![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Faktycznie nie wiemy co się stało w istocie z oponą i jaka jest przyczyna. Jednak do czego jest potrzebny paragon? Chyba łatwo zorientujecie się, że jest to opona Waszej produkcji, więc po co paragon? Nie ma zapisów prawnych zabraniających przyjęcie opony na reklamację bez paragonu. Nie atakuje Was, używam Waszych opon i jak dotąd jestem zadowolony.
OT:Też często wyrzucam paragony, nie ma czasu na zabawę z paragonami i nierzadko tracę z tego powodu możliwość reklamacji, ale na szczęście nie zawsze. W związku z tym mam takie podejście: zapłaciłem za produkt + nastąpiła awaria + z jakiegoś niehumanitarnego powodu nie ma reklamacji = nie kupuję więcej produktów tej firmy. Z tego co czytam, odnoszę wrażenie, że autor ma podobne podejście. Jak gość wyrzucił paragon to marne szanse, że wybierze się na wysypisko śmieci, a uzyskanie jego duplikatu graniczy z cudem. Możecie przecież wziąć oponę na reklamację, a dopiero jeżeli uznacie ją za zasadną możecie roztrząsać czy danemu kolesiowi należy się kasa. Jest wiele osób, które zasłanianie się jakimiś paragonami, formalnościami czy innymi warunkami zniechęca do podjęcia procedury gwarancyjnej i zazwyczaj jest to odbierane jako zła wola bądź krętactwo. Sam prowadzę działalność gospodarczą i nie piszę tutaj utopii, ponieważ coraz częściej na szczęście mniej takich praktyk w PL, a w UK gdzie swego czasu mieszkałem to już w ogóle inny świat w tym względzie. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Akurat jak na oponie data produkcji jest krótsza niż okres gwarancji, to temat powinien być wyjątkowo prosty. Oczywiście, zgadzam się. Opona ma swoją datę, i ma zawsze logo producenta. To samo tyczy się innych produktów. Proponuję Wam naprawić wiertarkę Bosh lub telewizor Samsung bez stosownych dokumentów. Nie da się i tyle. Wystarczy jednak załatwić duplikat od sprzedawcy i wszystko się da załatwić. Panowie prawo jest po coś. Dotyczy to kupującego jak i sprzedawcę jak i nas jak i producenta. Jeśli ktoś wymaga profesjonalnego podejścia z naszej strony sam musi ze swojej strony zachować się odpowiednio. Napisałem jak trzeba tą sprawę załatwić. Kupujący nie ma dokumentu zakupu. Sprawę trzeba zgłosić sprzedawcy. Niech wystawi duplikat. Ma obowiązek. Nie wystawi też nie problem-należy zgłosić to nam. Za dużo roboty? Tak na prawdę nam potrzeba informacji, że opona pochodzi z legalnego źródła i kto był sprzedawcą. Dealer nie służy tylko do sprzedawania towaru. Ale ma się zająć klientem indywidualnie. Przecież zarabia na to przy sprzedaży. Ma doradzić mieszankę ale też załatwić sprawę reklamacji jak trzeba. Jeśli pomijamy dealera to my zajmujemy się wszystkim sami bo nie są nam potrzebni. Wysyłki opon trwają tygodniami i nigdzie nie można nic kupić od ręki. Z tego co wiem współpracujemy z profesjonalistami. Ale jeśli będą problemy też chcemy o tym wiedzieć dla dobra klienta. Dlatego sprawa musi przejść przez sprzedawcę. Jeśli będzie problem zgłosi klient się do nas a my załatwimy sprawę ze sprzedawcą. Gwarantuję. Patrzycie też na to tylko jednostronnie. Jeśli każdemu kto nie posiada dokumentu zakupu przyjmowano by produkty do reklamacji to ile trwała by gwarancja? Przykład o systemie działania konkurencji nie jest dobry. Nasza firma ma na celu nie tylko sprzedawanie opon i rozdawnictwo zamiast podnoszenia jakości. Nam zależy na jak najlepszym produkcie. Aby tego dokonać musimy znać przyczyny ewentualnych awarii. Więc jeśli ktoś woli firmę, która zamiast sprawdzić co było przyczyną problemu w ciemno wysyła produkt i powiela błędy - to musi się zaopatrywać nie u nas. U nas działa to inaczej, zgodnie z prawem. I sądzę, że lepiej to jest dla klienta. Każdy jest człowiekiem i można różne rzeczy załatwić drogami oficjalnymi lub mniej. Piszecie Panowie o ludzkim podejściu. Że jest data i logo i wiadomo że to nasz produkt. Takie ludzkie podejście mamy. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie. Temu przypadkowi będę się osobiście przyglądał - składam deklarację oficjalną. Pytanie jest takie, skoro jeszcze nie wiadomo co się stało z oponą, temat już poszedł w eter, zdjęcie opony zostało wstawione na forum. W podtekście wskazywana jest wina producenta. A jeszcze nie wiadomo kto zawinił. Może nie producent? Zarzuca nam nam się, że nie bijemy się w pierś i nie mamy pokory. Czy to jest ludzkie podejście? Z oponą jest coś nie tak i jest to bezsprzeczne. Nikt nie twierdzi, że na pewno to nie jest wina produktu. Ale równie dobrze może ta opona być uszkodzona poprzez krawężnik, ostry przedmiot, wyrwę w asfalcie. Wiadomo jakie drogi mamy. Wiadomo, że uszkodzenie mogło nastąpić wcześniej a odpadło dopiero przy dużej prędkości. I nikt nie wini nawet użytkownika. Można sobie sprawy nie zdawać nawet z takiego uszkodzenia. Ale summa summarum już na tym etapie obwinia się producenta za złe podejście. Mimo, że absolutnie nie odmawiamy załatwienia sprawy. Nie twierdzimy, że to na pewno jest tak lub inaczej. Twierdzimy że wydamy opinię w stosownym czasie ale to i tak jest mało. Czy to jest ludzkie podejście? Jeśli sprawa reklamacji zostanie rozpatrzona pozytywnie to dobrze. A co jeśli wynikiem oględzin będzie to, że opona była wcześniej uszkodzona? Czy cofnie się wpis z forum? Nie! A my w takim przypadku zostaliśmy pokrzywdzeni. Większość ludzi nie zna się na oponach i założy, że nasze produkty są złej jakości, mimo że tak nie jest. Co wtedy pytam? Czy na prawdę jeśli ktoś potrafi kupić gdzieś oponę tak trudno mu z nią tam wrócić? A jeśli to nie pomaga na oponie jest logo. Są strony internetowe, telefony. Może do nas zadzwonić. Powiedzieć w czym jest problem. Na pewno byśmy nie odmówili pomocy. To jest podejście ludzkie. I jeśli wymagać tego od drugiej strony to najpierw od siebie. |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Napiszę wprost.
Sprawa zostanie rozwiązana z czy bez paragonu. Wymagamy załatwienia tego przez sprzedawcę. I zgłoszenia problemu jeśli sprzedawca odmówi. Chcemy też mieć wpływ na firmy z którymi współpracujemy. Sprawa zostanie załatwiona tak czy inaczej. Ale musimy wiedzieć więcej w tym temacie. Jak na razie nie doszły do nas żadne rzeczowe informacje drogami oficjalnymi. Czekamy na to aby kupujący sprawę zgłosił. |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
OK, to nie jest forum organizacji konsumenckiej. Zamykam, muszę się zastanowić co wyciąć, emocje muszą opaść i wtedy wątek wróci.
EDIT: mocno przebrałem (chociaż zastanawiam się nadal, czy nie za mało). Podsumowując:
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 May 2013 ![]() |
Witam serdecznie wszystkich użytkowników Racingforum
![]() Mam do was pytanie.Otóż chciałbym kupić opony Profil XR01 w rozmiarze 185/55R15 tylko nie wiem jaką mieszankę wybrać.Zastanawiałem się nad miekką ale rozwiejcie moje wątpliwości.Opona ma służyć do udziału w zawodach na 1/4 mili.Samochód oczywiście FWD, silnik 1.5, moc 140km i 148Nm, waga ok 1050kg.Co byście polecili? |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jak tylko na cwiare to super miekka bierz na przod, a na tyl w sumie jak najwezszy (moze dojazdowki) i jak najtwardszy (3 bary). jesli na droge to srednia przod i super miekka na tyl.przy tej wadze powinno zdac egzamin.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Tak jak napisałeś na ściganie ale na krótkie dystansy.
1/4 mili mieszanka SS jest najlepsza a jeszcze lepsza jest opona XR01 SSL. |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 May 2013 ![]() |
Dzięki piwo i Styku za odp.Mam jeszcze pytanie odnośnie tych XR 01 SS.W opisie jest napisane, że ta opona będzie prawidłowa pracowała do ok +10 stopni.
Powyżej tych 10 stopni jak ta opona będzie się spisywała?Będzie słabiej kleiła czy jak bo wiadomo przeważnie na imprezach 1/4 mili są takie upały, że szok? PS. Styku posiadasz 185/55R15 Profil XR 01 SS bo u Cb na sklepie ich nie widziałem? |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Nie jesteśmy w stanie zrobić opisu do każdej dyscypliny bo nikt by tak długiego tekstu nie czytał. Opisy dotyczą typowej w kraju imprezy typu time attack.
Wielokrotnie było już poruszane to, że rozgrzewanie się opony zależy od wielu czynników ale jednym z ważniejszych jest długość odcinka. W ciągu 400m taka opona zdąży się nagrzać na napędzie.A w ciągu imprezy torowej przy dystansie przeciętnym 2000m będzie przegrzana jeśli używana na napędzie. Ale znów w aucie FWD z tyłu wcale nie. Na deszczu będzie inny zakres temperatury, na torze typu Słomczyn inny, w lekkim aucie inny w ciężkim inny itd. Mieszanka SS to mieszanka zbliżona twardością do wyczynowych slików do 1/4 mili. |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
User Dołączył: Sun, 27 February 2005 Skąd: St-ce ![]() |
Czy szykujecie coś w 13 calach? Wydaje mi się, że popyt by był.
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Styku - w Waszej ofercie jest 185/55/15 medium ze wzmocnionymi ściankami.
Napisz coś o tych wzmocnionych ściankach: czy Wy to jakoś wzmacniacie? czy po prostu są robione na twardszych karkasach? do jakich opon można porównać twardość ścianek? jak można porównać twardość średnich profili vs r888, FZ-201, markgum? |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja moge porownac r888, srednie profile i goodyear f1 assymetric 2. to f1 assymetric maja scianke bardzo miekka, potem sa profile ktore scianke maja twardsza, a r888 ma duzo twardsza od profila.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Normalny XR01 jest już stosunkowo twardy. Wzmacniany jest na prawdę sztywny.
Jest już firma, która zajmie się sprawą slików we Wrocławiu. U niejakiego Gawła. |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 31 March 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
A ja mam pytanie jak XR-01 (załóżmy, że średnia mieszanka, wzmocniona) w rozmiarze 185/55R15 ma się do R888, Federal FZ-201 (miękka mieszanka) czy Federal RS-R w rozmiarze 195/50R15.
"Performance" na suchym bliżej R888/FZ-201 czy jednak wygląda to mniej optymistycznie i bliżej RS-R? |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 18 August 2009 Skąd: Sobótka ![]() |
Normalny XR01 jest już stosunkowo twardy. Wzmacniany jest na prawdę sztywny. Jest już firma, która zajmie się sprawą slików we Wrocławiu. U niejakiego Gawła. Ja mam 205 w 16" profile w średniej mieszance i takiej samej szerokości 595 rs-r i zdecydowanie szybciej nagrzewa się i klei profil średnia mieszanka. Co do twardości ścianki profila w 16" to daleko mu do 595rs-r. Do innych semi slicków nie za bardzo mam porównanie. -------------------- e36 318Ti zabawka -było
E36 325 sedan - nowa zabawka |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Ja mam 205 w 16" profile w średniej mieszance i takiej samej szerokości 595 rs-r i zdecydowanie szybciej nagrzewa się i klei profil średnia mieszanka. Co do twardości ścianki profila w 16" to daleko mu do 595rs-r. Do innych semi slicków nie za bardzo mam porównanie. Wzmocniona jest bardzo blisko. Ale pamiętaj, że sporo do powiedzenia aby się szybciej opona nagrzewała ma właśnie miękka ścianka. Jeśli chodzi o mieszankę, średniej bliżej do 201. 595 to okolice twardej. |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
potrzebowałem dzisiaj pilnie kupić opony z wysyłką dzisiaj, muszę mieć na jutro. na stronie nie ma numeru telefonu kontaktowego.
przemyślcie temat kontaktu i wysyłki za pobraniem, wiem, że u Was z tym problem. kupiłem opony gdzieś indziej, a chętnie kupilbym XR01 -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Po prostu odruchowo szukam odnośnika kontakt na dole strony, znalazłem go tam i kliknąłem, pojawił się formularz kontaktowy, telefonów już tam nie ma.
Faktycznie są na głównej, ale ja kliknąłem niestety kontakt i pomyślałem, że skoro tam nie ma to nie będzie. Chyba kiedyś nie było telefonów na głównej? Taka drobnostka, ale może warto przemyśleć widoczność numerów telefonów po kliknięciu odnośnika kontakt? Co z przesyłką za pobraniem? Do której godziny najpóźniej w danym dniu możecie wysłać opony? Takie informacje się przydają ludziom, którzy pracują za dużo godzin. Co więcej, telefony są tylko na głównej. Jak oglądasz już sliki to nie widać telefonów. Ja oglądałem sliki i nie widziałem numerów, więc kliknąłem kontakt. Skąd miałem wpaść, że po kliknięciu główna pojawią się numery podczas gdy po kliknięciu kontakt ich nie ma? Zważywszy fakt, że w wielu sklepach internetowych nie podają numerów. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Strona główna jest prawie gotowa. Tam będzie dużo więcej informacji poza telefonami.
W większości przypadków wysyłka jest 10-11. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:20 |