![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Haha 50mm to mają nissany 200SX S14 z SR20DET, W naszych Saabach jest fi 65mm !! ale co z tego jak orurowanie tłoczące ma w środku 47mm a w tym power capie na wejściu jest zwężka do 42mm:
http://photo.platonoff.com/Auto/20060521.S...ody_Inlet_Pipe/ A poprawia się to tak że się ucina część i dospawuje kawał alu rurki fi 60mm coś jak tutaj: ![]() W swojej zielonej 900 tak zrobiłem, bardzo ale to bardzo po tym zabiegu poprawił się dół i reakcja na gaz... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Dokładnie, ta rura daje dużo. Nie tyle mocy co zachowania się samego silnika
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Ta co siada na seryjne orurowanie (np.: z GS'a lub Abbott'a, notabene za srylion GBP (326 aktulanie))i ma tą fajną zwężkę na początku (od strony IC)? Bo z tego co wiem, u Was obu jest od WY z IC do przepustnicy jedna średnica
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Na I biegu i tak mam zapłon w granicach 6-10 stopni maks... Jest dobrze jedyne co to bym chciał na dniach ogarnąć to kolanko nad przepustnicą gazu coby nie było w nim zwężki 42mm ![]() Ja już nad tym pracuje od pewnego czasu. ![]() -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dokładnie, ta rura daje dużo. Nie tyle mocy co zachowania się samego silnika mocy też daje ![]() Fabryczne kolanko nad przepustnicą zawęża się do 43mm przy czym przepustnica ma aż 65mm ! JA skróciłem fleksem to kolanko o dobre 8cm pozbywając się przy tym zakrętu no i otrzymałem już przekrój 47mm, do tego kolanko silikonowe 45 stopni gięcie fi 52mm i bez strojenia zanotowałem takie przyrsty: ![]() zilustrowanie tego modu ![]() ![]() ![]() W aucie troszkę się pozmieniało i żeby nie było że auto jest mocne a nie hamuje to na przednią oś wleciały 330mm tarcze zcisnakne przez większe zaciski hamulcowe z modelu 9-5 AERO: ![]() ![]() ![]() Zaraz uderzamy na pomiary z Race Logica 100-200 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
100 juz macie
![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
330mm to z czego to, z nowego Aero? ja mam 308 z 9-5 Aero.
Już kumam. Zaciski takie jak u mnie, a tarcza większa od czegoś tam. Pewnie od nowego opla jakiegoś-Insignia OPC? -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
aż miło patrzeć na ten wykres po takim modzie. Przyrost niesamowity
![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No, w koncu i hebel jest odpowiedni. Zeby jeszcze dalo rade tanio pozbyc sie tego saabowego "gumowego" prowadzenia, to byloby idealnie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
mój się gumowo nie prowadzi
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Coobcio a co to za "mod rozrządu"? On chyba też coś dał? Bo coś mi się wierzyć nie chce że poprawienie przepływu na kolanku dało przyrost 17KM i 44NM! Tak czy inaczej w poniedziałek atakuję mojego Saaba "kątówką"
![]() -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 May 2010 Skąd: Kazimierz Dolny/ Warszawa ![]() |
Mod rozrządu to już wcześniej był, na wykresie jest przyrost po samej wymianie rurek dolotowych
![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
No, w koncu i hebel jest odpowiedni. Zeby jeszcze dalo rade tanio pozbyc sie tego saabowego "gumowego" prowadzenia, to byloby idealnie. załóż koła 17" i nie będzie tak gumowato ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na 16" już się gumowato nie prowadzi, fakt że akurat do tego egzemplarza wleciały wachacze z Vectry A + poliuretan - bardzo to poprawiło prowadzenie i trakcję, normalnie pewnie można autem się poruszać, choć w zakrętach zrobiło się nadsterowne...
Ps. Mod rozrządu w tym wypadku polegał na cofnięciu jednocześnie wałka ssącego i wydechowego, taki przyniosło dał efekt samego cofania wałków: ![]() Za sprawą nastawnej zębatki którą made in Poland ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Pierwszy wykres to 0-100 w 5,40s i 0-190 w 14,33. Za chwilę wkleję tabelki z porównaniem z moim "żarłaczem drogojadem".
![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehe z 3 na 4 zapiąłem niemal jak DSG ledwo co się wykresik załamał
![]() Mokro ślisko myślę że jakieś wysokie 4 sek do paki na tym Federalu RSR by było do ogarnięcia zwłaszcza jakby szybko zapiąć II bieg bo tu widzę że zwłoka trwała dobre 0,4 sek... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No to teraz porównanie, do którego musiałem wybrać porównywalnych, zmierzonych danych. 0-200 nie było możliwe, więc jest 0-190:
Krótka skrzynia daje radę. Przez to, że do 100 samochód jest szybszy - do 190 też - ale tylko od zera: ![]() ![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No górą strasznie zdycha ten czarny ale popracuje się nad tym - liczę że pokręcenie wałeczkiem pomoże...
Śmiesznie jest że po mimo najkrótszej skrzyni jakiej montowano w Saabach na IV biegu jedzie 209km/h @ 7000obr.min -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Z drugiej strony zobacz, czy warto wymieniać skrzynię za de facto niewielkie pieniądze (ale roboty trochę i czasu) aby być od 0 do 190km/h 3,12m z przodu (czyli o długość smarta)
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Wielkie dzięki za foty zębatek regulowanych . Pozdrawiam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:19 |