![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 April 2012 ![]() |
a ciekawe czy kosiniak ma teraz ochote sie scignac ![]() ![]() A czemu by nie chciał ?? Rozwalają mnie te posty jaracie się jak dzieci kukurydzy 400 konnym autem, co za problem jest psiknąć tyle gazu w silnik i uzyskać taki wykres rozumiem że to pierwszy taki projekt ale aby nie był kolejnym przy którym jest tyle szumu a jak przyjdzie czas na zawody to albo się nie pojawi bo coś tam albo się zesra. Moim zdaniem porównywanie tego auta do kosniaka s4 to totalna bzdura, Niech Krzysiek założy dyszę 150km i gwarantuję że 4.2 dostanie łomot o jakim nie śni ( tylko po co czerpać fan z kilku sekund jaki daje podtlenek) sorka ale to moje zdanie na mnie to nie robi szału. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
ciesze się że ktoś też to rozumie....że nitro to syf
![]() |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
a ciekawe czy kosiniak ma teraz ochote sie scignac ![]() ![]() a czytales post 494? czy piszesz zeby sobie popisac? dla mnie to jak pierdnac, stane z tym autem w kazdej chwili, tylo jak pisalem dzieli nas za duza odleglosc zeby zrobic to b. szybko! |
|
|
![]()
Post
#524
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
z tego co było pisane właściciel chciał auto do upalania po mieście to z takim niutonem od dołu zapewne na światłach objeżdża wszystko hurtowo a przy wyścigu co za różnica czy psika czy nie ważne żeby być z przodu, to samo jak ktoś wyżej pisał o masie, pomysł z dociążaniem auta żeby tyle samo ważyły to jakiś absurd, kto lżejszy ten szybszy
![]() |
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
chyba w tym całym szalenstwie o to chodzi , by wóz byl jak najlżejszy i jak najmocniejszy
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#526
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
A czemu by nie chciał ?? Rozwalają mnie te posty jaracie się jak dzieci kukurydzy 400 konnym autem, co za problem jest psiknąć tyle gazu w silnik i uzyskać taki wykres rozumiem że to pierwszy taki projekt ale aby nie był kolejnym przy którym jest tyle szumu a jak przyjdzie czas na zawody to albo się nie pojawi bo coś tam albo się zesra. Moim zdaniem porównywanie tego auta do kosniaka s4 to totalna bzdura, Niech Krzysiek założy dyszę 150km i gwarantuję że 4.2 dostanie łomot o jakim nie śni ( tylko po co czerpać fan z kilku sekund jaki daje podtlenek) sorka ale to moje zdanie na mnie to nie robi szału. porównywanie tych samochodów bzdura ale chyba dla Ciebie , nie Tylko ja jak i wiele osób np sam kosiniak chciałoby zobaczyc jak to wyjdzie jaki bedzie wynik i w ogole ,co z tego ze ktos by sobie cos tam dołozyl jakies nitro jakies cos ,ujac itp niech poprostu stanie na kresce i sie scignie ..... wygra szybszy ,pierwszy i Tyyyle a nie biadolenie ![]() ze jakies dzieci kukurydzy hehe ![]() |
|
|
![]()
Post
#527
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Co wchodze w temat to płacz jak baby. ścigną się napewno u Leszka w Olsztynie a czy to rurbo nitro czy kopresor ....
Sam się z nim ścigne a co ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
i po co tyle hejtingu skoro od początku było wiadome, że v8+sc będzie jechało z dołu a na górze go braknie w stosunku do v6tt,
imo do latania po mieście miły setup, ale zupełnie nieuzasadniony ekonomicznie temat o mocnym audi bez spamu by sobie tu nie poradził, ale jakiś poziom rozmowy by się przydał, to nie forumsamochodowe.pl.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#529
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT ale zupełnie nieuzasadniony ekonomicznie Jest uzasadnione, bo zadne v6tt nie da tyu niuta z dołu to raz. A 2 - 2,7 wytrzyma bez rozbierania ponad 800Nm? I jak padnie to kupi sie goly slupek za 1000zł?? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
700 wytrzyma ale slupka sie nie kupi za 1000pln, ale czy o to chodzi w tuningu za ile sie kupi slupek? zawsze myslalem ze chodzi o to ile sie da bezawaryjnie a nie o to za ile mozna kupic slupek jak padnie. Rzezba w gownie a wydawanie pieniedzy jak szlachta jakos mi nie idzie w parze. Mi jakos lekko nie idzie wydawnaie tych xxx pln. ale jak widze tylko mi.
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Nie tylko
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
wydaje mi się, że przy tym ile roboty i $$ musiało być ze swapem to argument o słupku i 2,7 bez rozbierania jest bez sensu, ale do kieszeni sobie zaglądać nie będziemy..
ja bym wolał słabszy dół niż górę robiącą robotę tylko z nx, ale co kto lubi.. tak czy inaczej propsy za stworzenie czegoś nieprzeciętnego! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
droga ewolucji pewnie ktos dojdzie do dołozenia do tego silnika turbin i kolekorow przynjamniej z rs6 wtedy w tej budzie i manualu bedzie naprawde zabawnie . niut zabija !!!
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Nie od dzisiaj wiadomo ze jesli chodzi o v8 to najefektywniej wypada V8TT ale zawsze to jest Turbo ktore wstaje wysoko tu jest zupelnie inaczej...nowatorsko na polskim rynku...i za to u mnie ten projekt ma szacun bo wydeptana sciezka to jeszcze nikt nigdy nie zbladzil.
Sie czepiacie, jeden woli rybki inny papugi a jeszcze inny poluje na lamparty w afryce, wlasciciel chcial to ma a po co to juz on jeden wie, co za roznica czy wlasciciel robi auto bo tak mu sie wysnilo czy dlatego ze ktos tak juz zrobil i sie sprawdzilko lub tak jeszcze nikt nie zrobil i bede pierwszy, to jest tuning tu nie ma utartych schamatow ktore nalezy powielac, ogranicza nas jedynie hajs i wyobraznia no i szczezscie ktore bardzo czesto jest decydujacym elementem. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#535
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wystarczy wrzucic kompresor za 8-10k pln (co przy cenie silnika jest troche kosztowne) i wtedy by dmuchal od dolu do gory 1.2 czy 1.5 bara. Mozna tez uzyc kompresor odsrodkowy,ale wtedy z obrotami rosnie boost, wiec nie ma ciosu z dolu. Cos za cos. Turbo to najwiecej roboty, chlodzenie, smarowanie, sterowanie doladowaniem. Ten kompresor, ktory zastosowali, po prostu ma swoja pewna wydajnosc i ma dosc niska sprawnosc. 400 koni z seryjncyh 250 , tak jak pisza poprzednicy, to i tak jest bardzo dobry wynik. Przy 250 konnym n/a przy 1 barze z turbo tez by nie wyszlo 500 koni. Turbo, wbrew temu co wiele osob mysli, wcale nie bierze energii z nikad.
V8 z kompresorem to idealny wybor dla ludzi, dla ktorych nie liczy sie 1 przejazd na 1/4 mili, a lubia po prostu miec pod butem niezaleznie od warunkow. Pytanie do guziora i innych zorientowanych - jakie roznice sa miedzy 4.2 N/A a tym, co siedzi w rs6? Czy maja rozne korby, wal, glowice? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
400 koni z seryjncyh 250 , tak jak pisza poprzednicy, to i tak jest bardzo dobry wynik. Przy 250 konnym n/a przy 1 barze z turbo tez by nie wyszlo 500 koni. Turbo, wbrew temu co wiele osob mysli, wcale nie bierze energii z nikad. mozna bezproblemowo, przykladem jest moje m50 seryjne i 0,9 bara (192seria -> 394KM). Wszystko zalezy od lochy...no i tunera ![]() co do samochodu, mega wyszlo V8 + kompresor no Panowie przeciez to musi byc odglos ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#537
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
700 wytrzyma ale slupka sie nie kupi za 1000pln, ale czy o to chodzi w tuningu za ile sie kupi slupek? zawsze myslalem ze chodzi o to ile sie da bezawaryjnie a nie o to za ile mozna kupic slupek jak padnie. Rzezba w gownie a wydawanie pieniedzy jak szlachta jakos mi nie idzie w parze. Mi jakos lekko nie idzie wydawnaie tych xxx pln. ale jak widze tylko mi. guzik uzasadnił ekonomike a kosiniak zrozumiał ze dla nich na tym polega tuning , ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
co by tam nie gadał projekt jest pionierski i nie ma sie co dziwić ze ma jakies tam niedocianiecia wszystko jest kwestią dopracowania sprzętu a co do v6TT nie ma co porównywać jego zalet do 20 letniej konstrukcji ABZa dopiero Guzik zdobywa wiedze w temacie v8komkresor niekt juz nie pamieta jak S4 BiT były na początku strojone 2X smt6?? Panowie wszystko jest kwestią ogarniecia temetu
![]() jednemu to pasuje innemu nie ale niech nikt nie pisze jakiś smutnych historii że 800 Nm nie jedzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#539
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Będzie konfrontacja to się sprawdzi ...bo może się okazać że dzięki niutoną powyżej 600Nm bez nitro ...siła napędowa jest duża i auto bedzie się lepiej odpychało niż 500Nm w jakimś 2,7TT ,bo
przełożenia te same, opory te same , a siła napędowa sporo większa ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#540
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie czaje tego lamentu . Silnik przyjął 560 KM na klate , przy czym z 80 zabiera kompresor . Podchodząc do tematu czysto egoistycznie mamy sprawdzony piec na konkretną moc który można wrzucić do audi 80, dokoksować holsetem i mieć auto o osiągach supercara . Imo z turbinami silnikowi było by tylko lżej bo cios w korby mniejszy a i korby nie obciążone napędem kompresora . Co do samych osiągów auta to fajnie że właściciel zdecydował się jednak na zawody zobaczymy jak to jedzie
![]() pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 19:13 |