Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
lukasz24
post Fri, 18 May 2012 - 15:29
Post #521


Rookie
Dołączył: Fri, 06 April 2012





CYTAT(eskol @ Fri, 18 May 2012 - 15:01) *
a ciekawe czy kosiniak ma teraz ochote sie scignac laugh.gif wsumie wszyscy co chca to w olsztynie sie moga sprawdzic smile.gif


A czemu by nie chciał ??

Rozwalają mnie te posty jaracie się jak dzieci kukurydzy 400 konnym autem, co za problem jest psiknąć tyle gazu w silnik i uzyskać taki wykres rozumiem że to pierwszy taki projekt ale aby nie był kolejnym przy którym jest tyle szumu a jak przyjdzie czas na zawody to albo się nie pojawi bo coś tam albo się zesra. Moim zdaniem porównywanie tego auta do kosniaka s4 to totalna bzdura, Niech Krzysiek założy dyszę 150km i gwarantuję że 4.2 dostanie łomot o jakim nie śni ( tylko po co czerpać fan z kilku sekund jaki daje podtlenek) sorka ale to moje zdanie na mnie to nie robi szału.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 May 2012 - 15:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
aw69
post Fri, 18 May 2012 - 15:41
Post #522


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ciesze się że ktoś też to rozumie....że nitro to syf smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 18 May 2012 - 16:21
Post #523


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(eskol @ Fri, 18 May 2012 - 16:01) *
a ciekawe czy kosiniak ma teraz ochote sie scignac laugh.gif wsumie wszyscy co chca to w olsztynie sie moga sprawdzic smile.gif

a czytales post 494? czy piszesz zeby sobie popisac? dla mnie to jak pierdnac, stane z tym autem w kazdej chwili, tylo jak pisalem dzieli nas za duza odleglosc zeby zrobic to b. szybko!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Fri, 18 May 2012 - 16:52
Post #524


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





z tego co było pisane właściciel chciał auto do upalania po mieście to z takim niutonem od dołu zapewne na światłach objeżdża wszystko hurtowo a przy wyścigu co za różnica czy psika czy nie ważne żeby być z przodu, to samo jak ktoś wyżej pisał o masie, pomysł z dociążaniem auta żeby tyle samo ważyły to jakiś absurd, kto lżejszy ten szybszy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Fri, 18 May 2012 - 20:24
Post #525


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





chyba w tym całym szalenstwie o to chodzi , by wóz byl jak najlżejszy i jak najmocniejszy


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Fri, 18 May 2012 - 21:13
Post #526


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





CYTAT(lukasz24 @ Fri, 18 May 2012 - 15:29) *
A czemu by nie chciał ??

Rozwalają mnie te posty jaracie się jak dzieci kukurydzy 400 konnym autem, co za problem jest psiknąć tyle gazu w silnik i uzyskać taki wykres rozumiem że to pierwszy taki projekt ale aby nie był kolejnym przy którym jest tyle szumu a jak przyjdzie czas na zawody to albo się nie pojawi bo coś tam albo się zesra. Moim zdaniem porównywanie tego auta do kosniaka s4 to totalna bzdura, Niech Krzysiek założy dyszę 150km i gwarantuję że 4.2 dostanie łomot o jakim nie śni ( tylko po co czerpać fan z kilku sekund jaki daje podtlenek) sorka ale to moje zdanie na mnie to nie robi szału.


porównywanie tych samochodów bzdura ale chyba dla Ciebie , nie Tylko ja jak i wiele osób np sam kosiniak chciałoby zobaczyc jak to wyjdzie jaki bedzie wynik i w ogole ,co z tego ze ktos by sobie cos tam dołozyl jakies nitro jakies cos ,ujac itp niech poprostu stanie na kresce i sie scignie ..... wygra szybszy ,pierwszy i Tyyyle a nie biadolenie biggrin.gif


ze jakies dzieci kukurydzy hehe laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 18 May 2012 - 22:15
Post #527


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Co wchodze w temat to płacz jak baby. ścigną się napewno u Leszka w Olsztynie a czy to rurbo nitro czy kopresor ....
Sam się z nim ścigne a co laugh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybciutki
post Fri, 18 May 2012 - 22:30
Post #528


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





i po co tyle hejtingu skoro od początku było wiadome, że v8+sc będzie jechało z dołu a na górze go braknie w stosunku do v6tt,
imo do latania po mieście miły setup, ale zupełnie nieuzasadniony ekonomicznie

temat o mocnym audi bez spamu by sobie tu nie poradził, ale jakiś poziom rozmowy by się przydał, to nie forumsamochodowe.pl..


--------------------
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne, proszę o kontakt przez www.gurumotive.com :)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 18 May 2012 - 22:49
Post #529


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
ale zupełnie nieuzasadniony ekonomicznie

Jest uzasadnione, bo zadne v6tt nie da tyu niuta z dołu to raz. A 2 - 2,7 wytrzyma bez rozbierania ponad 800Nm? I jak padnie to kupi sie goly slupek za 1000zł??


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 18 May 2012 - 23:30
Post #530


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





700 wytrzyma ale slupka sie nie kupi za 1000pln, ale czy o to chodzi w tuningu za ile sie kupi slupek? zawsze myslalem ze chodzi o to ile sie da bezawaryjnie a nie o to za ile mozna kupic slupek jak padnie. Rzezba w gownie a wydawanie pieniedzy jak szlachta jakos mi nie idzie w parze. Mi jakos lekko nie idzie wydawnaie tych xxx pln. ale jak widze tylko mi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 18 May 2012 - 23:32
Post #531


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Nie tylko


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybciutki
post Fri, 18 May 2012 - 23:33
Post #532


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





wydaje mi się, że przy tym ile roboty i $$ musiało być ze swapem to argument o słupku i 2,7 bez rozbierania jest bez sensu, ale do kieszeni sobie zaglądać nie będziemy..

ja bym wolał słabszy dół niż górę robiącą robotę tylko z nx, ale co kto lubi..

tak czy inaczej propsy za stworzenie czegoś nieprzeciętnego!


--------------------
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne, proszę o kontakt przez www.gurumotive.com :)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sat, 19 May 2012 - 00:02
Post #533


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





droga ewolucji pewnie ktos dojdzie do dołozenia do tego silnika turbin i kolekorow przynjamniej z rs6 wtedy w tej budzie i manualu bedzie naprawde zabawnie . niut zabija !!! ohmy.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Sat, 19 May 2012 - 00:17
Post #534


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Nie od dzisiaj wiadomo ze jesli chodzi o v8 to najefektywniej wypada V8TT ale zawsze to jest Turbo ktore wstaje wysoko tu jest zupelnie inaczej...nowatorsko na polskim rynku...i za to u mnie ten projekt ma szacun bo wydeptana sciezka to jeszcze nikt nigdy nie zbladzil.
Sie czepiacie, jeden woli rybki inny papugi a jeszcze inny poluje na lamparty w afryce, wlasciciel chcial to ma a po co to juz on jeden wie, co za roznica czy wlasciciel robi auto bo tak mu sie wysnilo czy dlatego ze ktos tak juz zrobil i sie sprawdzilko lub tak jeszcze nikt nie zrobil i bede pierwszy, to jest tuning tu nie ma utartych schamatow ktore nalezy powielac, ogranicza nas jedynie hajs i wyobraznia no i szczezscie ktore bardzo czesto jest decydujacym elementem.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 19 May 2012 - 01:32
Post #535


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Wystarczy wrzucic kompresor za 8-10k pln (co przy cenie silnika jest troche kosztowne) i wtedy by dmuchal od dolu do gory 1.2 czy 1.5 bara. Mozna tez uzyc kompresor odsrodkowy,ale wtedy z obrotami rosnie boost, wiec nie ma ciosu z dolu. Cos za cos. Turbo to najwiecej roboty, chlodzenie, smarowanie, sterowanie doladowaniem. Ten kompresor, ktory zastosowali, po prostu ma swoja pewna wydajnosc i ma dosc niska sprawnosc. 400 koni z seryjncyh 250 , tak jak pisza poprzednicy, to i tak jest bardzo dobry wynik. Przy 250 konnym n/a przy 1 barze z turbo tez by nie wyszlo 500 koni. Turbo, wbrew temu co wiele osob mysli, wcale nie bierze energii z nikad.
V8 z kompresorem to idealny wybor dla ludzi, dla ktorych nie liczy sie 1 przejazd na 1/4 mili, a lubia po prostu miec pod butem niezaleznie od warunkow.

Pytanie do guziora i innych zorientowanych - jakie roznice sa miedzy 4.2 N/A a tym, co siedzi w rs6? Czy maja rozne korby, wal, glowice?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 19 May 2012 - 09:04
Post #536


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(jackkpl @ Sat, 19 May 2012 - 01:32) *
400 koni z seryjncyh 250 , tak jak pisza poprzednicy, to i tak jest bardzo dobry wynik. Przy 250 konnym n/a przy 1 barze z turbo tez by nie wyszlo 500 koni. Turbo, wbrew temu co wiele osob mysli, wcale nie bierze energii z nikad.

mozna bezproblemowo, przykladem jest moje m50 seryjne i 0,9 bara (192seria -> 394KM). Wszystko zalezy od lochy...no i tunera tongue.gif  




co do samochodu, mega wyszlo V8 + kompresor no Panowie przeciez to musi byc odglos smile.gif pieknie.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Sat, 19 May 2012 - 11:22
Post #537


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





CYTAT(kosiniak @ Fri, 18 May 2012 - 23:30) *
700 wytrzyma ale slupka sie nie kupi za 1000pln, ale czy o to chodzi w tuningu za ile sie kupi slupek? zawsze myslalem ze chodzi o to ile sie da bezawaryjnie a nie o to za ile mozna kupic slupek jak padnie. Rzezba w gownie a wydawanie pieniedzy jak szlachta jakos mi nie idzie w parze. Mi jakos lekko nie idzie wydawnaie tych xxx pln. ale jak widze tylko mi.



guzik uzasadnił ekonomike a kosiniak zrozumiał ze dla nich na tym polega tuning , laugh.gif i jeszcze ta rzezba w gownie , tak piszesz zeby powzbudzac kontrowersje rolleyes.gif wsumie nie bedzie nudy w temacie smile.gif







Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 19 May 2012 - 11:53
Post #538


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





co by tam nie gadał projekt jest pionierski i nie ma sie co dziwić ze ma jakies tam niedocianiecia wszystko jest kwestią dopracowania sprzętu a co do v6TT nie ma co porównywać jego zalet do 20 letniej konstrukcji ABZa dopiero Guzik zdobywa wiedze w temacie v8komkresor niekt juz nie pamieta jak S4 BiT były na początku strojone 2X smt6?? Panowie wszystko jest kwestią ogarniecia temetu smile.gif
jednemu to pasuje innemu nie ale niech nikt nie pisze jakiś smutnych historii że 800 Nm nie jedzie angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 19 May 2012 - 12:07
Post #539


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Będzie konfrontacja to się sprawdzi ...bo może się okazać że dzięki niutoną powyżej 600Nm bez nitro ...siła napędowa jest duża i auto bedzie się lepiej odpychało niż 500Nm w jakimś 2,7TT ,bo
przełożenia te same,
opory te same ,

a siła napędowa sporo większa dry.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 19 May 2012 - 13:02
Post #540


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Nie czaje tego lamentu . Silnik przyjął 560 KM na klate , przy czym z 80 zabiera kompresor . Podchodząc do tematu czysto egoistycznie mamy sprawdzony piec na konkretną moc który można wrzucić do audi 80, dokoksować holsetem i mieć auto o osiągach supercara . Imo z turbinami silnikowi było by tylko lżej bo cios w korby mniejszy a i korby nie obciążone napędem kompresora . Co do samych osiągów auta to fajnie że właściciel zdecydował się jednak na zawody zobaczymy jak to jedzie smile.gif .


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 19:13