![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
coraz bardziej lubię ME7.5
![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Ładny wykres. Gratulacje
A tu cos dla niedowiarkow ![]() mody: 1,8t na k03-052 czyli seria. wydech 2,5 " dp 2,5" brak zwezki przed turbo- dolot seria :-) fmic boost 1,2 bara Pozdrawiam. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
kamilbike, sprzeglo seria ?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
roberto mocny ten wykres
![]() MSS - sprzeglo seria i mam nadzieje ze do wiosny/lata wytrzyma ![]() Wczoraj jechalem w tunelu i postanowilem sobie 'piardnac' z FS . Kurde czuje sie jak male dziecko, efekt mega ![]() Kosiniak, Kuba cos czuje ze bede robil noclegi dla przyjezdnych do Witka ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
CYTAT Popatrz na wykresy, zobacz i porównaj przy jakich obrotach masz przykładowe 400Nm na K04 a przy jakich na GT28x. Przelicz wzorem moment na moc i zobacz które auto ma tej mocy poprostu wiecej. Nigdy nie dorównasz K03/K04-ką większej turbosprężarce, tutaj nie ma czarów. Prosty przykład dwa silniki dizla 2.0TDi jeden ma 400Nm przy 2000rpm drugi 400Nm przy 4000rpm.... to czysta matematyka. Swoja droga badz jutro na forum to zobaczysz ile mozna zrobic na K04ce Nm przy 1.1bara. Pozdrawiam. ja wiem że większa sprężarka może dać później niut czyli tym samym wiecej mocy i wcale nie trzeba tego przelicząć bo jest to przeliczone przez hamownie i poprowadzona kreska na moc a moc jest wprost proporcjonalna do obrotów więc to jasne ale według mnie żeby osiągnąć taki niut nawet na niskich obrotach to mimo wszystko trzeba tam wpakować trochę tego wiatru i odpowiedniej ilości paliwa a więc skoro silnik ma taki sam przepływ (no bo rozumiem że nie było zmian w kolektorach dolotowych kanałach zaworach wałkach itp) no to aby więcej tego wiatru się tam znalazło trzeba to wymusić ciśnieniem doładowania które u Was jest jak w serii ( mówię o tym z k04) więc zostaje tylko paliwo (domyślam się ze afr macie około 12 sądząc po tym jakie Wasze auta mają egt czyli to samo np co ja i inni moi znajomi) i jeszcze zapłon którym wiadomo że można zrobić sporo mocy ale akurat ja też miałem wariant z ostrymi zapłonami i bardzo delikatnymi i wiem że nigdy takiego niuta moje auto nie miało ![]() bo mi ten wykres wygląda jak by doładowanie pikowało gdzieś na 1.4-1.5 a potem się wszystko zapychało i boost spadał gdzieś do 1.2 ![]() ale jeśli tak serio jest to duży szacun i niebawem sam się o tym przekonam na własnej skórze jak wystroicie auto mojego kolegi:P |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Wykres jest wprost proporcjonalny do tego jak auto jedzie :-)
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
Wykres jest wprost proporcjonalny do tego jak auto jedzie :-) tzn jak jedzie? mierzliście go racelogic lub na zawodach na 1/4 ? czy tylko wg . dupohamowni ? 380nm z k03 przy 1,2bar to żart... żartem jest to urządzenie pomiarowe które takie cyferki wyrzuca w seryjnym silniku 1.8t @4400obr. można wiedzieć przy jakim przepływie to i to na seryjnym dolocie (średnicy przepływki) ? i czy było to konfrontowane z wynikim na maha ? -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
tzn jak jedzie? mierzliście go racelogic lub na zawodach na 1/4 ? czy tylko wg . dupohamowni ? 380nm z k03 przy 1,2bar to żart... żartem jest to urządzenie pomiarowe które takie cyferki wyrzuca. można wiedzieć przy jakim przepływie to - bo jeśli seria przepływka to dziwne że nie zamknięta przy dolnych obrotach ? i czy było to konfrontowane z wynikim na maha ? obstawiam pomiar jeśli na maha pokaże powyżej 340nm przy tym ciśnieniu... Mialem tego nie komentowac ale.. jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie? przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-). Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze. pozdrawiam -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
roberto nie masz sie czym chwalic jedynie duzym pikiem spadajacym do 200nm tak chciales czy czlowiek doladowanie Ci tak zrobil;] i te 10 sekundowe pomiary. Moze wy macie obciązeniówke na drodze tylko zalezy od ilosci karków siedzacych w srodku ;]
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
i te 10 sekundowe pomiary. bo stamtad same mega-szybkie auta wyjezdzaja ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
jeśli mamy rozmawiać o normatywnych (porównywalnych) skalach to chyba jednak maha powinna być bliższym punktem odniesienia?
miałem do czynienia z wieloma programami w moim ex 1.8t. kilku firm. wiem jak wyglądały przepływy. wiem jaki był zapłon. jak zachowywał się na ulicy i na maha. mam wykresy z maha i z następnego dnia z inercji. miałem też niezłe wskaźniki - i na inercji pomimo, iż był hamowany na 4 biegu często nie napełniał się - ładował max 1,0bar a pomimo tego wypluwało więcej nm niż na maha gdzie obciążenie pozwalało załadować 1,2bar... generalnie nie potrzebowałem wykresów ale otrzymywałem je przy okazji strojenia/korekt pod moje potrzeby - coby trakcja upalając auto na torze była (auto fwd). w k03 zawsze mówimy o tym samym kwasie czyli super grzejąca się sprężarka. dmuchając dołem nie ma góry. tzn na 10sek pomiaru pewnie wystarczy ale nie na 40s - a tyle często trwa pomiar na maha... -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Mialem tego nie komentowac ale.. jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie? przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-). Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze. pozdrawiam hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem. P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
odnośnie przepływu to niech kolega poda przepływ np przy 4 tys albo tam gdzie jest najwyższy moment:P bo wartość szczytowa to nic nie mówi bo chodzi mi głównie o ten zakres gdzie jest tak wiele niutów
![]() odnośnie urządzenia pomiarowego to może jest ono i dobre ale jak danemu autu z pasażerami wbijemy + 100kg to i wartości pokaże z kosmosu:P |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Mialem tego nie komentowac ale.. jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie? przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-). Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze. pozdrawiam hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem. P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Mialem tego nie komentowac ale.. jesli hamownia drogowa jest dla Ciebie zartem to obciazeniowa maha np lps 3000 czym jest dla ciebie? przeplyw ok 180-185. pewnie zaraz bedzie obliczanie ze wzorku :-). Auto nie bylo mierzone na cwiartke i nie bedzie.Dla mnie i dla kilku innych osob jedzie wystarczajaco dobrze. pozdrawiam hehe bawisz mnie czlowieczku. nie ma znaczenia masa bo sie ja podaje i program to przelicza. Co do pozostalych tematow sie nie wypowiadam bo to nie ma sensu tym bardziej z Twoja "wiedza" i nastawieniem. P.S auto jedzie z kazdych obrotow tak samo mocno do ok 6200. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
odnośnie przepływu to niech kolega poda przepływ np przy 4 tys albo tam gdzie jest najwyższy moment:P bo wartość szczytowa to nic nie mówi bo chodzi mi głównie o ten zakres gdzie jest tak wiele niutów ![]() odnośnie urządzenia pomiarowego to może jest ono i dobre ale jak danemu autu z pasażerami wbijemy + 100kg to i wartości pokaże z kosmosu:P otóż to. poza tym jeśli dolot seria (poza zwężką) - a tak jest napisane, to zakładam że przepływka nie pokazuje więcej jak - już nie pamiętam - 187g/s? -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś będzie mierzona Ibi RL. Jest zimno więc czasy powinny być dobre. Ciekawi mnie wynik.
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ? ![]() Widzisz utworzylo sie kolko wzajemnej adoracji i co drugi to wiekszy ekspert. Tok myslenia mnie zadziwia ... nie ma gory na k03 ...no nie ma i nigdy nie bedzie rewelacji bo nawet bez zwiekszania doladowania moze ono slabnac gora . K03- xx lub K04 to sprezarki typowe na miasto ,a nie zeby klepac rewelacyjne czasy na cwiartki !! Pewnie gdyby u Kamila byl zrobiony luzny wydech wynik okazalby sie ciekawszy ,a moment stabilniejszy . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
a od kiedy przepływ z lmm jest wyznacznikiem mocy/momentu ? ![]() mówię o przepływie przy 4400. chodzi mi o to że jeśli jeden przy tej samej sprężarce, tym samym przepłwie, ostrych zapłonach, temp. w dolocie porównywalnej ma przykładowo 100km a inny 150 to chyba któryś wynik jest nieco oderwany od rzeczywistości? no chyba że afr w octavii "10sekundowy"... rozumiem że według Ciebie przepływ nie jest jednym z wyznaczników mocy ? Rafał - a kto mówi że z k03/k04 będzie dmuchała górą ? Tym bardziej na serii kolektorze? Przecież właśnie o tym napisałem że nigdy to małe gówno nie dmuchnie górą... Dziś będzie mierzona Ibi RL. Jest zimno więc czasy powinny być dobre. Ciekawi mnie wynik. o - to poproszę o info jeśli w pobliżu mokotowa ![]() -------------------- 2.0t
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 01:00 |