![]() ![]() |
Sun, 09 Feb 2014 - 08:36
Post
#281
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Kant kozak. Jak to kant
W którym miejscu masz aku? Może wrzuć go do bagażnika właśnie na prawa stronę? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 09 Feb 2014 - 08:36
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 09 Feb 2014 - 19:14
Post
#282
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 February 2014 Skąd: Pabianice |
Piękny projekt, gratulacje za włożoną prace
|
|
|
|
Thu, 20 Feb 2014 - 01:14
Post
#283
|
|
|
User Dołączył: Mon, 04 May 2009 Skąd: Kraków |
I ja również się przyłączam do jakichś namiarów na urządzonko impulsy/linka.
|
|
|
|
Thu, 20 Feb 2014 - 12:40
Post
#284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Kurcze już nie mogę się doczekać kiedy ujrzę to auto
Z radością za Free je wystroję -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 24 Feb 2014 - 06:35
Post
#285
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
A ja przebieram nogami żeby juz cie wreszcie nawiedzić.
Mam nadzieję że lubisz sobie chlapnąć po robocie bo sprezentuję ci jakąś mega dobrą flachę |
|
|
|
Mon, 24 Feb 2014 - 06:55
Post
#286
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 |
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 10:40
Post
#287
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
Już byłem w ogródku i witałem się z gąską jednak trochę zabrakło do pełni szczęścia.
+- 380KM i ok 600Nm, jednak silnik oddał ducha. Jak go przywrócę do życia, mam nadzieję że juz obejdzie się bez niespodzianek. Wolałbym trochę więcej kunia a trochę mniej niuta, z resztą, wyjdzie w praniu |
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 11:32
Post
#288
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Co poddało?
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 11:49
Post
#289
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa |
Współczuję...
Pewnie panewka jak to w saabie... -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 11:57
Post
#290
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Masz jakiś wykres albo film z hamownii? Ciekaw jestem jak to ryczy
Pozdrawiam |
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 12:00
Post
#291
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa |
Jakie turbo wsadziłeś?
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 12:47
Post
#292
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Słyszałem i widziałem krew...
Opisz co się dokładnie stało i czy setup będzie taki sam czy wprowadzisz poprawki? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 13:53
Post
#293
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
Panewki na 2 korbowodach i 4ty tłok popłynał, czyli wał i tłok smieć i 4 tą gładź muszę sprawdzić czy po honowaniu zejdą z niej resztki tłoka i nie ma rys.
Jak nie to jeszcze jedna tuleja cylindra dojdzie. turbinka to holset hx35w. Zaopatrzyłem się w trochę średnicówek, mikrometrów, czujnik zegarowy itp, bedę mógł zweryfikować czy szlifierze robią co do setuni wedle ustaleń. Przy okazji wleci nowy ic i kilka pierdół, a wykresu nie brałem bo nie jest jeszcze wygłaskany na 100%. |
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 14:18
Post
#294
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Są jakieś teorie dlaczego tłok spłynął? Nie możecie skastrować boostu na niższych obrotach? Po co Ci 600 NM
Pozdrawiam |
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 16:15
Post
#295
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Nie lepiej będzie poszukać innego bloku?
Czy zakładasz, że i tak tuleje wlatują? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 19:47
Post
#296
|
|
|
User Dołączył: Sun, 18 September 2011 Skąd: Koszalin |
blok znalezc to raczej nie problem ale sam wal to juz nie tak latwo wyrwac taki aby byl nominal.
|
|
|
|
Fri, 07 Mar 2014 - 23:02
Post
#297
|
|
|
User Dołączył: Sun, 04 August 2013 |
Wał od wolnossaka nie jest taki sam czasami? myśle że w wolonossaku wal nie dostaje tak po dupie jak w turbaku.
Pozdrawiam |
|
|
|
Sat, 08 Mar 2014 - 00:06
Post
#298
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa |
Taki sam.
|
|
|
|
Sat, 08 Mar 2014 - 14:01
Post
#299
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa |
Zlituj się nad panewkami w tym silniku i rozwierć kanały je smarujące, bo jak widać na kolejnym mocnym saabie potrzebują tego.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
|
Sat, 08 Mar 2014 - 14:24
Post
#300
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Zlituj się nad panewkami w tym silniku i rozwierć kanały je smarujące, bo jak widać na kolejnym mocnym saabie potrzebują tego. Może kanały nie rozwiercać, ale blok wrzucić do myjki ultradźwękowej, i sprawdzić osiowość bloku tam gdzie wał korbowy. Nie wiem jakie Menzura masz sprzęgo, ale podwójne "słoneczko" też robi swoje. Posprawdzać osiowość, owalizację, wymiary, porządne panewki, pierścienie i jechana. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 02:53 |