Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
Kajman
post Thu, 19 Dec 2013 - 11:32
Post #601


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





generalnie zgadzam się z Daro, choć co do kwestii używania na codzień, to ja używam, ale evo to nie jest dla mnie auto typowo na codzień tylko do zabawy i to że wyją, nie preszkadza, bo na zimnym i mokrym są to najlepsze opony z homolgacją jakie mam w swojej bardzo bogate kolekcji.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Dec 2013 - 11:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Styku
post Thu, 19 Dec 2013 - 11:52
Post #602


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Daro seryjne ciśnienia ustawione na ciepło i od tego w dół bezpiecznie do 0,3 bara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 26 Dec 2013 - 12:05
Post #603


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jaką prędkość zniosą te opony? Mam 225/40/18 w SS i ostatnio mi się niechcąco zapędziło z jakąś Panamerą do 260 i się ostro zestrachałem...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 27 Dec 2013 - 10:34
Post #604


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Taka prędkość jak w opisie. Czyli V. Plus ponieważ są to opony z wybitnie wytrzymałym karkasem masz gratis około 10% od producenta. Jednak nie zalecane jako prędkość stała. Przyjmij V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Sun, 29 Dec 2013 - 11:21
Post #605


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





a jaką mieszankę polecisz do 'cywilnego' CTR EP3? Masa ok. 1300kg, moc ok 240KM. Głównie na Ułęż i Kielce.
Myślałem o mieszance M na przód i Soft na tył, ale nie widzę Soft w rozmiarze jaki mnie interesuje (215/45)


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARCIX
post Sun, 29 Dec 2013 - 18:29
Post #606


Rookie
Dołączył: Sun, 29 December 2013





Witam , przeglądając sporo stron w tym temacie nie znalazłem idealnego rozwiązania dla mnie więc bedę prosił Was o wypowiedzi :

Latam Honda typer ze szpera , moc 250 km , waga 1200 , opony na przód , opony mają służyć do 1/4 czyli super miękka
(jeżdzę max 30 przejazdów rocznie) ale do tego dochodzi jeszcze to że latam nim nieraz na zloty po 200km w jedną i czasami po miescie tylko w słoneczne dn ,i zero deszczu ( chyba że trafi się po drodze do domu ) a tem. na zlotach dochodzi do 30 stopni

Znalazłem też w temacie że da się jezdzić na nich 240km/h , ale wiadomo , nie za długo .

Jak z prędkością typu 140km/h przez 200km ?

Jak z ich hałasem ?

Jaka nalepsza mieszanka dla mnie ?

Mowa o oponie XR01 215/45R17

Z góry dzięki za odp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 30 Dec 2013 - 16:47
Post #607


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(szybki @ Sun, 29 Dec 2013 - 13:21) *
a jaką mieszankę polecisz do 'cywilnego' CTR EP3? Masa ok. 1300kg, moc ok 240KM. Głównie na Ułęż i Kielce.
Myślałem o mieszance M na przód i Soft na tył, ale nie widzę Soft w rozmiarze jaki mnie interesuje (215/45)

A na jakie temperatury jak zwykle zapytam?


CYTAT(MARCIX @ Sun, 29 Dec 2013 - 20:29) *
Witam , przeglądając sporo stron w tym temacie nie znalazłem idealnego rozwiązania dla mnie więc bedę prosił Was o wypowiedzi :

Latam Honda typer ze szpera , moc 250 km , waga 1200 , opony na przód , opony mają służyć do 1/4 czyli super miękka
(jeżdzę max 30 przejazdów rocznie) ale do tego dochodzi jeszcze to że latam nim nieraz na zloty po 200km w jedną i czasami po miescie tylko w słoneczne dn ,i zero deszczu ( chyba że trafi się po drodze do domu ) a tem. na zlotach dochodzi do 30 stopni

Znalazłem też w temacie że da się jezdzić na nich 240km/h , ale wiadomo , nie za długo .

Jak z prędkością typu 140km/h przez 200km ?

Jak z ich hałasem ?

Jaka nalepsza mieszanka dla mnie ?

Mowa o oponie XR01 215/45R17

Z góry dzięki za odp.

Większość odpowiedzi już jest w tym temacie. Da się jechać tymi oponami w trasę ale przy 30 stopniach to już moim zdaniem dla nich za dużo. Na tyle powinny wytrzymać. Prędkość maksymalna nie ma znaczenia jeśli mieszanka nie jest zaprojektowana na dany zakres temperatur. 20 stopni powinno nie być problemów nawet przy 200 km. Przy 30 tylko na krótkie dystansy z przodu.
Nie ma najlepszej mieszanki na trasę 200 km i na starty na 1/4 mili. Było o tym 100 razy. Zainstaluj sobie średnie na przód i super miękkie na tył i przekładaj w miarę potrzeb. Albo podaj warunki konkretne i na te warunki opona się znajdzie. Chcesz oponę do wszystkiego to będzie kompromisem. Nie lepiej jest mieć 2 komplety opon?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Mon, 30 Dec 2013 - 16:50
Post #608


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Styku @ Mon, 30 Dec 2013 - 18:47) *
A na jakie temperatury jak zwykle zapytam?


obecnie panujące, czyli 0-5 st. C.


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 30 Dec 2013 - 16:58
Post #609


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





4xM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg-si
post Wed, 01 Jan 2014 - 12:58
Post #610


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





Chcę sobie skompletować opony do śmigania po torze. Auto FWD 200km/300Nm 1300kg zawieszenie bardzo twarde, sprężyny torowe. Będzie to latało w 15', odcinki raczej do 1,5km.
I tak sobie obmyśliłem:
Do 10-20 stopni:
przód 2xM
tył 2xS
Powyżej 20 stopni:
przód 2xH
tył 2xM
Na myśli mam suche warunki pogodowe.
Jakieś sugestie co do ciśnienia? Pamiętam że gdzieś było ale teraz mi umknęło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pyros
post Wed, 01 Jan 2014 - 20:05
Post #611


User
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Gdańsk





Greg-si
Sam mam ośkę 1120kg, 240km/370nM, zawias twardy, wydmucha. Poprzedni sezon jeździłem na średniej mieszance, podczas katania po krótkich odcinkach jak i na lotniskach opona znikała w oczach. Na przyszły sezon planuję na przód twardą a na tył średnią, myślę, że taki setup do mocnej ośki jest optymalny, jezeli masz zamiar autem latać po szybkich krętych odcinkach.


--------------------
Rover Coupe Turbo 302km/453Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 02 Jan 2014 - 12:19
Post #612


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(greg-si @ Wed, 01 Jan 2014 - 14:58) *
Chcę sobie skompletować opony do śmigania po torze. Auto FWD 200km/300Nm 1300kg zawieszenie bardzo twarde, sprężyny torowe. Będzie to latało w 15', odcinki raczej do 1,5km.
I tak sobie obmyśliłem:
Do 10-20 stopni:
przód 2xM
tył 2xS
Powyżej 20 stopni:
przód 2xH
tył 2xM
Na myśli mam suche warunki pogodowe.
Jakieś sugestie co do ciśnienia? Pamiętam że gdzieś było ale teraz mi umknęło.

W sumie dobrze powinno być jak sobie wymyśliłeś. Powyżej 20 stopni to tak około. To może być wcześniej albo później bo zależy od wielu czynników. Auto jest dość ciężkie. Ten wybór mieszanek nie powinien być nie trafiony.
Ciśnienia na ciepło seria i schodzić do maksymalnie 0,3 bara w dół.

CYTAT(Pyros @ Wed, 01 Jan 2014 - 22:05) *
Greg-si
Sam mam ośkę 1120kg, 240km/370nM, zawias twardy, wydmucha. Poprzedni sezon jeździłem na średniej mieszance, podczas katania po krótkich odcinkach jak i na lotniskach opona znikała w oczach. Na przyszły sezon planuję na przód twardą a na tył średnią, myślę, że taki setup do mocnej ośki jest optymalny, jezeli masz zamiar autem latać po szybkich krętych odcinkach.

Jeśli opona się nie przegrzewa a tylko się zużywa to źle? To znak, że działa. Jeśli nie chcesz zużywania kosztem trakcji dlaczego nie wybierasz SH?
Coś za coś ale oszczędnie będzie. Ja mam też mocną ośkę choć lżejsza to tak do 20 stopni bym używał S i SS a potem maksymalnie M i S na 1.5 km. Wtedy jest trakcja jaka powinna być i to też nie zawsze jestem w stanie dogrzać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bull.44
post Fri, 10 Jan 2014 - 13:48
Post #613


User
Dołączył: Sat, 23 October 2010





Potrzeboje rady.
samochod Opel Tigra 1.6 docelowa moc to 130KM waga 850kg
Tylko do kjs. Jaki rozmiar felg mam stalowe 14 za PS3 moge miec 16 alu Momo. Czy nie beda za duze. jaki rozmiar opony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 10 Jan 2014 - 15:00
Post #614


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(bull.44 @ Fri, 10 Jan 2014 - 15:48) *
Potrzeboje rady.
samochod Opel Tigra 1.6 docelowa moc to 130KM waga 850kg
Tylko do kjs. Jaki rozmiar felg mam stalowe 14 za PS3 moge miec 16 alu Momo. Czy nie beda za duze. jaki rozmiar opony?

Aby to auto mogło sprawnie się przemieszczać to felgi musiały by ważyć nie więcej niż 7 kg. A tego Momo raczej nie spełnia.
Dlatego dużo lepiej jest pójść w 15'' gdzie felga lekka potrafi ważyć 5.2 kg.
I 205/50 R16 na siłę będzie się dało wcisnąć ale nie ma takiej potrzeby. 185/55 R 15 spokojnie wystarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Fri, 10 Jan 2014 - 22:50
Post #615


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Macie moze opony typowo drag 15-16 ? Cos na podobieństwo Hoosierów ?
potrzebuje opony na 1/4 mili z jakas super mieka mieszanka ...
fajnie ze przez forum dowiaduję sie ze kolo mnie produkują opony do sportu smile.gif


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Jan 2014 - 16:00
Post #616


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





http://www.sklep.oponysportowe.eu/185-55-R...1001,1134).aspx
http://www.sklep.oponysportowe.eu/205-50-R...1001,1136).aspx


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 15 Jan 2014 - 13:31
Post #617


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Surowiec S.

Uzupełnimy co brakuje i w ciągu tygodnia może nieco dłużej pojawią się pierwsze 205/45 R 17 i 225/45 R17 XR01.
Później mam nadzieję nieco zimówek uda się wyprodukować.
Pytanie czy wiosna tej zimy będzie taka, że będzie można je potestować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ewul
post Wed, 15 Jan 2014 - 21:15
Post #618


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: małopolska





Styku, te 225/45 R17 XR01. będą dostępne z wzmocnioną ścianką?


--------------------
Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Wed, 15 Jan 2014 - 21:32
Post #619


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Ok na wiosnę sie zglosze mogę pomóc w testowaniu swoim rwd 438 ps narazie jest problem zlapac trakcje na 3 biegu pozdrawiam


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 15 Jan 2014 - 22:32
Post #620


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No to masz bardzo słabe opony.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:38