Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SAAB TURBO evo X - 416,5KM i 521Nm @ 1.8 > 1,5bara, 900NG z B204L dotleniony przez TD05H-152G6-12T
adam87
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:52
Post #81


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





A jaki czas na 1/4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mirage
post Sun, 18 Dec 2011 - 14:14
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





A ćwiartka wyglądała wczoraj tak:



--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 18 Dec 2011 - 14:35
Post #83


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Czyli co, adama 330 konny nadal szybszy? Jak to mozliwe smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sun, 18 Dec 2011 - 14:57
Post #84


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Pierwsze 20 metrów pokonuję znacznie szybciej. Na mecie mam 5km/h mniej. Ale 13,4 to i tak świetny czas i pewnie wystarczy jeszcze parę razy wystartować na lepszej nawierzchni i mój rekord z poprzedniego sezonu zostanie pobity. Mam nadzieje że w 2012 ja też się poprawię wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 18 Dec 2011 - 18:36
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(jackkpl @ Sun, 18 Dec 2011 - 14:35) *
Czyli co, adama 330 konny nadal szybszy? Jak to mozliwe smile.gif

Adaś lepiej ogarnia Saaba no i co najistotniejsze na różnych torach były dokonywane pomiary oraz EVO X ma duże ciężkie hamulce z przodu tongue.gif

Tak dla ciekawości przedstawiam wykresy Adama87 i Saaba EVO X:


Może jeszcze wpływ na czasy mają koła, 380konny lata na 17 z oponami 235.45R17 a Adama na 16 z 225/45R16...
Fakt że też mnie dziwi że przy takiej masie, małej mocy, beznadziejnie zestopniowanej saabowskiej skrzyni takie czasy rąbie biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 19 Dec 2011 - 21:41
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





a czy na chwilę obecną adama saab na RL potrafi powtórzyć czas zmierzony na foto?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Mon, 19 Dec 2011 - 22:01
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





na foto to sobie można zmierzyć.......... szerokość szczęki


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 19 Dec 2011 - 22:41
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





fotokomórki (TAG, RA) uważasz za gorsze niz racelogic?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Mon, 19 Dec 2011 - 22:48
Post #89


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Na chwile obecna nie bede w stanie bo docieram silnik jeszcze przez 700km. Ale jak tylko skoncze to wezme od Mirage'a RL i sprawdze ile pomogło mocniejsze sprzeglo i pozbycie sie balansów smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Thu, 22 Dec 2011 - 09:41
Post #90


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Ten kolektor wydechowy, jaką masz średnicę rur? 38mm czy więcej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 22 Dec 2011 - 11:08
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





kolektor z rurek 42x2mm, do tej mocy co jest obecnie wydaje mi się że lepszy by był z 38x2mm bo turbo szybciej by wstawało...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Thu, 22 Dec 2011 - 11:13
Post #92


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Ok. pisałem ci priv ale masz pełną skrzynkę. Czyli bedę szukal 38mm na kolektor do tego mojego fiato-saaba. Turbo już mam: hx35w
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:03
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wleciały kolejne mody, pierwszymi z nich było pospawanie kolektora i dołożenie wspornika do DP którego nie było bez pośpiech, przez co po roku eksploatacji ładnie popękał kolektor...
Zostało to naprawione i dodatkowo wleciał 2 barowy map sensor, auto dostrojone na doładowaniu 1,8bara opadającym od 5500obr.min wraz z obrotami do 1,5bara - mimo że APC pracuje na 100% to boost i tak opada, chyba koniec wydajności turbiny z EVO X....


Także z tym nagłym spadkiem momentu na wysokich obrotach nic nie dało zrobić, grzebanie w zapłonie absolutnie nic nie wnosiło a i zubażanie mieszanki także nic nie poprawiało...
Co ciekawe seryjna 16letnia pompa paliwa już nie wyda na więcej mocy, w przedziale 5600-5800obr.min na chwilę jest pik AFR do 12,6 po czym spada z powrotem do 11,5...



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:38
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





auto mocno jedzie srodkiem, ale nie widzę dużego sensu kręcenia do 7k...6500 i zmiana biegu moim zdaniem jest maksem, żeby wykorzystać potencjał.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:41
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kręcenie do 7000 to jedynie na jedynce i dwójce...
Trzeba by koło kompresji w turbinie większe zapodać to może by ta góra się poprawiła, ale jakoś na ebay nie mogę znaleźć takowych, do EVO 4-9 pełno a do dyszki nie ma nic...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 03 Feb 2012 - 21:24
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





zrob pomiar na obciazeniu - bo ta gora cos neinaturalnei wyglada jak na turbo z evo x


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 03 Feb 2012 - 21:28
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Trzeba będzie odwiedzić obciążeniówkę... Być może całe orurowanie dolotu fi47mm coś blokuje... ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:01
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





sa tyko z muszla dolotowa za 120f


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 04 Feb 2012 - 22:31
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Muszę zmierzyć w tej turbinie z EVO X średnicę ośki oraz ile mam miejsca do gwintu i najchętniej był koło kompresji z GT3076 zapodał które ma średnicę ośki 6mm i wysokość koła kompresji 35,8mm - fajnie mogło by to dawać radę lag pewno minimalnie większy ale może 450KM by było biggrin.gif
A nawet jeśli mocy by nie doszło bo strona gorąca by blokowała to chociaż żeby moc była płasko do odcinki a nie tendencja spadkowa...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 05 Feb 2012 - 22:35
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Mozna zawsze zapodac wirnik cieply z oską od gt30+komoresor 76mm i wtedy dopiero wyjdzie cos fajnego ala fp green 52lb/min .
Sa tez takie kółka kompresora wykonane w tej samej technologii co seria gtx garretta niby wydajniejsze i lepiej wstaje biggrin.gif trzeba przemyslec sprawe.....


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46