Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
aw69
post Thu, 17 May 2012 - 21:44
Post #481


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
ps. Osobami dla których ważne sa pomiary RL i mają hamownie w oczach się nie przejmuj bo oni mają swój świat. Zamknięty dosyć heh biggrin.gif


tak się tylko składa że moja hamownia w oczach niewiele się pomyliła.....także jeśli właścicielowi, tunerowi i reszcie osobom z forum taki wynik odpowiada to mi tym bardziej smile.gif
Gratulacje !! i więcej takich projektów laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 May 2012 - 21:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DOHC
post Thu, 17 May 2012 - 21:46
Post #482


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Naprawde fantastyczny wynik . Ciekawe kto pierwszy ubiturbi ten silnik . Gratuluje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 17 May 2012 - 21:46
Post #483


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Juz uturbiamy inny smile.gif Na duuuuuuuzym turbo smile.gif Premiera bardzo wkrotce...


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Thu, 17 May 2012 - 21:49
Post #484


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





prawie bar doladowania w 4 litrowym silniku - przyrost 100 km laugh.gif
instalka etc musi byc mega profi biggrin.gif
ps
boost nie spada bo pasek slizga tylko te "typy" tak maja, w pierwszej lepszej ksiazce jest napisane

Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 17 May 2012 - 21:50
Post #485


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
prawie bar doladowania w 4 litrowym silniku - przyrost 100 km

150 chłopie - bo seria wypluwa zawsze, kazda jedna, 250 smile.gif I wez cwaniaku pod uwage ze kompresor swoje musi "zjeść" z wału wink.gif


CYTAT
ps
boost nie spada bo pasek slizga tylko te "typy" tak maja, w pierwszej lepszej ksiazce jest napisane

Prosze o link smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 17 May 2012 - 21:59
Post #486


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





dopełnieniem formalności będzie konforntacja z jakimś mocnym 2.7 albo 2.2T ale to pewnie kwestia czasu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 17 May 2012 - 22:00
Post #487


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Olsztyn smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 17 May 2012 - 22:13
Post #488


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Eee, mozna sie wczesniej ustawic smile.gif
Ja co prawda mam z lekka usmazone sprzeglo ale w razie potrzeby sluze swoim 2.2T biggrin.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Thu, 17 May 2012 - 22:17
Post #489


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





CYTAT(guzior @ Thu, 17 May 2012 - 21:50) *
150 chłopie - bo seria wypluwa zawsze, kazda jedna, 250 smile.gif I wez cwaniaku pod uwage ze kompresor swoje musi "zjeść" z wału wink.gif



Prosze o link smile.gif


Dziwi mnie to ze brniesz ,swiadczy to tylko jakim jestes ignorantem w tej dziedzinie smile.gif
Jesli mialbys troche pojecia wiedzialbys ze jag robi identyczny wynik na polowe mniejszym doladowaniu z silnika o mniejszej pojemnosci na komponentach ktorych uzyles
Logicznym jest ze cos jest spierdolone rolleyes.gif
ps
Jezeli wychodzi ci pisnie na rf na googlu tez powinienes dac rade laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Thu, 17 May 2012 - 22:21
Post #490


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





to jest masakra,powala na kolana,pozdro i szacun dla własciciela ze przeciera szlaki tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Thu, 17 May 2012 - 22:27
Post #491


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(bartpa @ Thu, 17 May 2012 - 22:17) *
Dziwi mnie to ze brniesz ,swiadczy to tylko jakim jestes ignorantem w tej dziedzinie smile.gif
Jesli mialbys troche pojecia wiedzialbys ze jag robi identyczny wynik na polowe mniejszym doladowaniu z silnika o mniejszej pojemnosci na komponentach ktorych uzyles
Logicznym jest ze cos jest spierdolone rolleyes.gif
ps
Jezeli wychodzi ci pisnie na rf na googlu tez powinienes dac rade laugh.gif

A to kiedy pokażesz swój projekt z 2razy większą sprawnością kompressora od tego ,,spierdoleńca"?
Przecież wiadomo,że jak coś jest pionierskie to potrzebuje czasu na szlif,ale najłatwiej zza monitora pierdolić.
O samochodzie,co tu mówić ohmy.gif


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kubasiek_*
post Thu, 17 May 2012 - 22:37
Post #492









Poezja ciekawe jak by z 3.0 ASN wyszło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 17 May 2012 - 22:43
Post #493


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Kubik_CDTi @ Thu, 17 May 2012 - 22:27) *
A to kiedy pokażesz swój projekt z 2razy większą sprawnością kompressora od tego ,,spierdoleńca"?
Przecież wiadomo,że jak coś jest pionierskie to potrzebuje czasu na szlif,ale najłatwiej zza monitora pierdolić.
O samochodzie,co tu mówić ohmy.gif


Kolega moze miec racje,ze kompresor po prostu jest juz przekrecony i grubo poza mapa. Lepszy wynik moglby wyjsc na mniejszym doladowaniu (np 0.7 bara).
Do takich boostow ponad 1 bar to trzeba twin-screw , cudow nie ma.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 17 May 2012 - 22:53
Post #494


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(hubos21 @ Thu, 17 May 2012 - 22:59) *
dopełnieniem formalności będzie konforntacja z jakimś mocnym 2.7 albo 2.2T ale to pewnie kwestia czasu

jak bedzie w Olsztynie to porowanamy zapewne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 17 May 2012 - 22:55
Post #495


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kosiniak @ Thu, 17 May 2012 - 22:53) *
jak bedzie w Olsztynie to porowanamy zapewne.



Krzysiek jak chlopaki zaopatrza sie konkretnie w NX to moze byc ciezko , no chyba ze braknie gazu to wtedy nie bedzie wogole o czym rozmawiac wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 17 May 2012 - 23:01
Post #496


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ja nie mowie ze bedzie lekko, ma byc jeszcze Bolo, z 560 bylo ost. na gt2871.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 17 May 2012 - 23:06
Post #497


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





szkoda, że ta dwójka tak wchodzi ale najważniejsze żeby silnik wytrzymał bo lekko nie ma, skrzynia też trochę niutona musi dźwigać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 17 May 2012 - 23:10
Post #498


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





prawie 80Ps i 260Nm roznicy miedzy moim 2,7 a tym 4,2 powinno wybaczyc tak "dluga" zmiane biegu. Chociaz mysle ze Noorec "zabilby" nas obu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Thu, 17 May 2012 - 23:32
Post #499


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





"prawie 80Ps i 260Nm roznicy miedzy moim 2,7 a tym 4,2 powinno wybaczyc tak "dluga" zmiane biegu. Chociaz mysle ze Noorec "zabilby" nas obu. "


Wrzućcie Noorcowi do auta brakujące 500kg, bo taka jest różnica masy w porównaniu do S4 , a ten czerwony relikt przeszłości nie ruszy ze startu. Jak już porównujemy to tylko z porządnymi autami.
Gratulacje wskrzeszenia i złamania mitu doładowanego V8. Tak trzymać . Co za wytrzymałość silnika. Jestem pod wielkim wrażeniem. Nie sądziłem że dożyję smile.gif


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 18 May 2012 - 02:40
Post #500


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Gratki auta. Lubię projekty z "innym" podejściem.

QUOTE (pajak101 @ Fri, 18 May 2012 - 00:32) *
Wrzućcie Noorcowi do auta brakujące 500kg, bo taka jest różnica masy w porównaniu do S4 , a ten czerwony relikt przeszłości nie ruszy ze startu. Jak już porównujemy to tylko z porządnymi autami.

Ta wielce mądra wypowiedź śmierdzi pająkiem któwy miał skasować sobie konto i nie wracać na streetracing forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:46