Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> ITB-wszytsko o individual throttle body
Dziku
post Wed, 11 Sep 2013 - 17:26
Post #261


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Sierra/scorpio 2.0 Dohc 8v, przed 94r 53mm http://allegro.pl/przepustnica-ford-sierra...3496637542.html
Idzie je dorwać taniej niż na aukcji, np. na sierrafan, albo ford scorpio team...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Sep 2013 - 17:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Adam R.
post Wed, 11 Sep 2013 - 17:49
Post #262


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





wielkie dzięki za pomoc, a może komuś się trafiła przepustnica z wymiarów które szukam żeby miała tą samą średnice na wejściu co na wyjściu ? szukałem i nic a próbuję obejść 200 funciaków netto od jenveya wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Thu, 07 Nov 2013 - 23:28
Post #263


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Czym najlepiej taki silnik z dołożonym itb wystroić?Akurat u mnie dotyczyć to będzie m52b28. Planuje to zrobić na ekumasterze (chyba że ma ktoś inne "nie drogie " pomysły) Jeśli ecumaster to lepsze efekty będą na Map czy na Maf? Przepływkę można dać z m62 3,5" więc raczej wąskie gardło by to nie było.Po za tym s50 też mają przepływki i im to nie przeszkadza. Ecumaster jako Fuel implant, AlphaN?Wszystkie sugestie mile widziane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 08 Nov 2013 - 10:31
Post #264


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





U mnie w s50 po likwidacji przeplywki i waskiego gardla od niej, wgraniu alpha-n roznica byla kolosalna.
Jesli planujesz itb to raczej bez przeplywki.
Ecu master chyba ogarnia m52.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Fri, 08 Nov 2013 - 11:01
Post #265


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Z tego co wcześniej chłopaki pisali najlepiej stroić po AlphaN w trybie FI. Ponoć na MAP sensorze są zbyt duże pulsacje smile.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Fri, 08 Nov 2013 - 14:48
Post #266


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





lepiej emu , wiecej zabawy ale zaplonem tez mozna sie pobawic
w det III i FI zaplonu nie ruszysz a do deta i tak potrzbujesz szerokopasmowke z kontrolerem wiec cenowo moze wyjsc niewielka roznica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Fri, 08 Nov 2013 - 21:02
Post #267


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Ok dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 16 Feb 2014 - 12:09
Post #268


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Adam R. @ Wed, 11 Sep 2013 - 17:27) *
szukam przepustnic 50-60mm do budowy itb liczy się kompaktowy rozmiar/konstrukcja
jak np. ta

bez żadnych zbędnych kanałów w środku itp.

macie jakieś pomysły z jakiego auta ?
z tego co badałem temat to motocykle nie mają aż tak dużych


do jakiego silnika?
m3 e90 ma srednice motylka okolo 50mm z tego co pamietam.
posiadam takie.

CYTAT(Jaqo @ Sat, 15 Jun 2013 - 12:51) *
Ty patrz a ja ostatnio przy itb i walku 324stopnie moglem zejsc do 600 obrotow stabilnych bez problemu. Dobrze, że nie wiedziałem, że się nie da.

w jakim silniku z ciekawosci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 16 Feb 2014 - 19:15
Post #269


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Garb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 07 Nov 2014 - 22:25
Post #270


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





Odkope troche, ale mam nadzieje uzyskac pomoc.
wolne obroty mam zrealizowane ori krokowcem. krokowiec bierze powietrze przed przepustnicami, nastepnie trafia ono do malego kolektorka rozprowadzajacego powietrze za poszczegolne przepustnice, do ktorego rowniez wipiete jest podcisnienie regulatora i podcisnienie do serwa hebli. pytanie jest: czy takie wpiecie serwa jest poprawne czy tez nie? teoretycznie powinno byc ok,a praktycznie? szukam rozwiazania niepoprawnego dzialania hebli spowodowanego zlym, jak mi sie wydaje dzialaniem serwa.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 07 Nov 2014 - 23:22
Post #271


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Serwo działa nawet jak weźmiesz z jednego cylindra podciśnienie - zaślep krokowca i zobacz jak działa serwo


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 07 Nov 2014 - 23:22
Post #272


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Może średnice przewodów masz złe? Pokaż zdjęcię. Mi w silniku 1.8 serwo świetnie działało zasilane tylko z jednej przepustnicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 08 Nov 2014 - 05:17
Post #273


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Takie wpiecie jest ok.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 08 Nov 2014 - 16:10
Post #274


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jaki przewod podlaczyles?
jak zalozylem sylikonowy to byl zbyt miekki i sie zalamywal.
sztywny bez opasek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Sat, 08 Nov 2014 - 19:39
Post #275


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





CYTAT(opornick @ Fri, 08 Nov 2013 - 14:48) *
lepiej emu , wiecej zabawy ale zaplonem tez mozna sie pobawic
w det III i FI zaplonu nie ruszysz a do deta i tak potrzbujesz szerokopasmowke z kontrolerem wiec cenowo moze wyjsc niewielka roznica

Oczywiście że ruszy. Kwestia tego by był odpowiedni trigger na wale żeby go DET obsługiwał, a w BMW jest taki napewno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Thu, 13 Nov 2014 - 22:02
Post #276


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów






na estetyke nie patrzcie bo to wersja bardzo beta.
piate odejscie niebieskim przewodem od kolektorka(samoroby) jest do elektrozaworka par paliwa. reszta chyba opisu nie potrzebuje.

CYTAT(Bartek ZTR @ Fri, 07 Nov 2014 - 23:22) *
Serwo działa nawet jak weźmiesz z jednego cylindra podciśnienie - zaślep krokowca i zobacz jak działa serwo

sprawdzilem opcje bez serva i jest tak samo. czyli jak szybko wciskam(kopę-hamowanie awaryjne) pedal to jest taka jakby poduszka-sila hamowania narasta powoli zamiast byc odrazu blisko maksymalnej i pedal tez nie leci odrazu do punktu,w ktorym staje tylko opada powoli. odpialem tez krokowca i moze nawet wspomaganie bylo ciut wieksze(ale na sama sile wspomaganai nie narzekam), ale ten objaw powyzej takze wystepowal. na zgaszonym silniku pedal nie pracuje jak kiedys czyli kiedy juz nie ma podcisnienia w servie, ten jalowy skok pedalu jest bardzo lekki, ale po nim odrazu jest beton. u mnie teraz jest taka wlasnie jakby poduszka, dzis mi przyszlo do glowy, ze moze faktycznie gdzies w pompie abs uklad jest zapowietrzony. choc jak wyjmowalem servo to nie wypinalem pompy z ukladu. servo wyglada na szczelne bo nawet po kilku dniach trzyma podcisnienie (wartosci nie sprawdzalem).
zauwazylem tez, ze jadac z obciazeniem, jak sobie raz lewa noga przyhamuje i wykorzystam podcisnienie zmagazynowane w ukladzie to za drugim razem juz wspomagania nie ma. jest to niby logiczne tylko pytanie czy servo jest tak malym akumulatorem ze starcza na jedno nadepniecie padalu? oczyiscie jak puszcze gaz to podcisnienei/wspomaganie sie pojawia.

CYTAT(Jaqo @ Fri, 07 Nov 2014 - 23:22) *
Może średnice przewodów masz złe? Pokaż zdjęcię. Mi w silniku 1.8 serwo świetnie działało zasilane tylko z jednej przepustnicy.

srednice przewodow od kolektora(a wczesniej krokowca) za przepustnice maja 5.5 wew, ale potem wchodzac w korpus zwezaja sie do 4mm. na zasilanie powietrzem jest to ciut malo bo musialem lekko uchylic przepustnice zeby chcial pracowac na wolnych. nie powoduja one jednak spodku podcisnienia bo po puszczeniu gazu bez problemu osiaga ono 1bar

CYTAT(raich @ Sat, 08 Nov 2014 - 16:10) *
jaki przewod podlaczyles?
jak zalozylem sylikonowy to byl zbyt miekki i sie zalamywal.
sztywny bez opasek.

przewody to poliuretan i na silnikowe podcisnienie wystarczaja. od kolektora(tej mojej samoroby) do serva leci ori jak było.


Przy tym wszystkim nie jestem wcale pewny czy wpiecie serva w jeden kanal cos zmieni. albo powietrze w ukladzie albo servo padlo dobrze mysle? nie podejrzewam za bardzo itb i jego "podlaczenia"


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 15 Nov 2014 - 18:18
Post #277


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





po co elektrozawor par paliwa jest podlaczony?
ja zostawilem tylko zawor wpiety w wiazke elektryczna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 12 Dec 2014 - 17:20
Post #278


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





montował ktoś ITB do EW10J4 albo XU10J4? ciężko mi coś w internecie znaleźć z projektów, a interesuje mnie ile wyszło i przy jakich modach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 12 Dec 2014 - 18:49
Post #279


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(siewcu @ Fri, 12 Dec 2014 - 17:20) *
montował ktoś ITB do EW10J4 albo XU10J4? ciężko mi coś w internecie znaleźć z projektów, a interesuje mnie ile wyszło i przy jakich modach.


http://www.racingforum.pl/index.php?showto...92657&st=60
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=89157

Ogólnie kolega MadeInPoland plus pewnie jak zaczepisz Kontrolma to też Ci powie co i jak.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Thu, 20 Oct 2016 - 10:37
Post #280


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Hej,
szukam informacji jak zbudować ITB, chodzi mi o najprostsze obliczenia i zasady których trzeba się trzymać aby nie popełnić podstawowych błędów i aby całość miała "ręce i nogi".

Silnik to 2.0 16v Zetece silvertop z Mondeo mk1/2, głowica będzie obrobiona, planuje lekko doprężyć motor, wałki pipercams 285h, flansza i wtryski z kolektora ST170, przepustnice z GSXR 750 99r - 46mm. Sterowanie EasyEcu 3+. Planuję kręcić do góra 7,5k rpm, na korby wpadną ARP.

Całość będzie siedzieć w Fieście mk3 więc nie mam wiele miejsca na rozbudowany dolot (mała odległość do grodzi), planuje airboxa z doprowadzeniem 80-100mm i filtr/stożek w okolicach zderzaka.
W linku poniżej, na samym dole strony są 4 zdjęcia podobnego konfigu właśnie w Fieście, obrazuje to trochę ilość miejsca jaką mam do wykorzystania.
http://www.mez.co.uk/ms10-new.html

Na co zwrócić uwagę przy składaniu tego w całość, jakich trąbek użyć? Itd, itp.
Pomimo amatorskiej zabawy z autem nie chciałbym odwalić totalnej druciarni.

Pozdrawiam.


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 12 13 14 15 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:08