Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 42 43 44 45 >  
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
dajmon
post Thu, 21 Jan 2016 - 21:10
Post #861


Rookie
Dołączył: Sun, 02 November 2014





Dwie miękkie i dwie średnie wystarcza miękka pracuje od 5 do 20 stopni zaś średnia od10 do 25 stopni.

Ja osobiście jeżdżę na ss,s,ssh toyota mr2 w dieslu dobrze to znosi 380km 720N testuje wszystkie opony

Niestety rozmiar w 16 jest tylko jeden 205x50R16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Jan 2016 - 21:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
P@bLO
post Thu, 21 Jan 2016 - 23:07
Post #862


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





A jak się ma w rzeczywistości ta szerokość do 205 np. W RS-R lub innej zwykłej opinię?
Szukam do 400KM i 500Nm FWD ~1200-1300kg


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joneg
post Thu, 21 Jan 2016 - 23:22
Post #863


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 April 2011
Skąd: PZNmiastodoznań





CYTAT(dajmon @ Thu, 21 Jan 2016 - 21:10) *
Dwie miękkie i dwie średnie wystarcza miękka pracuje od 5 do 20 stopni zaś średnia od10 do 25 stopni.

Ja osobiście jeżdżę na ss,s,ssh toyota mr2 w dieslu dobrze to znosi 380km 720N testuje wszystkie opony

Niestety rozmiar w 16 jest tylko jeden 205x50R16

Ha. W takim razie jechałem z tobą na 1/4 w Częstochowie. Audi a3 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Fri, 22 Jan 2016 - 07:55
Post #864


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





CYTAT(dajmon @ Thu, 21 Jan 2016 - 21:10) *
Ja osobiście jeżdżę na ss,s,ssh toyota mr2 w dieslu dobrze to znosi 380km 720N testuje wszystkie opony

W jakim rozmiarze? Jaka różnica między SS a S ?


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 22 Jan 2016 - 09:46
Post #865


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(dajmon @ Thu, 21 Jan 2016 - 21:10) *
Ja osobiście jeżdżę na ss,s,ssh toyota mr2 w dieslu dobrze to znosi 380km 720N testuje wszystkie opony


ohmy.gif

Sorry za OT - można gdzieś to obejrzeć? Jest na forum, ewentualnie fb? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Fri, 22 Jan 2016 - 12:12
Post #866


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Tez jestem bardzo ciekaw mr2 diesel biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dajmon
post Fri, 22 Jan 2016 - 21:00
Post #867


Rookie
Dołączył: Sun, 02 November 2014





Hej rozmiar 205/50 R16 miedzy ss a s jest taka ze na ss przy +10 robisz krótki bernout przed startem i z ciśnienia 0,8 robi się 1,2-1,4 przy wyższej temperaturze bez rozgrzewania a s +17.

MR 2 diesel wicemistrz Czech 2015 w Polsce niestety 5 za daleko żeby ogarnąć wszystkie imprezy czas 11.862 można zobaczyć na drag Race list
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dajmon
post Fri, 22 Jan 2016 - 21:01
Post #868


Rookie
Dołączył: Sun, 02 November 2014





Hej rozmiar 205/50 R16 miedzy ss a s jest taka ze na ss przy +10 robisz krótki bernout przed startem i z ciśnienia 0,8 robi się 1,2-1,4 przy wyższej temperaturze bez rozgrzewania a s +17.

MR 2 diesel wicemistrz Czech 2015 w Polsce niestety 5 za daleko żeby ogarnąć wszystkie imprezy czas 11.862 można zobaczyć na drag Race list
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Sat, 23 Jan 2016 - 13:14
Post #869


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Na szybko:

225/45R16 Toyo R888 czy 205/50R16 Profil XR01 SS? 1/4 mili, 400KM FWD


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 23 Jan 2016 - 18:14
Post #870


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja osobiscie na cwiare bralbym profila. koledze w duzo slabszym aucie r888 duzo mniej kleil od toyo t1r i krecil gorsze czasyna cwiare. r888 ma za twarde scianki boczne zeby miec dobra trakcje przy starcie. np takie hoosiery zupelnie te boki maja miekkie. a r888 jest tego przeciwienstwem i maja beton scianki.
https://www.youtube.com/watch?v=mfJejgODr3E


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joneg
post Sun, 24 Jan 2016 - 15:11
Post #871


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 April 2011
Skąd: PZNmiastodoznań





Swoją drogą jak wysoki jest bieżnik w nowej xr-01?
I czy można ją dociąć (pogłębić), jeśli tak to ile?
Mieszanka średnia i miekką 225/45/17.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joneg
post Wed, 03 Feb 2016 - 10:47
Post #872


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 April 2011
Skąd: PZNmiastodoznań





Podbijam i również pytam.

Czy jest sens (jeśli tak to jaki?) brać w/w opony o utwardzonej ściance? Do czego stricte jest dedykowana taka opona (mówimy oczywiście o tej samej mieszance)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Wed, 03 Feb 2016 - 13:45
Post #873


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





Z profilem jak i z większoscia nalewek jest ten problem że sa robione na róznych karkasach i często dostaje sie opony nalane na 4 róznych marek uzywkach. To oznacza że każda z tych opon pod ekstremalnym obciazeniem bedzie sie zachowywać zupełnie innaczej. O ile na wilgotnym gdy nie ma dużych przeciążeń to te opony sa jeszcze przewidywalne to na suchym cudów nie ma co sie spodziewać. Ta opona będzie sie kładła, a pompowanie slika na duże ciśnienia jest bez sensu, bo wtedy tracimy grip. I żadne wzmacnianie ścianek tu wiele nie pomoże, bo chodzi o całą konstrukcję karkasu, a szczególnie przejście przez bark. Jak ktoś szuka opony na ćwiartkę to może i to ma sens, ale do jazdy po zakrętach lepiej zainwestować w inną gumę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 11 Feb 2016 - 23:13
Post #874


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





W nawiązaniu do innego wątku - Jak taki Profil - Xr-01 miękki, 15", przez producenta na deszcz przygotowany się spisuje - właśnie na deszczu na torze chropawym t- lotnisko - Ułęż?
Wytrzymuje więcej niż jeden dzień jazdy ? Auto FWD, 1160kg, 150KM.
Stosował / stosuje ktoś ?
Przy jego cenie zużycie, aż tak bardzo by nie bolało może.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Fri, 12 Feb 2016 - 13:05
Post #875


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





W E9 Profil SS docięty mocno na deszcz był genialny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gofer
post Mon, 15 Feb 2016 - 14:28
Post #876


User
Dołączył: Sat, 16 November 2002
Skąd: Wawa





Chce sobie skompletować opony na pojeżdżawki, Ułęż, Jastrząb może Kielce.
Samochód to Audi 80 b4 Avant Quattro, 2.8V6. Nie wnikamy dlaczego taki, i nie kupię E30. biggrin.gif
Rozmiar opon: 215/45/17
Taka konfiguracja będzie dobra:
- 4szt. miękkie, docięte na deszcz
- 4szt. średnie, seria na suchy asfalt
Wystarczy na początek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 15 Feb 2016 - 17:13
Post #877


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wystarczy, ale na suche coś lepszego lepiej weź


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Mon, 15 Feb 2016 - 18:02
Post #878


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





CYTAT(piwo @ Sat, 23 Jan 2016 - 18:14) *
ja osobiscie na cwiare bralbym profila. koledze w duzo slabszym aucie r888 duzo mniej kleil od toyo t1r i krecil gorsze czasyna cwiare. r888 ma za twarde scianki boczne zeby miec dobra trakcje przy starcie. np takie hoosiery zupelnie te boki maja miekkie. a r888 jest tego przeciwienstwem i maja beton scianki.


Nie moge się zgodzić, jesli są świeże i potrafisz je rozgrzać, ciężko o lepsza oponę z Homologacją do 1/4. U mnie sprawowała się lepiej od Profila, Markguma i Extreme vr1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilen
post Fri, 04 Mar 2016 - 18:42
Post #879


User
Dołączył: Sun, 17 March 2013
Skąd: Pruszków





Kłaniam się wszystkim, bo to mój pierwszy post.
Przebrnąłem przez ten wątek z mocno zmiennym podejściem do Profila XR-01 i jesienią jednak zakupiłem sobie dwie miękkie i dwie średnie. Założyłem to do hondy Civic '98 1,4 lekko dłubniętej i wybebeszonej czyli około 100KM i nieco ponad tonę z kierowcą. W listopadzie po suchym ale około 5-8 stopni asfalcie przejechałem na tym zestawie jeden kjs i odniosłem wrażenie, że opony trzymają przyzwoicie ale chyba się nie zagrzały odpowiednio bo raczej przy utracie przyczepności dochodziło do ślizgania niż do przegrzania. Dodatkowo mieszanka miękka, którą mam na tyle nie zużyła się prawie wcale (jeszcze jest farba na bieżniku), a przejechane było według KD 87 km w tym około 10 km OESowych.
Teraz pytanie czy na takie warunki była za twarda mieszanka? Czy na tor Kielce do mojego samochodu na gorące dni będzie to mieszanka wystarczająca czy dokupić twardszą? Na jakiej mieszance powinienem jeździć w warunkach takich jak są obecnie (kilka stopni na plusie, możliwe lekkie opady) ?

Ze swoich opinii dodam jeszcze że na ostatnim SuperOESie w Kielcach opony Profil trzymały lepiej niż sześcioletnie zimówki Pneumant i trzyletnie letnie Firestone TZ200. Oczywiście nie były idealne ale było przyzwoicie.
https://www.youtube.com/watch?v=g25uYQSa9Us
Takie warunki były.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Mon, 22 Aug 2016 - 08:37
Post #880


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Mam problem z zamówieniem, a mianowicie jego nie otrzymałem (złożone 02.08 i od razu zapłacone). Zamawiałem przez stronę internetową. Wysłałem już pełno maili i zero odzewu. Numeru tel. na stronie brak. Znalazłem ich na allegro (chyba - nazwa firmy taka sama, ale adres inny), ale taki numer nie istnieje! http://allegro.pl/letnie-bieznikowane-prof...5997407042.html
Ma ktoś pewny kontakt do tej firmy? Chciałbym otrzymać towar i zapomnieć (już nigdy nic od nich nie kupię). W przeciwnym wypadku udam się na komisariat zgłosić oszustwo.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 42 43 44 45 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:08