![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawe jakie to będzie miało osiągi na RL. Dla mnie projekt petarda.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ciekawe jakie to będzie miało osiągi na RL. Dla mnie projekt petarda. zakladajac zdrowa serie 300 koni (nie znam az tak tych oznaczen 4.2 i konfiguracji), doladowujac 0.8 bara powinno byc 40-50% przyrostu mocy. Czyli 450-500 koni juz na wale, podobnie jak s4 kosiniaka, tyle ze tutaj mozna zamielic na 4 lapy dodajac gazu z 1 tys rpm ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
i jakie efekty po hamowni?
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
hamownia odłożona z powodu za słabej iskry
muszą pójść mocniejsze cewki -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
krok w dobrą storne
![]() |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
LUBIE TO ;-)
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
teraz to ma jakis sens panowie
![]() nic tylko czekac na kreski teraz ![]() |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
Hm, patrząc na to ile razy zmieniła się koncepcja od początku to śmiem twierdzić, że i tak skończy się na biturbo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
STAGE 1 miało być N/A .
STAGE 2 miało być N/A + Nitro STAGE 3 miało być Turbo lub Kompresor i padło na kompresor . Ale na tym motorze już turbo nie siądzie . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
i dobrze że padło na kompresor, dźwięk jest świetny:)
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
User Dołączył: Fri, 20 August 2010 Skąd: Puławy ![]() |
Pewnie jak motor dotrwa do temperatur + 20 na dworze właściciel będzie myślał na jakimś IC-kiem, jest kilka rozwiązań które by było można zaadoptować tyko trzeba odpowiednie dobrać ... ale póki co zobaczymy jak dostanie nowe paliwko jakie paliwko? czy taki kompresor nadaje się do V6? -------------------- a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przez IC dzwiek jest jeszcze lepszy...
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
to prosimy o filmik poglądowy jak masz:)
A tak w ogóle to sensowny byłby kompresor w np 2,8v6 w 80-tce? |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
jak wygląda sprawność tego intercoolera chłodnica wody taka mała wydala ??
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
User Dołączył: Fri, 20 August 2010 Skąd: Puławy ![]() |
koledzy orientuje się z was ktoś czy do 2.4 V6 w budzie a4 b5 podejdzie jakiś kompresor? Wiem że instnieją gotowe kity z USA ale kosztują mega duże pieniądze. Chodzi o jakiś kompresor z merca itp?
-------------------- a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
koledzy orientuje się z was ktoś czy do 2.4 V6 w budzie a4 b5 podejdzie jakiś kompresor? Wiem że instnieją gotowe kity z USA ale kosztują mega duże pieniądze. Chodzi o jakiś kompresor z merca itp? chyba nie ten dział -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jako ze non stop dreczył nas problem niestabilnego boostu przez slizgajacy sie pasek postanowilismy zaradzic temu raz na zawsze, zwiekszajac przełozenie na 2,5:1
![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
User Dołączył: Mon, 17 January 2011 ![]() |
jaka moc
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jako ze non stop dreczył nas problem niestabilnego boostu przez slizgajacy sie pasek postanowilismy zaradzic temu raz na zawsze, zwiekszajac przełozenie na 2,5:1 ![]() ![]() Slizgal wam sie pasek wielorowkowy i zrobiliscie taki zebaty ? Tak na marginesie: Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy,ze taki kompresor przy odpowiednim booscie i obrotach potrzebuje z 60 koni. Az ciezko uwierzyc,ze kawalek gumy (pasek wielorowkowy) potrafi przenosic takie moce. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:37 |