![]() ![]() |
Tue, 29 Oct 2013 - 18:30
Post
#261
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
Silnik się poddał na 0,5 bara czy teraz jeździsz na 0,5 bara żeby się nacieszyć? Nie do końca rozumiem. teraz jest 0,5 bo niedotarty i niewystrojony (docelowo będzie ok 1,5Bar). Poprzednio rozsypał się również przy 0,5Bar- ale jeśli na tej podstawie zamierzasz wnioskować o wytrzymałości tych silników to popełnisz błąd. Silnik nie był 100% zdrowy. A co do potencjału b2x4, to wg mnie projekty coobcia wyczerpują w sumie temat. pozdro |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 29 Oct 2013 - 18:30
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 30 Oct 2013 - 09:39
Post
#262
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jak tam docieranie, ze 30km przelatane, jak tak to dawaj go na rolki, ciekaw jestem co na tych półtora bara wyjdzie ??
Oliwkę przed przyjazdem tylko zmień Ps. jak ma coś pierdyknąć to i tak pierdyknie szkoda czasu na docierkę -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 30 Oct 2013 - 11:56
Post
#263
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
panie, już pińcet nakręciłem .
nie podjade bo to sprzęgło się trochę ślizga przecież, muszę to zrobić najpierw. |
|
|
|
Wed, 30 Oct 2013 - 14:30
Post
#264
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
A od czego są te poszerzenia z tyłu ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
|
Thu, 31 Oct 2013 - 02:08
Post
#265
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Wed, 27 Nov 2013 - 21:32
Post
#266
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 October 2010 |
Fajny projekt. Gratuluję. Przeczytałem od deski do deski na raz.
-------------------- www.facebook.com/baqgarage
|
|
|
|
Sun, 01 Dec 2013 - 22:41
Post
#267
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 01 December 2013 Skąd: Katowice |
przepiękny, podziwiam pracę jaką włożyłeś w ten projekt, ogromny szacunek!
|
|
|
|
Sat, 11 Jan 2014 - 18:33
Post
#268
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
Mały up. Założyłem mocniejszy docisk, trzeba jednak dać inną pompkę sprzęgła bo saabowa nie daje sobie teraz rady. Mam nadzieję że kolejny up to już będzie wykres z hamowni albo jakiś onboard. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Sat, 11 Jan 2014 - 20:10
Post
#269
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra |
fajny dostep do odkrecania skrzyni masz
|
|
|
|
Sat, 11 Jan 2014 - 21:31
Post
#270
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Jasło |
ten licznik z fiata pokazuje dokladna predkosc?
|
|
|
|
Sat, 11 Jan 2014 - 22:45
Post
#271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa |
Gratulacje projektu. Kibicuję i podziwiam.
Jak zobaczyłem ori licznik to dzieciństwo staneło mi przed oczami a na twarzy pojawił się rogal. Mam sentyment do tego auta. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
|
Sun, 12 Jan 2014 - 11:23
Post
#272
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Piękność. Bardzo mi się podoba Twoja robota.
Pozdrawiam i gratuluje niezłego łobuza |
|
|
|
Sun, 12 Jan 2014 - 15:54
Post
#273
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
O kurde, dawaj znać kiedy chcesz wpadać to już wiatrak na hamowni przestawię pod RWD
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 12 Jan 2014 - 16:39
Post
#274
|
|
|
User Dołączył: Thu, 19 December 2013 Skąd: Włoszczowa |
Ten Kancik jest naprawdę zajebisty.
|
|
|
|
Sun, 12 Jan 2014 - 18:07
Post
#275
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława |
Komora rewizyjna jak w zuku, ekstra pomysl
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
|
Sat, 18 Jan 2014 - 14:48
Post
#276
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
Licznik działa, mam urządzonko które czyta impulsy z dyfra a na wyjściu daje obrót linki.
|
|
|
|
Sun, 19 Jan 2014 - 21:52
Post
#277
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 |
A co z klatka,dlaczego nie zrobiona za jednym zamachem? SZACUKEN
|
|
|
|
Sun, 19 Jan 2014 - 22:38
Post
#278
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa |
Ciekawi mnie to urządzenie gdyż u mnie w aucie (ośka na przód) nie działa również licznik. Daj znać jak to się sprawdza u Ciebie .. Są jeszcze jakieś inne tego typu urządzenia?
|
|
|
|
Thu, 23 Jan 2014 - 22:04
Post
#279
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
Nie do końca rozumiem. teraz jest 0,5 bo niedotarty i niewystrojony (docelowo będzie ok 1,5Bar). Poprzednio rozsypał się również przy 0,5Bar- ale jeśli na tej podstawie zamierzasz wnioskować o wytrzymałości tych silników to popełnisz błąd. Silnik nie był 100% zdrowy. A co do potencjału b2x4, to wg mnie projekty coobcia wyczerpują w sumie temat. pozdro menzura czy mozesz podac num tel do siebie na pw,mam pytanie a nie moge pw wyslac,pozdrawiam |
|
|
|
Sat, 08 Feb 2014 - 20:08
Post
#280
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź |
UP
Sprzęgiełko wysprzęgla, pompka 22mm od dafa załatwiła sprawę. Zważyłem też auto (w nawiasie masa ze mną za kółkiem) [kg]: LP 296 (328,5) PP 306 (310) LT 289 (321) PT 251 (265) Rozkład mas 53/47 (52/48) Prawy tył lekki wyszedł, gdyby nie to, to całkiem całkiem jak dla mnie. Na prawy tył jakby doszło 30kg miałbym rozkład mas ze mną za kółkiem w okolicach 51/49 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 04:39 |