![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Silnik się poddał na 0,5 bara czy teraz jeździsz na 0,5 bara żeby się nacieszyć? Nie do końca rozumiem. teraz jest 0,5 bo niedotarty i niewystrojony (docelowo będzie ok 1,5Bar). Poprzednio rozsypał się również przy 0,5Bar- ale jeśli na tej podstawie zamierzasz wnioskować o wytrzymałości tych silników to popełnisz błąd. Silnik nie był 100% zdrowy. A co do potencjału b2x4, to wg mnie projekty coobcia wyczerpują w sumie temat. pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak tam docieranie, ze 30km przelatane, jak tak to dawaj go na rolki, ciekaw jestem co na tych półtora bara wyjdzie ??
Oliwkę przed przyjazdem tylko zmień ![]() Ps. jak ma coś pierdyknąć to i tak pierdyknie szkoda czasu na docierkę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
panie, już pińcet nakręciłem .
nie podjade bo to sprzęgło się trochę ślizga przecież, muszę to zrobić najpierw. |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A od czego są te poszerzenia z tyłu ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 October 2010 ![]() |
Fajny projekt. Gratuluję. Przeczytałem od deski do deski na raz.
![]() -------------------- www.facebook.com/baqgarage
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 01 December 2013 Skąd: Katowice ![]() |
przepiękny, podziwiam pracę jaką włożyłeś w ten projekt, ogromny szacunek!
|
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Mały up. Założyłem mocniejszy docisk, trzeba jednak dać inną pompkę sprzęgła bo saabowa nie daje sobie teraz rady. Mam nadzieję że kolejny up to już będzie wykres z hamowni albo jakiś onboard. ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
fajny dostep do odkrecania skrzyni masz
![]() |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Jasło ![]() |
ten licznik z fiata pokazuje dokladna predkosc?
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje projektu. Kibicuję i podziwiam.
Jak zobaczyłem ori licznik to dzieciństwo staneło mi przed oczami a na twarzy pojawił się rogal. Mam sentyment do tego auta. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Piękność. Bardzo mi się podoba Twoja robota.
Pozdrawiam i gratuluje niezłego łobuza ![]() |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
O kurde, dawaj znać kiedy chcesz wpadać to już wiatrak na hamowni przestawię pod RWD
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
User Dołączył: Thu, 19 December 2013 Skąd: Włoszczowa ![]() |
Ten Kancik jest naprawdę zajebisty.
![]() |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Komora rewizyjna jak w zuku, ekstra pomysl
![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Licznik działa, mam urządzonko które czyta impulsy z dyfra a na wyjściu daje obrót linki.
![]() |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
A co z klatka,dlaczego nie zrobiona za jednym zamachem? SZACUKEN
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawi mnie to urządzenie gdyż u mnie w aucie (ośka na przód) nie działa również licznik. Daj znać jak to się sprawdza u Ciebie .. Są jeszcze jakieś inne tego typu urządzenia?
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
Nie do końca rozumiem. teraz jest 0,5 bo niedotarty i niewystrojony (docelowo będzie ok 1,5Bar). Poprzednio rozsypał się również przy 0,5Bar- ale jeśli na tej podstawie zamierzasz wnioskować o wytrzymałości tych silników to popełnisz błąd. Silnik nie był 100% zdrowy. A co do potencjału b2x4, to wg mnie projekty coobcia wyczerpują w sumie temat. pozdro menzura czy mozesz podac num tel do siebie na pw,mam pytanie a nie moge pw wyslac,pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
UP
Sprzęgiełko wysprzęgla, pompka 22mm od dafa załatwiła sprawę. Zważyłem też auto (w nawiasie masa ze mną za kółkiem) [kg]: LP 296 (328,5) PP 306 (310) LT 289 (321) PT 251 (265) Rozkład mas 53/47 (52/48) Prawy tył lekki wyszedł, gdyby nie to, to całkiem całkiem jak dla mnie. Na prawy tył jakby doszło 30kg miałbym rozkład mas ze mną za kółkiem w okolicach 51/49 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 05:46 |