![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Sierra/scorpio 2.0 Dohc 8v, przed 94r 53mm http://allegro.pl/przepustnica-ford-sierra...3496637542.html
Idzie je dorwać taniej niż na aukcji, np. na sierrafan, albo ford scorpio team... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
wielkie dzięki za pomoc, a może komuś się trafiła przepustnica z wymiarów które szukam żeby miała tą samą średnice na wejściu co na wyjściu ? szukałem i nic a próbuję obejść 200 funciaków netto od jenveya
![]() |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Czym najlepiej taki silnik z dołożonym itb wystroić?Akurat u mnie dotyczyć to będzie m52b28. Planuje to zrobić na ekumasterze (chyba że ma ktoś inne "nie drogie " pomysły) Jeśli ecumaster to lepsze efekty będą na Map czy na Maf? Przepływkę można dać z m62 3,5" więc raczej wąskie gardło by to nie było.Po za tym s50 też mają przepływki i im to nie przeszkadza. Ecumaster jako Fuel implant, AlphaN?Wszystkie sugestie mile widziane.
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
U mnie w s50 po likwidacji przeplywki i waskiego gardla od niej, wgraniu alpha-n roznica byla kolosalna.
Jesli planujesz itb to raczej bez przeplywki. Ecu master chyba ogarnia m52. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Z tego co wcześniej chłopaki pisali najlepiej stroić po AlphaN w trybie FI. Ponoć na MAP sensorze są zbyt duże pulsacje
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
lepiej emu , wiecej zabawy ale zaplonem tez mozna sie pobawic
w det III i FI zaplonu nie ruszysz a do deta i tak potrzbujesz szerokopasmowke z kontrolerem wiec cenowo moze wyjsc niewielka roznica |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Ok dzięki
|
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
szukam przepustnic 50-60mm do budowy itb liczy się kompaktowy rozmiar/konstrukcja jak np. ta ![]() bez żadnych zbędnych kanałów w środku itp. macie jakieś pomysły z jakiego auta ? z tego co badałem temat to motocykle nie mają aż tak dużych do jakiego silnika? m3 e90 ma srednice motylka okolo 50mm z tego co pamietam. posiadam takie. Ty patrz a ja ostatnio przy itb i walku 324stopnie moglem zejsc do 600 obrotow stabilnych bez problemu. Dobrze, że nie wiedziałem, że się nie da. w jakim silniku z ciekawosci? |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Garb
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Odkope troche, ale mam nadzieje uzyskac pomoc.
wolne obroty mam zrealizowane ori krokowcem. krokowiec bierze powietrze przed przepustnicami, nastepnie trafia ono do malego kolektorka rozprowadzajacego powietrze za poszczegolne przepustnice, do ktorego rowniez wipiete jest podcisnienie regulatora i podcisnienie do serwa hebli. pytanie jest: czy takie wpiecie serwa jest poprawne czy tez nie? teoretycznie powinno byc ok,a praktycznie? szukam rozwiazania niepoprawnego dzialania hebli spowodowanego zlym, jak mi sie wydaje dzialaniem serwa. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Serwo działa nawet jak weźmiesz z jednego cylindra podciśnienie - zaślep krokowca i zobacz jak działa serwo
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Może średnice przewodów masz złe? Pokaż zdjęcię. Mi w silniku 1.8 serwo świetnie działało zasilane tylko z jednej przepustnicy.
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Takie wpiecie jest ok.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jaki przewod podlaczyles?
jak zalozylem sylikonowy to byl zbyt miekki i sie zalamywal. sztywny bez opasek. |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
lepiej emu , wiecej zabawy ale zaplonem tez mozna sie pobawic w det III i FI zaplonu nie ruszysz a do deta i tak potrzbujesz szerokopasmowke z kontrolerem wiec cenowo moze wyjsc niewielka roznica Oczywiście że ruszy. Kwestia tego by był odpowiedni trigger na wale żeby go DET obsługiwał, a w BMW jest taki napewno. |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
![]() na estetyke nie patrzcie bo to wersja bardzo beta. piate odejscie niebieskim przewodem od kolektorka(samoroby) jest do elektrozaworka par paliwa. reszta chyba opisu nie potrzebuje. Serwo działa nawet jak weźmiesz z jednego cylindra podciśnienie - zaślep krokowca i zobacz jak działa serwo sprawdzilem opcje bez serva i jest tak samo. czyli jak szybko wciskam(kopę-hamowanie awaryjne) pedal to jest taka jakby poduszka-sila hamowania narasta powoli zamiast byc odrazu blisko maksymalnej i pedal tez nie leci odrazu do punktu,w ktorym staje tylko opada powoli. odpialem tez krokowca i moze nawet wspomaganie bylo ciut wieksze(ale na sama sile wspomaganai nie narzekam), ale ten objaw powyzej takze wystepowal. na zgaszonym silniku pedal nie pracuje jak kiedys czyli kiedy juz nie ma podcisnienia w servie, ten jalowy skok pedalu jest bardzo lekki, ale po nim odrazu jest beton. u mnie teraz jest taka wlasnie jakby poduszka, dzis mi przyszlo do glowy, ze moze faktycznie gdzies w pompie abs uklad jest zapowietrzony. choc jak wyjmowalem servo to nie wypinalem pompy z ukladu. servo wyglada na szczelne bo nawet po kilku dniach trzyma podcisnienie (wartosci nie sprawdzalem). zauwazylem tez, ze jadac z obciazeniem, jak sobie raz lewa noga przyhamuje i wykorzystam podcisnienie zmagazynowane w ukladzie to za drugim razem juz wspomagania nie ma. jest to niby logiczne tylko pytanie czy servo jest tak malym akumulatorem ze starcza na jedno nadepniecie padalu? oczyiscie jak puszcze gaz to podcisnienei/wspomaganie sie pojawia. Może średnice przewodów masz złe? Pokaż zdjęcię. Mi w silniku 1.8 serwo świetnie działało zasilane tylko z jednej przepustnicy. srednice przewodow od kolektora(a wczesniej krokowca) za przepustnice maja 5.5 wew, ale potem wchodzac w korpus zwezaja sie do 4mm. na zasilanie powietrzem jest to ciut malo bo musialem lekko uchylic przepustnice zeby chcial pracowac na wolnych. nie powoduja one jednak spodku podcisnienia bo po puszczeniu gazu bez problemu osiaga ono 1bar jaki przewod podlaczyles? jak zalozylem sylikonowy to byl zbyt miekki i sie zalamywal. sztywny bez opasek. przewody to poliuretan i na silnikowe podcisnienie wystarczaja. od kolektora(tej mojej samoroby) do serva leci ori jak było. Przy tym wszystkim nie jestem wcale pewny czy wpiecie serva w jeden kanal cos zmieni. albo powietrze w ukladzie albo servo padlo dobrze mysle? nie podejrzewam za bardzo itb i jego "podlaczenia" -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
po co elektrozawor par paliwa jest podlaczony?
ja zostawilem tylko zawor wpiety w wiazke elektryczna. |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
montował ktoś ITB do EW10J4 albo XU10J4? ciężko mi coś w internecie znaleźć z projektów, a interesuje mnie ile wyszło i przy jakich modach.
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
montował ktoś ITB do EW10J4 albo XU10J4? ciężko mi coś w internecie znaleźć z projektów, a interesuje mnie ile wyszło i przy jakich modach. http://www.racingforum.pl/index.php?showto...92657&st=60 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=89157 Ogólnie kolega MadeInPoland plus pewnie jak zaczepisz Kontrolma to też Ci powie co i jak. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Hej,
szukam informacji jak zbudować ITB, chodzi mi o najprostsze obliczenia i zasady których trzeba się trzymać aby nie popełnić podstawowych błędów i aby całość miała "ręce i nogi". Silnik to 2.0 16v Zetece silvertop z Mondeo mk1/2, głowica będzie obrobiona, planuje lekko doprężyć motor, wałki pipercams 285h, flansza i wtryski z kolektora ST170, przepustnice z GSXR 750 99r - 46mm. Sterowanie EasyEcu 3+. Planuję kręcić do góra 7,5k rpm, na korby wpadną ARP. Całość będzie siedzieć w Fieście mk3 więc nie mam wiele miejsca na rozbudowany dolot (mała odległość do grodzi), planuje airboxa z doprowadzeniem 80-100mm i filtr/stożek w okolicach zderzaka. W linku poniżej, na samym dole strony są 4 zdjęcia podobnego konfigu właśnie w Fieście, obrazuje to trochę ilość miejsca jaką mam do wykorzystania. http://www.mez.co.uk/ms10-new.html Na co zwrócić uwagę przy składaniu tego w całość, jakich trąbek użyć? Itd, itp. Pomimo amatorskiej zabawy z autem nie chciałbym odwalić totalnej druciarni. Pozdrawiam. -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:08 |