![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Ładnie. Są jakieś przeciwwskazania do stosowania nierdzewki zamiast alu na kolektory dolotowe? Masa - na korzysc alu Łatwosc zakupu - stal nierdzewna Łatwosc obróbki jesli chodzi o zmiane ksztaltu (zrobienie trabki, przejscie w owal itp) - stal nierdzewna (nie peka tak jak alu) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
A temperatura?
Będą jakieś headshield, przekładki miedzy kolektor a głowice, coby ciepło nie 'przechodziło'? Czy nie wpływa? -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Grzeje sie do tej samej temperatury co aluminium. Nie oddaje tak ciepla jak alu, a ze w srodku scianki nie sa tak porowate jak w odlewach aluminiowych, wiec powietrze nie bedzie sie tak grzalo.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Bardzo mi się podoba, zobaczymy co można wydusić z tego V8 w N/A.
A co do biadolenia, że skundlono s4. No cóż. Jakbym miał kasę to bym mógł wrzucić do ferrari 1.9TDI i nikomu nic do tego. AMEN. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Grzeje sie do tej samej temperatury co aluminium. Nie oddaje tak ciepla jak alu, a ze w srodku scianki nie sa tak porowate jak w odlewach aluminiowych, wiec powietrze nie bedzie sie tak grzalo. Mam to ![]() Powodzenia, z drugim i vemsem. -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
wyglada super, tez czekam co z tego wyjdzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak zapytam nie lepiej bylo zrobic jedna duza puche na te trabki ?? tak jak np w m3 v8 ?? duzo wiecej powietza by sie moglo dostac tak mi sie wydaje... A miejsce widze jest
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
robota profi, ciekawe co na to kunie
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
guzior, ladna robota ale moze weź sie w koncu za męski kolektor
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak jutro przyjedziesz, to zobaczysz meskie turbo - do niego to bedzie potrzebny kolektor
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
nie pościągało kwasówki po finalnym spawaniu ?
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Flansze byly docisniete do głowicy (szrotowe od zajechanego v8) jak do nich spawalismy runnery i odkrecone dopiero po ostygnieciu. Sa proste na tyle ze seryjna gumowa uszczelka daje rade uszczelnic wszystkie niedokonalosci.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a jakby tak przeszlifowac powierzchnie styku z głowica juz po wyspawaniu tak żeby było idealnie prosto... to chyba nie kosztuje dużo ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT a jakby tak przeszlifowac powierzchnie styku z głowica juz po wyspawaniu tak żeby było idealnie prosto... to chyba nie kosztuje dużo ? myślisz ze to takie proste ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
myślisz ze to takie proste ? ![]() ![]() Z pewnoscia masz racje ze nie jest to proste ,ale w moim kolektorze wydechowy flansza byla planowana po finalnym spawaniu , aczkolwiek z pewnoscia ciezko jest umocnowac taki kolektor ,aby szlo przeplanowac flansze -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mam magika co mi planuje kwasowke najzwyczajniej w swiecie i jak jest taka koniecznosc to to robie. W tym przypadku niebylo to konieczne.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
samo planowanie to pikuś....dokładnie jak Rafałek napisał - zamocować kolektor o nieregularnych kształtach, na sztywno tak żeby nie popsuć kolektora ani maszyny planującej wymaga juź niezłej gimnastyki. Dlatego zazwyczaj tokarze mają w nosie taką robote. Szlifowania tyle co kot napłakał a przygotowania kilka godzin.
Pozatym ten kolektor z fotek wyżej to właściwie 2 osobne kolektory których nie idzie rozdzielić....... Idealna konstrukacja do splanowania powierzchni ![]() |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ale wygląda przekozacko ;-) też będę taki chciał jak się odkuje ... działać działać
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 07:00 |