![]() ![]() |
Wed, 15 Jan 2014 - 22:40
Post
#621
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa |
No to masz bardzo słabe opony. opony Michelin 235/45/17 na nowym szorstkim asfalcie daje rade na 3 biegu ale juz na gladkim traci trakcje a mam taki problem w e36 et 20 i wieksza nie wejdzie a juz obciera o blotniki wiec trzeba sie ratować miekcejsza mieszanka a chcialbym na 1/4 spróbować sie i potrzebuję za nie wielka kwotę mieć lepsza trakcje ... -------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 15 Jan 2014 - 22:40
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 15 Jan 2014 - 23:02
Post
#622
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Michelin? A model, rok?
P.S. Wspawaj sobie z tyłu reperaturki błotników od E46, będzie trochę więcej miejsca. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2014 - 06:56
Post
#623
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa |
Michelin pilot sport 06r spawać nie chce bo to ma byc 100% street ... Ale dziekuje za sugestie. Jestem ciekaw porównania z xr-01 od Profila
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2014 - 08:00
Post
#624
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
06r.?! Chłopie, to już w dużej mierze przypomina strukturą drewno
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 16 Jan 2014 - 08:50
Post
#625
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Michelin pilot sport 06r spawać nie chce bo to ma byc 100% street ... Ale dziekuje za sugestie. Jestem ciekaw porównania z xr-01 od Profila Podziwiam ludzi, którzy jeżdżą na takim czymś zamiast opon.. Ja bym się bał. Powinni dawać za to jakieś kary. Jestem w stanie zrozumieć sytuację człowieka, który ma słabo z finansami a jeździć musi i ładuje do swojego Seicento używki, bo na nowe nie ma pieniędzy. Ale w aucie 400 KM?! Takie grube projekty i oszczędzanie na oponach? Chłopie, opony to jedyne co łączy Cię z nawierzchnią - na tym nie ma co oszczędzać. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2014 - 09:02
Post
#626
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa |
To jest swiezy projekt i jest w fazie "testowania" szerokości profilu opon ,mieszanki , felg itp ... nie chodzi o kase mam roczne Conti 225/45/17 i jest duzo lepiej z trakcją niz stare Micheliny 235 tak dla porównania i
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
|
Thu, 16 Jan 2014 - 15:09
Post
#627
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS |
Styku, te 225/45 R17 XR01. będą dostępne z wzmocnioną ścianką? Tak No to masz bardzo słabe opony. No w sumie fakt. W tym przypadku drogowa opona nawet nowa UHP to moim zdaniem mało. Szerokość zmniejsza nagrzewanie. Na ulicy się bokiem nie lata żeby zagrzać. Wypada miękki surowiec założyć. |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2014 - 21:01
Post
#628
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
XR-01 205/50/R16 mieszanką super miękka docięte na deszcze jak poniżej sprawdziły się bardzo dobrze na mokrym brudnym asfalcie przy +2 stopniach
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=649...e=1&theater |
|
|
|
Sun, 19 Jan 2014 - 21:01
Post
#629
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
XR-01 205/50/R16 mieszanką super miękka docięte na deszcze jak poniżej sprawdziły się bardzo dobrze na mokrym brudnym asfalcie przy +2 stopniach
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=649...e=1&theater |
|
|
|
Wed, 22 Jan 2014 - 23:30
Post
#630
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 |
Będą kiedyś XR-01 w rozmiarze 195/50 R15 lub 205/50 R15, czy tylko 185ki??? do cięższych FWD przydałyby się szersze slicki by nie wchodzić w cięższy rozmiar 16ki bo to bez sensu.
|
|
|
|
Thu, 23 Jan 2014 - 09:11
Post
#631
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS |
|
|
|
|
Sat, 01 Feb 2014 - 14:03
Post
#632
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz |
a szkoda.
|
|
|
|
Sun, 02 Feb 2014 - 22:19
Post
#633
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 |
06r.?! Chłopie, to już w dużej mierze przypomina strukturą drewno troche off , ale zainteresowała mnie ta wypowiedź |
|
|
|
Mon, 03 Feb 2014 - 08:54
Post
#634
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tu masz na fabrycznym błotniku:
Tu masz odgiety rant z końcem nie na ostro: i tu jakby odgiąć na ostro: -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Mon, 03 Feb 2014 - 09:16
Post
#635
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa |
Ładnie to zrobiłes bede musiał zrobić tak samo bo mam ładne felgi Mpakietowskie 17 wzór 66 i takie chce zeby zostały.
Fajnie ze to zobrazowałeś .... Dzieki Kajman -------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
|
Mon, 03 Feb 2014 - 09:36
Post
#636
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 |
|
|
|
|
Mon, 03 Feb 2014 - 09:39
Post
#637
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Nie ja, blacharz mój, to artysta jest
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sat, 08 Feb 2014 - 17:59
Post
#638
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane |
Jakie ciśnienie jest zalecane do tych slikow ? przod soft tyl super soft 225 40 18 lancer evo . Odcinek krotki mokry okolo 8 *C .
-------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
|
Sat, 08 Feb 2014 - 18:37
Post
#639
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ja dawałem fabryczne -0.1
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Mon, 10 Feb 2014 - 09:32
Post
#640
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS |
Jak za każdym razem. Na ciepło seryjne i w dół nie więcej niż 0,3 bara.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 06:26 |