Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> FIAAB 125p
Tcharec
post Tue, 23 Jul 2013 - 07:44
Post #241


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Bez dwóch zdań powinien być komplet poszerzeń. A jeżeli nie może być to chociaż tylne w kolor, żeby się tak nie odcinały od karoserii.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Jul 2013 - 07:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bryza
post Sun, 28 Jul 2013 - 17:04
Post #242


Rookie
Dołączył: Fri, 04 January 2013
Skąd: zawiercie





Co do poszerzeń to jakby poszły w kolor to było by jeszcze lepiej, ale i tak jest zajebiście wink.gif Gratuluje spełnienia marzenia wink.gif

Kiedy będą jakieś pierwsze testy Fiaab'a ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Sun, 28 Jul 2013 - 20:24
Post #243


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





W sumie to te poszerzenia mi się podobają, wolałbym żeby zostały, tylko są strasznie delikatne. Jedną już zerwałem po dwóch przejażdżkach.

a co do spasowania to prawe przednie drzwi są po prostu za krótkie, choć na żywca tak się nie rzuca w oczy jak na zdjęciu .
Nie ma co, 125p pod koniec produkcji to jednak były buble cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 28 Jul 2013 - 23:07
Post #244


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





większość obecnie dostępnego nowego oblachowania (jeśli takie stosowałeś) to pojazdów z PRL to buble - po prostu odrzuty z produkcji. Niepasujące. Dużo roboty potem idzie na spasowanie tego w nadwoziu (np. naspawywanie drutu na ranty by wydłużyć drzwi smile.gif )


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Thu, 05 Sep 2013 - 22:29
Post #245









coś nowego? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Sat, 07 Sep 2013 - 13:43
Post #246


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Same grube sprawy, założyłem chlapacze i dociałem dywaniki gumowe.

Jak dobrze pójdzie to pod koniec września auto powinno już byc zarejestrowane i opłacone.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Thu, 24 Oct 2013 - 19:58
Post #247


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





UP.
Miesiąc temu po raz pierwszy wyjechałem na żer. Ciesząc się autem i wrześniowym dniem
już pierwszego dnia zatłukłem silnik także przeszedł on niezbędny remoncik.
Suma sumarum na dzień dzisiejszy mam:
Nowe tuleje cylindrów, naprawione stopy w bloku pod wał (otwory miały +3-4 setki), planowanie bloku,
zaślepiona część kanałów oleju dla wałków balansowych , szlif wału (spr. czy nie bije i takie tam), polerowane czopy, odchudzony zamach,
całość wyważona, odłączone wałki do balansu, nowe uszczelki, śruby głowicy itp.
W międzyczasie założyłem dyferek 2,65- jest teraz dużo lepiej niz na krótszym 3.46.

Z rzeczy "na już" do zrobienia geometria, swirl pot musi być, docisk sprzęgła słabo trzyma , a po docieraniu strojenie.

Wtryski na razie seryjne, jestem zaopatrzony w większe ale bez strojenia strasznie zalewa na nich i nie ma wolnych obrotów,
także założę je dopiero podczas strojenia.
Dmucham na razie 0,5Bar





Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Thu, 24 Oct 2013 - 20:46
Post #248


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Dawaj wiecej fot.Jakie to ma osiagi na ta chwile??Projekt kozak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 25 Oct 2013 - 01:18
Post #249


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





No zajebisty jest !! Jak on jest w końcu zarejestrowany ? zwykły fiat czy sam ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Fri, 25 Oct 2013 - 05:32
Post #250


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Nadal jako fiat, rejestrację samów na razie skutecznie ukrócono.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 25 Oct 2013 - 07:40
Post #251


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Jak ja lubię ten kolor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 25 Oct 2013 - 09:02
Post #252


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Co dokładnie się poddało?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Fri, 25 Oct 2013 - 14:15
Post #253


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Panewka na 4tej korbie. Po pomiarach bloku okazało się że 5ty otwór na czop w bloku jest +0,04,
(a czwarta korba bierze olej właśnie z ostatniego czopa głównego).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 25 Oct 2013 - 14:53
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Teraz przynajmniej wiesz co masz i powinno nie zawieść smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymi870
post Fri, 25 Oct 2013 - 17:12
Post #255


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 November 2012





Dziś widziałem przed WK na żywca robi jeszcze wieksze wooow biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek309
post Fri, 25 Oct 2013 - 18:04
Post #256


User
Dołączył: Fri, 18 October 2013
Skąd: Białystok





Genialny projekt cool.gif
Gratuluję pomysłu i wykonania.
Podoba mi się, bo sam marzę o zbudowaniu auta praktycznie od zera rolleyes.gif Może kiedyś czas i finanse pozwolą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 25 Oct 2013 - 18:59
Post #257


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(grzesiek309 @ Fri, 25 Oct 2013 - 18:04) *
Genialny projekt cool.gif
Gratuluję pomysłu i wykonania.
Podoba mi się, bo sam marzę o zbudowaniu auta praktycznie od zera rolleyes.gif Może kiedyś czas i finanse pozwolą...


to robienie od zera wcale nie jest takie fajne, tzn jest fajne, dopóki sie nie zacznie. Potem już tylko to przeklinasz wink.gif

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek309
post Fri, 25 Oct 2013 - 20:02
Post #258


User
Dołączył: Fri, 18 October 2013
Skąd: Białystok





Zdaję sobie z tego sprawę wink.gif Godziny poszukiwania odpowiednich gratów, dopasowywanie, przerabianie, kupowanie na próbę itp. Przerabiałem to przy okazji składania auta od zera. Z fabryki została praktycznie goła buda, reszta to składak gratów z najlepszych wersji i z innych modeli wink.gif Najgorzej, gdy nikt wcześniej czegoś podobnego nie robił i samemu trzeba klocek po klocku do siebie dobierać.
Stoi u mojego dziadka buda z merca W121 i planujemy z ojcem zrobić podobny projekt jak FIAAB. Koszt remontu na oryginał poraża. Takim sposobem będzie buda z lat 50 i mechanika, którą można ogarnąć bez wygranej w totka. END OT smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Fri, 25 Oct 2013 - 23:01
Post #259


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Silnik się poddał na 0,5 bara czy teraz jeździsz na 0,5 bara żeby się nacieszyć?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Sat, 26 Oct 2013 - 03:33
Post #260


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Nie ma co demonizować. Nie dość, że był to motór z 9000 czyli sam w sobie z komkretnym przebiegiem to jeszcze teraz stał niezłą chwilkę więc mogło sie tak skonczyc. Myślę, że przy ogromie pracy włożonej w tego kredensa, zrobienie tego silnika to pikuś. Jest piękny!


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 05:46