Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 1.8T, prawie Cupra. Wykres stage 2 na 7 stronie
Kamilbike
post Tue, 27 Sep 2011 - 07:03
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Wczoraj w nocy Ibiza odpalila smile.gif Oczywiscie podczas zabawy kabelkologicznej zapomnielismy o 2 sprawach tongue.gif Po odpaleniu dzwiek bylby jakby samochod pracowal z dziura w wydechu, okazalo sie ze Piotrek nie wkrecil Sondy w wydech LOL. Kolejsna sprawa to to ze gas nie dzialal, tu moja glupota wyszla, bo nie podlaczyem przepustnicy tongue.gif Badz co badz po odpaleniu mielismy mase dymu w garazu, wypalaly sie resztki oleju, silnik pracowal rowno. POdczas jazdy do domu gdzie nie wchodzilem wyzej niz 2500obr nie dzialo sie nic. EGT na wolnyh nie przekraczalo 270st, w rakcie jazdy najwiecej mialem 500st. Dzis jade na delikatne podstrojenie, bez zbednej napinki na wykres. Tak sie stesknilem za tym wozem ze moze byc nawet 170KM poki co, bo pelne strojenie ma byc jakos w pazdzierniku smile.gif W chwili wolnej powrzucam jeszcze jakies foty. Pod macha trzeba jeszcze troche pogrzebac bo podlaczalem wszystko o co bylo w Ibizie a podobno wiele pierdol jest niepotrzebnych


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 27 Sep 2011 - 07:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KubaFRS
post Tue, 27 Sep 2011 - 19:32
Post #102


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Zajebiście Kamil! Dawaj znać co i jak wyszło po strojeniu biggrin.gif No i foty foty foty! U mnie się wreszcie udało, 300PS i 400 NM, Witek będzie ogarniał mi jeszcze jeden program, chcemy jeszcze trochę podnieść moc smile.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 27 Sep 2011 - 21:09
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





pojezdzic ułożyc wóz i stroic na 250KM smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Tue, 27 Sep 2011 - 21:36
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





No i wyszlo cos smiesznego smile.gif POajwilem sie u Witka ktory podpial kompa przejechal sie i wysiadajac z wozu mial mine ktorej u niego nie lubie tongue.gif Okazalo sie ze turbo laduje 0.3b i jest mega malo paliwa, przez co auto jedzie slabiej niz na serii ohmy.gif Jakas awaria na drodze pompa wtryski. Poniewaz wtryski razem z listwa byly wymienione, to dzis wymienilem filtr paliwa jeszcze. Niestety na pompe poki co nie mam kasiory wiec jezdze na tym co mam. Witek tez powiedzial co nalezy wywalic spod machy bo jest to niepotrzebne. Takze zabawa w prawdziwe strojenie bedzie pewnie za jakis czas niestety, bo poki co jakis kryzys sie zrobil i klienteli brak w firmie, co oznacza brak kasy na mody sad.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Tue, 27 Sep 2011 - 23:56
Post #105


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





To niedobrze. Kamil, pierwsze co zrób to spróbuj w N75 zamienić miejscami króćce WG i Turbo. U mnie było to samo, 0,3 Bar'a i nic więcej. Spróbują zamienić krućce, jeżeli to nic nie da, spróbuj napiąć aktuator bardziej. Jak to nic nie da to wsadź MBC i zobacz, czy to jebane N75 nie robi syfu. smile.gif Jak nic z tego nie pomoże to będziemy dalej myśleć biggrin.gif

PS. Oj jak ja nie lubie tej miny u Witka.... biggrin.gif

Co do pompy. Jest taka sama jak była u mnie w TT seryjnie? Jak tak to daj znać na PW, mam propozycję.


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 28 Sep 2011 - 00:16
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





no raczej niech naprawi problem paliwowy a nie podnosi doladowanie wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Wed, 28 Sep 2011 - 00:28
Post #107


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





No tak tak smile.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 28 Sep 2011 - 06:36
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Jesli chodzi o doladowanie to Witek mi powiedzial co moze byc nie tak mam rurki od DV strasznie wygiete i w 2 miejscach sie zalamuja. Pompa paliwa jest pewnie podoba do tej co miales wlasnie w TTce . Czy zwyklym VAGiem bede potrafil odczytac o ile cofa sie zaplon i jakie jest doladowanie ?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 01 Oct 2011 - 15:18
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





tak wszystko odczytasz...20 kanał zapłony:) a 115 doładowanie:P a odnośnie dv to niema on żadnego wpływu na boost...no chyba że puszcza powietrze do tipa:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 02 Oct 2011 - 08:56
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Pompa zmieniona, co smieszne doladowanie wczesniej zaczelo wstawac, zwiekszyla sie liczba zasysanego powietrza o prawie 10g/s ( na zepsutej przeplywce nowa we wtorek ) . Niestety zaplonow nie moglismy sprawdzic bo dziwny Vag pokazywal 128 na jalowym a po ruszeniu 146 i nic wicej. We wtorek odbieram nowa przeplywke, zawor N75 , DV i jade do Witka zeby sprawdzil czy chociaz cos sie troche poprawilo. AMEN


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snt
post Mon, 03 Oct 2011 - 22:40
Post #111


User
Dołączył: Wed, 15 April 2009





Trzymam kciuki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Tue, 04 Oct 2011 - 11:23
Post #112


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





No projekt nie głupi:) cichociemne auto i projekt chyba nisko budżetowy tongue.gif tak mi się wydaje wink.gif sam osobiście mam obecnie niski budżet więc będę śledził rozwój wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Tue, 04 Oct 2011 - 17:40
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Zalezy kto co rozumieniski budzet :] Niski to on mial byc i szczerze powiem ze gdybym posluchal slow Witka to mysle ze nie byloby teraz ilku problemow a wiec przytocze je. "lepiej wydac kilka pln wiecej na nowe czesci i miec pewnosc ze beda dzialaly niz kilka razy kupowac uzywki" takze te slowa powinny byc gdzies pod logiem tego forum wink.gif Po 2 uzywaych turbinach kupilem mozna by powiedziec nowa, przeplywke musialem tez kupic nowa, Zawor N75 oraz DV. Niestety dzis okazalo sie ze z 3 zamowionych rzeczy przyszly jedynie dwie DV i przeplywka, momentalnie ja zmienilem ( znow podziekowania dla Witka ktory ratowal mnie nietypowym gwiazdkowym torxem ) po zmianie przeplywki auto zaczelo jezdzic znacznie lepiej, na 2 pierwszych biegach czuc ze chce jechac a nie jak ostatnio. Jutro odbieram zaworek N75 i zamieniam smile.gif Zobaczymy jak to bedzie.



--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 08 Oct 2011 - 08:39
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





We wtorek smignalem do STFa ( z gory mu dziekuje za pomoc i poswiecenie 2h ), przeplywka zmienionam i na logach wyszlo od razu 100g/s tlenu, co w porownaniu z seria daje 30g wicej, oczywiscie samochod jezdzi jeszcxze na niedostrojnych gratach. Sapanie udalo sie wyeliminowac zmiana DVa. Po zmianie pompy, przeplywki i DV zaplonby zaczely sie mniej cofac niz poprzednio, ale dalej sie cofaja. W czwartek smignalem do Sportmile, niestety Adas zaspal :] Wiec przygarneli mnie chlopaki z Mastersa, wjechalismy na hamownie, przy okazji zmienilismy N75 na nowe i jeden z czerwonych mega wezykow do podcisnienia bo pekl LOL. Niestety dalej wyszlo ze zaplony sa ucinane i AFR pokazuje 15.5 :/ Po powrocie do domu sprawdzilem cisnienie paliwa na listwie, wyszlo ze jest 3 na wolnych i 4.5 na bucie, czyli ok. Takze obstawiam ze zaplony sa cofane przez to ze wlazly nowe graty i wszystko jest niedostrojone. Mysle ze okaze sie to w pzyszlym tyg jakos.

Jeszcze pytanie, czy podczas butowania lambda ma cos do gadania ?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Sat, 08 Oct 2011 - 09:39
Post #115


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(Kamilbike @ Tue, 04 Oct 2011 - 17:40) *
Zalezy kto co rozumieniski budzet :] Niski to on mial byc i szczerze powiem ze gdybym posluchal slow Witka to mysle ze nie byloby teraz ilku problemow a wiec przytocze je. "lepiej wydac kilka pln wiecej na nowe czesci i miec pewnosc ze beda dzialaly niz kilka razy kupowac uzywki" takze te slowa powinny byc gdzies pod logiem tego forum wink.gif Po 2 uzywaych turbinach kupilem mozna by powiedziec nowa, przeplywke musialem tez kupic nowa, Zawor N75 oraz DV. Niestety dzis okazalo sie ze z 3 zamowionych rzeczy przyszly jedynie dwie DV i przeplywka, momentalnie ja zmienilem ( znow podziekowania dla Witka ktory ratowal mnie nietypowym gwiazdkowym torxem ) po zmianie przeplywki auto zaczelo jezdzic znacznie lepiej, na 2 pierwszych biegach czuc ze chce jechac a nie jak ostatnio. Jutro odbieram zaworek N75 i zamieniam smile.gif Zobaczymy jak to bedzie.

I tu napisales swiete slowa 50 % projektow niewypala lub trwa miesiacami bo ktos chcial zaoszczedzic kilka zloty ale czlowiek uczy sie na swoich bledach znam kilka projektow kture ciagna sie juz jakis czas a 1 nawet 2 lata i bylo juz w nim 4 uzywane turbiny koszty znajaz zycie podwoily sie zamiast na poczatku bylo kupic nowe turbo mi tez odrazu wybito z glowy uzywke a i caly osprzet jest lepszych firm i po odpaleniuautka byly znikome problemy
co do twojego autka ladny seat , plany masz dobre bede sledzil temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 08 Oct 2011 - 09:54
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Takze obstawiam ze zaplony sa cofane przez to ze wlazly nowe graty i wszystko jest niedostrojone. Mysle ze okaze sie to w pzyszlym tyg jakos.


a ja obstawiam co innego..... nie spodziewałbym się tam spektakularnych mocy (jak na ten setup) po strojeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 08 Oct 2011 - 09:55
Post #117


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(Kamilbike @ Sat, 08 Oct 2011 - 08:39) *
Jeszcze pytanie, czy podczas butowania lambda ma cos do gadania ?



imho nie.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 08 Oct 2011 - 21:48
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(aw69 @ Sat, 08 Oct 2011 - 09:54) *
a ja obstawiam co innego..... nie spodziewałbym się tam spektakularnych mocy (jak na ten setup) po strojeniu.


wysoki afr pomimo dobrego ciśnienia na listwie. ciśnienia zadane i otrzymane praktycznie idealnie się pokrywa i utrzymuje 0,6bar. przepływka nowa - pokazuje za mało w stosunku do tego co faktycznie dostaje. lambda przy pełnym obciążeniu nie ma chyba nic do gadania. jeśli wtryski są sprawne (niebieskie 380ccm) to w czym szukać przyczyny ? mówiłem Kamilowi coby nie latał ale z obecnym zapłonem pojechał na maha i wypluło podobno 190KM @ 0,6bar @ 15,5 afr... więc jeśli ktoś to ogarnie sensowną mapkę to chyba jest szansa za całkiem niezły wynik...


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 08 Oct 2011 - 21:52
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





jak motor stuka...to co chcesz tam wyciągnąć ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Sat, 08 Oct 2011 - 21:53
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





no przecież on lata na 15,5afr to jak ma nie stukać ? jak dla mnie wsadzenie takich gratów i m.in przepływkę 3" w miejsce 2,75" nigdy nie będzie ok. bez odpowiedniej mapki ale może się mylę ?


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:23