Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
Taffarel
post Thu, 28 Jul 2011 - 20:44
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





przyznaj sie lepiej, ze namawiales inwestora na ten projekt biggrin.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Jul 2011 - 20:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 28 Jul 2011 - 21:00
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Nigdy w życiu - Inwestor to maniak tuningu, w tej chwili ma chyba 4 bardzo mocne auta TURBO i jeszcze 2 mocne auta turbo (jego klientów) w budowie .
Powiedział że chce mieć mocnego wolno ssaka więc ... będzie miał .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 28 Jul 2011 - 21:06
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





pan placi pan wymaga smile.gif

powodzonka smile.gif



--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oktan
post Thu, 28 Jul 2011 - 21:09
Post #64


User
Dołączył: Mon, 12 January 2009
Skąd: Łódź





a może jednak właścicielowi chodzi TYLKO o dźwięk V8 ??
w sumie nie każdy chcę się spinać z innymi na drodze smile.gif

wiem wiem - z wami ciężko jest pogadać bo każdy jest moderator własnego bolidu biggrin.gif


--------------------
E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
altium
post Thu, 28 Jul 2011 - 21:50
Post #65


User
Dołączył: Fri, 14 August 2009





Jako były posiadacz V8 w S6C5 mogę napisać, że ogólnie to jest problem z uzyskaniem mocy znamionowej motoru, a co dopiero struganie na więcej i to jest raz.
Dwa to problem z popijaniem oliwy, tworzą się nagary, później to się żarzy i wypadają zapłony.
Ogólnie fajnie to jeździło i dźwięku szczególnie z innym wydechem nie sposób opisać, auto było szybkie na trasy, ale do spinek z namodzonym 2,7 to cienko widzę.

Ktoś napisał co może być lepsze od V8 - V10 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 28 Jul 2011 - 22:58
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(lodoo @ Thu, 28 Jul 2011 - 09:26) *
Nawiązując do tego i ogólnie do całego tematu i dyskusji:
Wolnossące V8 może być zawsze dopiero początkiem...
Od kiedy to na SR jest pogląd, że lepszy jest "słabszy" silnik bazowy (V6), kiedy mieści się mocniejszy (V8), który zawsze można jeszcze pomodzić ;-)
To, że jeden jest fabrycznie zaturbiony nie ma tutaj znaczenia w sumie, bo ten drugi też zawsze można nadmuchać :-P

http://www.audizine.com/forum/showthread.p...4-B5-V8-biturbo

i jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q

A co do masy - aluminiowe V8 z małymi kolektorami waży pewnie podobnie jak 2.7 z całym żeliwnym osprzętem....


+1

Waga 2,7BT -195 kg ,nowego v8(od s4 b6 ) 195 kg -stare V8 ok 10-15kg więcej ...ale odchodzi icek i inne pierdy ...więc pisanie o aluminiowym dość lekkim silniku V8 -ciężki kloc jest albo złośliwe albo chybione .
Stare V8( w dodatku 3,6 w 1 fazie projektu...potem 4,2) w czerwonej coupe quattro w US pokazało już że V8 można uturbić z dobrym skutkiem ...i da się tym jeździć po torze bez szukania trufli w lesie .
Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisie .

Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem laugh.gif =bez urazy)
Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki wink.gif


Edit : guzig ,a nie można wrzucić "normalnych " zdjęć ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 29 Jul 2011 - 00:42
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(Taffarel @ Thu, 28 Jul 2011 - 21:06) *
pan placi pan wymaga smile.gif


Dokładnie i nie ma tu co polemizować

CYTAT(Oktan @ Thu, 28 Jul 2011 - 21:09) *
a może jednak właścicielowi chodzi TYLKO o dźwięk V8 ??
w sumie nie każdy chcę się spinać z innymi na drodze smile.gif


Wydaje mi się że dźwięk robi swoje ale tu chyba bardziej chodzi o ciąg z samego dołu i odskocznia od tematu turbo ...


CYTAT(altium @ Thu, 28 Jul 2011 - 21:50) *
Jako były posiadacz V8 w S6C5 mogę napisać, że ogólnie to jest problem z uzyskaniem mocy znamionowej motoru, a co dopiero struganie na więcej i to jest raz.

Wiem z doświadczenia innych ale sprawdzone że tu wywalenie ori ECU i montaż SA na pewno dużo pomoże


CYTAT(kiwi @ Thu, 28 Jul 2011 - 22:58) *
Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisię .

Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem laugh.gif =bez urazy)
Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki wink.gif


Klient na pewno bardzo lubi tą markę bo ma jeszcze w swojej stajni dwa auta tego producenta
A dziwię się koledze Kosiniak bo sam kiedyś w moim temacie pisał że myślał nad zakupem Coupe Quattro z V8


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 29 Jul 2011 - 09:31
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(kiwi @ Thu, 28 Jul 2011 - 22:58) *
"głos podlasia"


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

wlasnie za to kocham to forum wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 29 Jul 2011 - 10:10
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
guzig ,a nie można wrzucić "normalnych " zdjęć ??

Jestem na wakacjach. Normalne zdjecia beda jak wroce.....


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Fri, 29 Jul 2011 - 11:50
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





nie rozumiem

decyzja podjęta, ma być V8 - po co się tak nad tym spinać? mnie też ukrzyżowali jak mogłem wywalić 2,5 v6 i wstawić 2,0t ...

podjadę to popatrzę co tam się dzieje, właściciela znam i wiem, że nie dzieje się to bez przyczyny i zamysłu

powodzenia



--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oktan
post Fri, 29 Jul 2011 - 20:46
Post #71


User
Dołączył: Mon, 12 January 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Wojtek_GTX @ Fri, 29 Jul 2011 - 00:42) *
Wydaje mi się że dźwięk robi swoje ale tu chyba bardziej chodzi o ciąg z samego dołu i odskocznia od tematu turbo ...


oto mi właśnie chodziło - ja jestem w tej chwili na podobnej drodze -> szukam auta z V8'ką i na jakiś czas daje sobie spokój z turbo, IC itd.

poza tym - dużo daje do myślenia "garaż" właściciela tego spornego projektu -> kilka mocnych aut turbo

PS.: słuchajcie - czyż nie byłoby to fajne mieć klika aut w takiej samej budzie ale z całkowicie inną "zabudową" pod maską, dziś jeżdżę tym, jutro tym ...

może więcej luzu z okazji wakacji ??


--------------------
E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Fri, 29 Jul 2011 - 21:26
Post #72


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





cztery strony bleblania o niczym . Co konkretnego w trawie piszczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 30 Jul 2011 - 09:20
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





CYTAT
mnie też ukrzyżowali jak mogłem wywalić 2,5 v6 i wstawić 2,0t ...

Tak OT w Twoim przypadku to akurat słuszny kierunek bo motor bardziej rozwojowy...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 30 Jul 2011 - 09:41
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(kiwi @ Thu, 28 Jul 2011 - 23:58) *
+1


Stare V8( w dodatku 3,6 w 1 fazie projektu...potem 4,2) w czerwonej coupe quattro w US pokazało już że V8 można uturbić z dobrym skutkiem ...i da się tym jeździć po torze bez szukania trufli w lesie .
Klient chciał ,klient ma...podejrzewam że jest fanem marki audi ,a że właśnie dobrze gadającego i jeżdżącego wolnossaka zapragnął w budzie s4 jego widzimisie .

Dziwie się że co temat quziora to "głos podlasia" musi dołożyć swoje trzy grosze w stylu "kibel,gówno,bez sensu ( piszą to 2 osoby ,ale jakby jednym głosem laugh.gif =bez urazy)
Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki wink.gif

obronco utrapionych, przeczytaj jeszcze raz to co sam napisales i wyciagnij wnioski! mozna uturbic i bedzie zajebiscie a pozniej z nie kazdy lubi. To albo lubi albo nie, po co pisanie o tym jakie to bedzie mocne jak sie uturbi skoro to ma byc wolnossace i mocne nigdy nie bedzie, bo ktos nie lubi? Nikt nie pisal ze to kibel i gowno, tylko ze nie ma sensu robic takiego swapa! Nie ma dla mnie, nie ma dla kogos, dla ciebie moze miec, sęk w tym ze to akurat jest forum i kazdy swoje zdanie moze na ten temat napisac.




CYTAT(Wojtek_GTX @ Thu, 28 Jul 2011 - 08:52) *
Przywrócenie do pełnej sprawności 2.7Bit oraz podniesienie mocy do 400KM w tym wozie to nie są tanie sprawy z tego co mi się wydaje ...
wlasnie wydaje ci sie a skoro ci sie wydaje a nie jestes pewien Wojtku, to po co pisac takie rzeczy? za +-10t pln ma okolice 500ps w s4, ile wyjdzie ten swap? chyba nie duzo mniej? Nawet jak wyjdzie te 2tpln mniej, to warto oszczedzac? dla 100ps, moim zdaniem nie.
Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 30 Jul 2011 - 10:45
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(kiwi @ Thu, 28 Jul 2011 - 22:58) *
...
Panowie wyluzujcie ...nie każdy lubi jak mu auto idzie od 4000 tyś obr/min ...jedni wolą ogórki ,drudzy ogrodnika córki wink.gif


Ale można też wrzucić kompresor i wtedy godzimy ogień z wodą (w pewnych granicach). Do audi V8 są nawet kity...


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 03 Aug 2011 - 22:48
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(andy_czarny @ Wed, 27 Jul 2011 - 21:55) *
kosiniak chodzi mi o to ze jak ktos chce rzezbic to niech rzezbi i nie do konca w gownie bo kolo 300hp pewnie bedzie to mialo wink.gif Wiem ze na tym forum to dobry poczatek i ze w porownaniu z tym co mozna wyciagnac z 2.7 to malo ale nie o to chodzi w tym swapie i zawsze to cos innego wink.gif
Generalnie podpisuje sie pod tym co napisal Nikolas.
Pozdrawiam

pomysl dwa razy zanim cos napiszesz.300ps to nigdy nie mialo,ma wiecej a bedzie miec jeszcze wiecej.


CYTAT(kosiniak @ Sat, 30 Jul 2011 - 09:41) *
wlasnie wydaje ci sie a skoro ci sie wydaje a nie jestes pewien Wojtku, to po co pisac takie rzeczy? za +-10t pln ma okolice 500ps w s4, ile wyjdzie ten swap? chyba nie duzo mniej? Nawet jak wyjdzie te 2tpln mniej, to warto oszczedzac? dla 100ps, moim zdaniem nie.
Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa.


za 10t ile bedzie mial? ktos dodaje robocizne w cenie czesci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David333
post Wed, 03 Aug 2011 - 22:52
Post #77


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 October 2008
Skąd: Gdańsk





na temat tego biadolenia, moze z innej strony: gust jest jak dupa, kazdy ma swoja. tyle w temacie. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 03 Aug 2011 - 23:24
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





Z ekonomią projektu nie jest aż tak zle, bo :

- zrobienie w S4 b5 +330-370 ps to koszt około 7-10 tyś zł
- sprzedaje się silnik 2,7 S4 i wychodzi się na + (wkładając V8)

zyskujemy więcej PS tym samym lub mniejszym kosztem
z punktu ekonomicznego V8 będzie bardziej bezawaryjne.

ja bym się nie "siepnął" na taki swap bo wolałbym więcej : + 370 PS
ale zawsze podobał mi się projekt V8 w A4 B5 (w S4 B5 jeszcze nie widziałem :-)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 04 Aug 2011 - 19:31
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





''glos podlasia'' chyba ma jakies problem do Bartka.
w temacie Hortexa (200sx) marudzili,ze wykres nie jest plaski.
tu bedzie plaski wykres to swap im nie pasuje.
dowiedzialem sie nawet,ze za 10t mozna zrobic 500ps w s4 b5.
glos podlasia ma chyba szczescie,ze niektórzy moderatorzy na wakacjach sa.
co do biadolenia o elastycznosci,to bajka.
s4 b5 w ukladzie biturbo wstaje BARDZO dobrze,to bardzo elastyczny motor.
jesli nie wrzucisz holsetow z zeliwem z tir'a to zachowasz te ceche.
s4b5 jesli dokladnie tak samo elastyczne jak m5 e39.
jesli owner zrobi itb i kolektory wydechowe,wystroi to na vemsie to bedzie mial 400ps plaskiego jak klatka majeskiego wykresu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 04 Aug 2011 - 19:53
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





o co niby mialbym miec problem do Bartka? jak ty masz problem to mozemy go bardzo szybko wyjasnic kochana! co do okolic 500ps w s4 za +-10t, ty nie zrobisz ich nawet za 20t ale to nie o tym temat. Reszte napisalem dawno
CYTAT(kosiniak @ Sat, 30 Jul 2011 - 10:41) *
Podsumowujac, ktos chce miec wolnossace v8 i spoko, jego sprawa.
ale zeby to zrozumiec trzeba skonczyc podstawowke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:26