![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak. Głównym problemem było to ze jeden pasek pedził wszystko - alternator, pompe wspomagania i kompresor. Teraz wszystko inne jest na wielorowku, a kompresor na zebatym oddzielnym. Miejsca - jak na lekarstwo - do chlodnicy jest 5mm w nieprzerobionej wersji i 15mm po odsunieciu chlodnicy i wycieciu kawalka belki ze zderzaka...
Moc - nie wiadomo, nawet nie wiadomo jaki boost, bo auto sie sklada dop konca... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Kiedy wyjazd ... już się nie mogę doczekać finału oraz wyniku .
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzisiaj. Własnie koncze dokrecac zderzak
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Uuuu no to czad chyba właściciel też zadowolony ;-) Napisz po pierwszych jazdach jakie doładowanie .
Mocno jestem ciekaw jak to wyjdzie na hamowni ... A czy tam nadal siedzi AHC jak w temacie ?? -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Kielce ![]() |
Guzior, to jest masakra to co wy tam robicie!
Jak przedstawia się cenowo taki mod w audi a8 z tym silnikiem? - na priv. A jak z odprężeniem tego silnika? - czy to na serii? |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Rolka od napinania paska kompresora (jakis TDI) dala dupy (przekosiło ja od naporu paska) przy 0,9bara i spadl pasek. Jutro rozbiórka przodu i sprawdzanie WTF...
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Rolka od napinania paska kompresora (jakis TDI) dala dupy (przekosiło ja od naporu paska) przy 0,9bara i spadl pasek. Jutro rozbiórka przodu i sprawdzanie WTF... No kur... czaki musiało się coś wydarzyć ... ale na tym motorze jest napakowane a jeszcze niedawno było tylko tak luźno ;-) ![]() A teraz : ![]() tam chyba nie za wiele już na co kol wiek miejsca zostało pod maską ;-) Pozdrawiam i szybkiego ukończenia ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wojtek - zebys ty wiedział jak jest poprowadzona woda pod lanca kompresora to bys wymiekl
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Wojtek - zebys ty wiedział jak jest poprowadzona woda pod lanca kompresora to bys wymiekl ![]() Aż taki drut ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Głogów ![]() |
szczerze? tak to wyglada nawet z daleka
![]() |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#271
|
![]() |
Myślę że to miało jeździć a nie wyglądać, jeśli będzie bezproblemowo wtedy nastąpi styling.
Ja kibicuję! |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Styling to może sobie już zrobi nowy właściciel - temu zależy tylko na mocy ;-)
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Panowie, jaki styling? Co tam jest niestetycznie? Wszystko jest tak jak pozwala na to miejsce.
Za niski boost odpowiadała DV-ka sluzaca jako bypass. mamy 1,1bara w dolocie. Jutro strojenia ciag dalszy ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
ciekawe co to będzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A jak wrażenia w porównaniu do tego co było ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wlasciciel mowi ze jest grubo strasznie
![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Czy przełożenie 2,5:1 nie jest lekkim przegięciem? Jak wysoko jest odcinka?
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie jest. 1,1 bara w dolocie jest calkowicie git.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Bardziej chodziło mi o max obroty kompresora, no ale jeśli jest git to ok.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
I jak Guzior udało się wszystko zakończyć z wozem ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:12 |