![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Wczoraj w nocy Ibiza odpalila
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Zajebiście Kamil! Dawaj znać co i jak wyszło po strojeniu
![]() ![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
pojezdzic ułożyc wóz i stroic na 250KM
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No i wyszlo cos smiesznego
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
To niedobrze. Kamil, pierwsze co zrób to spróbuj w N75 zamienić miejscami króćce WG i Turbo. U mnie było to samo, 0,3 Bar'a i nic więcej. Spróbują zamienić krućce, jeżeli to nic nie da, spróbuj napiąć aktuator bardziej. Jak to nic nie da to wsadź MBC i zobacz, czy to jebane N75 nie robi syfu.
![]() ![]() PS. Oj jak ja nie lubie tej miny u Witka.... ![]() Co do pompy. Jest taka sama jak była u mnie w TT seryjnie? Jak tak to daj znać na PW, mam propozycję. -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
no raczej niech naprawi problem paliwowy a nie podnosi doladowanie
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
No tak tak
![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jesli chodzi o doladowanie to Witek mi powiedzial co moze byc nie tak mam rurki od DV strasznie wygiete i w 2 miejscach sie zalamuja. Pompa paliwa jest pewnie podoba do tej co miales wlasnie w TTce . Czy zwyklym VAGiem bede potrafil odczytac o ile cofa sie zaplon i jakie jest doladowanie ?
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
tak wszystko odczytasz...20 kanał zapłony:) a 115 doładowanie:P a odnośnie dv to niema on żadnego wpływu na boost...no chyba że puszcza powietrze do tipa:P
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pompa zmieniona, co smieszne doladowanie wczesniej zaczelo wstawac, zwiekszyla sie liczba zasysanego powietrza o prawie 10g/s ( na zepsutej przeplywce nowa we wtorek ) . Niestety zaplonow nie moglismy sprawdzic bo dziwny Vag pokazywal 128 na jalowym a po ruszeniu 146 i nic wicej. We wtorek odbieram nowa przeplywke, zawor N75 , DV i jade do Witka zeby sprawdzil czy chociaz cos sie troche poprawilo. AMEN
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 April 2009 ![]() |
Trzymam kciuki
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
No projekt nie głupi:) cichociemne auto i projekt chyba nisko budżetowy
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Zalezy kto co rozumieniski budzet :] Niski to on mial byc i szczerze powiem ze gdybym posluchal slow Witka to mysle ze nie byloby teraz ilku problemow a wiec przytocze je. "lepiej wydac kilka pln wiecej na nowe czesci i miec pewnosc ze beda dzialaly niz kilka razy kupowac uzywki" takze te slowa powinny byc gdzies pod logiem tego forum
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
We wtorek smignalem do STFa ( z gory mu dziekuje za pomoc i poswiecenie 2h ), przeplywka zmienionam i na logach wyszlo od razu 100g/s tlenu, co w porownaniu z seria daje 30g wicej, oczywiscie samochod jezdzi jeszcxze na niedostrojnych gratach. Sapanie udalo sie wyeliminowac zmiana DVa. Po zmianie pompy, przeplywki i DV zaplonby zaczely sie mniej cofac niz poprzednio, ale dalej sie cofaja. W czwartek smignalem do Sportmile, niestety Adas zaspal :] Wiec przygarneli mnie chlopaki z Mastersa, wjechalismy na hamownie, przy okazji zmienilismy N75 na nowe i jeden z czerwonych mega wezykow do podcisnienia bo pekl LOL. Niestety dalej wyszlo ze zaplony sa ucinane i AFR pokazuje 15.5 :/ Po powrocie do domu sprawdzilem cisnienie paliwa na listwie, wyszlo ze jest 3 na wolnych i 4.5 na bucie, czyli ok. Takze obstawiam ze zaplony sa cofane przez to ze wlazly nowe graty i wszystko jest niedostrojone. Mysle ze okaze sie to w pzyszlym tyg jakos.
Jeszcze pytanie, czy podczas butowania lambda ma cos do gadania ? -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Zalezy kto co rozumieniski budzet :] Niski to on mial byc i szczerze powiem ze gdybym posluchal slow Witka to mysle ze nie byloby teraz ilku problemow a wiec przytocze je. "lepiej wydac kilka pln wiecej na nowe czesci i miec pewnosc ze beda dzialaly niz kilka razy kupowac uzywki" takze te slowa powinny byc gdzies pod logiem tego forum ![]() ![]() I tu napisales swiete slowa 50 % projektow niewypala lub trwa miesiacami bo ktos chcial zaoszczedzic kilka zloty ale czlowiek uczy sie na swoich bledach znam kilka projektow kture ciagna sie juz jakis czas a 1 nawet 2 lata i bylo juz w nim 4 uzywane turbiny koszty znajaz zycie podwoily sie zamiast na poczatku bylo kupic nowe turbo mi tez odrazu wybito z glowy uzywke a i caly osprzet jest lepszych firm i po odpaleniuautka byly znikome problemy co do twojego autka ladny seat , plany masz dobre bede sledzil temat |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Takze obstawiam ze zaplony sa cofane przez to ze wlazly nowe graty i wszystko jest niedostrojone. Mysle ze okaze sie to w pzyszlym tyg jakos. a ja obstawiam co innego..... nie spodziewałbym się tam spektakularnych mocy (jak na ten setup) po strojeniu. |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Jeszcze pytanie, czy podczas butowania lambda ma cos do gadania ? imho nie. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
a ja obstawiam co innego..... nie spodziewałbym się tam spektakularnych mocy (jak na ten setup) po strojeniu. wysoki afr pomimo dobrego ciśnienia na listwie. ciśnienia zadane i otrzymane praktycznie idealnie się pokrywa i utrzymuje 0,6bar. przepływka nowa - pokazuje za mało w stosunku do tego co faktycznie dostaje. lambda przy pełnym obciążeniu nie ma chyba nic do gadania. jeśli wtryski są sprawne (niebieskie 380ccm) to w czym szukać przyczyny ? mówiłem Kamilowi coby nie latał ale z obecnym zapłonem pojechał na maha i wypluło podobno 190KM @ 0,6bar @ 15,5 afr... więc jeśli ktoś to ogarnie sensowną mapkę to chyba jest szansa za całkiem niezły wynik... -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
jak motor stuka...to co chcesz tam wyciągnąć ?
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
no przecież on lata na 15,5afr to jak ma nie stukać ? jak dla mnie wsadzenie takich gratów i m.in przepływkę 3" w miejsce 2,75" nigdy nie będzie ok. bez odpowiedniej mapki ale może się mylę ?
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:23 |