Shoutbox 0 nowych PW 


33 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS, 571KM/830Nm
guzior
post Wed, 31 Aug 2011 - 07:18
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Ładnie. Są jakieś przeciwwskazania do stosowania nierdzewki zamiast alu na kolektory dolotowe?

Masa - na korzysc alu
Łatwosc zakupu - stal nierdzewna
Łatwosc obróbki jesli chodzi o zmiane ksztaltu (zrobienie trabki, przejscie w owal itp) - stal nierdzewna (nie peka tak jak alu)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 31 Aug 2011 - 07:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
raku
post Wed, 31 Aug 2011 - 09:21
Post #102


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





A temperatura?

Będą jakieś headshield, przekładki miedzy kolektor a głowice, coby ciepło nie 'przechodziło'?
Czy nie wpływa?


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 31 Aug 2011 - 10:48
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Grzeje sie do tej samej temperatury co aluminium. Nie oddaje tak ciepla jak alu, a ze w srodku scianki nie sa tak porowate jak w odlewach aluminiowych, wiec powietrze nie bedzie sie tak grzalo.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Wed, 31 Aug 2011 - 11:22
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Bardzo mi się podoba, zobaczymy co można wydusić z tego V8 w N/A.

A co do biadolenia, że skundlono s4. No cóż. Jakbym miał kasę to bym mógł wrzucić do ferrari 1.9TDI i nikomu nic do tego. AMEN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raku
post Wed, 31 Aug 2011 - 12:00
Post #105


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





CYTAT(guzior @ Wed, 31 Aug 2011 - 10:48) *
Grzeje sie do tej samej temperatury co aluminium. Nie oddaje tak ciepla jak alu, a ze w srodku scianki nie sa tak porowate jak w odlewach aluminiowych, wiec powietrze nie bedzie sie tak grzalo.


Mam to wink.gif

Powodzenia, z drugim i vemsem.


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 03 Sep 2011 - 16:38
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów













--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 03 Sep 2011 - 17:26
Post #107


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





wyglada super, tez czekam co z tego wyjdzie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 08 Sep 2011 - 18:41
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów













--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 08 Sep 2011 - 19:14
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak zapytam nie lepiej bylo zrobic jedna duza puche na te trabki ?? tak jak np w m3 v8 ?? duzo wiecej powietza by sie moglo dostac tak mi sie wydaje... A miejsce widze jest


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 08 Sep 2011 - 19:43
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





robota profi, ciekawe co na to kunie


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 08 Sep 2011 - 20:29
Post #111


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





guzior, ladna robota ale moze weź sie w koncu za męski kolektor smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 09 Sep 2011 - 08:02
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jak jutro przyjedziesz, to zobaczysz meskie turbo - do niego to bedzie potrzebny kolektor smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 09 Sep 2011 - 10:00
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





nie pościągało kwasówki po finalnym spawaniu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 09 Sep 2011 - 13:15
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Flansze byly docisniete do głowicy (szrotowe od zajechanego v8) jak do nich spawalismy runnery i odkrecone dopiero po ostygnieciu. Sa proste na tyle ze seryjna gumowa uszczelka daje rade uszczelnic wszystkie niedokonalosci.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 09 Sep 2011 - 14:08
Post #115


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a jakby tak przeszlifowac powierzchnie styku z głowica juz po wyspawaniu tak żeby było idealnie prosto... to chyba nie kosztuje dużo ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 09 Sep 2011 - 14:29
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
a jakby tak przeszlifowac powierzchnie styku z głowica juz po wyspawaniu tak żeby było idealnie prosto... to chyba nie kosztuje dużo ?


myślisz ze to takie proste ? smile.gif znajdź mi też jakiegoś szlifierza/tokarza co się tego podejmie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 09 Sep 2011 - 14:35
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(aw69 @ Fri, 09 Sep 2011 - 14:29) *
myślisz ze to takie proste ? smile.gif znajdź mi też jakiegoś szlifierza/tokarza co się tego podejmie smile.gif



Z pewnoscia masz racje ze nie jest to proste ,ale w moim kolektorze wydechowy flansza byla planowana po finalnym spawaniu , aczkolwiek z pewnoscia ciezko jest umocnowac taki kolektor ,aby szlo przeplanowac flansze


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 09 Sep 2011 - 14:55
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Mam magika co mi planuje kwasowke najzwyczajniej w swiecie i jak jest taka koniecznosc to to robie. W tym przypadku niebylo to konieczne.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 09 Sep 2011 - 15:20
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





samo planowanie to pikuś....dokładnie jak Rafałek napisał - zamocować kolektor o nieregularnych kształtach, na sztywno tak żeby nie popsuć kolektora ani maszyny planującej wymaga juź niezłej gimnastyki. Dlatego zazwyczaj tokarze mają w nosie taką robote. Szlifowania tyle co kot napłakał a przygotowania kilka godzin.

Pozatym ten kolektor z fotek wyżej to właściwie 2 osobne kolektory których nie idzie rozdzielić....... Idealna konstrukacja do splanowania powierzchni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 09 Sep 2011 - 16:09
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ale wygląda przekozacko ;-) też będę taki chciał jak się odkuje ... działać działać


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 07:00