Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
guzior
post Mon, 16 Jan 2012 - 18:44
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wiec - temperature zna śpiący, bo on stroił auto razem z właścicielem. Ja nie wypowiem sie, bo nie znam.

CYTAT
i teraz pytanie co na to seryjny motor ??

Bedzie wiadomo jak troche pojezdzi biggrin.gif

Zadnych wtrysków nie bedzie. Bedzie inne paliwo, tylko i wyłacznie smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Jan 2012 - 18:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 16 Jan 2012 - 21:57
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem - mega zadowolony


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Mon, 16 Jan 2012 - 22:04
Post #223


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





Mam prośbę. Nagrajcie w dobrej jakości dźwięk z odpalania tego potwora i parę przegazowań. Chcę to na budzik do telefonu:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 10:11
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wiec z najswiezszych info od Śpiącego i właściciela (ja wczoraj miałem dzien dla żony i byłem "wyłączony"):
- w dolocie 63-65 stopni przy pelnym bucie
- pasek nie slizga
- przy 0,8 bara (zbite bypass-em) 0 stuku na paliwie 98 z Lukoila
- własciciel sie cieszy
- auto podaje jak zle smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 17 Jan 2012 - 10:25
Post #225


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Jakis by sie filmik przydal jak to jedzie smile.gif
I cyferki biggrin.gif z ciekawosci...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 10:51
Post #226


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Spoko, jak silnik dotrwa do czwartku, to bedzie i wykres, i film z hamowni, i z drogi smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Tue, 17 Jan 2012 - 11:18
Post #227


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





CYTAT(guzior @ Tue, 17 Jan 2012 - 10:51) *
Spoko, jak silnik dotrwa do czwartku, to bedzie i wykres, i film z hamowni, i z drogi smile.gif


spoko podejscie jako tuner masz do auta klienta
ale nie ma sie co dziwić w końcu to pionierski projekt wiec właśniciel wiedział na co sie decyduje

ciekawy jestem tej temp w dolocie w lato teraz za oknem fajnie chłodno zima jest a jak sie to bedzie zachowywać w lato przy +30?? excl.gif
nie myslałes nad jakimś wodnym ic lub czyms podobnym??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 Jan 2012 - 12:05
Post #228


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Tue, 17 Jan 2012 - 10:11) *
Wiec z najswiezszych info od Śpiącego i właściciela (ja wczoraj miałem dzien dla żony i byłem "wyłączony"):
- w dolocie 63-65 stopni przy pelnym bucie
- pasek nie slizga
- przy 0,8 bara (zbite bypass-em) 0 stuku na paliwie 98 z Lukoila
- własciciel sie cieszy
- auto podaje jak zle smile.gif


Czy tam jest jakis wodny IC pomiedzy kompresorem a kolektorami?
Z mojego projektu, gdzie M62 dmuchal raptem 0.45 bara wiem, ze przy bardzo malym IC (z calibry 2.0 turbo) temperatura siegala 70 stopni w lecie.

Do projektow bez IC lepiej zakladac kompresory twin screw. Drogie jak cholera (w detalu kolo 3 tys $), ale tam nie trzeba sie martwic o podgrzewanie powietrza nawet przy 1 barze. Chyba C32 amg mialo taki i tez bylo bez icka.

Z drugiej jednak strony kity do hond JRSC sa bez chlodzenia na zwyklych eatonach i tam laduja po 80-90 stopni, a silniki jakos zyja.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 12:49
Post #229


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
spoko podejscie jako tuner masz do auta klienta

Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu.

Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 Jan 2012 - 14:42
Post #230


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(guzior @ Tue, 17 Jan 2012 - 12:49) *
Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu.

Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami


Zeby nie bylo niejasnosci, jestem pod wrazeniem projektu. Dopytuje tylko o aspekty techniczne, zeby sie czegos dowiedziec ,a nie krytykowac.
Co do wspomnianego C32 AMG, to wydaje mi sie,ze tez seryjnie nie ma IC (ale nie jestem pewien), kwestia innego typu kompresora.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 16:18
Post #231


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Zeby nie bylo niejasnosci, jestem pod wrazeniem projektu. Dopytuje tylko o aspekty techniczne, zeby sie czegos dowiedziec ,a nie krytykowac.
Co do wspomnianego C32 AMG, to wydaje mi sie,ze tez seryjnie nie ma IC (ale nie jestem pewien), kwestia innego typu kompresora.


Ja nie odebrałem Twojego postu jako krytyki. Tylko wyjasnilem dlaczego nie dalismy IC biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 17 Jan 2012 - 17:54
Post #232


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Pewnie jak motor dotrwa do temperatur + 20 na dworze właściciel będzie myślał na jakimś IC-kiem, jest kilka rozwiązań które by było można zaadoptować tyko trzeba odpowiednie dobrać ... ale póki co zobaczymy jak dostanie nowe paliwko


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Tue, 17 Jan 2012 - 18:59
Post #233


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





CYTAT(guzior @ Tue, 17 Jan 2012 - 12:49) *
Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu.

Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami



guzior ja jestem pod wrażeniem tego co zrobiliście nie mam Ci człowieku nic do zarzucenia
tylko jestem pod wrażeniem że klient przeznaczył ewentualnie swój silnik dla dobra nauki co niektórym daje juz przetarte szlaki
pomyslcie nad jakims wodnym ic napewno coś mozna by z tym zrobić tongue.gif
jaka może byc orientacyjnie odległość puszki od maski ??ile tam jest miejsca??

tak czy siak projekt jest dla mnie MEGA i bez napinki panowie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 19:02
Post #234


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Od puszki do maski wchodzi palec. Na grubosc. Od chlodnicy do atrapy jest 5mm (dokladny wymiar), od wiatrakow do zderzaka jest 1cm smile.gif

CYTAT
tylko jestem pod wrażeniem że klient przeznaczył ewentualnie swój silnik dla dobra nauki co niektórym daje juz przetarte szlaki

Akurat to nie pierwszy silnik, ktory klient zajechał dla dobra nauki, a jakiś hmm 5 czy 6 smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Tue, 17 Jan 2012 - 19:07
Post #235


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





wg podanych przez Ciebie wymiarów to nie ma gdzie tam juz komar h...ja wcisnąc
teraz to mnie przytkało nie ma miejsca na nic bez ruszania maski
ale jak by to wygladało z jakims garbem czy innym kurnikiem na masce
chyba że auto typowo do upalania wtedy na wyglad wizualny przymykamy oko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 19:12
Post #236


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Auto ma byc totalnym sleeperem, i juz był duuuzy ból jak sie okazało ze zamek z maski musi wyleciec, w musza wjechac zapinki biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 17 Jan 2012 - 20:33
Post #237


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A jak by taka przerobka wygladala w seryjnym A6/S6 4.2 litra (C4) ? Tez trzeba duzo przekladac, czy da rade bez kombinacji wiekszych to ogarnac?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 17 Jan 2012 - 20:46
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





c32 amg ma wc, uściślając
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 17 Jan 2012 - 22:32
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Jest taki gwiz ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 17 Jan 2012 - 22:47
Post #240


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
A jak by taka przerobka wygladala w seryjnym A6/S6 4.2 litra (C4) ?

Z tego co pamietam jak to wyglada pod maska (a dawno nie widziałem Audiolowskiej V8 w "fabrycznym" nadwoziu biggrin.gif) to z miejscem jest naprawde luuuz.

Wojtek - jutro zerkne jak bede w warsztacie, bo w domu, mam strasznie wolny internet....


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:18