![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Bez dwóch zdań powinien być komplet poszerzeń. A jeżeli nie może być to chociaż tylne w kolor, żeby się tak nie odcinały od karoserii.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 January 2013 Skąd: zawiercie ![]() |
Co do poszerzeń to jakby poszły w kolor to było by jeszcze lepiej, ale i tak jest zajebiście
![]() ![]() Kiedy będą jakieś pierwsze testy Fiaab'a ? |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
W sumie to te poszerzenia mi się podobają, wolałbym żeby zostały, tylko są strasznie delikatne. Jedną już zerwałem po dwóch przejażdżkach.
a co do spasowania to prawe przednie drzwi są po prostu za krótkie, choć na żywca tak się nie rzuca w oczy jak na zdjęciu . Nie ma co, 125p pod koniec produkcji to jednak były buble ![]() |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
większość obecnie dostępnego nowego oblachowania (jeśli takie stosowałeś) to pojazdów z PRL to buble - po prostu odrzuty z produkcji. Niepasujące. Dużo roboty potem idzie na spasowanie tego w nadwoziu (np. naspawywanie drutu na ranty by wydłużyć drzwi
![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#245
|
![]() |
coś nowego?
![]() |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Same grube sprawy, założyłem chlapacze i dociałem dywaniki gumowe.
Jak dobrze pójdzie to pod koniec września auto powinno już byc zarejestrowane i opłacone. |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
UP.
Miesiąc temu po raz pierwszy wyjechałem na żer. Ciesząc się autem i wrześniowym dniem już pierwszego dnia zatłukłem silnik także przeszedł on niezbędny remoncik. Suma sumarum na dzień dzisiejszy mam: Nowe tuleje cylindrów, naprawione stopy w bloku pod wał (otwory miały +3-4 setki), planowanie bloku, zaślepiona część kanałów oleju dla wałków balansowych , szlif wału (spr. czy nie bije i takie tam), polerowane czopy, odchudzony zamach, całość wyważona, odłączone wałki do balansu, nowe uszczelki, śruby głowicy itp. W międzyczasie założyłem dyferek 2,65- jest teraz dużo lepiej niz na krótszym 3.46. Z rzeczy "na już" do zrobienia geometria, swirl pot musi być, docisk sprzęgła słabo trzyma , a po docieraniu strojenie. Wtryski na razie seryjne, jestem zaopatrzony w większe ale bez strojenia strasznie zalewa na nich i nie ma wolnych obrotów, także założę je dopiero podczas strojenia. Dmucham na razie 0,5Bar ![]() |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Dawaj wiecej fot.Jakie to ma osiagi na ta chwile??Projekt kozak.
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
No zajebisty jest !! Jak on jest w końcu zarejestrowany ? zwykły fiat czy sam ?
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nadal jako fiat, rejestrację samów na razie skutecznie ukrócono.
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Jak ja lubię ten kolor...
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Co dokładnie się poddało?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Panewka na 4tej korbie. Po pomiarach bloku okazało się że 5ty otwór na czop w bloku jest +0,04,
(a czwarta korba bierze olej właśnie z ostatniego czopa głównego). |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Teraz przynajmniej wiesz co masz i powinno nie zawieść
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 ![]() |
Dziś widziałem przed WK na żywca robi jeszcze wieksze wooow
![]() |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Genialny projekt
![]() Gratuluję pomysłu i wykonania. Podoba mi się, bo sam marzę o zbudowaniu auta praktycznie od zera ![]() |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Genialny projekt ![]() Gratuluję pomysłu i wykonania. Podoba mi się, bo sam marzę o zbudowaniu auta praktycznie od zera ![]() to robienie od zera wcale nie jest takie fajne, tzn jest fajne, dopóki sie nie zacznie. Potem już tylko to przeklinasz ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Zdaję sobie z tego sprawę
![]() ![]() Stoi u mojego dziadka buda z merca W121 i planujemy z ojcem zrobić podobny projekt jak FIAAB. Koszt remontu na oryginał poraża. Takim sposobem będzie buda z lat 50 i mechanika, którą można ogarnąć bez wygranej w totka. END OT ![]() |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Silnik się poddał na 0,5 bara czy teraz jeździsz na 0,5 bara żeby się nacieszyć?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie ma co demonizować. Nie dość, że był to motór z 9000 czyli sam w sobie z komkretnym przebiegiem to jeszcze teraz stał niezłą chwilkę więc mogło sie tak skonczyc. Myślę, że przy ogromie pracy włożonej w tego kredensa, zrobienie tego silnika to pikuś. Jest piękny!
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 05:46 |