![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
nom. i jeszcze blachy E0 FIAAB
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
mialem okazje kilka tygodni temu zobaczyc to auto na wlasne oczy.
na zywo auto robi wieksze wrazenie niz na zdjeciach,na zywo lepiej widac ile wlasciciel wlozyl pracy w ten samochod.pieniedzy tez... ...blondynka,ktora ze mna byla,po wyjsciu z garazu,okolo godziny 8 (rano) byla zdziwiona,dlaczego On to robi o tej porze w weekend,w takiej temperaturze. auta mozna pozazdroscic-fakt.ale takiego wlasciciela dawno nie poznalem. Menzura to facet,ktorych brakuje tu na forum.nie jestem tu od dzis i nie jestem godzine w tygodniu,zeby wiedziec,kto sie tu reklamuje a kto tu jest z pasji. gosc to prawdziwy pasjonat,zeby to zrozumiec trzeba zobaczyc to,ze nie robi tego na kafelkach z ogrzewaniem ustawionym na temperature pokojowa. i nie robi tego dla pieniedzy (chcialem,zeby mi cos pospawal,to po prostu nie ma na to czasu).oraz posluchac w jaki sposób rozmawia. pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR ![]() |
Kozacko on wygląda w tym stanie ![]() taaa chyba jak Flinstonowie:) -------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Już nie flinstonowie bo dzisiaj wreszcie doszła podłoga.
Dzięki za miłe słowa, akurat tu na forum raczej pasjonatów nie brakuje Pozdro |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
To co dalej w kolejce?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Ja zapytam jak rozwiążesz problem rejestracji tego pojazdu?
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przecież on chyba jest zarejestorwany
![]() Ew. można zgłosić zmianę pojemności silnika ale po co tracić czas... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 January 2013 Skąd: zawiercie ![]() |
Nie widzę żadnych problemów przy rejestracji fiaab'a
![]() Co do zmiany pojemności silnika w dowodzie rejestracyjnym: Takie coś zgłasza się chyba przy przeglądzie, bo przecież silnik jest częścią zamienną ![]() |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Jedynym oznaczeniem pojemności na silniku saaba jest napis 2.3 na deklu. Wystarczy to zeszlifować lub założyć pokrywę bez oznaczenia pojemności (w 9-3 takie były) i po problemie.
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
hmm... luźne macie podejście do tematu
![]() |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
W końcu to wszystko zabawa
![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Kochani ludkowie, na drodze publicznej nie ma zabawy
![]() p.s. Widzę, że nie macie pojęcia o jeździe mocno "innym" fiatem niż fabryczny po naszych drogach. Obstawiam że najpóźniej na drugiej "rutynówce" poleci dowód. Nikogo nie będzie interesowało, że cudnie zapiernicza czy przepięknie hamuje tylko to że jest to wyduma pana budowniczego. |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
W pierwszej kolejności będę próbował przeforsować całe te tuningi jako zmianę konstrukcji nadwozia.
Jak auto zacznie już bardziej przypominać auto zgłoszę się do rzeczoznawcy żeby dalej robić pod jego wytyczne, a jak na razie to korzystam z warunków technicznych pojazdów. |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Ja swojego chce rejestrować jako sam, ale już wiem że łatwo nie będzie.
Urząd komunikacji mówi raz tak raz inaczej. Rzeczoznawca też widzi konieczność rejestracji mojego auta jako SAM. Diagności mają zupełnie inne podejście, każdy co innego. Niestety najważniejsza jest opinia ze stacji diagnostycznej, oni się podbijają bezpośrednio pod rejestrowanym pojazdem (Jak wiemy nie chcą tego robić i mnożą problemy) Narazie wychodzi na to że musi być: EOBD na pokładzie, spełniona aktualna norma emisji spalin, hałas i parę innych ciekawych pkt. jak reaktor katalityczny, czekam tylko jak zapytają o ABS ![]() Co powoduje że będę musiał wprowadzić parę zmian do auta. p.s. Jest coś takiego jak zmiana konstrukcji nadwozia? Jak to powiedział jeden diagnosta, teraz nie rejestruje się składaków. A tak wogóle to idź pan już. ![]() |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#155
|
![]() |
wszystkie auta po 2011 musza miec tez ESP.. Wszystko pod górke.. Ale powodzenia w rejestracji życze..
![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Problem w tym że część tych rzeczy dotyczy homologacji aut a nie dopuszczenia do ruchu aut bez homologacji.
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
Większość diagnostów, rzeczoznawców, inspektorów jak widzi podlubanego Fiata nie chce się podejmować roboty. Płaczą a że to po co, a jak to a dlaczego i że napewno się kogoś tym autem rozjedzie na pasach
![]() To jest właśnie najgorsze że takie poprzerabiane Fiaty lepiej skręcają, przyśpieszają, hamują itd ale Pana Stasia z PZMotu nie przekonasz. ![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pokrywę z 2.0 Ci załatwię jak trzeba i już
![]() Zresztą auto na moje oko przejdzie normalny przegląd jakby to był seryjny egzemplarz, diagnosta nie ma się tu do czego przyczepić, oby cichy był auta z przed 95 roku nie muszą mieć kata... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Jak dla mnie podłużnice z profili stalowych i podłoga z płaskiej blachy to elementy które biją po oczach. Podłużnice to konstrukcja auta a tu po seryjnych nie zostało śladu. (oczywiśnie nie uważam żeby te były słabsze). IMO właśnie z tym pierwszym przeglądem może być problem. No chyba że mamy taką stacje gdzie diagnosta nie włazi pod auto.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie na wiosce to trzeba prosić żeby w ogóle cokolwiek sprawdził
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:15 |