guzior
Wed, 27 Jul 2011 - 12:25
Witam.
Trafiło do mnie Audi S4 B5 na swapa na AHC z S8. Na szczescie nie jest to jakichs zwykly swap, jakich wiele tylko cos "powazniejszego".
Wjezdzaja kolektory ssace, kolektory wydechowe. Na domiar wszystkiego ma zostac klima. Całosc sterowana bedzie Vemsem.
W miare postepow w projekcie bede aktualizowal temat.
neranr1
Wed, 27 Jul 2011 - 12:52
Kolektory wjeżdżają czy wyjeżdżają ? jak ma wyglądać przymodzony ssący - z innego silnika czy custom ?
lightman
Wed, 27 Jul 2011 - 12:55
Silnik już siedzi czy to tylko przymiarka? jakaś rzeźba tunelu będzie?
andy_czarny
Wed, 27 Jul 2011 - 13:15
Tez jestem cekaw jak to tam upchnąc i co trzeba ciąc bo wtedy wsadzenie tego do passata bylo by bardzo podobne
guzior
Wed, 27 Jul 2011 - 13:20
Silnik siedzi, uspawane mocowania poduszek. Nacina sie 60-2 na zamachu, bo jest starego typu od V8, a z wiencem z przodu jest niebezpiecznie blisko do chlodnicy. Silnik pasuje lepiej niz co B4/B3/B2 bo nie trzeba nic wycinac z elementow blacharskich. Tunel zostaje jak byl, w koncu skrzynia nie jest ruszana.
guzior
Wed, 27 Jul 2011 - 13:21
Kolektor ssacy na trabkach i 2 przepustnicach. Jak u speca w corsie. Wydechowe ruraki 4-1 schodzace sie pod autem.
aw69
Wed, 27 Jul 2011 - 14:56
najbardziej idiotyczny swap jaki kiedykolwiek widziałem
SID
Wed, 27 Jul 2011 - 15:04
auto powinno mieć fajny dzwięk
tak na szybko dwa podobne projekty w GB
http://www.nairaland.com/nigeria/topic-345843.0.htmlhttp://www.nairaland.com/nigeria/topic-345829.0.htmlwe Wrocławiu widziałem A4 B5 z silnikiem 4,2
Powodzenia !
TJung
Wed, 27 Jul 2011 - 15:22
CYTAT(aw69 @ Wed, 27 Jul 2011 - 14:56)
najbardziej idiotyczny swap jaki kiedykolwiek widziałem
+100
Seryjne S4 ma też fajny dźwięk.
cowboy
Wed, 27 Jul 2011 - 15:41
hehe, skoro do S4 B6B7 wsadzają 2,7 BiT to i w drugą stronę można
w zasadzie to każdy swap mozna opisać jako idiotyczny, bo lepiej kupić M3 albo GTRa
, w koncu swap na mocniejszy silnik ;P
wiem że silnik w ogólnej opinii nierozwojowy i cięzki, słabszy rozkład mas itd ale mnie się to podoba
Guzior, idźcie po całości i wystrugaj ITB jak olozwirski
SajneK
Wed, 27 Jul 2011 - 15:43
Nie chodzi o to ze mozna kupic gtra bo na gtra nie starczy z budzetem na ten swap, ale po co on komu to nie mam pojecia, modzone 2.7bit z pewnoscia wciagnie go nosem
jackkpl
Wed, 27 Jul 2011 - 16:03
Niektorzy musza miec V8 pod maska. Dzwieku V8 nic nie zastapi. Moze w tym przypadku wlasciciel samochodu tez chec miec V8 w tej budzie i tyle. Stac go, ma widzimisie, niech robia
.
Taffarel
Wed, 27 Jul 2011 - 16:06
klient placi to sie robi. a po co i dlaczego, jego sprawa, jak to kiedys Albert slusznie zauwazyl "kto bogatemu zabroni ?"
aw69
Wed, 27 Jul 2011 - 16:07
zwłaszcza że wcale grubo nie musi być modzone...... śmieszne mody za małą kase i te V8 jest we wstecznym lusterku aż miło
kosiniak
Wed, 27 Jul 2011 - 16:09
spoko, ale gdzie sens? gdzie logika? nawet jak motor byl kaput! ja tego nigdy nie zrozumiem
Taffarel
Wed, 27 Jul 2011 - 16:16
logika i sens przestaly istniec juz przy zakupie tego audi zamiast m3
edit: kosiniak - m3 e36
aw69
Wed, 27 Jul 2011 - 16:17
CYTAT
nie jest to jakichs zwykly swap, jakich wiele tylko cos "powazniejszego"
Coś poważniejszego to by było...jakby to miało byc V8 biturbo. W tym przypadku to rzeźba w gównie
noodl3s
Wed, 27 Jul 2011 - 16:18
Ja się cieszę, bo w końcu ktoś chce wyciągnąć troszkę więcej z V8'mki . Czekam na wyniki.
Ale buda to chyba dużo cięższa od 80 b3jki.
aw69
Wed, 27 Jul 2011 - 16:29
CYTAT
Ja się cieszę, bo w końcu ktoś chce wyciągnąć troszkę więcej z V8'mki
I uważasz że jest się z czego cieszyć ? Cieszyć się to można, jakby chcieli wyciągnąć dużo więcej, niż trochę więcej ! Wtedy ten swap miałby sens.
kosiniak
Wed, 27 Jul 2011 - 16:32
CYTAT(Taffarel @ Wed, 27 Jul 2011 - 17:16)
logika i sens przestaly istniec juz przy zakupie tego audi zamiast m3
no akurat nie, bo wartosc tego audi w porownaniu do m3 to 30%.
specnaz14
Wed, 27 Jul 2011 - 16:38
Czemu wy sie tak napinacie? Ze bez sensu ze nanic. Jeden wsadza silnik z vetty do malucha inny V8 do audi a4. Mi tam sie podoba bo V8 to V8. Moze to niema byc rakieta niewiadomo jak modzona tylko sprawniej poruszajace sie audi z dzwiekiem V8.
Pozdroooo
aw69
Wed, 27 Jul 2011 - 16:40
to nie A4 tylko S4....które w seri miało o wiele ciekawszy motor....Czujesz różnice ? Jak nie rozumiesz to wytłumacze ci to prościej - Wyjeli fajny motor - wsadzili hujowy motor
teraz jaśniej ?
kosiniak
Wed, 27 Jul 2011 - 16:42
on nie czuje, ale to tak jakby do vti wlozyc d16, teraz pewnie zrozumie
specnaz14
Wed, 27 Jul 2011 - 16:42
Jeden karabin. I tak wiadomo o co chodzilo.
Własnie mialo
teraz ma fajna V8.
specnaz14
Wed, 27 Jul 2011 - 16:47
Ale mi nie chodzi tam o sam temat silnika ktory lepszy ktory gorszy. Tylko zachowujecie sie jakbyscie mieli chec zabronic wlascicielowi robic to. Chciał wlozyc ten silnik to wlozyl. Takze niema co tu sie wytelepywac nad tym projektem tylko jakos zrozumiec a nie odrazu zjezdzac kogos ze wsadzil taki silnik a nie inny (jaki by wam pasowal). Tyle odemnie.
Pozdrooo")
Kafarek555
Wed, 27 Jul 2011 - 16:49
guzior a jak ma się sprawa w przypadku podobnego swapa do Passata B5? Ori siedzi 2.8 V6 sprzężony z automatem i 4x4. Oczywiście tiptronic musiał by zostać na pokładzie.
andy_czarny
Wed, 27 Jul 2011 - 17:23
Kafarek ciekawe jak dlugo ten tiptronic by to wytrzymal skoro przy seryjnym silniku powyzej 250 tys potrafia odmowic posluszenstwa
Ja juz pytałem guziora o takiego swapa na pw ale jak Tutaj odpowie to tez bedzie dobrze
guzior
Wed, 27 Jul 2011 - 19:12
Panowie, nad czym wy debatujecie. taki jest zamysl projektu zeby bylo s4 (bo ma dobre hamulce na przyklad) i dobry wypas. Kolejny argment jest taki ze wlasciciel ma juz biturbo, i turbo i chce miec wreszcie jakiegos wolnossaka z moca ok 400 koni.
Z0_RS2
Wed, 27 Jul 2011 - 19:40
CYTAT(guzior @ Wed, 27 Jul 2011 - 12:25)
Na szczescie nie jest to jakichs zwykly swap, jakich wiele tylko cos "powazniejszego".
hmm tak na marginesie co w tym poważniejszego ??
CYTAT(aw69 @ Wed, 27 Jul 2011 - 14:56)
najbardziej idiotyczny swap jaki kiedykolwiek widziałem
Też się z tym zgodzę w 100%
CYTAT(guzior @ Wed, 27 Jul 2011 - 19:12)
Panowie, nad czym wy debatujecie. taki jest zamysl projektu zeby bylo s4 (bo ma dobre hamulce na przyklad) i dobry wypas.
Jak dla takich argumentów psuje się s4 to brak mi słów ale tak jak ktoś wyżej napisał kto bogatemu zabroni.
guzior
Wed, 27 Jul 2011 - 20:29
No tak, bo S4 to jest egzotyk jakich malo, ma mega wartosc kolekcjonerska, jest bialym krukiem itp itd. No wez przestan bo sie poplacze ze smiechu.
M.in. spawanie kolektorow ssacych i wydechowych. Jakos zbyt popularny mod na swiecei to nie jest
Rafalek114
Wed, 27 Jul 2011 - 20:39
ee tam nie ma co sie klucic ... Adam wielbi 2,7bit i po nie kad ma racje bo to strasznie ciekawy i rozwojowy silnik ... jakos osobiscie tez uwazam ze pakowac ulepa ktory pali ok 30-40procent wiecej i napewno nie bedzie jakos strasznie mocny nie ma sensu ,ale jak ktos tak chce i sobie zyczy ...dlaczego nie (ludzie cenia sobie innosc), moge powiedziec tylko powodzenia :-)
K@rol
Wed, 27 Jul 2011 - 21:10
Ja mam pytanie, kiedyś dawno temu w GT było opisane jakieś S4 b5 pamiętam,że było czarne właśnie chyba z silnikiem 4.2 v8 i ono miało podobno przedłuzony ok 10cm przód.
Dlaczego? Coś kojarze,że w artykule było,że przedłużony przód był z powodu braku miejsca pod maską, a tutaj nie trzeba takiej rzeźby robić.
andy_czarny
Wed, 27 Jul 2011 - 21:14
sam niedawno szukalem na forum czy 4.2 wejdzie do b5 i pisano ze trzeba duzo ciac itp a tu widac idzie!! wiec pelen szacun za wykonana robote;)
jak sie komus nie podoba bo wywalili kultowy silnik to niech go odkupi i zrobi sobei z niego stolik czy co tam woli
kosiniak
Wed, 27 Jul 2011 - 21:30
CYTAT(andy_czarny @ Wed, 27 Jul 2011 - 22:14)
jak sie komus nie podoba bo wywalili kultowy silnik to niech go odkupi i zrobi sobei z niego stolik
a jak ktos lubi rzezbe w gownie, to niech sobie kibel postawi na srodku pokoju?
Nikolas
Wed, 27 Jul 2011 - 21:44
Swapy są różne. Jedni wkładają motor aby miał więcej mocy i był bardziej rozwojowy, inni wolą coś nietypowego i nie koniecznie dużo mocnijszego. Jedni idą przetartym szlakiem inni kombinują z czymś co mało kto ruszał. Ogólnie mocowo nie widzę tu absolutnie żadnego sensu, bo 400hp w 2.7tt robi się w kilka dni i kilka tysi, jednak trzymam kciuki za ten projekt, bo uwielbiam nietypowe projekty.
Pytania: jak wszedł tam motor bez cięcia i czy przód będzie przedłużony?
andy_czarny
Wed, 27 Jul 2011 - 21:55
kosiniak chodzi mi o to ze jak ktos chce rzezbic to niech rzezbi i nie do konca w gownie bo kolo 300hp pewnie bedzie to mialo
Wiem ze na tym forum to dobry poczatek i ze w porownaniu z tym co mozna wyciagnac z 2.7 to malo ale nie o to chodzi w tym swapie i zawsze to cos innego
Generalnie podpisuje sie pod tym co napisal Nikolas.
Pozdrawiam
olozwirski
Wed, 27 Jul 2011 - 21:58
Klient placi i chce 4.2 to firma robi, kto zabroni.
marcindlug
Wed, 27 Jul 2011 - 22:33
CYTAT(Nikolas @ Wed, 27 Jul 2011 - 21:44)
Pytania: jak wszedł tam motor bez cięcia i czy przód będzie przedłużony?
jezeli bedzie tak jak w innych audi a4b5 v8 to niczego nie trzeba przedluzac a silnik wchodzi "na styk" i nie trzeba niczego ciac
PiurielSR
Wed, 27 Jul 2011 - 22:35
CYTAT(olozwirski @ Wed, 27 Jul 2011 - 21:58)
Klient placi i chce 4.2 to firma robi, kto zabroni.
I dla mnie to jest przysłowiowe
Oby klient był zadowolony z roboty, którą zlecił.
guzior
Thu, 28 Jul 2011 - 07:51
Nik, silnik wchodzi bez najmniejszych prac blacharskich.
Wojtek_GTX
Thu, 28 Jul 2011 - 07:52
Ale tu siedzą farmazoniarze ... zamiast pisać takie pierdoły to się weźcie za pracę przy swoich parzydłach .
Gość chce mieć S4 bo jak już guzik napisał są lepsze hamulce i zawieszenie a co najważniejsze Quattro i nie pakował V8 do 80 czy 90 bo to już stare graty i pan ma już ich dosyć (to jego słowa) zresztą ma na placu dwie super sztuki B2 i B3 obie w turbo - to po co mu jakieś skwaszone 2.7 które siedziało w tej budzie.
Teraz auta S4 B5 to już stare sprzęty więc nikt nie będzie im bił pokłonów i odmawiał modlitw przed silnikiem 2.7 BI bo większość to gruzy .
Można je już kupić za 15 tyś na chodzie więc za rok będą startowały od 10 tyś ;-)
Przywrócenie do pełnej sprawności 2.7Bit oraz podniesienie mocy do 400KM w tym wozie to nie są tanie sprawy z tego co mi się wydaje ...
A to A4 z wydłużanym przodem co kiedyś było opisywane w jakimś czasopiśmie to było z motorem od RS6 - 4.2 Bit
Taffarel
Thu, 28 Jul 2011 - 08:22
CYTAT(Wojtek_GTX @ Thu, 28 Jul 2011 - 07:52)
Ale tu siedzą farmazoniarze ...
sam sobie wbijasz
CYTAT(Wojtek_GTX @ Thu, 28 Jul 2011 - 07:52)
to po co mu jakieś skwaszone 2.7 które siedzialo w tej budzie.
********************************************************************
ale fak faktem, ze nie nam oceniac sensownosc tego swapa, tylko jakosc wykonania badz co badz innowacyjnego na tym forum moda. jest inaczej niz zwykle, ale nie znaczy to, ze ma nie byc ciekawie.
lightman
Thu, 28 Jul 2011 - 08:52
Zostanie tam w ogóle coś miejsca żeby, kiedyś jak właściciel będzie chciał dołożyć turbiny albo turbinę?
Wojtek_GTX
Thu, 28 Jul 2011 - 08:53
CYTAT(Taffarel @ Thu, 28 Jul 2011 - 08:22)
sam sobie wbijasz
********************************************************************
ale fak faktem, ze nie nam oceniac sensownosc tego swapa, tylko jakosc wykonania badz co badz innowacyjnego na tym forum moda. jest inaczej niz zwykle, ale nie znaczy to, ze ma nie byc ciekawie.
Generalnie nie lubię się sprzeczać ale jak chcesz coś cytować to cytuj pełnymi zdaniami a nie wyrywasz części zdań z kontekstu bo to co ja napisałem troszkę inaczej brzmi - a znając usposobienia for internetowych zjedzą mnie zaraz wszyscy właściciele silników 2.7Bit - a tu chodzi konkretnie o ten motor z tego wozu :
CYTAT
to po co mu jakieś skwaszone 2.7 które siedziało w tej budzie.
SajneK
Thu, 28 Jul 2011 - 09:14
Więc jaki jest sens tego auta bo się zgubiłem? Do lansu nie bo stare, szybkie to to na pewno nie będzie zbytnio (w porownaniu do 2.7), zakręty z tym klocem z przodu też lepiej zeby się nie pojawialy... po prostu sztuka dla sztuki tak? Bo nie ma ten jegomość V8 tak?
Serio pytam.
lodoo
Thu, 28 Jul 2011 - 09:26
CYTAT(lightman @ Thu, 28 Jul 2011 - 08:52)
Zostanie tam w ogóle coś miejsca żeby, kiedyś jak właściciel będzie chciał dołożyć turbiny albo turbinę?
Nawiązując do tego i ogólnie do całego tematu i dyskusji:
Wolnossące V8 może być zawsze dopiero początkiem...
Od kiedy to na SR jest pogląd, że lepszy jest "słabszy" silnik bazowy (V6), kiedy mieści się mocniejszy (V8), który zawsze można jeszcze pomodzić ;-)
To, że jeden jest fabrycznie zaturbiony nie ma tutaj znaczenia w sumie, bo ten drugi też zawsze można nadmuchać :-P
http://www.audizine.com/forum/showthread.p...4-B5-V8-biturboi jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_QA co do masy - aluminiowe V8 z małymi kolektorami waży pewnie podobnie jak 2.7 z całym żeliwnym osprzętem....
Hortex51
Thu, 28 Jul 2011 - 09:49
Hahahaha
W tuningu nie ma pojecia "lepszy/gorszy silnik" bo wszystko zalezy od ilosci pieniedzy wpompowanych w projekt. Ktos napisal nawet o spalaniu... hehhehe
, jak sie ktos przejmuje spalaniem w tej zabawie, to niech sie lepiej przestawi na rower trojkolowy.
Wydawaloby sie ze to powazne forum tuningowe, a wypowiedzi stalych bywalcow jakby dopiero prawo jazdy dostali... masakra.
Ale wiadomo, w necie kazdy jest ekspertem
Swoja droga, co za bzdura porownywac silnik NA do turbo... rece opadaja.
lightman
Thu, 28 Jul 2011 - 10:17
I nagle okazuje sie, że ten projekt wcale taki głupi nie jest
3mam kciuki nawet bez turbo. guzior uturbiałeś już jakieś V8? jakie przyrosty sa możliwe? skoro 2.7 znosiło 600ps to V8 powinno tyle mieć bez problemu
SajneK
Thu, 28 Jul 2011 - 10:23
CYTAT(lightman @ Thu, 28 Jul 2011 - 10:17)
skoro 2.7 znosiło 600ps to V8 powinno....
To 5.4 V12 powinno 1200 bez problemu
dobre skróty myślowe
lightman
Thu, 28 Jul 2011 - 10:26
CYTAT(SajneK @ Thu, 28 Jul 2011 - 10:23)
To 5.4 V12 powinno 1200 bez problemu
dobre skróty myślowe
położysz rękę pod topór, że się nie da? 2.7 V6 vs 4.2 V8
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.