![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
Hot rodowy projekt godny uznania. Widać że samo zaparcie jest tylko mega wytrwałości życzę. Może kiedyś i mojego fiacika zrobię...
-------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 25 April 2012 ![]() |
My wybralysmy Malucha bo wyscigi na 1/4 mili maja takie zasady- tanie,lekki, lokalny samochod i do niego wsadic duzy silnik.
Chiabym zeby bylo ich wieciej. Sorry for my poor Polish. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
przeciez to nie nadwozie samonosne gdzie tunel,progi i podluznice usztywniaja kontrukcje. to nadwozie to tylko opakowanie. Nie samonośne? A jakie? Pokaż mi w 125p ramę proszę... -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie samonośne? A jakie? Pokaż mi w 125p ramę proszę... Może się mylę, ale jeśli chodzi o ten egzemplarz, to jak nazwał byś element pokazany na zdjęciu poniżej? ![]() Tak, znajduje się to zdjęcie jakieś 3 strony wcześniej... ? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
troche za szerokie te nadkola jesli maja byc takie jak na zdjeciu. Zaburza obraz tego projektu takie moje zdanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 25 March 2012 ![]() |
CUDO!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
dokładnie, te nadkola psują gładką linię Kanta, nie pasują
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Może się mylę, ale jeśli chodzi o ten egzemplarz, to jak nazwał byś element pokazany na zdjęciu poniżej? ![]() Tak, znajduje się to zdjęcie jakieś 3 strony wcześniej... ? Przepraszam. Źle zrozumiałem kolegę raicha. Myślałem że mówi o 125p generalnie Mój błąd. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
wg mnie poszerzenie tylu obejmuje tylko element ktory jest naciety a nie szerzej i wg mnie jest zacnie
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Po co ci tyle nacięć na nadkolu? Wystarczyło by 5,6 - blacha by się poddała... Chciałbym popatrzeć jak spawasz te frędzle
![]() -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
"wg mnie poszerzenie tylu obejmuje tylko element ktory jest naciety a nie szerzej i wg mnie jest zacnie" Dokładnie tak. |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Pozwolę sobie podnieść temat, ponieważ dziś miało miejsce pierwsze odpalenie.
Co ciekawe, zagadał m.in z załączonym vss choć wg opinii doświadczonych saabiarzy nie powinien. Wiązka z 9000; z 40kg kabli i różnych sterowników powycinałem co zbędne, resztę poskracałem.. i tyle. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 January 2011 ![]() |
Pozwolę sobie podnieść temat, ponieważ dziś miało miejsce pierwsze odpalenie. Co ciekawe, zagadał m.in z załączonym vss choć wg opinii doświadczonych saabiarzy nie powinien. Wiązka z 9000; z 40kg kabli i różnych sterowników powycinałem co zbędne, resztę poskracałem.. i tyle. Nie liczy się, daj jakiś filmik z odpalenia ![]() |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To znaczy że VSS-a nie miałeś, może jakiś tuning program był w strowniku albo po po prostu jakis bardzo sterownik z początkowych lat produkcji.
No to pierwszy Saab w polskiej budzie uruchomiony - dokończysz to wpadaj na rolki na strojenie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Sterownik był nie od aero, po numerach wyszło że od 9000 b204L z vss. Nie sądzę że po tuningu, raczej agrotuning bo to straszny śmieć był ten saab.
Enyłej odpalił bez problemu a to że cię odwiedzę masz jak w banku ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Piękny niski mocno ale jak ma być hot rod polski to jeszcze pomyśl nad obniżeniem dachu
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nie nie, top chop na pewno nie będzie.
Przy okazji chciałbym pochwalić fmic.pl, szybka wysyłka, potwierdze smsem; lux normalnie. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 May 2012 Skąd: Poznań ![]() |
A gdzie poszerzenia z tyłu? zrezygnowałeś jednak?
-------------------- My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 17:00 |