![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mamy magika ktory nam robi takie rzeczy, lacznie z zamocowanie kolektora itp itd
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Oj tam. U ciebie bylo na szybko robione, dlatego flansza od turbo byla niesplanowana
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
ja jak chinola z 2.2 20v odkreciłem na jeszcze ciepłym silniku to kabłąk z tej flanszy sie zrobił ,ale nie planowałem bo w4 zakładach odmowili to zalozyłem i dobrze było podokrecałem i szpilki nie urwało takze zawsze na zimnym tzrba wykrecac zwlaszcza te stalowe kolektory
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Załozna listwa wtryskowa + fotka wiazki hybrydowej ABZ/AGB podczas usuwania i doplatania okablowania. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Już się nie mogę doczekać wyjazdu na pomiar MOCY tego wozu ... no i przejażdżki z właścicielem ;-)
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dodam ze wtryski sa seryjne od C20LET. Listwa z 4 barowym regulatorem. Pompa zostaje seryjna z S4 B5.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fajni to by było jakby była shamowana seria a potem po zrobieniu kolektorów... no ale tak czy owak wiadomo że cieżko w AHC o trzymanie serii, wiec wszytsko powyżej 350KM to bedzie super
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dlaczego przepustnice nie beda z przodu?
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 November 2008 ![]() |
Odpalone, guzik wstawi za niedługo filmiki
![]() |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
No to czekam ...
A właśnie nie lepiej by było gdyby przepustnice były z przodu ?? -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przepustnice z tyłu bo z przodu nie ma miejsca.
Silnik odpalony kompletnie na zywca, z IATem kolo aku, bez podcisnien do FPR-a i do VEMSa. Reakcja na gaz mnie poraza. Jest genialna. Po strojeniu bedzie mega przecinak. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Dobrze sie wkreca, ale zrobcie film z autem w ruchu
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
A nie byłoby prościej kupić S4 B6?
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
A nie byłoby prościej kupić S4 B6? a jeszcze lepiej s6 biturboquatro nitro intecooler przeczytaj temat od poczatku to bedzie wszytko jasne dlaczego tak a nie inaczej -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie o maske - o chlodnice
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
to patenet jak w twojej b3,do bagaja chlodnica i wiecej miejsca pod maską?
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT to patenet jak w twojej b3,do bagaja chlodnica i wiecej miejsca pod maską? I całkowicie żegnasz się ze "streetowością" auta. To znaczy na ulicy pojedziesz, na wakacje już nie. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dokladnie tak...
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:48 |