![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dajcie spokój, ciekawy temat, pierwszy raz na forum pokazana możliwość ustawienia LC i FS na standardowym ECU, a tu taki burdel. Admin chyba powinien przychylić się do prośby Kamila i zamknąć temat na jakiś czas.
-------------------- F32 alpine white
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Ale czekaj... Najpierw piszesz, że k-meal ma jechać, teraz, że Kamil nie ogarnia auta przy okolicach zera stopni na zimówkach, a zakład jest o czas na zawodach, bo RL nie jest wiarygodny? Proszę Cię... skoro nie robi czasow takich jakie uda sie k-meal to chyba jest to logiczne? nie sadzisz? Zaklad o czas na zawodach? to ja cie prosze. Na chwile obecna to ani ja, ani k-meal nie piszemy na temat a ty to juz wogole urwales sie z choinki, ale to akurat nie dziwi mnie w ogole. Najlepsze w tym wszytskim jets to, ze najwiecej do powiedzenia maja ci co siedza przed kompem, zamiast zrobic auto i pokazac wszystkim jak ono jezdzi i jakie robi czasy! jak ich zajebisty tuner jest zajebisty! |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
skoro nie robi czasow takich jakie uda sie k-meal to chyba jest to logiczne? nie sadzisz? Zaklad o czas na zawodach? to ja cie prosze. Na chwile obecna to ani ja, ani k-meal nie piszemy na temat a ty to juz wogole urwales sie z choinki, ale to akurat nie dziwi mnie w ogole. Najlepsze w tym wszytskim jets to, ze najwiecej do powiedzenia maja ci co siedza przed kompem, zamiast zrobic auto i pokazac wszystkim jak ono jezdzi i jakie robi czasy! jak ich zajebisty tuner jest zajebisty! Ja jedynie staram się zrozumieć, a po tym wątku ciężko mi już to przychodzi - o co generalnie jest awantura. Bo od dosyć dawna słynny "głos podlasia" ma pretensje do wielu tunerów i stara się ich zgnoić. Ale niestety, Tobie to nie wychodzi. Zdajesz sobie sprawę, że 90% forum siedzi i płacze - bo na śmiech już za późno - jak dorośli faceci prowadzą dyskusje poniżej poziomu krytyki? I jakoś dziwnie w znacznej większości tych dziwnych akcji Ty bierzesz udział... Nie znam Twoich intencji i nie chcę zgadywać, ale ludzie prowokujący takie awantury na tym forum po prostu się ośmieszają, nie tylko w moich oczach, bo rozmawiając ze sporą częścią ludzi z tego towarzystwa na spotach/zawodach/w firmach tunerskich da się zauważyć dokładnie takie samo zdanie... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Opony to jakies 7 letnie semperity. Na dobra sprawe to k-meal moglby sprobowac zrobic lpszy czas niz ja tamtego dnia bo tez wsiadlby do tego auta pierwszy raz na w miare suchym asfalcie. Powiem tak, dzis wracalem do domu trasa torunska nawierzcnia wilgotna, rozpedzalem sie na mielacej 3, pusc-dodaj gaz juz nie mieli, 6300 przepiecie z 3 na 4 z FS i znow mielone. Wiec Madrzy wszyscy powiedzcie mi gdzie zrobic dobry czas teraz? Pierdolicie jak potluczeni z tym ze to auto to to auto tam to, bo ma tyle mocy. Ok ale gdzie jak i kiedy, jak jest tyle wilgoci ze mozna sie napic otwierajac usta idac na spacerze. Ogarnijcie sie troche i przestancie juz truc. Przeszlo 5 stron bicia piany ktore tak naprawde gowno wnioslo do tematu gratulacje Panowie.
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Wlasnie pokazcie tego flat shifta ![]() Wracajac do tematu (zwykłe S3 - 270PS dwie 100kg osoby na pokładzie) http://www.youtube.com/watch?v=Cakh4LKhWi0...der&list=UL W aucie do scigania sie na 400m to naprawde skraca czas. Dosyc dobrze/mocno odczuwalne w autach z lekkim kołem zamachowym. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Od bardzo dawna biernie uczestniczę w życiu forum, tzn. tylko czytam, nic nie piszę...
Czy komuś przyszło na myśl, że poza jakąkolwiek dobrą oponą, jeszcze ważniejsze jest sprawne zawieszenie? I nie tylko amortyzatory, ale też wszelkie silentbloki, i jak ktoś wcześniej wspomniał geometria? A poziom dyskusji dawno spadł na łeb na szyję. Pamiętam, jak kiedyś tego typu awantury były o Panu P. z firmy na U, ale teraz powiem Wam szczerze, że nie łapie się już kompletnie kto do kogo, po co i o co pije. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#267
|
![]() |
Opony to jakies 7 letnie semperity. Na dobra sprawe to k-meal moglby sprobowac zrobic lpszy czas niz ja tamtego dnia bo tez wsiadlby do tego auta pierwszy raz na w miare suchym asfalcie. Powiem tak, dzis wracalem do domu trasa torunska nawierzcnia wilgotna, rozpedzalem sie na mielacej 3, pusc-dodaj gaz juz nie mieli, 6300 przepiecie z 3 na 4 z FS i znow mielone. Wiec Madrzy wszyscy powiedzcie mi gdzie zrobic dobry czas teraz? Pierdolicie jak potluczeni z tym ze to auto to to auto tam to, bo ma tyle mocy. Ok ale gdzie jak i kiedy, jak jest tyle wilgoci ze mozna sie napic otwierajac usta idac na spacerze. Ogarnijcie sie troche i przestancie juz truc. Przeszlo 5 stron bicia piany ktore tak naprawde gowno wnioslo do tematu gratulacje Panowie. Kamilu, bynajmniej nie chodzi mi o krytyke Ciebie, auta, strojacego czy czegokolwiek innego. Stwierdzam jedynie, ze jak beda sprzyjajce warunki, to zrobisz tym autem 13 na 1/4 mili. Tyle. |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
Osobiscie nie jestem za tym zeby wskazywac na forum ktory tuner best ktory gorszy ale piszac publicznie "ze to ja zrobilem najwiecej mocy w 1.8t z seryjnej k04 w tej galaktyce" dziala na mnie jak plachta na byka. Tym bardziej nie majac na to zadnego potwierdzenia z pomiarow drogowych/przyspieszen itd. jedynie wykres. Nie podwazalem i nie podwazam Witek Twojej wiedzy. Tylko w koncu poprzyj te wielkosci niutkow o ktorych wszedzie piszesz. Jesli nikt nie dorownuje twojemu softowi to auto tez powinno sie jakos wyrozniac w osiagach na ulicy.
Fakty sa takie ze jest auto z cyferkami, wg. ktorych potencjanie powinno robic 13sek. inne auta tak robily. Kamil pojechal. Przetestowal. No i jest szukanie winnych ze piasek i slisko itd. piszac jednoczesnie ze na dwojce juz wiekszy boost by sie przydal i byloby szybciej... Chyba kazdy sie zgodzi ze obecne warunki nie sa super sprzyjajace. No ale to jest trakcja na dwojce czy nie w koncu ? Poza tym co istotne zostala tez podana predkosc na koncu cwiartki czyli po 14.5 sek rozpedzania. Mozna od tego odjac te 0,4sek o ktorych Kamil mowi- ze na super asfalcie tyle pewnie daloby sie urwac. Czyli 0-166km/h w okolicach 14sek. Ja wiem jak przyspieszal moj ex golf i jakos nie widze tutaj szalu cipy nie z tej galaktyki. -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś jest sucho, więc trakcja jest. Daje dziś Kamilowi RL i niech upala do czasu aż nie zrobi 13,xx
![]() |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jade wieczorem z kumpela do legionowa, ona wazy 50 kg
![]() ![]() Mam prosbe. Przestancie juz przekrzykiwac, zblizaja sie swieta zrob ciemmi taki prezent pod choinke ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
wracając do tematu, moglibyście opisać jak działa FlatShift ustawiony na tym ECU?
Czy on przez np. sekundę po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła, wysyła sygnał tak jakby gaz był naciśnięty? jeżeli tak to ma zadany czas i obroty czy jak? będę bardzo wdzięczny za dokładny opis jak to działa bo interesuje mnie ten temat. |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
niezła maniana..
A'propo FSa, jesli wolno tutaj spytać...bardziej niz filmik rzucony na zegary ogólnie interesowałby mnie film z rzutem na zegar boosta w przejezdzie dwa albo 3 biegi z FS i bez. Byłoby to możliwe do zrealizowania? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie bo nie ma zegara Boostu, moge zrobic z rzutem na zegar EGT i temp oleju
![]() Wczoraj niestety nic z tego nie wyszlo, za slisko bylo :/ Na grota bylo nawet tak slisko ze na 4 biegu dajac w palnik kola mielily :/ Na obi do 100kmh brak trakcji, jedynie RS4 mialo trakcje :/ -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
opisz proszę jak dokładnie działa u Ciebie FS
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
A skad ja mam wiedziec jak dziala, nie zdjemuje nogi z gazu przy bucie i od 5tys moge zmienic bieg z FS. Wiem jeszcze ze dziala od 85% wcisnietego gazu. Dzialania tego ja nie znam, ile milisekund na zmiane biegu trzeba itd to wie Witek. On tez np nie wie jakie skladniki mialy farby na regeneracje skor w jego aucie. Zostawil auto i odebral zrobione, ja tak samo
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no po zegarze boost widać że fajnie to działa:) sprzęgło zapewne bardziej dostaje w tyłek ale to wiadomo
a i małe pytanko ile te s3 z tym flatshift miało KM NM i ile wagi? odnośnie czasów ibizy to serio dajcie sobie siana to jest ośka więc z tymi czasami poczekajcie to wiosny i wtedy możecie marudzić czy auto jedzie czy nie:P a mi jedynie chodziło o to że przy takim boost przy seryjnych przepływach i stopniu sprężania 9.5 nie zrobimy 370nm i nadal tak uważam a odnośnie mocy i jak auto jedzie to stwierdzam że to nie jest czas na weryfikacje tego na drodze bo być może być cięzko przy obecnej pogodzie i poczekajcie do wiosny aż będzie cieplej:) |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pawel S3 270KM czyli pewnie ok 370Nm dwa razy po 100kg na fotelach.
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
a waga s3 to około 1450kg
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no ciekawe ile się zyskuje na FS w przypadku tak małej turbiny jak k04 bo tak mniej wiecej sobie zmierzyłem czas 50-150 i porównałem i siebie to moja ex była o około 1s szybsza ale i waga mniejsza bo jechałem sam (80kg) a auto ważyło 1370kg( z taką ilością paliwa jak na filmiku) ale niestety z padającym sprzęgłem i dwumasem bo ciekawe ile bym jeszcze urwał na tych 3 zmianach biegu mając FS
robił ktoś może porównania tak mniej wiecej ile się zyskuje w 1.8t przy danej turbinie(najlepiej większej niż k04)? |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
no ciekawe ile się zyskuje na FS w przypadku tak małej turbiny jak k04 bo tak mniej wiecej sobie zmierzyłem czas 50-150 i porównałem i siebie to moja ex była o około 1s szybsza ale i waga mniejsza bo jechałem sam (80kg) a auto ważyło 1370kg( z taką ilością paliwa jak na filmiku) ale niestety z padającym sprzęgłem i dwumasem bo ciekawe ile bym jeszcze urwał na tych 3 zmianach biegu mając FS robił ktoś może porównania tak mniej wiecej ile się zyskuje w 1.8t przy danej turbinie(najlepiej większej niż k04)? Tak ja robiłem, jest duza różnica. W tym aucie nie mogłem przepinac szybko biegów, zobaczcie że przód opada co zmiana. Nie mogłem bo biegi zgrzytały. A przejazd był głównie po to żeby pokazac włascicielowi jak ma obsługiwac programowalna LC oraz FS. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:32 |