Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
sloneczko01ff
post Sun, 11 Mar 2012 - 17:10
Post #241


Rookie
Dołączył: Sun, 11 March 2012





Styku opróżnij swoją skrzynkę bo nie można nic Ci wysłać sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Mar 2012 - 17:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Styku
post Mon, 12 Mar 2012 - 11:09
Post #242


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Zrobione
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Mon, 19 Mar 2012 - 15:39
Post #243


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Witam macie w sprzedazy opony 235/40 R 18 Tornado Profil. W opisie stwierdzono ze jest to opona nadajaca sie na deszcz. A jak z trakcja na suchym?? Czy ta opona nadaje sie do samochodu 4x4 moc ok 330koni o masie 1700kg?? Głownie zastanawiam sie nad indeksem nosnosci ktory nie jest podany?? Czy tornado profil jest opona uliczna czy torowa?? Jak z głosnoscia tej opony??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 19 Mar 2012 - 21:24
Post #244


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Styku znajdziesz gdzieś jedną sztukę 205/55r16 w średniej mieszance?


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 20 Mar 2012 - 15:58
Post #245


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Opona Tornado nadaje się do takiego samochodu. Wzór zbliżony do Michelina Pilot Sport. Michelin te opony wymyślił do samochodów klasy GT. Nie innych. Tu jest jeszcze ciekawiej bo pod spodem jest też Michelin. Opona deszczowa typowo w deszcz będzie miała mieszanki miękkie i średnie. I będzie działała stricte w deszczu. Opony z mieszankami H i SH będą oponami świetnie odprowadzającymi wodę ze względu na wzór, ale też będą nadawały się na suchy asfalt.

GrzesiekK napisz na PW dokładne dane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 28 Mar 2012 - 15:17
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Wspominales wczesniej, ze planujecie robic uliczno-torowa 13". Nadal w planach? Jaki rozmiar? 185/60 i 205/60 pewnie mialyby zbyt.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 28 Mar 2012 - 16:34
Post #247


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Tak ale na ten rok plany są już wyznaczone. To to najpierw musi być jakoś przetestowane. Ale to będzie opona na razie 155/65 R 13. Mieszanka jak na slikach.
Pisałem już o tym, że jest sens robić coś jeśli to ma być dobre. Jeżeli ktoś robi opony tego typu wbija się w bardzo wąską niszę. Ta nisza ma ograniczenia w postaci surowca. Więc skala jest ograniczona. A i problemy z powtarzalnością się pojawiają. Pytało mnie o to już parę osób z tego powodu pewnie, że są 13'' ale drogie. Więc skoro klient sam nie kupuje opony jaka później stanowi surowiec to skąd ją wziąć potem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 28 Mar 2012 - 20:59
Post #248


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Szkoda, ze to rozmiar do seja sad.gif
W pelni Was rozumiem.

Wprowadzcie usluge, ze klient przywozi do Was zuzyte opony (np. dziesiec R888), a po tygodniu odbiera zregenerowane wink.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Wed, 28 Mar 2012 - 22:47
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(grzywaczewski @ Wed, 28 Mar 2012 - 20:59) *
Szkoda, ze to rozmiar do seja sad.gif
W pelni Was rozumiem.

Wprowadzcie usluge, ze klient przywozi do Was zuzyte opony (np. dziesiec R888), a po tygodniu odbiera zregenerowane wink.gif



dokładnie, przynajmniej ścianka by była sztywna smile.gif


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 29 Mar 2012 - 15:37
Post #250


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Pierwsze testy na slikach Michelin dowiodły, że to nie da się zrobić. R888 sprawdzę w drodze eksperymentu. Ale nie wróżę powodzenia.

Panowie mam pytanie. Myślę o zrobieniu lekkiej opony na 1/4 mili. 15'' ważyła by tylko 7.4 kg. Jak ktoś nie ma porównania to waga lekkiej nowej opony.
Z lekką felgą to poniżej 13 kg by było mocno.

Czy było by na to zainteresowanie?

Na razie testowa partia na mieszance miękkiej, która ponoć daje radę na 1/4. W przyszłości jeśli jest zainteresowanie o stopień bardziej miękka mieszanka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 29 Mar 2012 - 15:45
Post #251


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





zapomniałeś podać szerokość smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 29 Mar 2012 - 15:56
Post #252


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(Kajman @ Thu, 29 Mar 2012 - 15:45) *
zapomniałeś podać szerokość smile.gif

Nie nie zapomniałem.
Jest jeden SLIK.

Dobra widzę że nie jasne. Mam możliwość zrobić lżejszą o pół kilo lub więcej wersję XR-01 185/55 R15. Będzie to się lepiej nadawało do 1/4 mili ze względu na masę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Fri, 30 Mar 2012 - 14:00
Post #253


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Styku- kiedy 155/65R13 będzie w sprzedaży? Możesz podać orientacyjną datę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 30 Mar 2012 - 16:22
Post #254


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Jeśli starczy czasu to wezmę to na warsztat w 2013. Zupełnie poważnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Biker82
post Sun, 01 Apr 2012 - 11:59
Post #255


Rookie
Dołączył: Mon, 27 September 2010





Styku a co sądzisz o oponkach do FWD 250 km/400nm bez szpery lekki tył, waga 1350 kg, felga 17 cali szerokość 7. Oponki mają służyć na dojazd na track day - próby sprawnościowe - powrót do domu. Próby max 3 km Ułęż/Kielce/Nowe Miasto/Biała Podlaska itp. -cykl Classicauto Cup - Ważne aby oponka w miarę się dogrzała na Kielcach a nie popłynęła na Ułężu.... Ja myślałem nad 215/45/17 mieszanka twarda/super twarda ? na oś przednią i średnia na tył... Co o tym rozwiązaniu sądzisz?
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Sun, 01 Apr 2012 - 19:22
Post #256


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Małe OT: Cóż to za FWD 400 Nm w Classicauto? 850 T5? smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Biker82
post Sun, 01 Apr 2012 - 21:39
Post #257


Rookie
Dołączył: Mon, 27 September 2010





CYTAT(pawel934 @ Sun, 01 Apr 2012 - 19:22) *
Małe OT: Cóż to za FWD 400 Nm w Classicauto? 850 T5? smile.gif

No nawet tu nie można być anonimowym... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 02 Apr 2012 - 11:47
Post #258


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





To to jest FWD?

Nie wiedziałem.

Tak twarda i super twarda mieszanka. I można kombinować z różnymi z przodu i tyłu skoro taki lekki. I generalnie jest na odwrót. Na Kielcach jest trudniej dogrzać bo to nie jest asfalt tylko coś innego. Tyle że Kielce mają bardzo różne teoretycznie długości. Więc zależy czy 1 km czy 5. Ułęż ma tendencje do uszkadzania boków opony ze względu na ostre krawędzie betonu z tego co opowiadają ludzie. Tam jest potrzebna twardsza mieszanka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 02 Apr 2012 - 13:31
Post #259


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Na rajdzie Czechowickim nasz człowiek zajął czwaere miejsce w generalce.
Japońskie opony i rajdowe sliki nie mogły dać sobie rady ze względu na mokry i brudny asfalt. W tych warunkach XR-01 też by nie działało nie docięte. A nie wolno opon docinać na Czechowickim. Promowana przez nas opona od lat Tornado Sport ma tyle nacięć, że najwyraźniej dawała radę się szybko oczyszczać. A i system doboru innej mieszanki na przód i tył najwyraźniej działa skutecznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 02 Apr 2012 - 16:19
Post #260


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Inny człowiek w klasie gość drugie miejsce w klasie w Czechowickim.

https://www.youtube.com/watch?v=JmNGxdU_S_w
To jest seryjny motor 150 hp. Zrobione tylko zawieszenie.
W klasie inne Asty były bardziej doinwestowane. Jedyna Astra która go objechała w generalce ale była mocniejsza a kierownik doświadczony.
Wrzucam, żeby pokazać zachowanie deszczy w takich warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 13:33