Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 1.8T, prawie Cupra. Wykres stage 2 na 7 stronie
Sev
post Sat, 10 Dec 2011 - 01:57
Post #161


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





coraz bardziej lubię ME7.5 smile.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 Dec 2011 - 01:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 12:15
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Ładny wykres. Gratulacje
A tu cos dla niedowiarkow




mody:
1,8t na k03-052 czyli seria.
wydech 2,5 "
dp 2,5"
brak zwezki przed turbo- dolot seria :-)
fmic
boost 1,2 bara
Pozdrawiam.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 10 Dec 2011 - 12:17
Post #163


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





kamilbike, sprzeglo seria ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 10 Dec 2011 - 14:17
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





roberto mocny ten wykres biggrin.gif

MSS - sprzeglo seria i mam nadzieje ze do wiosny/lata wytrzyma smile.gif

Wczoraj jechalem w tunelu i postanowilem sobie 'piardnac' z FS . Kurde czuje sie jak male dziecko, efekt mega biggrin.gif Musze tylko sie dowiedziec czy z wydechu idzie wtedy marchewa czy tylko bak

Kosiniak, Kuba cos czuje ze bede robil noclegi dla przyjezdnych do Witka tongue.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 10 Dec 2011 - 15:21
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT
Popatrz na wykresy, zobacz i porównaj przy jakich obrotach masz przykładowe 400Nm na K04 a przy jakich na GT28x. Przelicz wzorem moment na moc i zobacz które auto ma tej mocy poprostu wiecej.

Nigdy nie dorównasz K03/K04-ką większej turbosprężarce, tutaj nie ma czarów.

Prosty przykład dwa silniki dizla 2.0TDi jeden ma 400Nm przy 2000rpm drugi 400Nm przy 4000rpm.... to czysta matematyka.

Swoja droga badz jutro na forum to zobaczysz ile mozna zrobic na K04ce Nm przy 1.1bara.

Pozdrawiam.


ja wiem że większa sprężarka może dać później niut czyli tym samym wiecej mocy i wcale nie trzeba tego przelicząć bo jest to przeliczone przez hamownie i poprowadzona kreska na moc a moc jest wprost proporcjonalna do obrotów więc to jasne

ale według mnie żeby osiągnąć taki niut nawet na niskich obrotach to mimo wszystko trzeba tam wpakować trochę tego wiatru i odpowiedniej ilości paliwa a więc skoro silnik ma taki sam przepływ (no bo rozumiem że nie było zmian w kolektorach dolotowych kanałach zaworach wałkach itp) no to aby więcej tego wiatru się tam znalazło trzeba to wymusić ciśnieniem doładowania które u Was jest jak w serii ( mówię o tym z k04) więc zostaje tylko paliwo (domyślam się ze afr macie około 12 sądząc po tym jakie Wasze auta mają egt czyli to samo np co ja i inni moi znajomi) i jeszcze zapłon którym wiadomo że można zrobić sporo mocy ale akurat ja też miałem wariant z ostrymi zapłonami i bardzo delikatnymi i wiem że nigdy takiego niuta moje auto nie miało tongue.gif dlatego nie ukrywam że ciężko mi uwierzyć że przy tak niskim boost wskoczył tutaj taki niuton przy seryjnym osprzęcie:P

bo mi ten wykres wygląda jak by doładowanie pikowało gdzieś na 1.4-1.5 a potem się wszystko zapychało i boost spadał gdzieś do 1.2 tongue.gif a że jest 1 bar i spada ciut poniżej to jest to dla mnie dużym zaskoczeniem:P

ale jeśli tak serio jest to duży szacun i niebawem sam się o tym przekonam na własnej skórze jak wystroicie auto mojego kolegi:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 15:49
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Wykres jest wprost proporcjonalny do tego jak auto jedzie :-)


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 10 Dec 2011 - 16:04
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(rOBERTO795 @ Sat, 10 Dec 2011 - 15:49) *
Wykres jest wprost proporcjonalny do tego jak auto jedzie :-)


tzn jak jedzie? mierzliście go racelogic lub na zawodach na 1/4 ? czy tylko wg . dupohamowni ?

380nm z k03 przy 1,2bar to żart... żartem jest to urządzenie pomiarowe które takie cyferki wyrzuca w seryjnym silniku 1.8t @4400obr. można wiedzieć przy jakim przepływie to i to na seryjnym dolocie (średnicy przepływki) ? i czy było to konfrontowane z wynikim na maha ?


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 16:15
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Stf1 @ Sat, 10 Dec 2011 - 16:04) *
tzn jak jedzie? mierzliście go racelogic lub na zawodach na 1/4 ? czy tylko wg . dupohamowni ?

380nm z k03 przy 1,2bar to żart... żartem jest to urządzenie pomiarowe które takie cyferki wyrzuca. można wiedzieć przy jakim przepływie to - bo jeśli seria przepływka to dziwne że nie zamknięta przy dolnych obrotach ? i czy było to konfrontowane z wynikim na maha ? obstawiam pomiar jeśli na maha pokaże powyżej 340nm przy tym ciśnieniu...

Mialem tego nie komentowac ale..
jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie?
przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-).
Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze.
pozdrawiam


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Sat, 10 Dec 2011 - 16:22
Post #169


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





roberto nie masz sie czym chwalic jedynie duzym pikiem spadajacym do 200nm tak chciales czy czlowiek doladowanie Ci tak zrobil;] i te 10 sekundowe pomiary. Moze wy macie obciązeniówke na drodze tylko zalezy od ilosci karków siedzacych w srodku ;]


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 10 Dec 2011 - 16:28
Post #170


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(przemekYelo @ Sat, 10 Dec 2011 - 16:22) *
i te 10 sekundowe pomiary.

bo stamtad same mega-szybkie auta wyjezdzaja biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 10 Dec 2011 - 16:30
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





jeśli mamy rozmawiać o normatywnych (porównywalnych) skalach to chyba jednak maha powinna być bliższym punktem odniesienia?

miałem do czynienia z wieloma programami w moim ex 1.8t. kilku firm. wiem jak wyglądały przepływy. wiem jaki był zapłon. jak zachowywał się na ulicy i na maha. mam wykresy z maha i z następnego dnia z inercji. miałem też niezłe wskaźniki - i na inercji pomimo, iż był hamowany na 4 biegu często nie napełniał się - ładował max 1,0bar a pomimo tego wypluwało więcej nm niż na maha gdzie obciążenie pozwalało załadować 1,2bar...

generalnie nie potrzebowałem wykresów ale otrzymywałem je przy okazji strojenia/korekt pod moje potrzeby - coby trakcja upalając auto na torze była (auto fwd).

w k03 zawsze mówimy o tym samym kwasie czyli super grzejąca się sprężarka. dmuchając dołem nie ma góry. tzn na 10sek pomiaru pewnie wystarczy ale nie na 40s - a tyle często trwa pomiar na maha...


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 17:22
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(rOBERTO795 @ Sat, 10 Dec 2011 - 16:15) *
Mialem tego nie komentowac ale..
jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie?
przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-).
Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze.
pozdrawiam


hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem.
P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 10 Dec 2011 - 17:22
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





odnośnie przepływu to niech kolega poda przepływ np przy 4 tys albo tam gdzie jest najwyższy moment:P bo wartość szczytowa to nic nie mówi bo chodzi mi głównie o ten zakres gdzie jest tak wiele niutów tongue.gif


odnośnie urządzenia pomiarowego to może jest ono i dobre ale jak danemu autu z pasażerami wbijemy + 100kg to i wartości pokaże z kosmosu:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 17:24
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(rOBERTO795 @ Sat, 10 Dec 2011 - 16:15) *
Mialem tego nie komentowac ale..
jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie?
przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-).
Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze.
pozdrawiam


hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem.
P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sat, 10 Dec 2011 - 17:24
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(rOBERTO795 @ Sat, 10 Dec 2011 - 16:15) *
Mialem tego nie komentowac ale..
jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie?
przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-).
Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze.
pozdrawiam


hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem.
P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 10 Dec 2011 - 17:30
Post #176


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(Pawel-2005 @ Sat, 10 Dec 2011 - 17:22) *
odnośnie przepływu to niech kolega poda przepływ np przy 4 tys albo tam gdzie jest najwyższy moment:P bo wartość szczytowa to nic nie mówi bo chodzi mi głównie o ten zakres gdzie jest tak wiele niutów tongue.gif


odnośnie urządzenia pomiarowego to może jest ono i dobre ale jak danemu autu z pasażerami wbijemy + 100kg to i wartości pokaże z kosmosu:P


otóż to.

poza tym jeśli dolot seria (poza zwężką) - a tak jest napisane, to zakładam że przepływka nie pokazuje więcej jak - już nie pamiętam - 187g/s?


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 10 Dec 2011 - 18:00
Post #177


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 10 Dec 2011 - 18:13
Post #178


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dziś będzie mierzona Ibi RL. Jest zimno więc czasy powinny być dobre. Ciekawi mnie wynik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 10 Dec 2011 - 18:23
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(aw69 @ Sat, 10 Dec 2011 - 18:00) *
a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ? smile.gif



Widzisz utworzylo sie kolko wzajemnej adoracji i co drugi to wiekszy ekspert. Tok myslenia mnie zadziwia ... nie ma gory na k03 ...no nie ma i nigdy nie bedzie rewelacji bo nawet bez zwiekszania doladowania moze ono slabnac gora . K03- xx lub K04 to sprezarki typowe na miasto ,a nie zeby klepac rewelacyjne czasy na cwiartki !!

Pewnie gdyby u Kamila byl zrobiony luzny wydech wynik okazalby sie ciekawszy ,a moment stabilniejszy .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 10 Dec 2011 - 18:49
Post #180


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(aw69 @ Sat, 10 Dec 2011 - 18:00) *
a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ? smile.gif


mówię o przepływie przy 4400. chodzi mi o to że jeśli jeden przy tej samej sprężarce, tym samym przepłwie, ostrych zapłonach, temp. w dolocie porównywalnej ma przykładowo 100km a inny 150 to chyba któryś wynik jest nieco oderwany od rzeczywistości? no chyba że afr w octavii "10sekundowy"...

rozumiem że według Ciebie przepływ nie jest jednym z wyznaczników mocy ?

Rafał - a kto mówi że z k03/k04 będzie dmuchała górą ? Tym bardziej na serii kolektorze? Przecież właśnie o tym napisałem że nigdy to małe gówno nie dmuchnie górą...

CYTAT(Nikolas @ Sat, 10 Dec 2011 - 18:13) *
Dziś będzie mierzona Ibi RL. Jest zimno więc czasy powinny być dobre. Ciekawi mnie wynik.


o - to poproszę o info jeśli w pobliżu mokotowa wink.gif


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 01:00