Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 1.8T, prawie Cupra. Wykres stage 2 na 7 stronie
Rapix
post Mon, 12 Dec 2011 - 00:10
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





270KM AWD S3 z pełnym środkiem zrobi 13.8/13.9 fakt waga 1500kg nie całe... więc jak dla mnie czas takiego fwd 250KM i wadze 1200kg okolice 14 jest bardzo dobrym wynikiem... a 14.5 średnim ale biorąc pod uwagę warunki to spoko... aczkolwiek średnie 13 to dla mnie troszkę abstrakcja na ulicznej gumie i pełnym środku...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Dec 2011 - 00:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
chrzanos
post Mon, 12 Dec 2011 - 00:11
Post #222


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





sorki prosze usunac post
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 12 Dec 2011 - 00:27
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Stf1 @ Sun, 11 Dec 2011 - 20:12) *
no ale kilka linijek wyżej Witek napisał dokładnie coś odwrotnego - że ugrałby... no ale nie ważne - nie o to chyba tutaj chodzi żeby Witkowi mówić co ma robić bo sam doskonale wie na co go stać.

dla części z nas jednak chyba istotniejszym jest fakt jak auto jeździ na ulicy niż te wszystkie papierki z wydrukami. to jak zachowują się zapłony, jakie egt, czy nie cofa zapłonu. niektóre hamownie mogą pokazywać i te bliskie 400niutów z k03 - osobiście mam mam do tego sporo dystansu bo przechodziłem przez to a softy robiła osoba której brak wiedzy zarzucić na pewno nie można. poza tym dla mnie ośka bez szpery nie powinna mieć niuta dołem - jeśli chce się nią jeździć szybciej. ściagając się nawet setupie "na miasto" i tak latamy 5000-6500obr a nie dołem więc osobiście wolałem np. mało dołem ale sprawniej wyżej... i właściwe zapłony w górnym zakresie obrotów - kwestia gustu i potrzeb. Witek robi boost od biegów - kozak rozwiązanie - szkoda, że na starych sterownikach w agu chyba nie było to dostępne? Kamilowi odpowiada niutek dołem i jest git.

druga sprawa to fakt, że generalnie oczekiwania po ibizie są. po prostu są - być może z uwagi właśnie na tak wysokie niutki na wykresach ? być może. nie wiem dlaczego to tak dziwi z uwagi na tak powszechną ilość możliwych porównań do innych 1.8t fwd. jak widać jest do czego porównywać i prawdopodbnie Kamil niebawem zejdzie poniżej 14sek jak założy sprawną gumkę, bo wczorajsze czasy są lipne i tyle. prędkość po 1/4 mówi że auto zaczyna się napędzać w wyższych prędkościach ale też nie robi tego jakoś nadzwyczajnie, szczególnie jeśli porównywamy to z dociążonym o ok. 50kg golfem, który w serii waży ze 100kg więcej, a na maha nie wypluł nawet 200km nie wspominając o niutakch których miał niecałe 270...


W którym miejscu to napisałem ?

Me7.5 także nie ma tych funkcji.. to co Kamil ma w sterowniku to program rozbudowany o takie funkcje !!. Boost po biegach jest w standardzie w ECU od MED9 do MED17. Tam sa takie mapy seryjnie tylko wystarczy je poustawiac tak jak potrzeba.

W AGU tego nie zrobie bo uważam, że ten sterownik powinien leżec w muzeum techniki i nie nauczyłem sie robic na nim nawet podstawowych modów - PDF od tego ECU ma mniej niz 1 tysiac stron ale jakos bardziej wole przegladac PDFa od MED17 który ma pnad 6000stron.

W chwili obecnej przeróbka silnika na ME7.5 plus przepustnica, sonda lambda i troche kabelków to mały koszt. A to ECU jest duzo mądrzejsze, bardziej bezpieczne przy tuningu dla silnika i ma pełna diagnostyke, nie mówiac o tym że mozna fazator uruchomic i ugrac wiekszy boost dobre 200-300obrotów wczesniej.

Co do mielenia kołami i 1.4bara na K04 w fabii na 2ce to chyba przy tym 1.4bara masz zapłon na 0. Albo szpere i bardzo dobre opony. U Kamila nie ma tekiej opcji jeżdziłem po suchym i to co ustawiłem to był optimum.

W ibizie przepiecie z 3ki na 4ke z FS to poslizg koła a jest to przy predkosci około 140-150km/h !!, tak wiec albo ma wyjeżdzony główny albo gume która potrzebuje wstepnego zapalenia do poźniejszego trzymania :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 12 Dec 2011 - 01:01
Post #224


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





wtrące swoje 2 grosze i mam to gdzieś czy dostane bana na tym forum czy nie.....ale przez takich niedouczonych użytkowników jak Pawel-2005 Stf czy rafal.d to forum wygląda jak świńskie łajno......Chciałoby się coś ciekawego wkleić napisać, ale po co ? Jak banda takich userów robi za ciemnogród, piszą takie bzdety że ręce opadają i po chwili aż sam nie wiem co im odpisać. Także panowie super , trzymac tak dalej !! smile.gif


CYTAT
rozumiem że według Ciebie przepływ nie jest jednym z wyznaczników mocy ?


Dokładnie tak uważam....moge ci pokazać w Motroniku takie przepływy z MAF że ci oko zbieleje a mocy nie zobaczysz tam choćby skały srały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Mon, 12 Dec 2011 - 02:20
Post #225


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 11 Dec 2011 - 22:27) *
W ibizie przepiecie z 3ki na 4ke z FS to poslizg koła a jest to przy predkosci około 140-150km/h !!, tak wiec albo ma wyjeżdzony główny albo gume która potrzebuje wstepnego zapalenia do poźniejszego trzymania :-)


Ja dobrze czytam, że to auto ma 257 koni?

230 konne FWD na zimówce 195 nawet się nie zająknie przy zmianie z 2 na 3 (100km/h) , więc albo opony po wuju albo "poślizg koła" polega na lekkim zająknięciu się katowanego sprzęgła.

FWD trochę mocniejsze od tej Ibi też nie miewają problemów z trakcją powyżej dwójki.

Ja wiem, że jak wydech pierdzi i koła się ślizgają, to się człowiekowi wydaje, że jest szybko, ale nie przesadzajmy wink.gif


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 12 Dec 2011 - 03:24
Post #226


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ale oczywiście zanim zacytowałeś wypowiedź Rogallotiego to przeczytałeś dokładnie słowo po słowie to co on napisał ?!? Czy tylko tak pierdolisz żeby coś napisać ? Wyraźnie napisał "W ibizie przepiecie z 3ki na 4ke z FS to poslizg koła a jest to przy predkosci około 140-150km/h !!"
FS = Flat Shift.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 12 Dec 2011 - 08:06
Post #227


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Co do braku trakcji na 2...
na paradach przy mokrym asfalcie auto mielilo, ale sie napedzalo, mozna powiedziec, bardzo sprawnie.
na zimowkach auto mielilo i nie napedzalo sie zupelnie.

na jakich oponach jezdzi ibi ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:05
Post #228


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





CYTAT(aw69 @ Mon, 12 Dec 2011 - 01:01) *
wtrące swoje 2 grosze i mam to gdzieś czy dostane bana na tym forum czy nie.....ale przez takich niedouczonych użytkowników jak Pawel-2005 Stf czy rafal.d to forum wygląda jak świńskie łajno......Chciałoby się coś ciekawego wkleić napisać, ale po co ? Jak banda takich userów robi za ciemnogród, piszą takie bzdety że ręce opadają i po chwili aż sam nie wiem co im odpisać. Także panowie super , trzymac tak dalej !! smile.gif




Dokładnie tak uważam....moge ci pokazać w Motroniku takie przepływy z MAF że ci oko zbieleje a mocy nie zobaczysz tam choćby skały srały.


o czym Ty piszesz ?


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:11
Post #229


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





mss, może nie mam pierdyliona KM i Nm, nawet chyba 300Mn nie ma (a może jest) K03s 1 bar ok 215KM (seryjny wydech bez kata) i na potenzie (RE050A) mieli na 2, zimówki jeszcze nie sprawdzałem. Trakcję mam dopiero na slicku BFG (średnia) i mam problem żeby sprawnie przyspieszyć 0-100 poniżej 7s.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:13
Post #230


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Sev @ Mon, 12 Dec 2011 - 10:11) *
mss, może nie mam pierdyliona KM i Nm, nawet chyba 300Mn nie ma (a może jest) K03s 1 bar ok 215KM i na potenzie (RE050A) mieli na 2, zimówki jeszcze nie sprawdzałem. Trakcję mam dopiero na slicku BFG (średnia) i mam problem żeby sprawnie przyspieszyć 0-100 poniżej 7s.

a masz szpere? i jakiej średnicy koła?


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:17
Post #231


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





no, przy takiej masie i mocy to w sezonie będziesz miał naprawdę sporo frajdy. fajny projekt i fajnie jak byś wrzucił jakiś filmik z przyspieszeniem ze środka biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:26
Post #232


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





prosze.
http://www.youtube.com/watch?v=lUr2LDRs5R4
mieli 2 ? smile.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:32
Post #233


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(szymonrs @ Mon, 12 Dec 2011 - 10:13) *
a masz szpere? i jakiej średnicy koła?

Nie mam (Święty Mikołaju, byłem grzeczny biggrin.gif ),
Potenza 205/55R16 (średnica ok 630mm) , BFG 195/50R16 (ok 600mm). Jak mielą to obydwa wink.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:46
Post #234


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Sev @ Mon, 12 Dec 2011 - 10:11) *
mss, może nie mam pierdyliona KM i Nm, nawet chyba 300Mn nie ma (a może jest) K03s 1 bar ok 215KM (seryjny wydech bez kata) i na potenzie (RE050A) mieli na 2, zimówki jeszcze nie sprawdzałem. Trakcję mam dopiero na slicku BFG (średnia) i mam problem żeby sprawnie przyspieszyć 0-100 poniżej 7s.


Dlatego ja mam haldexa i jest o niebo lepiej.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Mon, 12 Dec 2011 - 10:52
Post #235


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





A moze po prostu jedzcie ustawic sobie geometrie smile.gif

CYTAT(mss @ Mon, 12 Dec 2011 - 10:26) *


I jak widac trakcje da sie znalezc. tutaj z 1biegu z okolic najwyzszego niutka:
https://www.youtube.com/watch?v=2nhGEDsLFWw...be_gdata_player

A tutaj zimowka 205. Jeszcze bez fmic
https://www.youtube.com/watch?v=47RvPSWXVAg...be_gdata_player


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 12 Dec 2011 - 11:16
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no to skoro aw69 tak uważa
CYTAT
Dokładnie tak uważam....moge ci pokazać w Motroniku takie przepływy z MAF że ci oko zbieleje a mocy nie zobaczysz tam choćby skały srały.


to ja się zastanawiam po co wrzucać duże turbo z lepszymi przepływami skoro można z przepływami jak w serii robić duże moce:P

a skoro jakieś auto miało duże przepływy a brak mocy to znaczy że było nie wystrojone , kiepsko wystrojone albo bardzo niski stopień sprężania przez co bardzo kiepska efektywność spalania:P i innej opcji niema a jeśli uważasz inaczej to już Twój problem bo TY się znasz a ja nie:)

widzę ze tutaj to jest tylko wzajemna adoracja i jak się komuś zwróci uwagę (w dodatku nie tylko ja mam takie zdanie ale uwierz ze inni mają podobne tylko nie chce im się już wypowiadać w tym temacie bo widzą co się dzieje) to zaraz napiszą że się nie znasz jesteś leszcz bo nie przyklepałeś i nie napisałeś o jacie ale fajny wykres:P
jak dla mnie to ktoś może sobie rysować piękne wykresy nawet i po 400NM z k04 na 1 barze z przepływami jak w serii i cześć będzie pisać ochy achy i jak to super ale niestety potem życie weryfikuje pewne fakty że dużo mocniejsze auto (oczywiście na wykresie) dostaje wpierducho od auta słabszego(też na wykresie) i potem są dziwne tłumaczenia:P nie bedę tutaj przytaczał konkretnych przypadków ale dowody są tongue.gif

także podsumowując super wykres fajnie i jak to mawiacie "doruchajcie" jeszcze ze 40km na tym setupie i będzie bajka:)
a tłumaczenie ze na razie zrobiliście tylko tyle z powodu seryjnego sprzęgła jest jeszcze bardziej śmieszne bo to nie duża moc zabija sprzęgło ale wysoki niut na niskich i średnich obrotach gdzie właśnie ten wykres jest tego klasycznym przykładem:)

a dla aw69 i innych kolegów mogę się zupełnie nie znać bo nigdy nie zrobiłem z mojej ex k04 370nm na 1 barze smile.gif
pozdrawiam

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Mon, 12 Dec 2011 - 13:22
Post #237


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 11 Dec 2011 - 17:23) *
Poniewaz właściciel powiedział, że ma byc 250PS. A dla mnie słowa własciciela sa swiete i nie musze robic wiecej żeby udowodnic na forum ze robie najwiecej ze wszystkich.

Tu masz wiecej niz u Kamila

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09fdd39c6eda2404.html


CYTAT(Rogalotti @ Mon, 12 Dec 2011 - 00:27) *
W którym miejscu to napisałem ?

Me7.5 także nie ma tych funkcji.. to co Kamil ma w sterowniku to program rozbudowany o takie funkcje !!. Boost po biegach jest w standardzie w ECU od MED9 do MED17. Tam sa takie mapy seryjnie tylko wystarczy je poustawiac tak jak potrzeba.

W AGU tego nie zrobie bo uważam, że ten sterownik powinien leżec w muzeum techniki i nie nauczyłem sie robic na nim nawet podstawowych modów - PDF od tego ECU ma mniej niz 1 tysiac stron ale jakos bardziej wole przegladac PDFa od MED17 który ma pnad 6000stron.


nie wiem ile pdfow ma sterownik do agu ile do bam i szczerze to malo mnie to interesuje. Domniewam ze w starych sterownikach ograniczona ilosc wspomagaczy determinuje do trudniejszej i mozolniejszej drogi do uzyskania mapy bezpiecznej i zarazem szybkiej. Nie ma polowy czujnikow wiec przeplyw odgrywa role - czy nie?

piszac ze w agu nie bylo tej mozliwosci mialem na mysli wlasnie dopisanie takiej procedury. domyslam sie ze nie sa to funkcje tak jak w evo ktore sie uaktywnia.

po 3 to nie rozumiem takiej reakcji. piana sie Wam produkuje pomimo iz nikt tutaj nie podwaza pracy i umiejetnosci tunera. wrecz przeciwnie. Watpliwosci dotycza niutonow przy okolicach 4500obr zarowno z k03 jak i z kO4. Sa auta shamowane na maha majace go mniej i jezdzace podobnie lub szybciej. dodatkowo jeszcze dowiadujemy sie ze robimy chlew bo przeplyw w 1.8t nie istnieje.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 12 Dec 2011 - 13:50
Post #238


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Moj ostatni post w tym watku.
To nie hamownia hamuje auto i to nie auto jedzie lub nie tylko zawsze czlowiek jest wazniejszy. Tyle odemnie. Pozdrawiam


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Mon, 12 Dec 2011 - 14:57
Post #239


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Pawel czy grudzien jest Twoim zlym miesiacem? Prosilem Witka o to zeby mocy nie bylo wiecej niz 250KM a moment byl w okolicach 350Nm bo boje sie o sprzeglo. Swoje waze ( aktualnie 110kg ) do tego czesto jezdze z kumplem ktory wazy podobnie i nie mam ochoty pamietac o tym, zeby nie wciskac pedalu gazu do oporu jak na kanape jeszcze ktos usiadze. Wolalem zeby mocy i momentu bylo mniej bo bede mial spokojna jazde i sumienie ze za miesiac nie bede musial srac po gaciach skad wziac kase na sprzeglo.

Poza tym to ze auto jakiegos Zyzia czy Hyzia robil wysokie 13 czy niskie 14 malo mnie interesuje. Ibiza jezdze na codzien i nie mam ochoty jej kotlowac napinajac sie na robienie czasow, bo jak cos pierdolnie to bede musial znowu kase wykladac. Kasa bedzie to wtedy bede sie bawil.

Koniec tematu i prosze moda o zamkniecie go, az do momentu kiedy z Witkiem zrobimy ja w 100% jak trzeba


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 12 Dec 2011 - 15:49
Post #240


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





moim zdaniem czas bardzo realny i wiele nie urwiesz, przy 200ps w wolnossacym, zeszperowanym FWD i konkretnej gumie robilem na TAG'u powtarzalne 14,2-14,4 i mialem to auto naprawde objezdzone! ci co pisza o 13, to chyba mowia o pomiarach z gtecha albo aparatury uzywanej 7 lat temu w szymanach, tez tam zrobilem 13,89 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 07:10