Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
Nikolas
post Tue, 17 Jan 2012 - 23:08
Post #241


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ciekawe jakie to będzie miało osiągi na RL. Dla mnie projekt petarda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Jan 2012 - 23:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 Jan 2012 - 23:55
Post #242


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Nikolas @ Tue, 17 Jan 2012 - 23:08) *
Ciekawe jakie to będzie miało osiągi na RL. Dla mnie projekt petarda.


zakladajac zdrowa serie 300 koni (nie znam az tak tych oznaczen 4.2 i konfiguracji), doladowujac 0.8 bara powinno byc 40-50% przyrostu mocy. Czyli 450-500 koni juz na wale, podobnie jak s4 kosiniaka, tyle ze tutaj mozna zamielic na 4 lapy dodajac gazu z 1 tys rpm smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Mon, 23 Jan 2012 - 11:53
Post #243


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





i jakie efekty po hamowni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 24 Jan 2012 - 01:13
Post #244


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





hamownia odłożona z powodu za słabej iskry
muszą pójść mocniejsze cewki


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 04 Feb 2012 - 19:37
Post #245


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Kilka modów jakie zawitały pod maską:


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 19:49
Post #246


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





krok w dobrą storne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 04 Feb 2012 - 20:16
Post #247


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





LUBIE TO ;-)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 04 Feb 2012 - 20:26
Post #248


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





teraz to ma jakis sens panowie wub.gif
nic tylko czekac na kreski teraz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Sat, 04 Feb 2012 - 20:46
Post #249


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





Hm, patrząc na to ile razy zmieniła się koncepcja od początku to śmiem twierdzić, że i tak skończy się na biturbo smile.gif Wiem, temat śledzę od początku, właściciel nie chciał turbo, ale tez na początku upieraliście się,że on chce NA smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:02
Post #250


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





STAGE 1 miało być N/A .
STAGE 2 miało być N/A + Nitro
STAGE 3 miało być Turbo lub Kompresor i padło na kompresor .

Ale na tym motorze już turbo nie siądzie .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:35
Post #251


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





i dobrze że padło na kompresor, dźwięk jest świetny:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paput
post Sun, 05 Feb 2012 - 00:02
Post #252


User
Dołączył: Fri, 20 August 2010
Skąd: Puławy





CYTAT(Wojtek_GTX @ Tue, 17 Jan 2012 - 17:54) *
Pewnie jak motor dotrwa do temperatur + 20 na dworze właściciel będzie myślał na jakimś IC-kiem, jest kilka rozwiązań które by było można zaadoptować tyko trzeba odpowiednie dobrać ... ale póki co zobaczymy jak dostanie nowe paliwko

jakie paliwko?

czy taki kompresor nadaje się do V6?


--------------------
a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 05 Feb 2012 - 11:37
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Przez IC dzwiek jest jeszcze lepszy...


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Sun, 05 Feb 2012 - 11:41
Post #254


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





to prosimy o filmik poglądowy jak masz:)
A tak w ogóle to sensowny byłby kompresor w np 2,8v6 w 80-tce?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sun, 05 Feb 2012 - 12:25
Post #255


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





jak wygląda sprawność tego intercoolera chłodnica wody taka mała wydala ??


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paput
post Thu, 16 Feb 2012 - 13:30
Post #256


User
Dołączył: Fri, 20 August 2010
Skąd: Puławy





koledzy orientuje się z was ktoś czy do 2.4 V6 w budzie a4 b5 podejdzie jakiś kompresor? Wiem że instnieją gotowe kity z USA ale kosztują mega duże pieniądze. Chodzi o jakiś kompresor z merca itp?


--------------------
a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 16 Feb 2012 - 15:26
Post #257


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(paput @ Thu, 16 Feb 2012 - 13:30) *
koledzy orientuje się z was ktoś czy do 2.4 V6 w budzie a4 b5 podejdzie jakiś kompresor? Wiem że instnieją gotowe kity z USA ale kosztują mega duże pieniądze. Chodzi o jakiś kompresor z merca itp?

chyba nie ten dział


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 10 Mar 2012 - 21:48
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jako ze non stop dreczył nas problem niestabilnego boostu przez slizgajacy sie pasek postanowilismy zaradzic temu raz na zawsze, zwiekszajac przełozenie na 2,5:1 biggrin.gif




--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gule-gule
post Sat, 10 Mar 2012 - 22:20
Post #259


User
Dołączył: Mon, 17 January 2011





jaka moc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 10 Mar 2012 - 23:19
Post #260


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Sat, 10 Mar 2012 - 21:48) *
Jako ze non stop dreczył nas problem niestabilnego boostu przez slizgajacy sie pasek postanowilismy zaradzic temu raz na zawsze, zwiekszajac przełozenie na 2,5:1 biggrin.gif



Slizgal wam sie pasek wielorowkowy i zrobiliscie taki zebaty ?

Tak na marginesie:
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy,ze taki kompresor przy odpowiednim booscie i obrotach potrzebuje z 60 koni. Az ciezko uwierzyc,ze kawalek gumy (pasek wielorowkowy) potrafi przenosic takie moce.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:37