![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Ale zawsze mogły by lepsze ![]() Zawsze może być lepiej. Dlatego staramy się iść za ciosem i proponować rozwiązania skrojone pod naszego rodzimego klienta. Sliki do 1/4 mili są drogie. Konkurencja w postaci wschodnich marek nie ma w ofercie na nasz rynek bardzo miękkich mieszanek ani też wśród opon bieżnikowanych nie ma nic porównywalnego, dlatego sądzimy że w tej cenie będzie to na prawdę dobry wybór. Dostępne są takie rozmiary jakie są widoczne. Jeśli 185 jest oponą za wąską, warto przejść na 205/50 R 16. Będzie to trochę więcej ważyło wiadomo. Ale na bardzo lekkiej feldze to są do przełknięcia masy. Wiadomo, że zawsze da się coś poprawić, pytanie czy klient jest w stanie za to zapłacić więcej. Opony nasze udało się doprowadzić do wagi nowej opony przeciętnej. Znaczy jakiejś mediany. Da się znaleźć oponę nową lżejszą. Ale bieżnikowanej lżejszej raczej nie. I na pewno da się znaleźć oponę nową cięższą od naszej. W przyszłości do 1/4 mili postaramy się stworzyć oponę lżejszą nawet o 1 kg w stosunku do obecnego slika, o czym już pisałem kiedyś. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Ok, dzieki za podpowiedz, a jak opona zachowuje sie po zuzyciu okolo 50 %?? Biorac pod uwage fakt ze jest to pol slick rozumiem ze w niczym to nie przeszkadza?? i jak opona wypada pod tym katem w porowaniu z innymi typu federal, toyo czy markgum jak rowniez jak szybko sie zuzywa??
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Poprawia się reakcja na kierownicę. I chyba tyle. Nie ma jakiegoś pogorszenia parametrów. Zazwyczaj bardzo dobrze wychodzi przebieg mimo sportowych surowców. A bardzo często klienci jeżdżą po prostu ile się da. Każda marka ma jakieś tam przypadłości przy używaniu amatorskim w sporcie. Ale uważam, że kwestia rozwiązania większości problemów leży w ustawieniach zawieszenia.
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Spoko, wszystko juz wiadomo i chyba sie zdecyduje na oponki od Was, mam nadzieje ze problem z trakcja zniknie
![]() |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2011 ![]() |
A jak tam plany na 14'' ? cos do swifta szukam i nie chce by to byly znow 15''.
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
kiedy bedzie xr-01 215/45r17 miszanka srednia?bo chyba dopiero co pojawiła sie w sklepie a juz jej nie ma?
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Myślę, że uda się końcem stycznia początkiem lutego już coś mieć. Poszło nam sporo opon początkiem roku. Nie przewidzieliśmy tego przyznaję. Ale na tą porę roku nastawiliśmy się na mieszankę SS.
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
a poszły do klientów indywidualnych czy firm-sklepów?
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Firm sklepów.
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 August 2012 ![]() |
Witam. dołącze się do rozmowy, jako stosunkowo nowy użytkownik na tym forum, który zajmuje się sprzedażą opon slicków, do rajdów, do wyścigów itp.
Nie jestem osobą stronniczą w tej kwestii bo zajmuję się sprzedażą opon różnych marek i co nieco o nich wiem z własnego doświadczenia jako zawodnika oraz z opinii kierowców wyścigowych, rajdowych - (myślę, że te są najcenniejsze i najpewniejsze żródło). Opinie na temat opon (slicków) są różne. Każdy zawodnik dobrze wie (choć nie zawsze), że opony dobiera się w zależności od rodzaju nawierzchni, od temperatury zewnętrznej, od warunków atmosferycznych oraz od długości pokonywanego odcinka. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że kierowcy amotorzy, czy 3-cio ligowi oraz często z RPP nie mają funduszy na zaopatrzenie się w opony na każdą nawierzchnie , warunki atmosferyczne itp, bo byłby to ogromny koszt, nie licząc dalszych wydatków. Powstały właśnie dla takich ludzi (i nie tylko) opony bieżnikowane np PROFIL XR01 - bo o nich mowa w temacie. Wiele osób krytykuje opony tzw bieżnikowane tylko dlatego, że takie są. Tzn, że ciężko jest krytykować oponę "fabryczną" np. Toyo nawet jak na takiej oponie się ktoś "przejedzie" bo generalnie dobrał złą oponę do panujących warunków (ale nie powie nic na temat opon). Z kolei jestem przekonany, że zawodnicy, którzy "przejechali" się na oponach bieżnikowanych będą winę widzieli tylko w oponie , a nie w złym doborze i nacięciu opony nie mówiąc czasami o umiejętnościach i wyobrażni zawodników - oczywiście nie ujmując nikomu w tej kwestii. Z góry przepraszam jeżeli kogoś obraziłem, ale nie było to zamierzone:) Proszę mi uwierzyć na słowo, że najważniejszy jest właściwy dobór mieszanek opon i ich nacięć, a nie sama marka opony. Trzeba zwracać uwagę na wagę opony, na twardość boków (w zależności od rodzaju pokonywanego odcinka) bo nie zawsze super twardy bok nam pomoże, wręcz czasami pogorszy sprawę oraz na ścieralność opony.
Powód Edycji: wyedytowano kontrowersyjne treści
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A sposób nacięcia kiedy ma znaczenie? Na czystym asfalcie chyba średnie?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Gdynia ![]() |
Panowie, potrzebuje kupic oponki do dupowozu, cenowo mnie zachacaja profile (205\50 R 17 Pro Sport ) - 210 zl za sztuke to polowa jakis kleberow czy innych badziewi. Jak w stosunku do zwyklych opon drogowych bedzie stala taka opona? chodzi mi glownie o zachowanie na mokrym i o trwalosc, opony beda jezdzic w zwyklym dupowozie, golf 1,6
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Jeśli chodzi o oponę z mieszanką cywilną, jest nacisk na przebieg. Taka opona ma dać przebiegi zbliżone do średniej półki opon nowych. Przyczepność będzie na poziomie opony nowej o około dwukrotnie wyższej cenie.
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
@bolec666, jeśli Ci szkoda wydać kasę na droższe opony, to rozważ raczej zmianę rozmiaru, niz kupowanie nalewek 17" - zwłaszcza jeśli tzm dupowozem bdyie jeździć ktoś mniej doświadczony. Swoją drogą twierdzisz, że Kleber to badziew, a pytasz o opony bieżnikowane? A co jeśli kord będzie pochodził właśnie z Kleberów? Będziesz miał bieżnikowany badziew.
Był temat o oponkach do dupowozu na OT (bo akurat to forum jest poświęcone jeździe nieco bardziej wyczynowej) - poczytaj sobie, co ludzie - byli użytkownicy, niehandlujący oponami - myślą o kupowaniu nalewek Profila do samochodów na co dzień. ... i jeszcze jedna sprawa, - skoro już chcesz koniecznie 17" to poniżej 3 stówek/szt. można kupić "normalne" nowe opony - wystarczy nieco poszukać. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
@bolec666, jeśli Ci szkoda wydać kasę na droższe opony, to rozważ raczej zmianę rozmiaru, niz kupowanie nalewek 17" - zwłaszcza jeśli tzm dupowozem bdyie jeździć ktoś mniej doświadczony. Swoją drogą twierdzisz, że Kleber to badziew, a pytasz o opony bieżnikowane? A co jeśli kord będzie pochodził właśnie z Kleberów? Będziesz miał bieżnikowany badziew. Był temat o oponkach do dupowozu na OT (bo akurat to forum jest poświęcone jeździe nieco bardziej wyczynowej) - poczytaj sobie, co ludzie - byli użytkownicy, niehandlujący oponami - myślą o kupowaniu nalewek Profila do samochodów na co dzień. ... i jeszcze jedna sprawa, - skoro już chcesz koniecznie 17" to poniżej 3 stówek/szt. można kupić "normalne" nowe opony - wystarczy nieco poszukać. A skąd ta wiadomość, że kord będzie Kleber? A skąd wiesz o tym, że kord Kleber jest złym kordem. Użytkownik ocenia przyczepność opony a nie jej konstrukcję. |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
prośba o informację o twardości mieszanki:
paski biały i niebieski na bieżniku dwa niebieskie paski na bieżniku |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Jeden niebieski - S.
Dwa niebieskie - SS. |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
dzięki
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
a pozostałe mieszanki(SH,H,M) jak są oznaczane kolorystycznie?
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
SH - dwa czerwone paski
H - czerwony pasek M - żółty pasek Teraz wprowadzamy inne oznaczenia. Opony wyprodukowane od lutego 2013 będą miały kropeczki z boku. Będzie dokładnie tak samo ale kropeczkami. Czyli np. SH - dwie czerwone kropeczki, itd. Ma to na celu łatwiejszą identyfikację opon. Paski się zużywają, liczymy że ułatwimy klientom znalezienie danej twardości, pomimo zużycia się bieżnika. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:18 |