![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak to bywa najczesciej gdy ktos sobie zaplanuje wszystko i ma isc latwo idzie mega ciezko. Dopiero dzis moznaby powiedziec ze zakonczylismy montaz ICka, Jutro jeszcze tylko dolne mocowanie przyspawamy i kuniec. Kilka spyphotos
Widac trzeba bylo troche wyciac i min przesunac chlodnice do tylu, ale dalo rade ![]() ![]() Tak wyglada juz gotowe gorne mocowanie z przykreconym do niego IC ![]() No i wszystko sie poskladalo, zderzak trzeba bylo podcinac, wylecialo lewe dolne mocowanie, nie dalo sie inaczej tego zrobic. ![]() Zastanawiam sie czy nie wyciac otworu w miejscu gdzie jest tablica dlalepszego chlodzenia IC, tylko boje sie zeby nie wygladalo to juz dosc wiesniacko. Ma ktos jakies zlote pomysly? Wiecie moze jaka wytrzymalosc ma seryjna pompa paliwa z Cupry? Nie wiem czy bede musial ja zmieniac czy nie. Co do korb to mysle ze poki co zadowoli nie 250KM i tak dozyje do zimy, na nowy sezon wyskoczymy z kolejnym Stage'm -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
![]() ![]() może coś CI się spodoba ze zderzaczka ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
zostaw tak jak jest, bedzie dobrze
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
IMHO ten IC jest bezsensownie duży, co z tego, że jest wielki skoro ponad 2/3 IC jest za zderzakiem, może na pierwsze depnięcie ok, ale kolejne to już będzie coraz gorzej, alu w miejscu gdzie nie ma przewieu szybko się nagrzeje i mimo że ten metal szybko oddaje ciepło to powietrze i tak będziesz miał dużo cieplejsze. Ja się może nie znam, ale IC o wymiarach 55x23x6,5cm o pojemnosci ponad 8l to by Ci nie wystarczył? Nie trzeba ciąć pół auta, dodatkowo cały jest wystawiony na działanie powietrza i zapewne lepiej chłodzi niż Twój. Te dodatkowe 2l pojemnosci, które masz niewiele Ci da, zwłaszcze, że 7l to masz schowane za zderzakiem.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
550x230x65 to sa wymiary z obudowa czy tylko rdzenia ? Swoja droga to nie wiem czy zauwazyles ale zastanawiam sie wlasnie czy tego zderxzaka nie podciac i dac wiecej tlenu na IC. Dlaczego kupilismy tak duzy IC? Ze wzgledu na to ze moze bedziemy pozniej szli dalej w moc i cyferki.
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
1 Fota chyba jest odpowiednikiem zderzaka twojego seata możesz spróbować na wzór pociąć.
![]() i tablica na boku -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
http://imageshack.us/photo/my-images/850/zdjcia0703.jpg
hmm ja u siebie w TT mam podobny problem że kratka jest niska a długa a nie widziałem jeszcze tak pociętego zderzaka w tym aucie żeby mi się podobało więc postanowiłem dobrać do tego otworu odpowiedni IC więc skoro kratka niska i długa to potrzebny był mi taki IC a że nie bardzo są dostępne na rynku to kupiłem chińczyka 600 na 300 na 75(wymiary rdzenia tak samo jak te 550 na 230 na 65 to też wymiary rdzenia) ale że bez sensu dla mnie jest dawanie wielkiego ic i chowanie połowy za zderzakiem to uciąłem sobie na wymiar 630 na 230 ( zostawiłem i rządek więcej niż w tych co mają 230 wysokości) no a długośc oczywiście została więc dzięki temu mam długi gruby fmic taki jaki był mi potrzebny:) dodatkowo jako wspomagacz będzie natrysk wody na fmic na część gdzie jest gorszy przepływ i uszczelka izolująca kolektor od głowicy się wydaje mi się że taki wyjście jest lepsze niż ten fmic co kolega ma ale skoro już jest jak jest to ja bym wyciął plastiki które zasłaniają fmica a rejestracje na boku umieścił ![]() odnośnie tej fotki wyżej to ja bym spuścił fmica aż do czarnej listwy i dopiero powycinał odpowiednio no i zdecydowanie dał niższy fmic a dłuższy no i najlepiej grubszy czyli taki jak mój teraz by idealnie przysadował ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
Pompa paliwa wydoli przy wtryskach 440cc i 3 bar regu. na 300KM
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Temat ma juz 4 strony jak by jakies grubasne mody juz były a tu tylko cooler jak narazie
![]() P.S bez sensu ciac zderzak, jak cooler dobry i wydajny i rdzenie grube to bedzie spelnial swoje zadanie. Ja nic nie ciołem i jakos daje rade a mocy jednak juz troche jest. -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 July 2011 ![]() |
Najpierw bym zmienił na zderzak od Cupry który jest pojemniejszy i niższy. Potem opuścił IC niżej i na koniec w miejscu na rejestrację wyciął żaluzje.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Jak bedziesz szedl w wieksza moc to dobrze ze masz taki IC. Panowie te IC chinskie to wszystkie przywiekszych mocach o dupe roztrzasc. Na IC 550x230x65 sa spadki cisnienia przy wyzszych mocach. Dla przykladu GOLF MK1 1.8T na TD05-16G 9,8T przy doladowaniu 1,6Bar na wyjsciu IC jest juz tylko 1,3bar. U mnie przy IC 600x300x76 na WE/WY jest to samo cisnienie. Wiec albo markowy IC mniejszy o duzym przeplywie, jakis custom na bazie jakiegos porzadnego rdzenia lub duzy chinczyk. Ale ceny IC forge zabijaj, a np. seryjne z EVO tez sa wydajne a uzywki kosztuja tyle co 2,3x chinczyk. Pozdrawiam
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kamilbike wycinaj zderzak jak chcesz, ale moim zdaniem to nie ma sensu robić nie wiadomo jakiej dziury a rejestracje pakować pod halogenem skoro można to zrobić w schludny sposób i bez rzucania się w oczy, chyba że komus na tym zależy. Wymiar samego rdzenia to 550x230x65, zabba88 co Ty za dziwne rzeczy opowiadasz o spadkach ciśnienia?Skąd się one biorą jeżeli IC jest szczelny, wytłumacz mi to proszę tak z logicznego punktu widzenia. Te chińskie IC są robione wszystkie tak samo, szczelne są wg producenta do 3,2 bara, więc jakby "tracił ciśnienie" jak to nazywasz IC o wymiarach takich jak ja mam to by traciły wszyskie, może miałeś dziurawy i tyle, mój nie traci doładowania po wyjściu z IC, bo to fizycznie niemożliwe Temperatura jest max 20C większa niż jest na dworze przy doładowaniu w okolicach 1.9 bara więc chyba nie ma tragedii jeżeli chodzi o chłodzenie. Moim zdaniem forge i inne wynalazki to się może i nadają, ale na super mega projekty gdzie każdy koń się liczy, a nie liczą się pieniądze, bo różnica na 1/4 miedzy forge a chinolem będzie w najlepszym przypadku drugą cyfrą po przecinku jezeli wogóle jakaś będzie. U mnie tak to wygląda:
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jeśli nie zmieniasz miejsca mocowania tablicy na boczne i nie robisz na jej miejscu wielgachnej dziury to ja bym niczego nie ruszał.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
a ciekawe jak prawnie wyglada tabica z boku bo mi chcieli dowod zabrac za niby ostre krawdzie z boku i ze to nie alfa romeo ,tabilca nic nie wystaje na bok tak ze niewiem gdzie te ostre krawedzie ale coz policja wie najlepiej
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
ja wyciąłbym "dragowo" ten zderzak , lepszy zabijaka z wygladu będzie..no chyba że ma byc kolejny "sleeper"..
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. ![]() |
sorry za OT, ale jeżeli chodzi o tablice to:
Miejsce i sposób mocowania tablic rejestracyjnych określa dokładnie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.), a dokładnie - załącznik 5 do tego rozporządzenia. § 1. 1. Miejsce przewidziane do umieszczenia tylnej tablicy rejestracyjnej powinno stanowić równą, prostokątną powierzchnię o następujących minimalnych wymiarach: 1. dla pojazdów samochodowych mających cztery i więcej kół: 1. szerokość 520 mm i wysokość 120 mm albo 2. szerokość 340 mm i wysokość 240 mm; 2. dla motocykli i czterokołowych pojazdów samochodowych o maksymalnej mocy silnika do 15 kW - szerokość 280 mm i wysokość 210 mm; 3. dla motorowerów i czterokołowych pojazdów samochodowych o masie własnej do 350 kg i maksymalnej mocy netto silnika nieprzekraczającej 4kW: 1. szerokość 100 mm i wysokość 175 mm albo 2. szerokość 145 mm i wysokość 210 mm; 4. dla ciągników rolniczych - szerokość 240 mm i wysokość 165 mm. 2. Miejsce to powinno być takie, aby po zamocowaniu tablice spełniały następujące wymagania: 1. położenie tablicy względem osi podłużnej pojazdu: 1. środek tablicy nie może być położony na prawo od wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu, 2. lewa krawędź tablicy nie może być położona na lewo od pionowej płaszczyzny równoległej do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu i przechodzącej przez jego lewy obrys; 3. tablica powinna być prostopadła z dokładnością do 2° do wzdłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu; 4. tablica powinna być pionowa z dokładnością do 5°; jeżeli jednak jest to konieczne ze względu na kształt pojazdu, może ona być odchylona od pionu: 1. nie więcej niż o 30°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku górze i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest nie wyżej niż 1,20 m nad ziemią, a dla ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, 2. nie więcej niż o 15°, gdy powierzchnia ze znakami rejestracyjnymi jest skierowana ku dołowi i pod warunkiem, że górna krawędź tablicy jest powyżej 1,20 m nad ziemią, a w przypadku ciągnika rolniczego 1,72 m nad ziemią; warunku wysokości nad ziemią nie stosuje się do pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3; 5. wysokość położenia tablicy nad ziemią: 1. wysokość położenia dolnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być mniejsza niż 0,30 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być mniejsza niż 0,73 m oraz 0,20 m dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, 2. wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią nie może być większa niż 1,20 m, a dla ciągnika rolniczego nie może być większa niż 1,72 m; jeżeli jednak wymóg ten nie może być spełniony w praktyce, wysokość położenia może przekraczać 1,20 m, lecz powinna być tak zbliżona do tego wymagania, jak to jest możliwe ze względu na konstrukcję pojazdu, i nie może w żadnym przypadku przekraczać 2 m, a dla ciągnika rolniczego 2,75 m; w przypadku pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, wysokość ta nie może przekraczać 1,50 m; 6. wymagania widoczności geometrycznej: 1. tablica powinna być widoczna z przestrzeni zawartej wewnątrz następujących czterech płaszczyzn: 1. dwóch płaszczyzn pionowych stycznych do bocznych krawędzi tablicy i tworzących kąty 30° na zewnątrz ze środkową wzdłużną płaszczyzną pojazdu, 2. płaszczyzny stycznej do górnej krawędzi tablicy i tworzącej kąt 15° do góry od poziomu oraz 30° dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, 3. płaszczyzny poziomej przechodzącej przez dolną krawędź tablicy (5° do dołu od poziomu dla pojazdów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3); jeżeli jednak wysokość położenia górnej krawędzi tablicy nad ziemią jest większa niż 1,20 m, to ta płaszczyzna powinna tworzyć kąt 15° do dołu od poziomu; 7. wysokości położenia podawane w pkt 3-5 należy określać na pojeździe w stanie nieobciążonym. § 2. 1. Kształtu i wymiarów miejsca przewidzianego do umieszczenia przednich tablic rejestracyjnych nie określa się. także można z tego wyczytać, że przednią tablicę można mieć umieszczoną z boku auta |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pawel - Niestety opuscic sie go juz nizej nie da, bo musialbym caly dol zderzaka wyciac co jest chyba bzdura, prawda? To samo musialoby nastapic gdybym dal grubszy IC. Jesli mowa o ustawawieniu IC w osi auta to nieda sie w tym przypadku, za malo miejsca
marcinzz - to zmien na zderzak od cupry, ja niestety nie mam 500-700zl na wymiane zderzaka tylko po to zeby calosc troche lepiej wygladala. m6nj - wyroslem juz z rzucajacych sie w oczy IC itd, dlatego IC idzie w czarny mat, bedzie mniej widoczny -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 July 2011 ![]() |
tu nie chodzi o to żeby całość ładniej wyglądała, tylko zderzak z cupry jest sporo pojemniejszy.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak widac w ten zderzak wszystko weszlo jak trzeba, wiec po co go zmieniac? To tak jak kupowanie hebli 312 od S3 wtedy kiedy mam pelen setup 288mm za darmo
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
![]() to możesz zrobić Coś takiego nie bd go widać prawie wcale jak pomalujesz IC na czarno -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 05:43 |