Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
Styku
post Tue, 18 Mar 2014 - 14:32
Post #701


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Gratulacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Mar 2014 - 14:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
reza
post Tue, 18 Mar 2014 - 21:03
Post #702


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





no ja(bmw e36 m52b30) na ostatnim superoesie w poznaniu w pierwszym przejeździe na średnich xr01, wykręciłem 11 czas(140 startujących) zaraz za kilkoma evo i sti na wyczynowych oponach. potem było fatalnie bo rypnął mocny deszcz a nie miałem deszczówek...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 19 Mar 2014 - 11:49
Post #703


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





czy może ktos wie gdzie mogę szukac 16" - najlepiej 225/50(lub55)/16 - w profilach i maxsportach nie ma takich rozmiarów sad.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 19 Mar 2014 - 11:51
Post #704


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Rewelacyjny wynik, biorąc pod uwagę różnicę w cenie do opony wyczynowej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 09 Apr 2014 - 12:13
Post #705


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Jaki może być orientacyjny przebieg na oponie Tornado Sport H, czyli mieszanka twarda w samochodzie na co dzień? Warto zakładać te opony, czy mija się z celem?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 09 Apr 2014 - 16:42
Post #706


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(Łukasz GDY @ Wed, 09 Apr 2014 - 12:13) *
Jaki może być orientacyjny przebieg na oponie Tornado Sport H, czyli mieszanka twarda w samochodzie na co dzień? Warto zakładać te opony, czy mija się z celem?

Nawet jeśli zrobiłbyś połowę przebiegu opony najwyższej półki, to ta opona kosztuje mniej niż połowę ceny takiej opony. Trakcja powinna być lepsza niż każdej opony cywilnej, więc porównywać by trzeba było do opon ukierunkowanych na sport.
A tu jest analogiczna sytuacja. Nie zrobisz tyle samo kilometrów na R888 co na cywilnej oponie z wysokiej półki. A cena Tornada jest ewidentnie niższa niż Toyo, Yokohamy czy Federala.
A przebieg nie powinien być połowę mniejszy ale trzeba się liczyć z tym, że będzie 30 % mniejszy niż na cywilnej oponie. Ale ta wartość jest mało precyzyjna. Wszystko zależy jakie auto, jakie trasy, jak użytkowane. Więc masz koszt na kilkometr jak zwykłej opony a trakcję jak w oponie o na prawdę dobrych parametrach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 09 Apr 2014 - 16:46
Post #707


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Dzięki, o taką odpowiedź właśnie chodziło.

Jeszcze takie pytanko, jaką wysokość bieżnika mają Tornado Sport?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 13 Apr 2014 - 08:17
Post #708


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Czy XR01 w rozmiarze 185/55 r15 nadaje się do lekkiego (1000kg) RWD 250KM/320NM.Czy jednak za wąski rozmiar.Użytkowanie-ostrzejsza jazda na codzień,często jakieś kreski.Jeśli tak to jaką konfigurację przód/tył polecacie.Jazda tylko w ciepłe suche dni,bardzo lekki tył-brak trakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Sun, 13 Apr 2014 - 19:26
Post #709


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





moim zdaniem bedzie za wąskie na bmw-sport jeden forumowicz takie kupił do e30 strokera m50b30 i na tyle nie dawały rady, auto jest coprawda lekkie ale moc i moment sa jednak dosc spore, np. w bmw-challenge do dłubnietych i odchudzonych e30 318is daja 205/50r15(federala,r1r) wiec mozna dać xr-01 205/50r16 przód sredni tył twardy, ewentualnie średni na obie osie. ale na lato(20-30 stopni) srednia na tyle bedzie za miekka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 13 Apr 2014 - 22:01
Post #710


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





No tak tylko że ja chcę zostać przy 15" Szkoda że nie ma szerszych xr01 w rozmiarach 15" ale nie ja pierwszy i nie ja jeden to powtarzam cool.gif .
Trzeba chyba pozukać federala ,tylko te pękanie dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 14 Apr 2014 - 00:10
Post #711


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Cześć,

Pacjent to BMW E36 325i, środek kompletnie goły, z przodu 6 cylindrów na żeliwnym bloku. Rozmiar niestety minimum 17" (hamulec). Niedługo troszkę dociąży klatka.

Zastosowanie: na suche mam już gładkie slicki dunlopa, teraz szukam czegoś, co sprawdzi się na mokrym i na ulicę (ulica bardzo sporadycznie, czasem wieczorkiem, jak bardzo mnie podkusi - dłuższe dystanse na lawecie). Generalnie Kielce, Ułęż (kielce nie najczęściej, ale chyba najistotniejsze - bo tam jak popada, to jest ostro). Rozmiar - myślałem o 215/45R17. Dobry pomysł? Co radzisz z mieszankami? I jakie nacięcie? Przeczytałem Twój mini-poradnik (kilka stron temu) i najbardziej przemawia do mnie wzór nr 2, ale piszesz, że to raczej do aut 4WD. Lepszy będzie nr 3 (podobny, tylko bez wzdłużnego nacięcia po wewnętrznej stronie)? I czy lepiej to da radę na mokrym od Uniroyala Rainport 3 (bo to też rozważam)?

Pozdrawiam,
Paweł


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 14 Apr 2014 - 11:41
Post #712


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(pawel934 @ Mon, 14 Apr 2014 - 00:10) *
Cześć,

Pacjent to BMW E36 325i, środek kompletnie goły, z przodu 6 cylindrów na żeliwnym bloku. Rozmiar niestety minimum 17" (hamulec). Niedługo troszkę dociąży klatka.

Zastosowanie: na suche mam już gładkie slicki dunlopa, teraz szukam czegoś, co sprawdzi się na mokrym i na ulicę (ulica bardzo sporadycznie, czasem wieczorkiem, jak bardzo mnie podkusi - dłuższe dystanse na lawecie). Generalnie Kielce, Ułęż (kielce nie najczęściej, ale chyba najistotniejsze - bo tam jak popada, to jest ostro). Rozmiar - myślałem o 215/45R17. Dobry pomysł? Co radzisz z mieszankami? I jakie nacięcie? Przeczytałem Twój mini-poradnik (kilka stron temu) i najbardziej przemawia do mnie wzór nr 2, ale piszesz, że to raczej do aut 4WD. Lepszy będzie nr 3 (podobny, tylko bez wzdłużnego nacięcia po wewnętrznej stronie)? I czy lepiej to da radę na mokrym od Uniroyala Rainport 3 (bo to też rozważam)?

Pozdrawiam,
Paweł



Takie nacięcie jak 3 może być, może też być 2. A jeśli potrzebujesz czegoś co odprowadzi na prawdę wodę to Pro Sport a potem Tornado. W tej kolejności od najmniejszej do największej ilości wody.
Co do mieszanek - jak zwykle bez dystansu to wróżenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 14 Apr 2014 - 14:49
Post #713


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Z dystansem niestety bywa różnie :/ Jeśli mowa o jeździe na zawodach, to max 5 km i potem przerwa. Natomiast jak jest pojeżdżawka, to i kilka kółek w Ułężu bez przerwy - czyli np. 15-20 km. Ale opony będą używane raczej na mokrym, więc nie będą miały chyba tendencji do przegrzewania się? Po Twojej wypowiedzi odpuszczę dociętego XR-01 i skupię się na Pro Sport/Tornado. Podoba mi się Tornado, ale nie wiem, czy mieszanka H nie będzie za twarda na mokre? Bo niestety w rozmiarze 215/45 jest dostępny tylko w mieszance twardej (z kolei rozmiar 235/45, w którym można kupić Tornado w mieszance M, wydaje mi się zbyt szeroki na wodę - czy źle myślę?). Czy Tornado F1 jest tak samo dobre, jak zwykłe Tornado? Bo jeszcze nic o nim nie słyszałem, a jest 225/45 w mieszance M - zawsze to jakiś półśrodek. Czy może lepiej odpuścić Tornado i wziąć Pro Sport?


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 14 Apr 2014 - 15:26
Post #714


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(pawel934 @ Mon, 14 Apr 2014 - 14:49) *
Z dystansem niestety bywa różnie :/ Jeśli mowa o jeździe na zawodach, to max 5 km i potem przerwa. Natomiast jak jest pojeżdżawka, to i kilka kółek w Ułężu bez przerwy - czyli np. 15-20 km. Ale opony będą używane raczej na mokrym, więc nie będą miały chyba tendencji do przegrzewania się? Po Twojej wypowiedzi odpuszczę dociętego XR-01 i skupię się na Pro Sport/Tornado. Podoba mi się Tornado, ale nie wiem, czy mieszanka H nie będzie za twarda na mokre? Bo niestety w rozmiarze 215/45 jest dostępny tylko w mieszance twardej (z kolei rozmiar 235/45, w którym można kupić Tornado w mieszance M, wydaje mi się zbyt szeroki na wodę - czy źle myślę?). Czy Tornado F1 jest tak samo dobre, jak zwykłe Tornado? Bo jeszcze nic o nim nie słyszałem, a jest 225/45 w mieszance M - zawsze to jakiś półśrodek. Czy może lepiej odpuścić Tornado i wziąć Pro Sport?


Nas interesuje maksymalny możliwy jednorazowy przebieg dla opon.

Dla 20 km i ponad 30 stopni H nie będzie za twarda. Będzie dla 5 km.
Moja propozycja H i M Pro Sport lub na na prawdę duży deszcz Tornado F1. Rozmiar 225/45 R17. Przyznam, że nie mogę zagwarantować przy odpowiednio przyczepnym asfalcie, że się jakaś oś nie przegrzeje przy wysokich temperaturach letnich i dystansie w okolicach 20 km. Bezpieczniej byś miał mając 6 opon. SH, H i M.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 14 Apr 2014 - 16:05
Post #715


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Bardzo Ci dziękuję, sporo rozjaśniłeś!

To ostatnie pytanie: czy na mokrym asfalcie, a nie przy dużej ulewie, Tornado F1 będzie sporo gorsze od Pro Sporta?


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 14 Apr 2014 - 16:35
Post #716


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(pawel934 @ Mon, 14 Apr 2014 - 16:05) *
Bardzo Ci dziękuję, sporo rozjaśniłeś!

To ostatnie pytanie: czy na mokrym asfalcie, a nie przy dużej ulewie, Tornado F1 będzie sporo gorsze od Pro Sporta?


Nie będzie większych różnic. Dokładnie tyle będzie różnic, ile więcej będzie miał powierzchni Pro Sport. Ale kierowalność będzie lepsza zdecydowanie w Pro Sporcie. Moim zdaniem zacznij od tej opony. Pro Sport jest moim zdaniem wystarczający w 90% przypadków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 14 Apr 2014 - 16:57
Post #717


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Ok, właśnie zamówiłem na stronie Pro Sporty. 2xH i 2xM.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Fri, 18 Apr 2014 - 21:41
Post #718


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Witam, czy planujecie stworzyć slicka w rozmiarze 185/55r14?, taki jest w ofercie Maxsporta i Markguma:)


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 22 Apr 2014 - 15:40
Post #719


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie planujemy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav309
post Wed, 23 Apr 2014 - 10:30
Post #720


Super User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Macie świadomość, że trochę kładziecie lachę na wszystkich właścicieli 106/saxo - W tych budach przy lekkim już obniżeniu 15" obcierają.
A auta te są na polskich pojeżdżawskach bardzo popularne, wręcz synonim taniego ścigania. Kierowcy tych aut w szczególności szukają tanich przyzwoitych slicków, olewanie tego rynku jest niemądre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:38