Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


 
Reply to this topicStart new topic
> Accord F18B2 soft turbo
kowal86
post Sun, 10 Jul 2011 - 22:06
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 10 July 2011





Witam, jestem posiadaczem Accorda VI gen z silnikiem F18B2 i soft turbo.
Turbina Garrett T3.
Wiadomo, stopień sprężania w tym silniku dosyć wysoki - 10:1.
Silnik zdrowy, po remoncie w lutym. Wszystko seryjne.
I teraz pytanko: mam szerokopasmowy afr, czy przy utrzymaniu afru w odpowiednich granicach, doładowaniu 0.4 i bez pełnej katacji silnika o każdej porze dnia i nocy silnik wytrzyma ? Normalnie sobie jeżdżę do 0, ewentualnie 0.1, a czasami przycisnę bardziej, ale generalnie nie katuję.
Strojeniem zajmuję się sam, mam ecumastera III i oddzielnie strojenie do lpg.
Parę opinii chciałbym usłyszeć, ale bez opinii w stylu, że to nieopłacalny projekt, albo "trzeba sobie było type r kupić".
Poproszę o zdanie osób, które znają temat.
Dzięki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Jul 2011 - 22:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zylka23oln
post Fri, 15 Jul 2011 - 09:52
Post #2


Rookie
Dołączył: Sun, 10 July 2011
Skąd: Olsztyn





Widziałem już gdzieś ten projekt smile.gif chyba na accordklub. Jak wszystko dobrze wystrojone, i ogarnięte na dobrych gratach to przy 0.4 nic nie powinno się dziać. W USA jeździ pełno podobnych f20 i wszystko git wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Fri, 15 Jul 2011 - 16:11
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Norwaja





CYTAT(kowal86 @ Sun, 10 Jul 2011 - 22:06) *
Witam, jestem posiadaczem Accorda VI gen z silnikiem F18B2 i soft turbo.
Turbina Garrett T3.
Wiadomo, stopień sprężania w tym silniku dosyć wysoki - 10:1.
Silnik zdrowy, po remoncie w lutym. Wszystko seryjne.
I teraz pytanko: mam szerokopasmowy afr, czy przy utrzymaniu afru w odpowiednich granicach, doładowaniu 0.4 i bez pełnej katacji silnika o każdej porze dnia i nocy silnik wytrzyma ? Normalnie sobie jeżdżę do 0, ewentualnie 0.1, a czasami przycisnę bardziej, ale generalnie nie katuję.
Strojeniem zajmuję się sam, mam ecumastera III i oddzielnie strojenie do lpg.
Parę opinii chciałbym usłyszeć, ale bez opinii w stylu, że to nieopłacalny projekt, albo "trzeba sobie było type r kupić".
Poproszę o zdanie osób, które znają temat.
Dzięki smile.gif


Probowalem kiedys stroic swojego accorda F20A4 ecumasterem ,ale sie poddalem.Blad EGR na okraglo i limp mode przy jezdzie na pol gwizdka... dopiero jak wsadzilem P06 i crome to zaczelo jezdzic,jednak najlepiej bylo na VEMSie smile.gif
Ten silnik spokojnie powinien wytrzymac 0.4 Bar jednak miej na uwadze ,ze oprocz paliwa musisz ustawic tez zaplon.


--------------------
Accord 91' F20A4 2.2 N/A 11.5:1CR(tloki od RSXa)/272deg Pb/E85
CRV 97' B20B - seria i tylko seria :(
Mitsubishi Space Wagon 4x4 4g63 + T Pb/E85 - modyfikacje w toku......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 22 December 2014 - 21:25