Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
raich
post Sun, 25 Dec 2011 - 22:38
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(guzior @ Sun, 25 Dec 2011 - 21:53) *
Ja jechałem i w porownaniu do audiolowskiego V8 wypada meeega blado. Jedynka i dwójka w ostataniej "fazie" wolnossacej (po finalnym strojeniu)cw tym aucie tracila trakcje z gazu z 1500 obrotow na suchym przy kapciach 225 smile.gif


bez strojenia tez roznica wypada mega blado?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Dec 2011 - 22:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Sun, 25 Dec 2011 - 23:39
Post #182


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Raich co Ty pie...ysz! Wystarczy obejrzeć wykresy BiT i N/A ( nawet bez strojenia) a zobaczysz ( porównasz) ile Nm brakuj V6 do V8 ...jak do tego dodasz mnożnik w postaci przełożenia głownego ..to okazuję się że przy V8 masz tak duży zapas siły napędowej ze bieg zmieniasz ( jeżdżąc cywilnie) przy prędkości obrotowej gdzie w 2,7 dopiero budzi się turbo .
Niestety Moc to pojemność ( na korzyść V8) ,obroty ( porównywalne ) ,ciśnienie nad tłokiem ( tu przewagę ma V6)
Zdrówka wink.gif

guzior ....zanim pocięliście kolektor robiliście jakieś pomiary ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 26 Dec 2011 - 00:01
Post #183


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(kiwi @ Sun, 25 Dec 2011 - 23:39) *
Raich co Ty pie...ysz! Wystarczy obejrzeć wykresy BiT i N/A ( nawet bez strojenia) a zobaczysz ( porównasz) ile Nm brakuj V6 do V8 ...jak do tego dodasz mnożnik w postaci przełożenia głownego ..to okazuję się że przy V8 masz tak duży zapas siły napędowej ze bieg zmieniasz ( jeżdżąc cywilnie) przy prędkości obrotowej gdzie w 2,7 dopiero budzi się turbo .
Niestety Moc to pojemność ( na korzyść V8) ,obroty ( porównywalne ) ,ciśnienie nad tłokiem ( tu przewagę ma V6)
Zdrówka wink.gif

guzior ....zanim pocięliście kolektor robiliście jakieś pomiary ??


jak bym mial ogladac same wykresy to bym matematykiem zostal.
w 2.7 nie ma ''turbo'',sa turba(2x).moze przez to reakcja na gaz nie jest taka jak w 2.2T.
wklej te wykresy seryjnego 2.7BiT i V8 z s8.
bo maksywalne wartosci momentu sa prawie takie same,chce zobaczyc ich roznice na calym wykresie.
wiem,ze v8 bedzie mialo lepszy przebieg,dlatego napisalem ''nie bedzie duzej roznicy''.
czytaj ze zrozumieniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 26 Dec 2011 - 00:05
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Generalnie od samego początku jak właściciel podjął się budowy tego B5 z motorem 4.2 V8 to wiedziałem że prędzej czy później wjedzie turbo lub kompresor i mogę wam zagwarantować że to też nie będzie koniec ... apetyt rośnie w miarę jedzenia a kolega lubi mocne wozy ;-)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 26 Dec 2011 - 00:17
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





to powiedz koledze,ze robi naprawde ciekawe auto.
ciekawszy projekt od kolejnego DSG na forum smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 26 Dec 2011 - 08:40
Post #186


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
w 2.7 nie ma ''turbo'',sa turba(2x).moze przez to reakcja na gaz nie jest taka jak w 2.2T.

To ze jest biturbo to akurat gowno daje - bo kazda turbine pedzie 1,35 litra o 3 cylindrach i zareczam Cie, ze taki sam efekt wstawania osiagneli by stosujac jedno wieksze turbo, ktore byloby napedzane przez caly silnik a nie przez silnik z corsy smile.gif

Hamowania nie bylo, bo własascicielowi nigdy nie bylo po drodze, i zawsze byly jakies "ale" :/


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paput
post Mon, 26 Dec 2011 - 20:19
Post #187


User
Dołączył: Fri, 20 August 2010
Skąd: Puławy





CYTAT(guzior @ Sun, 25 Dec 2011 - 21:53) *
Ja jechałem i w porownaniu do audiolowskiego V8 wypada meeega blado. Jedynka i dwójka w ostataniej "fazie" wolnossacej (po finalnym strojeniu)cw tym aucie tracila trakcje z gazu z 1500 obrotow na suchym przy kapciach 225 smile.gif

czyli twierdzisz że V8 to lepszy motor od 2.7BiT?


--------------------
a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
game
post Mon, 26 Dec 2011 - 21:04
Post #188


User
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Wałbrzych





i pociągnę pod jakim względem lepszy??


--------------------
www.wspinaczka-sportowa.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Mon, 26 Dec 2011 - 21:05
Post #189


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





jesli moge wtrącic swoje 3 grosze to powiem ze każde V8 było,jest i będzie bardziej elastyczne i lepiej wyjdzie z progu od 1000 rpm niz kadzy turbo bądz bi turbo,wolnossak zawsze lepiej wyjdzie z dołu i ma bardziej łagodny wykres niz T z czego przyrost momentu jest zdecydowanie na kozysc T ale od pewnej liczby obrotów,a wolnossak i jeszcze V8 jedzie w kazdym zakresie i jak to sie mawaia V8 its the best cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 26 Dec 2011 - 21:16
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(paput @ Mon, 26 Dec 2011 - 20:19) *
czyli twierdzisz że V8 to lepszy motor od 2.7BiT?


w przypadku Audi oba sa dobre.

CYTAT(głópek @ Mon, 26 Dec 2011 - 21:05) *
lepiej wyjdzie z progu od 1000 rpm niz kadzy turbo bądz bi turbo


ciekawe kto uzywa takiego motoru w tym przedziale rpm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Mon, 26 Dec 2011 - 21:25
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





głópek ruszasz z 1000rpm ? jeśli tak toś głópek laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Mon, 26 Dec 2011 - 21:25
Post #192


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





jedni dla samego dzwieku inni dla elastyczności,a moja mowa byla o porównaniu jednego jak i drógiego,bo o to bądż co bądz chodziło tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 02 Jan 2012 - 18:36
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





UP:



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 02 Jan 2012 - 21:02
Post #194


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Elegancko - dużo jeszcze do końca pozostało ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 03 Jan 2012 - 19:21
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No hmm, wzglednie. Wspawac gniazda wtryskow i uspawac wlot do kompresora


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciuchav8
post Mon, 09 Jan 2012 - 17:14
Post #196


Rookie
Dołączył: Sat, 01 October 2011
Skąd: tomaszów maz





czesc. quzik duzy koszt jest załozyc kompresor do v8 ?bo mało mi sie zrobiło w zielonym coupe z tomaszowa co robiłes(http://www.youtube.com/watch?v=g3dYMr5A9cc). i czy duzo roboty jest przy tym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 09 Jan 2012 - 23:09
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





PW


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:27
Post #198


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No i pomalu pomalu:







Przed chwila auto odpalilo po raz 1 - dzwiek miazdzy cycki biggrin.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:48
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Zarzućcie na yt coś...


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:50
Post #200


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Bardzo ładnie to zrobiłeś smile.gif Duży procent opasania koła kompresora a to ważne. Pasek o siebie nie ociera - tam obok tego błyszczącej rolki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:39