Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
MadeInPoland
post Tue, 05 Mar 2013 - 12:45
Post #381


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





W takim razie SS mogą być ryzykowne u mnie. Bazując na Twoich doświadczeniach, jakie polecałbyś mi mieszanki na osie? Dobrze trzymała ta opona u Ciebie w zakręcie i w ogóle?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 Mar 2013 - 12:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 05 Mar 2013 - 12:52
Post #382


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 05 Mar 2013 - 12:45) *
W takim razie SS mogą być ryzykowne u mnie. Bazując na Twoich doświadczeniach, jakie polecałbyś mi mieszanki na osie? Dobrze trzymała ta opona u Ciebie w zakręcie i w ogóle?



Z racji specyfiki miejsca w jakim ganiałem i specyfiki auta używałem średniej mieszanki na tyle XR-01 w połączeniu z full slickiem Yoko Advan A-005 lub Dunlopem do temperatur do 20 stopni, po prostu przód grzałem momentalnie i kleił a miałem problemy z tyłem, trzymała powiedzmy że wystarczająco i co ważne przewidywalnie puszczała dając wcześniej jasną informację że już się dochodzi do krawędzi przyczepności.

Z tego co widzę budujesz francuza pewnie koło 1100-1200kg w specyfikacji do boju, myślę że przód M tył S na chłodniejsze dni, i przód H tył M na ciepłe i powinno to działać.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 05 Mar 2013 - 13:02
Post #383


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Dzięki, właśnie takie coś buduję, w takim razie Styku daj znać, czy można dostać u Was mieszankę średnią oraz miękką w tym rozmiarze.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 06 Mar 2013 - 11:37
Post #384


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Mniej więcej tak to wygląda.
SS można używać nawet przy 20 stopniach. Ale musi być lekkie auto i krótkie odcinki.
Raczej M i S a potem dokupić H.

Brakujące surowce będą się pojawiały do 2 tygodni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 06 Mar 2013 - 12:12
Post #385


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Dzięki, więc nie mam wyboru i biorę H, mam nadzieję, że pojadą.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MRenault
post Sat, 09 Mar 2013 - 23:33
Post #386


Rookie
Dołączył: Fri, 07 December 2012





co lepsze na wilgotną nawierzchnię przy temp od +1 do +5,10st tornado sport czy docięta XR-01 na przód fwd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 Mar 2013 - 17:51
Post #387


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Opony dotarły do oponiarza, rajdowca, który jeździł na slickach przeróżnych firm. Zadzwonił i mówi, że wrażenie nienajgorsze, że ścianka nie taka twarda jak w rajdowych slikach, ale nie jakaś super miękka. Mieszanka jak na twardą wydaje się mu miękka. Zamontował na felgi, które raczej ma proste, ponieważ ma prostowarkę i odważniki trzycyfrowe wchodziły na felgę, jak to w regenerowanych oponach.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 11 Mar 2013 - 12:51
Post #388


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Jeśli nie ma warstwy wody, to bym proponował slika. Później mała warstwa wody slik nacięty. Jeśli ewidentnie stoi woda to dzeszczówka.

MadeInPoland zapytaj wulkanizatora co zrobił z tą sprawą, po tym jak mu takie niewyważenia wyszły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 11 Mar 2013 - 13:07
Post #389


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Jeśli nie ma warstwy wody, to bym proponował slika. Później mała warstwa wody slik nacięty. Jeśli ewidentnie stoi woda to dzeszczówka.

MadeInPoland zapytaj wulkanizatora co zrobił z tą sprawą, po tym jak mu takie niewyważenia wyszły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 11 Mar 2013 - 15:52
Post #390


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Styku po prostu wyważył. Na początku w ogóle twierdził, że do rajdu nie ma potrzeby wyważać i, że on nie wyważa i że mało kto wyważa. Tak powiedział.
Ja jednak nalegałem aby wyważył, więc wyważył. Po tym jak zobaczył stopień niewyważenia to nie męczył mnie już, że do rajdów nie trzeba wyważać. Koła są już u mnie, lada moment jadę do garażu i je wybadam.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 11 Mar 2013 - 16:42
Post #391


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Ok
Ale prawidłowa procedura to kompensacja niewyważeń opony i felgi. Prawie w 100% przypadków da się zmniejszyć niewyważenie obracając oponę na feldze. I ze 100 g robi się 60 np. A każda felga nie nowa niewyważenia ma więc tak powinien zrobić jak już pieniądze bierze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszb
post Tue, 12 Mar 2013 - 08:28
Post #392


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: Tarnów





Nawet nie wszystkie nowe są pod tym względem idealne i jest własnie tak jak piszesz, często wystarczy zdjąć oponę i ją ponownie założyć ("w innym miejscu") żeby niedoważenia się w znacznym stopniu zmniejszyły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 12 Mar 2013 - 11:31
Post #393


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Wydaje mi się, że w miarę ogarnięty oponiarz wie o tym, a do takich zaliczam mojego.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Tue, 12 Mar 2013 - 23:49
Post #394


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





z bieżnikami zawsze jest problem z wyważeniem, czasami większy czasami mniejszy, i nawet optymalizacja do końca nie pomaga. Ten wulkanizator pewnie mówił o oponach rajdowych liczących się producentów.... smile.gif a bieżnikowane to bieżnikowane, niby niektóre się sprawdzają, ale technologią odbiegają lata świetlne od elity oponiarskiej z wiadomych powodów. Takie opony kupuje się jak kogoś nie stać na dobry produkt. Jak chcesz rajdowe to dam ci namiary na osobę która doradzi właściwe opony i ubiera np: ekipy w RSMP/Europy


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 13 Mar 2013 - 07:23
Post #395


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





LCQ cena opon jest relatywnie niewielka w stosunku do kosztów budowy samochodu i całej zabawy w cykl mistrzostw śląska.
Dzięki, też mam znajomych, którzy mają rajdowe opony w ofercie jednak regulamin cyklu nie przewiduje użycia takich opon. po konsultacji z rajdowcami oponiarzami padło na profile. cena 6 sztuk, ktore kupiłem uzasadnia ich szybki transport na śmietnik jeżeli się nie sprawdzą, a iistnieją przesłanki, aby sądzić, że się sprawdzą.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 13 Mar 2013 - 09:05
Post #396


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Renomowane semi i slicki zdarza się 15g wyważyć.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 13 Mar 2013 - 13:50
Post #397


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Pod warunkiem, że felga jest nowa.
Zakładamy w 2 serwisach kilka tysięcy opon rocznie. Nie mogę przypomnieć sobie wielu sytuacji, żeby opony miały zero niewyważeń. Pamiętam natomiast przypadki nowych opon różnych marek, które miały powyżej 50g na stronę.
A w rajdach to z tego co wiem się nie wyważa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 19 Mar 2013 - 12:48
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Styku, czy w sobotę, kiedy prognozują mokry asfalt w temperaturach poniżej zera te opony twarde pojadą czy zupełna padaka i lepiej zamontować jakąś zimówkę?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 19 Mar 2013 - 12:59
Post #399


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Z przodu zaczną kleić powyżej 2 km. Zimówka nie sądzę, żeby kleiła lepiej, bo ma dużo mniejszą powierzchnię. Oczywiście trzeba rozróżnić mokre i warstwę wody. Slik nie wyprowadzi większej ilości wody ale na wilgotny asfalt się nadaje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 19 Mar 2013 - 13:49
Post #400


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Dzięki, chodzi mi o mokry asfalt w okolicach 0stC, wiadomo, że kałuże to inny temat.
Generalnie ta twarda mieszanka idzie w okolicach 0stC nierozgrzana jak opona letnia, czy jednak jest to miększa mieszanka, która jakoś pojedzie? B Potenza w temperaturze 0stC to jazda na łyżwach, czy tutaj też tak będzie?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:16