![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
przyznaj sie lepiej, ze namawiales inwestora na ten projekt
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Nigdy w życiu - Inwestor to maniak tuningu, w tej chwili ma chyba 4 bardzo mocne auta TURBO i jeszcze 2 mocne auta turbo (jego klientów) w budowie .
Powiedział że chce mieć mocnego wolno ssaka więc ... będzie miał . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
pan placi pan wymaga
![]() powodzonka ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 12 January 2009 Skąd: Łódź ![]() |
a może jednak właścicielowi chodzi TYLKO o dźwięk V8 ??
w sumie nie każdy chcę się spinać z innymi na drodze ![]() wiem wiem - z wami ciężko jest pogadać bo każdy jest moderator własnego bolidu ![]() -------------------- E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Fri, 14 August 2009 ![]() |
Jako były posiadacz V8 w S6C5 mogę napisać, że ogólnie to jest problem z uzyskaniem mocy znamionowej motoru, a co dopiero struganie na więcej i to jest raz.
Dwa to problem z popijaniem oliwy, tworzą się nagary, później to się żarzy i wypadają zapłony. Ogólnie fajnie to jeździło i dźwięku szczególnie z innym wydechem nie sposób opisać, auto było szybkie na trasy, ale do spinek z namodzonym 2,7 to cienko widzę. Ktoś napisał co może być lepsze od V8 - V10 ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nawiązując do tego i ogólnie do całego tematu i dyskusji: Wolnossące V8 może być zawsze dopiero początkiem... Od kiedy to na SR jest pogląd, że lepszy jest "słabszy" silnik bazowy (V6), kiedy mieści się mocniejszy (V8), który zawsze można jeszcze pomodzić ;-) To, że jeden jest fabrycznie zaturbiony nie ma tutaj znaczenia w sumie, bo ten drugi też zawsze można nadmuchać :-P http://www.audizine.com/forum/showthread.p...4-B5-V8-biturbo i jeszcze to: http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q A co do masy - aluminiowe V8 z małymi kolektorami waży pewnie podobnie jak 2.7 z całym żeliwnym osprzętem.... +1 Waga 2,7BT -195 kg ,nowego v8(od s4 b6 ) 195 kg -stare V8 ok 10-15kg więcej ...ale odchodzi icek i inne pierdy ...więc pisanie o aluminiowym dość lekkim silniku V8 -ciężki kloc jest albo złośliwe albo chybione . Stare V8( w dodatku 3,6 w 1 fazie projektu...potem 4,2) w czerwonej coupe quattro w US pokazało już że V8 można uturbić z dobrym skutkiem ...i da się tym jeździć po torze bez szukania trufli w lesie . Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisie . Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem ![]() Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki ![]() Edit : guzig ,a nie można wrzucić "normalnych " zdjęć ?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
pan placi pan wymaga ![]() Dokładnie i nie ma tu co polemizować a może jednak właścicielowi chodzi TYLKO o dźwięk V8 ?? w sumie nie każdy chcę się spinać z innymi na drodze ![]() Wydaje mi się że dźwięk robi swoje ale tu chyba bardziej chodzi o ciąg z samego dołu i odskocznia od tematu turbo ... Jako były posiadacz V8 w S6C5 mogę napisać, że ogólnie to jest problem z uzyskaniem mocy znamionowej motoru, a co dopiero struganie na więcej i to jest raz. Wiem z doświadczenia innych ale sprawdzone że tu wywalenie ori ECU i montaż SA na pewno dużo pomoże Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisię . Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem ![]() Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki ![]() Klient na pewno bardzo lubi tą markę bo ma jeszcze w swojej stajni dwa auta tego producenta A dziwię się koledze Kosiniak bo sam kiedyś w moim temacie pisał że myślał nad zakupem Coupe Quattro z V8 -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT guzig ,a nie można wrzucić "normalnych " zdjęć ?? Jestem na wakacjach. Normalne zdjecia beda jak wroce..... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
nie rozumiem
decyzja podjęta, ma być V8 - po co się tak nad tym spinać? mnie też ukrzyżowali jak mogłem wywalić 2,5 v6 i wstawić 2,0t ... podjadę to popatrzę co tam się dzieje, właściciela znam i wiem, że nie dzieje się to bez przyczyny i zamysłu powodzenia -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 12 January 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wydaje mi się że dźwięk robi swoje ale tu chyba bardziej chodzi o ciąg z samego dołu i odskocznia od tematu turbo ... oto mi właśnie chodziło - ja jestem w tej chwili na podobnej drodze -> szukam auta z V8'ką i na jakiś czas daje sobie spokój z turbo, IC itd. poza tym - dużo daje do myślenia "garaż" właściciela tego spornego projektu -> kilka mocnych aut turbo PS.: słuchajcie - czyż nie byłoby to fajne mieć klika aut w takiej samej budzie ale z całkowicie inną "zabudową" pod maską, dziś jeżdżę tym, jutro tym ... może więcej luzu z okazji wakacji ?? -------------------- E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
cztery strony bleblania o niczym . Co konkretnego w trawie piszczy?
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
CYTAT mnie też ukrzyżowali jak mogłem wywalić 2,5 v6 i wstawić 2,0t ... Tak OT w Twoim przypadku to akurat słuszny kierunek bo motor bardziej rozwojowy... -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
+1 Stare V8( w dodatku 3,6 w 1 fazie projektu...potem 4,2) w czerwonej coupe quattro w US pokazało już że V8 można uturbić z dobrym skutkiem ...i da się tym jeździć po torze bez szukania trufli w lesie . Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisie . Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem ![]() Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki ![]() obronco utrapionych, przeczytaj jeszcze raz to co sam napisales i wyciagnij wnioski! mozna uturbic i bedzie zajebiscie a pozniej z nie kazdy lubi. To albo lubi albo nie, po co pisanie o tym jakie to bedzie mocne jak sie uturbi skoro to ma byc wolnossace i mocne nigdy nie bedzie, bo ktos nie lubi? Nikt nie pisal ze to kibel i gowno, tylko ze nie ma sensu robic takiego swapa! Nie ma dla mnie, nie ma dla kogos, dla ciebie moze miec, sęk w tym ze to akurat jest forum i kazdy swoje zdanie moze na ten temat napisac. Przywrócenie do pełnej sprawności 2.7Bit oraz podniesienie mocy do 400KM w tym wozie to nie są tanie sprawy z tego co mi się wydaje ... wlasnie wydaje ci sie a skoro ci sie wydaje a nie jestes pewien Wojtku, to po co pisac takie rzeczy? za +-10t pln ma okolice 500ps w s4, ile wyjdzie ten swap? chyba nie duzo mniej? Nawet jak wyjdzie te 2tpln mniej, to warto oszczedzac? dla 100ps, moim zdaniem nie.Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
... Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki ![]() Ale można też wrzucić kompresor i wtedy godzimy ogień z wodą (w pewnych granicach). Do audi V8 są nawet kity... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
kosiniak chodzi mi o to ze jak ktos chce rzezbic to niech rzezbi i nie do konca w gownie bo kolo 300hp pewnie bedzie to mialo ![]() ![]() Generalnie podpisuje sie pod tym co napisal Nikolas. Pozdrawiam pomysl dwa razy zanim cos napiszesz.300ps to nigdy nie mialo,ma wiecej a bedzie miec jeszcze wiecej. wlasnie wydaje ci sie a skoro ci sie wydaje a nie jestes pewien Wojtku, to po co pisac takie rzeczy? za +-10t pln ma okolice 500ps w s4, ile wyjdzie ten swap? chyba nie duzo mniej? Nawet jak wyjdzie te 2tpln mniej, to warto oszczedzac? dla 100ps, moim zdaniem nie. Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa. za 10t ile bedzie mial? ktos dodaje robocizne w cenie czesci? |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 October 2008 Skąd: Gdańsk ![]() |
na temat tego biadolenia, moze z innej strony: gust jest jak dupa, kazdy ma swoja. tyle w temacie.
![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z ekonomią projektu nie jest aż tak zle, bo :
- zrobienie w S4 b5 +330-370 ps to koszt około 7-10 tyś zł - sprzedaje się silnik 2,7 S4 i wychodzi się na + (wkładając V8) zyskujemy więcej PS tym samym lub mniejszym kosztem z punktu ekonomicznego V8 będzie bardziej bezawaryjne. ja bym się nie "siepnął" na taki swap bo wolałbym więcej : + 370 PS ale zawsze podobał mi się projekt V8 w A4 B5 (w S4 B5 jeszcze nie widziałem :-) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
''glos podlasia'' chyba ma jakies problem do Bartka.
w temacie Hortexa (200sx) marudzili,ze wykres nie jest plaski. tu bedzie plaski wykres to swap im nie pasuje. dowiedzialem sie nawet,ze za 10t mozna zrobic 500ps w s4 b5. glos podlasia ma chyba szczescie,ze niektórzy moderatorzy na wakacjach sa. co do biadolenia o elastycznosci,to bajka. s4 b5 w ukladzie biturbo wstaje BARDZO dobrze,to bardzo elastyczny motor. jesli nie wrzucisz holsetow z zeliwem z tir'a to zachowasz te ceche. s4b5 jesli dokladnie tak samo elastyczne jak m5 e39. jesli owner zrobi itb i kolektory wydechowe,wystroi to na vemsie to bedzie mial 400ps plaskiego jak klatka majeskiego wykresu. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
o co niby mialbym miec problem do Bartka? jak ty masz problem to mozemy go bardzo szybko wyjasnic kochana! co do okolic 500ps w s4 za +-10t, ty nie zrobisz ich nawet za 20t ale to nie o tym temat. Reszte napisalem dawno
Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa. ale zeby to zrozumiec trzeba skonczyc podstawowke.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:26 |