![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Ja jechałem i w porownaniu do audiolowskiego V8 wypada meeega blado. Jedynka i dwójka w ostataniej "fazie" wolnossacej (po finalnym strojeniu)cw tym aucie tracila trakcje z gazu z 1500 obrotow na suchym przy kapciach 225 ![]() bez strojenia tez roznica wypada mega blado? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Raich co Ty pie...ysz! Wystarczy obejrzeć wykresy BiT i N/A ( nawet bez strojenia) a zobaczysz ( porównasz) ile Nm brakuj V6 do V8 ...jak do tego dodasz mnożnik w postaci przełożenia głownego ..to okazuję się że przy V8 masz tak duży zapas siły napędowej ze bieg zmieniasz ( jeżdżąc cywilnie) przy prędkości obrotowej gdzie w 2,7 dopiero budzi się turbo .
Niestety Moc to pojemność ( na korzyść V8) ,obroty ( porównywalne ) ,ciśnienie nad tłokiem ( tu przewagę ma V6) Zdrówka ![]() guzior ....zanim pocięliście kolektor robiliście jakieś pomiary ?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Raich co Ty pie...ysz! Wystarczy obejrzeć wykresy BiT i N/A ( nawet bez strojenia) a zobaczysz ( porównasz) ile Nm brakuj V6 do V8 ...jak do tego dodasz mnożnik w postaci przełożenia głownego ..to okazuję się że przy V8 masz tak duży zapas siły napędowej ze bieg zmieniasz ( jeżdżąc cywilnie) przy prędkości obrotowej gdzie w 2,7 dopiero budzi się turbo . Niestety Moc to pojemność ( na korzyść V8) ,obroty ( porównywalne ) ,ciśnienie nad tłokiem ( tu przewagę ma V6) Zdrówka ![]() guzior ....zanim pocięliście kolektor robiliście jakieś pomiary ?? jak bym mial ogladac same wykresy to bym matematykiem zostal. w 2.7 nie ma ''turbo'',sa turba(2x).moze przez to reakcja na gaz nie jest taka jak w 2.2T. wklej te wykresy seryjnego 2.7BiT i V8 z s8. bo maksywalne wartosci momentu sa prawie takie same,chce zobaczyc ich roznice na calym wykresie. wiem,ze v8 bedzie mialo lepszy przebieg,dlatego napisalem ''nie bedzie duzej roznicy''. czytaj ze zrozumieniem. |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Generalnie od samego początku jak właściciel podjął się budowy tego B5 z motorem 4.2 V8 to wiedziałem że prędzej czy później wjedzie turbo lub kompresor i mogę wam zagwarantować że to też nie będzie koniec ... apetyt rośnie w miarę jedzenia a kolega lubi mocne wozy ;-)
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
to powiedz koledze,ze robi naprawde ciekawe auto.
ciekawszy projekt od kolejnego DSG na forum ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT w 2.7 nie ma ''turbo'',sa turba(2x).moze przez to reakcja na gaz nie jest taka jak w 2.2T. To ze jest biturbo to akurat gowno daje - bo kazda turbine pedzie 1,35 litra o 3 cylindrach i zareczam Cie, ze taki sam efekt wstawania osiagneli by stosujac jedno wieksze turbo, ktore byloby napedzane przez caly silnik a nie przez silnik z corsy ![]() Hamowania nie bylo, bo własascicielowi nigdy nie bylo po drodze, i zawsze byly jakies "ale" :/ -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
User Dołączył: Fri, 20 August 2010 Skąd: Puławy ![]() |
Ja jechałem i w porownaniu do audiolowskiego V8 wypada meeega blado. Jedynka i dwójka w ostataniej "fazie" wolnossacej (po finalnym strojeniu)cw tym aucie tracila trakcje z gazu z 1500 obrotow na suchym przy kapciach 225 ![]() czyli twierdzisz że V8 to lepszy motor od 2.7BiT? -------------------- a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałbrzych ![]() |
i pociągnę pod jakim względem lepszy??
-------------------- www.wspinaczka-sportowa.pl
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
jesli moge wtrącic swoje 3 grosze to powiem ze każde V8 było,jest i będzie bardziej elastyczne i lepiej wyjdzie z progu od 1000 rpm niz kadzy turbo bądz bi turbo,wolnossak zawsze lepiej wyjdzie z dołu i ma bardziej łagodny wykres niz T z czego przyrost momentu jest zdecydowanie na kozysc T ale od pewnej liczby obrotów,a wolnossak i jeszcze V8 jedzie w kazdym zakresie i jak to sie mawaia V8 its the best
![]() |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
głópek ruszasz z 1000rpm ? jeśli tak toś głópek
![]() |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
jedni dla samego dzwieku inni dla elastyczności,a moja mowa byla o porównaniu jednego jak i drógiego,bo o to bądż co bądz chodziło
![]() |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Elegancko - dużo jeszcze do końca pozostało ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No hmm, wzglednie. Wspawac gniazda wtryskow i uspawac wlot do kompresora
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 October 2011 Skąd: tomaszów maz ![]() |
czesc. quzik duzy koszt jest załozyc kompresor do v8 ?bo mało mi sie zrobiło w zielonym coupe z tomaszowa co robiłes(http://www.youtube.com/watch?v=g3dYMr5A9cc). i czy duzo roboty jest przy tym?
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
PW
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Zarzućcie na yt coś...
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Bardzo ładnie to zrobiłeś
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:39 |