać z wałem i nie ważne ile tych słoneczek by było, pytanie brzmi jak to wpłynęło na spłynięcie tłoka? pzdr Też mnie to zastanawia czemy tylko jeden tlok sie stopil a na pozostalych nie ma zadnego sladu stuku czy wysokiego egt... jakby wtrysk się zawiesil albo wiazka coś nie łączyła. .. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A to po fakcie nie można wysłać wtrysków do sprawdzenia?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Coobcio, jak miałem (i mam nadal) założony fmu to uznałem ze seryjny regulator na listwie jest zbędny więc usunąłem ten wystający trzpień i oring, żeby nie dławiło przepływu. Mysle ze to był błąd w sztuce, teraz mam założony seryjny regulator na listwie i dodatkowo fmu. Jeszcze pamiętaj że bak był wtedy nieprzerobiony i jak stan był +- ponizej połowy to paliwo nie nadążało napływać do tego korytka wokół pompy. Teraz egt przy spokojnej jeździe to 300-350stopni, poprzednio było drugie tyle (sondę mam własnie w 4tym przelocie w kolektorze).
ps zalożyłem tez inny IC 45x30x76 |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Też mnie to zastanawia czemy tylko jeden tlok sie stopil a na pozostalych nie ma zadnego sladu stuku czy wysokiego egt... jakby wtrysk się zawiesil albo wiazka coś nie łączyła. .. nie wiem ale z chęcią się dowiem by wiedzieć czego się ew. wystrzegać pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 17:02 |