![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wiec - temperature zna śpiący, bo on stroił auto razem z właścicielem. Ja nie wypowiem sie, bo nie znam.
CYTAT i teraz pytanie co na to seryjny motor ?? Bedzie wiadomo jak troche pojezdzi ![]() Zadnych wtrysków nie bedzie. Bedzie inne paliwo, tylko i wyłacznie ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem - mega zadowolony
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
Mam prośbę. Nagrajcie w dobrej jakości dźwięk z odpalania tego potwora i parę przegazowań. Chcę to na budzik do telefonu:)
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wiec z najswiezszych info od Śpiącego i właściciela (ja wczoraj miałem dzien dla żony i byłem "wyłączony"):
- w dolocie 63-65 stopni przy pelnym bucie - pasek nie slizga - przy 0,8 bara (zbite bypass-em) 0 stuku na paliwie 98 z Lukoila - własciciel sie cieszy - auto podaje jak zle ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Jakis by sie filmik przydal jak to jedzie
![]() I cyferki ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Spoko, jak silnik dotrwa do czwartku, to bedzie i wykres, i film z hamowni, i z drogi
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
Spoko, jak silnik dotrwa do czwartku, to bedzie i wykres, i film z hamowni, i z drogi ![]() spoko podejscie jako tuner masz do auta klienta ale nie ma sie co dziwić w końcu to pionierski projekt wiec właśniciel wiedział na co sie decyduje ciekawy jestem tej temp w dolocie w lato teraz za oknem fajnie chłodno zima jest a jak sie to bedzie zachowywać w lato przy +30?? ![]() nie myslałes nad jakimś wodnym ic lub czyms podobnym?? |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wiec z najswiezszych info od Śpiącego i właściciela (ja wczoraj miałem dzien dla żony i byłem "wyłączony"): - w dolocie 63-65 stopni przy pelnym bucie - pasek nie slizga - przy 0,8 bara (zbite bypass-em) 0 stuku na paliwie 98 z Lukoila - własciciel sie cieszy - auto podaje jak zle ![]() Czy tam jest jakis wodny IC pomiedzy kompresorem a kolektorami? Z mojego projektu, gdzie M62 dmuchal raptem 0.45 bara wiem, ze przy bardzo malym IC (z calibry 2.0 turbo) temperatura siegala 70 stopni w lecie. Do projektow bez IC lepiej zakladac kompresory twin screw. Drogie jak cholera (w detalu kolo 3 tys $), ale tam nie trzeba sie martwic o podgrzewanie powietrza nawet przy 1 barze. Chyba C32 amg mialo taki i tez bylo bez icka. Z drugiej jednak strony kity do hond JRSC sa bez chlodzenia na zwyklych eatonach i tam laduja po 80-90 stopni, a silniki jakos zyja. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT spoko podejscie jako tuner masz do auta klienta Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu. Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu. Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami Zeby nie bylo niejasnosci, jestem pod wrazeniem projektu. Dopytuje tylko o aspekty techniczne, zeby sie czegos dowiedziec ,a nie krytykowac. Co do wspomnianego C32 AMG, to wydaje mi sie,ze tez seryjnie nie ma IC (ale nie jestem pewien), kwestia innego typu kompresora. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Zeby nie bylo niejasnosci, jestem pod wrazeniem projektu. Dopytuje tylko o aspekty techniczne, zeby sie czegos dowiedziec ,a nie krytykowac. Co do wspomnianego C32 AMG, to wydaje mi sie,ze tez seryjnie nie ma IC (ale nie jestem pewien), kwestia innego typu kompresora. Ja nie odebrałem Twojego postu jako krytyki. Tylko wyjasnilem dlaczego nie dalismy IC ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Pewnie jak motor dotrwa do temperatur + 20 na dworze właściciel będzie myślał na jakimś IC-kiem, jest kilka rozwiązań które by było można zaadoptować tyko trzeba odpowiednie dobrać ... ale póki co zobaczymy jak dostanie nowe paliwko
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
Poluzuj rajtuzy. Przeciez nikt nie da gwarancji na to, ze silnik ktory ma ponad 300tys przebiegu, pochodzi z szopy, nie byl rozbierany i ma dolozony kompresor, nie rozleci sie przy 1 barze boostu. Nie ma zadnego IC, bo nie ma na niego miejsca NIGDZIE, amiedzy pucha kolektora a maska jest miejsca na palce. Nie mowiac o tym, ze z przodu przed chlodnica nie ma miejsca na nic poza 2 SPALami guzior ja jestem pod wrażeniem tego co zrobiliście nie mam Ci człowieku nic do zarzucenia tylko jestem pod wrażeniem że klient przeznaczył ewentualnie swój silnik dla dobra nauki co niektórym daje juz przetarte szlaki pomyslcie nad jakims wodnym ic napewno coś mozna by z tym zrobić ![]() jaka może byc orientacyjnie odległość puszki od maski ??ile tam jest miejsca?? tak czy siak projekt jest dla mnie MEGA i bez napinki panowie ![]() |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Od puszki do maski wchodzi palec. Na grubosc. Od chlodnicy do atrapy jest 5mm (dokladny wymiar), od wiatrakow do zderzaka jest 1cm
![]() CYTAT tylko jestem pod wrażeniem że klient przeznaczył ewentualnie swój silnik dla dobra nauki co niektórym daje juz przetarte szlaki Akurat to nie pierwszy silnik, ktory klient zajechał dla dobra nauki, a jakiś hmm 5 czy 6 ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
wg podanych przez Ciebie wymiarów to nie ma gdzie tam juz komar h...ja wcisnąc
teraz to mnie przytkało nie ma miejsca na nic bez ruszania maski ale jak by to wygladało z jakims garbem czy innym kurnikiem na masce chyba że auto typowo do upalania wtedy na wyglad wizualny przymykamy oko |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Auto ma byc totalnym sleeperem, i juz był duuuzy ból jak sie okazało ze zamek z maski musi wyleciec, w musza wjechac zapinki
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jak by taka przerobka wygladala w seryjnym A6/S6 4.2 litra (C4) ? Tez trzeba duzo przekladac, czy da rade bez kombinacji wiekszych to ogarnac?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
c32 amg ma wc, uściślając
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Jest taki gwiz ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT A jak by taka przerobka wygladala w seryjnym A6/S6 4.2 litra (C4) ? Z tego co pamietam jak to wyglada pod maska (a dawno nie widziałem Audiolowskiej V8 w "fabrycznym" nadwoziu ![]() Wojtek - jutro zerkne jak bede w warsztacie, bo w domu, mam strasznie wolny internet.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:18 |