![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
A jaki czas na 1/4?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
A ćwiartka wyglądała wczoraj tak:
![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czyli co, adama 330 konny nadal szybszy? Jak to mozliwe
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Pierwsze 20 metrów pokonuję znacznie szybciej. Na mecie mam 5km/h mniej. Ale 13,4 to i tak świetny czas i pewnie wystarczy jeszcze parę razy wystartować na lepszej nawierzchni i mój rekord z poprzedniego sezonu zostanie pobity. Mam nadzieje że w 2012 ja też się poprawię
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Czyli co, adama 330 konny nadal szybszy? Jak to mozliwe ![]() Adaś lepiej ogarnia Saaba no i co najistotniejsze na różnych torach były dokonywane pomiary oraz EVO X ma duże ciężkie hamulce z przodu ![]() Tak dla ciekawości przedstawiam wykresy Adama87 i Saaba EVO X: ![]() Może jeszcze wpływ na czasy mają koła, 380konny lata na 17 z oponami 235.45R17 a Adama na 16 z 225/45R16... Fakt że też mnie dziwi że przy takiej masie, małej mocy, beznadziejnie zestopniowanej saabowskiej skrzyni takie czasy rąbie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a czy na chwilę obecną adama saab na RL potrafi powtórzyć czas zmierzony na foto?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
na foto to sobie można zmierzyć.......... szerokość szczęki
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
fotokomórki (TAG, RA) uważasz za gorsze niz racelogic?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Na chwile obecna nie bede w stanie bo docieram silnik jeszcze przez 700km. Ale jak tylko skoncze to wezme od Mirage'a RL i sprawdze ile pomogło mocniejsze sprzeglo i pozbycie sie balansów
![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ten kolektor wydechowy, jaką masz średnicę rur? 38mm czy więcej?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
kolektor z rurek 42x2mm, do tej mocy co jest obecnie wydaje mi się że lepszy by był z 38x2mm bo turbo szybciej by wstawało...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ok. pisałem ci priv ale masz pełną skrzynkę. Czyli bedę szukal 38mm na kolektor do tego mojego fiato-saaba. Turbo już mam: hx35w
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No wleciały kolejne mody, pierwszymi z nich było pospawanie kolektora i dołożenie wspornika do DP którego nie było bez pośpiech, przez co po roku eksploatacji ładnie popękał kolektor...
Zostało to naprawione i dodatkowo wleciał 2 barowy map sensor, auto dostrojone na doładowaniu 1,8bara opadającym od 5500obr.min wraz z obrotami do 1,5bara - mimo że APC pracuje na 100% to boost i tak opada, chyba koniec wydajności turbiny z EVO X.... ![]() Także z tym nagłym spadkiem momentu na wysokich obrotach nic nie dało zrobić, grzebanie w zapłonie absolutnie nic nie wnosiło a i zubażanie mieszanki także nic nie poprawiało... Co ciekawe seryjna 16letnia pompa paliwa już nie wyda na więcej mocy, w przedziale 5600-5800obr.min na chwilę jest pik AFR do 12,6 po czym spada z powrotem do 11,5... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
auto mocno jedzie srodkiem, ale nie widzę dużego sensu kręcenia do 7k...6500 i zmiana biegu moim zdaniem jest maksem, żeby wykorzystać potencjał.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kręcenie do 7000 to jedynie na jedynce i dwójce...
Trzeba by koło kompresji w turbinie większe zapodać to może by ta góra się poprawiła, ale jakoś na ebay nie mogę znaleźć takowych, do EVO 4-9 pełno a do dyszki nie ma nic... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
zrob pomiar na obciazeniu - bo ta gora cos neinaturalnei wyglada jak na turbo z evo x
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Trzeba będzie odwiedzić obciążeniówkę... Być może całe orurowanie dolotu fi47mm coś blokuje... ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
sa tyko z muszla dolotowa za 120f
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Muszę zmierzyć w tej turbinie z EVO X średnicę ośki oraz ile mam miejsca do gwintu i najchętniej był koło kompresji z GT3076 zapodał które ma średnicę ośki 6mm i wysokość koła kompresji 35,8mm - fajnie mogło by to dawać radę lag pewno minimalnie większy ale może 450KM by było
![]() A nawet jeśli mocy by nie doszło bo strona gorąca by blokowała to chociaż żeby moc była płasko do odcinki a nie tendencja spadkowa... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Mozna zawsze zapodac wirnik cieply z oską od gt30+komoresor 76mm i wtedy dopiero wyjdzie cos fajnego ala fp green 52lb/min .
Sa tez takie kółka kompresora wykonane w tej samej technologii co seria gtx garretta niby wydajniejsze i lepiej wstaje ![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46 |